X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360 Arcade


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-07 06:51, rettet 17/11-07 06:51 
Jeg ved ikke, om Xbox 360 Arcade er kommet paa markedet i EU endnu - Xbox.com neavner stadig kun Core. Jeg kan fortaelle, at de er blevet revet vaek hernede.
Jeg bor i Darwin (100.000 indbyggere) og samtlige 50 maskiner den lokale K-Mart havde i torsdags er vaek nu! I samme periode har de - saa vidt jeg kan see paa hylderne - solgt 3-4 Wiis. PS3 er ikke i sortimentet.

Er Arcade en udfordrer til Wii, eller hvad er logikken? Pakken indkluderer en HDMI 360'er, wireless controller, 256 MB Memory Card, 5 Arcade spil (PacMan, Uno m.fl.) og (Indtil jul) enten Crash Bandicoot eller Lego Star Wars: The Complete Trilogy. Pris: $388 ~ 1800 kr.
Det er da faktisk lidt af en deal! $388 er 'sjovt nok' praecis, hvad en Wii koster hernede...
Ja, den har ingen harddisk, men den er klar til at spille og man kan gemme sine spil - jeg tror en masse foraeldre har nuppet den bundle til poderne her til jul. Man faar endda et godt spil med, hvis man vaelger Star Wars.

Det er lidt af en julesaellert...!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
XiwanaXiwanaSkrevet 17/11-07 11:32, rettet 17/11-07 11:35 
Akak... Endnu et eksempel på de latterligt høje priser i DK: I en af gratisaviserne var der for et par dage siden en annonce for Arcade-versionen med den en vejledende udsalgspris på ... 2300kr!!

Den bliver sikkert billigere om et par uger, men taget i betragtning, at både Merlin og Blockbuster annoncerer med premium-versioner til 2000-2200kr. (in- og eksklusiv spil), så er arcade-versionens pris simpelt alt alt for høj.

Premium til 2200kr i Blockbuster
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-07 20:32, rettet 17/11-07 20:40 
Det er faktisk billigere end som så hos Blockbuster.

Xbox 360 premium + Viva Pinata, Gears of War og Forza Motorsport 2:

EDIT: Har lige set, at det er tre spils tilbuddet, du havde postet. Troede at det var det gamle tilbud, da du ikke skrev det :)

2195,-
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig