X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg elsker fandme Edge


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/03-03 16:38, rettet 05/03-03 17:54 
Jeg ved godt at nogen synes de laver nogle dumme anmeldelser eller noget.

Men jeg læser det langt fra [kun] pga anmeldelserne.

Og jeg mener at de har den bedste [og sjoveste] spiljournalistik jeg har læst.
I Marts nummeret, der i øvrigt har fokus på Girl Gamers, kan man læse en artikel om BC der gerne snart skulle være på vej til Xbox.
Det er et meget seriøst spil, hvor man er hulemand, og kan slås med Dino'er osv, og alle elementer i spillet kan brændes, væltes osv.
Det bliver lavet af Intrepid et lille firma med tilknytning til Peter Molyneux og Lionhead.
Dermed er det naturligt, at snakke om Fable, som jo er Lionheads bud på det perfekte spil [og Peter Molyneux er normalt anerkendt som lidt af en mirakelmager].

Nu skal udviklere jo altid sige, at deres spil er det vildeste.
Så derfor slutter artiklen således:
Bliver BC bedre end Fabel?
Ja selvfølgelig
Hvad hvis det ikke gør?
Det gør det.
Hvad hvis det ikke gør?
Så ordner vi det med paintball
Men hvad hvis det ikke gør?
Så bliver vores næste produkt det.
[nu rettet til semi korrekt gengivelse]

Den slags synes jeg er genialt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 05/03-03 17:07 
Der er dem der mener at Peter Molyneux ikke har lavet noget alt for godt siden Syndicate (det første af dem).

Man kunne måske også påstå at han har lavet 1 godt spil (populous) som han så bliver ved med at lave om og om igen (med enkelte undtagelser som Magic Carpet).

Jeg er ikke selv overdrevet skeptisk overfor ham, men jeg vil nu godt se spillene før jeg køber.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-03 17:26 
dRxL >
Man kunne måske også påstå at han har lavet 1 godt spil (populous) som han så bliver ved med at lave om og om igen (med enkelte undtagelser som Magic Carpet).

...jeg har store problemer med ham... efter min mening er hører han til blandt de mest geniale idé-mænd i branchen og hver gang der dukker nyt op om Peters seneste ideer er jeg fyr og flamme, men desværre viser det sig, når jeg prøver dem at det ikke er noget for mig. I begyndelsen troede jeg det var mig, men jeg er kommet til den konklusion at vi ikke passer sammen. Men hold kæft hvor ser både Fable og BC spændende ud!

Bortset fra det er jeg også ret vild med Edge...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig