X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live spørgsmål


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 19/11-07 12:54 
Da jeg har TDC bredbånd med 15 mbit linje er jeg kommet i den situation at med gode gamle linksys router ikke kan trække så hurtig en forbindelse. Så mit spørgsmål er så hvilken router jeg nu skal vælge, den skal helst både være trådløs og på samme tid kunne tage kabler, da min computer og xbox står lige ved routeren så skal de sættes på med kabler og datterens bærbar skal køre trådløs.
Se hele indlægget
51 emne(r).
1 2 > »

Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 19/11-07 12:54 
Da jeg har TDC bredbånd med 15 mbit linje er jeg kommet i den situation at med gode gamle linksys router ikke kan trække så hurtig en forbindelse. Så mit spørgsmål er så hvilken router jeg nu skal vælge, den skal helst både være trådløs og på samme tid kunne tage kabler, da min computer og xbox står lige ved routeren så skal de sættes på med kabler og datterens bærbar skal køre trådløs.

Så hvilken router køre perfekt på xbox live med disse krav?

Blev anbefalet en netgear af TDC er den ok?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/11-07 13:11 
Må man spørge om hvilken Linksys router?
Langt de fleste.. (Hvis ikke alle) router understøtter 100mb på WAN porten.
Men alle router understøtter Live... og hvis det skal være endnu nemmere.. så bare sørg for at den understøtter upnp (Hvilket stortset alle gør)

Skulle det ske.. at en "Portforward" løsning skal bruges.. så brug guiden på portforward.com ;) så kan den næsten ikke gå galt..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KTCKTCSkrevet 19/11-07 13:15 
Jeg har en D-LINK DI-624 router, og den fungerer perfekt med mit Xbox Live. Den kan køre op til 108Mbps, og at den så heller ikke koster ret meget er jo heller ikke så ringe.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 19/11-07 13:17 
Så godt som alle nyere trådløse routere understøtter mere end 15mbit trådløst, hvis det er dét du tænker på?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SyrefoxSyrefoxSkrevet 19/11-07 21:09 
Ved ikke specielt hvilken Link sys det er jeg har. Men da jeg kørte en speedtest gennem router gav det et resultat på ca 4 mbit og udenom router gav det et resultat på 13 mbit, derfor gik jeg ud fra at det var min router der skulle udskiftes. Jeg fik min router i 2003 så det er også en grund til jeg tro den bør udskiftes.

Den der D-link du har, hvilken model er det? evt et link?
KTCKTCSkrevet 19/11-07 21:27 
Jeg skrev det fulde modelnavn i mit indlæg, men her er et link så du kan læse lidt om den:

DI-624
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 16:16 
Er der en måde man kan slå den dersens popup ting fra(nogle der har et navn på den?) Jeg tænker på hvis man har mange "venner" på live og den kommer frem hele tiden og viser online og ikke online, kunne godt blive træls både at høre/se på i længden...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KamekKamekSkrevet 19/08-08 16:30 
Mener det er under "personal settings" og "notifications".
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 16:43 
Det hjalp, tak (=;P
Hoid to colony C05 where the computer is...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/08-08 19:42 
KroeboCop>
Jeg tænker på hvis man har mange "venner"...

Hvorfor spørger du - det problem har du vel ikke?? ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 19:54 
Ha hA :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/08-08 20:07 
"Venner" kan man nemt have for mange af. Det er mere vennerne, der tæller i det positive regnskab :-)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/08-08 20:44 
Måske burde Microsoft PR afdeling lave helt om på Live.. og i stedet for at promoverer "Vennelisten" om til "Bekendt listen"... ud af de 90 jeg har på min "Venneliste" er det kun 8 af dem jeg har mødt i Virkeligheden hehe...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 20/08-08 08:10 
Sig det til MySpace...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/09-08 18:23 
Ved nogle om det er præcis kl. 00:00 de åbner for det nye dashboard, kan næsten ikke vente.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KamekKamekSkrevet 29/09-08 18:26 
Denne update gør kun klar til den store dashboard-update (som først finder sted senere på året).
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/09-08 18:37, rettet 29/09-08 18:37 
Nå for satan, hvad får vi så nu her, noget der kan ses?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KamekKamekSkrevet 29/09-08 18:42 
Der skulle ikke være nogen synlige ændringer i denne update.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 29/09-08 18:48, rettet 29/09-08 19:26 
Det er kun på server siden de laver noget i dag - tror slet ikke der kommer en klient opdatering før den store (i november?).
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/09-08 19:09 
Jamen, så venter jeg til november :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
GreaseballGreaseballSkrevet 11/12-08 15:53 
Jeg har været inde over det før. Detsvære er det ikke kommet nogen løsning på problemet. Jeg kan godt lide at spille lidt online over LIVE men siden at jeg ikke kan reg. et kredit kort da jeg oprettede min LIVE konto engang på den gamle Xbox med et UK postnr. Men hvis man flytter land og vil havde sin GamerTag med sig sammen med LIVE så kan det ikke lade sig gøre.
Hvis ikke jeg vil købe pre-paid LIVE tid og kører med en dobble konto så skal jeg lave en dansk reg.
Hvilke jeg kalder MEGET dårlig service for MS side >(
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/12-08 18:38 
Fuldstændig samme problem jeg har...
jeg oprettede mit gamertag i UK, 3 dage efter live kom til EU.
og det døjes jeg med nu...
jeg har også fået nyt VISA kort da det gamle udløb i sommers.
Det er først her for et år til halvanden at MS er begyndt at låse kortet efter hvilket land det er udstedet i.

jeg kender et par stykker der også er havnet i det samme...
og de benytter sig nu af skrabekortløsningen.
http://jasper1675.com/cardpictures.html


jeg selv tænker på at oprette et dansk gamertag....
bare lidt ærgeligt over alle de arcade spil der er låst til gamertagget og ikke maskinen.
heldigvis er de orginale xbox spil ikke låst til gamertags.. så dem behøver jeg ikke at købe igen.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GreaseballGreaseballSkrevet 15/12-08 10:44 
ja, hvad ang download af extra matriale eller LIVE Arcade spil. Så virker en extra dansk sølv konto fint sammen med et kredit kort.
Men for at spille online så må man jagte nogen kort ned. Jeg har set at man faktisk kan få et 12måneders LIVE kort billigere over nettet end hvis man køber LIVE directe over Xbox'en.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/12-08 11:58 
Nogen der ved om skrabekort fra DK/EU virker med en UK konto?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 15/12-08 14:01 
Ja, det gør de.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/12-08 09:53 
Til gengæld kræver de så, at man har et credit card, der validerer - og det har jeg ikke længere, efter at jeg er blevet låst til at bo i England.

Farvel Xbox Live!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 18/12-08 10:17 
Hvad skal du bruge credit card til?
Jeg bruger koder til både at optanke MS points og tid på min guld account.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dpldplSkrevet 18/12-08 10:34 
bare få en electron vis det er det! :P

Men jeg bruger da heller ikke kort mere. Nå man kan købe 13 måneder live for 250kr hos shops, så er de 500kr de tager for 12 på live syg.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/12-08 13:09 
Min konto er registreret som værende UK - fordi jeg aldrig ændrede det efter at Live kom til Danmark.

På et tidspunkt mellem at jeg fik nyt visakort sidste gang og nu, har MS opgraderet sikkerheden, således at ens credit card nu skal matche landet man bor i.
Så jeg kan ikke tilføje mit nye Visa kort.

Og jeg har af gode grunde ikke et UK credit card - og jeg kan ikke ændre det land Live tror jeg bor i.

Så jeg købte et prepaid kort, fordi MS begynder at brokke sig over, at de ikke kan trække penge (fra det gamle kort), men selv prepaid KRÆVER at man har et fungerende credit card - hvilket jeg ikke har og ikke kan få :-(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 18/12-08 13:35 
Det kan jeg ikke forstå. Kan du ikke bare slette de gamle kort?
Jeg har samme setup som dig, men bruger ingen kort derinde nu. Så kan de heller ikke hæve uden min tilladelse, som de ellers har for vane...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/12-08 14:42, rettet 18/12-08 14:42 
Nej jeg forstår det heller ikke :-)

Jeg kan i hvert fald ikke finde nogen steder [på billing.microsoft.com], at slette mit credit card - kun tilføje et nyt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/12-08 14:46 
Jeg har også længe ledt efter et sted at slette mit gamle kreditkort, men uden held.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/02-09 21:49 
SeventhSun>
Min konto er registreret som værende UK - fordi jeg aldrig ændrede det efter at Live kom til Danmark.

Yess...
Lige en Update på det ligene problem jeg havde..
da mit gamertag også i sin tid blev oprettet i UK og senere ikke kunne ændre mit visa kort.
og da mit VISA kort er udgået for nogle måneder siden.. så det sort ud og især med en udsigt til at mit gamertag bille blive låst her om et par måneder, da MS ikke kan trække penge fra det gamle kort.

Jeg har længe ikke kunne tilføje mit nye visa/master eller American Express på billing.microsoft.com eller dashboard.

men helt tilfældig i dag prøvede jeg med mit American Express på xbox Live marketplace.
og det virkede.. den blev tilføjet på min UK gamertag konto.

så nu bruger jeg kun det gamle og udgået visa kort til at betale Parkerings billetter ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/07-09 23:59 
Min bror spurgte i dag, hvad forskellen på Guld og Silver var på Xbox Live - og da jeg altid kun har haft Guld, havde jeg svært ved at svare på det... :-O

Er der nogen som kort kan ridse op, hvad de største forskelle er?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 01/08-09 00:18, rettet 01/08-09 00:24 
Man kan ikke spille online multiplayer.
Demoer og så videre bliver ofte først frigivet senere.
"Deal of the week" tilbud er ikke tilgængelige.
Man kan ikke deltage i parties (gruppemøder) på Live.
Man kan ikke deltage i videochats.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/08-09 13:12 
Eller for at gøre det kort:

Man kan ikke spille online multiplayer.

:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 01/08-09 15:29 
Leder efter et sted der sælger 12måneder LIVE kort til en fair pris.
Nogen der kender en butik der har nogen på lager?
Helst online.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/08-09 15:42, rettet 01/08-09 15:43 
Ja, tag fat i ham her - han sælger billige abonnementer og MS-penge... Jeg har handlet ved ham en enkelt gang og der gik det fint.

http://www.playright.dk/handelannonce.php?id=114538
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/08-09 00:36 
Har også købt af ham flere gange, og det er 100% iorden :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/08-09 12:21 
ellers kan disse også anbefales:

http://www.xboxliveuk76.com/index.php
http://pointheaven.com/
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/08-09 12:38 
Pointheaven er det samme som ham fyren jeg linker til...

:)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GreaseballGreaseballSkrevet 11/08-09 18:46 
Nu har vi jo set at XboxLive har fået endu en update. Hvis man har en UK konto, som nogen andre også har herinde. Så har vi jo i lang tid været nød til at kører med to konto'er. En extra dansk reg. for at download ting som koster point(medmindre man køber MS Point på pre-paid cards)
Jeg tænkte på, hvilke ting er låst for os med en gamle UK konto som vi ikke kan flytte til et andet land uden at miste alle vores savegames?
Jeg ved at film har været låst siden starten. Men hvad med nye tiltag, som lastFM og Twitter for nævne nogen få stykker.
Alf81Alf81Skrevet 19/05-10 10:08, rettet 19/05-10 10:31 
Jeg har de sidste par år købt Live abonnement gennem MS egen service og står snart igen til den årlige fornyelse. Men da jeg er blevet opmærksom på, at MS rent faktisk tager det dobbelte, af hvad et abonnement kan købes for andre steder, vil jeg meget gerne afmelde det.

Jeg har ledt lidt rundt omkring og umiddelbart ser det ikke ud til, at man som dansker kan afmelde sit abonnement, før man tager telefonisk kontakt til dem - kan det virkelig passe?

EDIT:

Det endte med, at jeg ringede og afmeldte.
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 19/05-10 10:35, rettet 19/05-10 10:36 
Ja, det kan passe :)

*EDIT*
I øvrigt super åndsvagt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Alf81Alf81Skrevet 19/05-10 10:50, rettet 19/05-10 11:14 
Også i dén grad. Heldigvis gik det smooth for min sexede stemme og jeg.
Ting om dét og pis.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/05-10 11:00 
Men hvorfor afmeldte du det?

Hvis du har tænkt dig at købe points, f.eks gennem ham der sælger her på P:R, så taster du jo bare din kode ind, og så bliver der ikke trukket penge fra din konto før næste gang dit abonnement er udløbet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Alf81Alf81Skrevet 19/05-10 11:06 
Hov... Det er bare mig der skriver i tåger. Jeg har bare afmeldt den automatiske fornyelse af abonnementet, så jeg netop kan nøjes med at købe koder.
Ting om dét og pis.
WonderboyWonderboySkrevet 02/06-14 17:24 
Hejsa hvordan opretter man en konto til sin Xbox 360 slim?, har ikke prøvet det før nemlig så er helt nybegynder :-)
I love monster land
GreaseballGreaseballSkrevet 16/07-14 16:03 
Er der andre end mig der oplever at man blive smidt af Live ret ofte for tiden?
HankyHankySkrevet 16/07-14 16:07 
På 360 eller One?
Hvis sidstnævnte, så nej :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
51 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig