X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af HDTV


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-07 10:57, rettet 11/11-07 10:57 
Eftersom jeg har fået skrabet en del penge sammen i militæret de sidste par måneder, så har jeg nu besluttet mig for at købe et HDTV. Jeg har gået og kigget på nogle forskellige skærme de sidste par måneder, og har endelig fundet et jeg synes ser fornuftigt ud. 37" Full HD fra Samsung til en fornuftig pris. Det er det mest populære på HifiPriser.dk, så helt galt kan det vel ikke være? :)
Se hele indlægget


Samsung LE-37M87
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-07 10:57, rettet 11/11-07 10:57 
Eftersom jeg har fået skrabet en del penge sammen i militæret de sidste par måneder, så har jeg nu besluttet mig for at købe et HDTV. Jeg har gået og kigget på nogle forskellige skærme de sidste par måneder, og har endelig fundet et jeg synes ser fornuftigt ud. 37" Full HD fra Samsung til en fornuftig pris. Det er det mest populære på HifiPriser.dk, så helt galt kan det vel ikke være? :)

Hvad siger I til det? Er der evt. nogen som allerede har det?

Samsung LE-37M87
dchangdchangSkrevet 11/11-07 11:30, rettet 11/11-07 11:30 
Har det ikke men det er jo en af deres topmodeller. Derudover har de kørt priskrig på nettet på den model i et par måneder nu, så prisen er simpelthen super. Buy buy siger jeg. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-07 12:02 
Det lyder godt! :) Hvad er bedst når man skal spille og se film - har lige købt Xbox 360 HD-DVD Player - LCD eller Plasma?
NaieraNaieraSkrevet 11/11-07 12:38, rettet 11/11-07 12:39 
Plasma.

LCD er kun bedst, hvis du en stor del af tiden skal bruge TV'et som computerskærm.

Sonic.dk>
Det er det mest populære på HifiPriser.dk, så helt galt kan det vel ikke være? :)

Jo, det er noget bras. Samsung har ikke en dyt forstand på, hvordan man laver et godt TV.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 11/11-07 12:59 
Tag ned og se det i en butik med de signaler du gerne vil se. Se evt. andre modeller, Plasma som LCD. Det er den bedste måde at vælge på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-07 13:04 
Naiera>
Jo, det er noget bras. Samsung har ikke en dyt forstand på, hvordan man laver et godt TV.

Okay? Kan høre at du har Plasma. Hvilket tv ville du da anbefale så? Har ellers hørt, at Samsung laver nogle gode skærme.
QQSkrevet 11/11-07 13:21 
Panasonic TH-37PX70 koster det samme og er en meget bedre skærm
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-07 14:50 
Det ser fint ud, men det er ikke Full HD. Det er et absolut must fra min side!
WehnerWehnerSkrevet 11/11-07 14:52 
Just nu er 1024x768 vist et absolut must fra plasmafjernsynenes side, hvis de skal kunne betales for penge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 11/11-07 15:17 
Sonic.dk>
Det ser fint ud, men det er ikke Full HD. Det er et absolut must fra min side!

Hvorfor? Sidder du mere end halvanden meter væk fra skærmen, kan du ikke se forskel alligevel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 11/11-07 15:18, rettet 11/11-07 15:18 
Wehner>
Just nu er 1024x768 vist et absolut must fra plasmafjernsynenes side, hvis de skal kunne betales for penge.

Næh, men de går ikke længere ned end 42".

Og det kan fås lidt billigere andre steder...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-07 16:12 
Naiera>
Hvorfor? Sidder du mere end halvanden meter væk fra skærmen, kan du ikke se forskel alligevel.

Er jeg oppe at give små 10.000 kroner, så kan jeg lige så godt få så meget for pengene som muligt. Så er jeg også fremtidssikret og vil ikke fortryde, at jeg ikke købte et Full HD til at starte med!
NaieraNaieraSkrevet 11/11-07 18:31 
Ligemeget hvad du viser på skærmen, om det er en normal dvd eller et 1920*1080 signal, så hjælper 'Fuld HD' ikke en pind, hvis du sidder mere end halvanden meter fra et 37" TV! Det fremtidssikrer ikke noget som helst, at du køber et ringe TV, bare fordi det har 'Fuld HD', og du vil have så meget for pengene som muligt. Du får meget mere for pengene, ved at kigge væk fra specifikationsarket, og mere på hvad skærmen viser. Det indiskutabelt bedste TV i den heromtalte prisklasse er _ikke_ 'Fuld HD', men det er stadig et kanon godt TV, og det har mere end rigeligt med opløsning.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-07 18:45 
Tak for din respons på mit indlæg, men du virker overraskende negativ overfor det fjernsyn jeg har tænkt mig at købe. Jeg har læst flere steder på nettet, at det er et ret god TV til de penge. Jeg vil gætte på, at du så har et Panasonic TV, som "kun" er HD-Ready, hvilket du lyder ret tilfreds med.

Forstår ikke hvorfor at du siger, at Samsung ikke kan finde ud af at lave ordentlige fjernsyne. Jeg har udelukkende hørt det modsatte. Når jeg allerede er oppe i din prisklasse, så ville det da være dumt ikke at købe et TV der understøtter 1920*1080. Ja, okay, "fremtidssikret" er måske så meget sagt, men jeg vil bare ikke ægre mig over, at jeg "kun" kan køre 720p med mit nye TV, når jeg har smidt så mange penge for det. Måske kan jeg ikke se den store forskel, hvis jeg sidder 1½ meter fra det, men det må jeg jo så ind at undersøge i butikkerne.

Hvis jeg nu skulle have et godt TV til max 10.000,- og det skal understøtte Full HD, hvad ville du så anbefale? Hvad ejer du fx selv?
HeroldHeroldSkrevet 11/11-07 18:57 
Sonic.dk>
Måske kan jeg ikke se den store forskel, hvis jeg sidder 1½ meter fra det, men det må jeg jo så ind at undersøge i butikkerne.

Gør det! Det er den eneste måde du finder det rigtige tv på.

Du vil uden tvivl blive glad for et Samsung LCD TV, Panasonic Plasma, eller whatever du beslutter dig for at købe - bare se det hele først, før du beslutter dig. Hvad andre mener, er i sidste ende ikke så vigtigt igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
QQSkrevet 11/11-07 19:18 
Sonic.dk>
Hvis jeg nu skulle have et godt TV til max 10.000,- og det skal understøtte Full HD, hvad ville du så anbefale? Hvad ejer du fx selv?

Naiera, jeg selv og mange andre herinde ejer også et Panasonic plasma TV. Hvis du absolut vil have Full HD og samtidig et godt TV, skal du op over 20k.

Du kan sagtens få et fedt TV til max 10k, men så må du jo selvsagt gå på kompromis med noget, og her er det bedst at gå på kompromis med opløsning. Du skal huske på at det ikke er en PC skærm som du sidder under 50 cm fra; I det tilfælde vil jeg give dig meget ret i at opløsning betyder rigtig meget.

Du må huske på at når TV producenterne (og det gælder dem alle sammen) skal lave et TV med Full HD til en bestemt lav pris, er de nødt til at spare et andet sted. Og typisk går det ud over hvorvidt farverne og kontrasten fungerer. Og tro mig, det betyder meget mere end opløsning.

Det er ikke Samsung der laver dårlige TV, IMO laver de de bedste LCD TV på markedet til prisen. Men altså stadig kun LCD TV...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 11/11-07 19:29, rettet 11/11-07 19:30 
Sonic.dk>
Tak for din respons på mit indlæg, men du virker overraskende negativ overfor det fjernsyn jeg har tænkt mig at købe. Jeg har læst flere steder på nettet (...)

Jeg ville ikke anbefale noget som helst der har 'Fuld HD', for der findes ikke gode fjernsyn med 'Fuld HD' til under 10k.

Ja, jeg er negativ overfor Samsung, for de laver ikke gode TV, ligemeget hvad for en opløsning vi snakker om :) De er, ligesom desværre 99% af alle LCD TV, designet til at imponere i butikkerne, og ikke til at levere god, korrekt og behagelig billedkvalitet hjemme i stuerne.

Som markedet ser ud nu, med priserne hvor de nu er, og du kun har 10k at gøre godt med, så er det ligesom at skyde sig selv i foden, at insistere på 'Fuld HD'. Du får ikke et bedre eller mere fremtidssikret TV, ved at insistere på 1920*1080 opløsning.

Hvis du udelukkende har hørt, at Samsung laver gode TV, jamen så har du bare ikke søgt råd de rette steder. Det lyder lidt groft, men desværre flyder Internettet (og Merlin, Fona og Elgiganten) med folk der ikke aner en dyt om, hvad god billedkvalitet er, og derfor lader sig imponere af de vilde farver man kan opnå med LCD TV, i stedet for at sætte sig ind i, hvilke TV der er bare nogenlunde i stand til, at levere god, korrekt billedkvalitet.

I øvrigt mener jeg ikke, at 'under 10k' er nogen specielt høj prisklasse. Du er lige på grænsen til, hvad der kan skaffe dig et godt 37 eller 42" TV. Det der ville være dumt, var at købe TV baseret på specs, og ikke på hvad der giver god billedkvalitet. Kan du få alle de andre faktorer, der giver god billedkvalitet, sammen med den høje opløsning, så er det selvfølgelig fint, men som priserne er i dag, så mangler du lige omkring 5k.

Du har helt ret i, at jeg selv ejer Panasonic. TH-42PX60EN, for at være helt præcis. Det TV købte jeg for et år siden, fordi jeg ville have det absolut bedste jeg havde råd til. Jeg havde ikke råd til Pioneer, så jeg måtte 'nøjes' med det næstbedste. Ikke at Panasonic er skidt; Pioneer er bare bedre ;) Markedet ser ikke meget anderledes ud i dag. Pioneer er uomtvisteligt det bedste TV på markedet (når vi lige ser bort fra B&O, Runco og Planar); Panasonic plasma er nummer to, og resten er desværre bare variationer af dårligt eller værre.

Og det er altså ikke fordi, at jeg holder en urimeligt høj standard. Jeg synes ikke det er for meget forlangt, at TV til 10k og mere, skal levere ligeså gode eller bedre billeder, end de CRT TV vi har haft i årtier.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 11/11-07 19:33 
Hølmkjær>
Hvis du absolut vil have Full HD og samtidig et godt TV, skal du op over 20k.

Næh, man kan sagtens 'få Fuld HD' under 20k, som linket til tidligere i tråden. Og de mangler ikke noget, i forhold til vores 'Normal HD' udgaver. Ikke at opløsningen tilføjer så meget, når man sidder to meter væk fra 42", men eftersom opløsning er det der absolut sælger bedst, sammen med pianolak velsagtens, så er der nok bare nogle flere derude, der får hevet et godt TV med hjem, i stedet for et dårligt et.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 12/11-07 09:25 
Har Pioneer og/eller Panasonic "Full HD" modeller med både DVB-T og DVB-C digital tuners?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/11-07 10:16, rettet 12/11-07 10:16 
Stik imod hvad Naiera påstår, så synes jeg stadig du bør overveje Samsung LCD. Bare gå efter de seneste modeller hvor farve, og billedkvalitet generelt, er blevet MEGET bedre. Vi snakker modeller som hedder LE-xx-x86/87 eller højere.
Hvis du altså ikke allerede har besluttet dig for plasma that is.
Det er fint nok at Naiera har en holdning til LCD, og foretrækker plasma. Jeg er sikker på at han ved en helvedes masse om plasma, og kan give dig nogle gode råd. Men jeg synes man skal passe på med at fraråde et produkt, hvis udvikling man sikkert ikke følger, fordi man har en forudfattet holdning til teknologien.
Der er jo nok en grund til folk så mange steder, taler godt om Samsung, det er ikke bare hjernevask. :-)
Jeg er i hvert fald enig med Hølmkjær i, at de laver de bedste LCD TV på markedet til prisen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 12/11-07 10:25, rettet 12/11-07 10:29 
Jeg har allerede Samsung LCD (LE-40M61B) som jeg har været (og stadig er) meget tilfreds med ;)

Men er så små begyndt at overveje at opgradere til noget større/bedre i 42"/46" i 1080p... helst med DVB-C+T tuner og 100hz+24hz modes. Men ikke noget jeg står her og nu og mangler :)

Har f.eks. kig på Sony nye Bravia serie.. specifikt 46X3000 modellen men hører at de nu er begyndt at benytte interne blæsere hvilket skræmmer mig :!
NaieraNaieraSkrevet 12/11-07 12:24 
Beano>
Har Pioneer og/eller Panasonic "Full HD" modeller med både DVB-T og DVB-C digital tuners?

Nej. For den slags skal du vist op i noget Loewe (hvis det overhovedet findes der), som koster en formue men stadig har ringere billedkvalitet end f.eks. Panasonic og Pioneer plasma.

Eller måske de der hundedyre Metz TV, som Hi-Fi Klubben er vilde med? Det gælder dog også for dem, at det stadig er LCD...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 12/11-07 12:33, rettet 12/11-07 12:38 
Azalon>
Det er fint nok at Naiera har en holdning til LCD, og foretrækker plasma. Jeg er sikker på at han ved en helvedes masse om plasma, og kan give dig nogle gode råd. Men jeg synes man skal passe på med at fraråde et produkt, hvis udvikling man sikkert ikke følger, fordi man har en forudfattet holdning til teknologien.

Udviklingen af teknologierne er ikke længere problemet. Hvis producenterne gad lave gode TV, så kunne de lave LANGT bedre TV, end det skrammel der står på hylderne i dag. Det har f.eks. Planar bevist, ved at lave den vel nok bedste LCD skærm hidtil. Den er selvfølgelig dyr, for den kan ikke masseproduceres på samme måde som det normale Sony og Samsung skrammel, men den viser langt bedre og mere korrekt billedkvalitet. Der mangler stadig noget i forhold til plasma fra Panasonic og især Pioneer, men det er altså ikke teknologien 'LCD' der mangler udvikling, det er producenternes vilje til at lave gode TV, og ikke blot TV der kan imponere i butikkerne, der er noget galt med.

Jeg er ikke plasma-fanboy, jeg er billedkvalitets-fanboy. Kunne man få et Samsung, Sony, JVC, Philips eller whatever LCD TV med billedkvalitet der kunne matche f.eks. mit eget TV, så ville jeg ikke tøve med at anbefale det. Men det findes ikke. Mener man, at det gør, så har man en forkert opfattelse af, hvad god, korrekt billedkvalitet er.

Det ér selvfølgelig muligt, at prioritere andet end billedkvaliteten højest. Skal man vitterligt bruge TV'et som computerskærm halvdelen af tiden, eller har man tonsvis af lys i stuen, og nægter at gøre noget ved det (her fravælger man dog fra starten, at komme noget nær 'god' billedkvalitet), så kan et LCD TV selvfølgelig godt være den mindst ringe løsning. Intet TV er perfekt for alle.

Azalon>
Der er jo nok en grund til folk så mange steder, taler godt om Samsung, det er ikke bare hjernevask. :-)

Det er da noget i den retning. Selv diverse anmeldere, der hævder at være seriøse, bliver ved med, at give alle mulige LCD TV høje karakterer for billedkvalitet. Enten aner de ikke en dyt om, hvad god billedkvalitet er, eller så måler de dem imod andre LCD TV, der også bare leverer variationer af dårlig billedkvalitet. Ingen af de to fremgangsmåder er specielt heldige.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 12/11-07 12:36 
Ok tak for info ;)
NaieraNaieraSkrevet 12/11-07 12:58 
Du kan alligevel aldrig fremtidssikre dit TV med hensyn til tunere. Så snart du har fundet et TV med DVB-C og -T, og velsagtens gået voldsomt på kompromis med billedkvaliteten i samme omgang, så kommer der en ny standard, som de indbyggede tunere ikke understøtter. Det ville være langt nemmere, hvis du så TV'et som en skærm, og så accepterede at det er nødvendigt med eksterne tunere fra starten, for med mindre du køber TV hvert andet år, så kommer du til at have en eller flere eksterne tunere på et tidspunkt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 12/11-07 13:25, rettet 12/11-07 13:28 
Jow, men DVB-C via antenneforeninger er mest udbredt herhjemme lige pt. (svjv!) så ville være fjollet ikke at gå efter det hvis man kan.

F.eks. understøtter de nyeste Bravia modeller både DVB-T og DVB-C og endda med H.264 så det virker underligt hvis de skulle være de eneste der gør det. Men selvfølgeligt svært at sige med sikkerhed hvad fremtiden bringer på denne front og hvilke "revolutionerende" formater de finder på.

Jeg har ikke set 46X3000 (endnu) men min kammerat har forgængeren (46X2000) så hvis det kan beskrives som et "kompromis TV", så går jeg gladeligt på kompromis da det ser fantastisk ud ;)
QQSkrevet 14/11-07 22:36 
Naiera>
Hølmkjær>
Hvis du absolut vil have Full HD og samtidig et godt TV, skal du op over 20k.

Næh, man kan sagtens 'få Fuld HD' under 20k

My mistake! Tape Connection har jo Panasonic TH-42PZ700 til sølle 16.995. Full HD, DVB-T og fed plasma. IMO bliver det altså ikke bedre til prisen! Vanvittigt!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 14/11-07 23:34 
Og PZ70 til 2k mindre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FourDFourDSkrevet 18/05-08 20:13 
For nyligt besluttede jeg mig for at skaffe mig af med min projektor, til fordel for et HDTV, navnlig pga. pladsmangel og en svag irritation ved altid at skulle spille i mørke.
Men jeg har nogle lidt specielle krav, som jeg håber at nogle P:R pro's kan hjælpe mig med.
Jeg skal bruge et HDTV i prisklassen 6-7000kr på ca. 32 tommer. Det skal gerne være let, for det skal nemlig kunne transporteres, lejligheder imellem.
På forhånd tak :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
dpldplSkrevet 18/05-08 20:39 
Altså vis du samme tid vil have god kvalitet.

Så kan panasonic plasma fåes til lidt over 7000kr for 37"
Ved godt en smule større end du nævnte. Men det tv er virkelig værd tænke over i det miste (har storbroren pz85).

Vejer 25kg ;)

panasonic 37px80e
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
tastasSkrevet 18/05-08 22:12, rettet 18/05-08 22:12 
Men lige netop plasma er vel ikke så praktisk hvis det skal transporteres meget? Skal det ikke helst stå op under transport?

EDIT: Men ellers vil jeg gerne tilslutte mig at det er et godt tv ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 19/05-08 12:38 
Så skete det! Jeg har i dag været inde at købe Panasonic TH-42PZ85E! De kommer og sætter det op osv. for mig her ved 13-tiden! Skal nok lige skrive hvad jeg synes om det! :) Jeg kunne forestille mig, at Naiera bliver glad, nu hvor jeg endte med et Panasonic, i stedet for den Samsung-model jeg havde tænkt mig at købe til at starte med! :)
NaieraNaieraSkrevet 19/05-08 12:41 
Ja, jeg er glad når nogen vælger god billedkvalitet, over elendig billedkvalitet :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TurricanTurricanSkrevet 19/05-08 13:26 
Jeg overvejer selv ovenstående Panasonic. Bare af ren nysgerrighed, hvad kan/skal man bruge PCMCIA i et fjernsyn til?
The Gods pause for a moment...
BeanoBeanoSkrevet 19/05-08 13:37, rettet 19/05-08 13:37 
DVB-C kortlæser til digital TV og HDTV ;)
TurricanTurricanSkrevet 19/05-08 14:23 
Kan den så æde mit selectorkort?
The Gods pause for a moment...
BeanoBeanoSkrevet 19/05-08 14:34, rettet 19/05-08 14:49 
Nej du putter selector kort (plastik kortet) ind i et PCMCIA modulet (CAM) som du putter i TV'et.

Men kommer an på hvad TV'et er kompatibelt med.

EDIT: Jeg kan se at det Panasonic TV ikke understøtter DVB-C (YouSee) kun DVB-T, så jeg tror ikke du kan bruge dit Selector kort via et CAM direkte. Du skal så stadig bruge en Selector boks.

Sårn en fætter her
DommergaardDommergaardSkrevet 19/05-08 14:53 
Naiera>
Ja, jeg er glad når nogen vælger god billedkvalitet, over elendig billedkvalitet :)

Det er jo det! :) Nu skal jeg have lavet mediecenter med min 360'er. Hvad er det helt præcis jeg skal bruge der? Bare en trådløs router, så både bærbar og 360 er online? Har en wireless adaptor til 360'eren.
TurricanTurricanSkrevet 19/05-08 14:54 
Ok, æv.

Tak for svarene.
The Gods pause for a moment...
dpldplSkrevet 19/05-08 17:24 
Naiera>
Ja, jeg er glad når nogen vælger god billedkvalitet, over elendig billedkvalitet :)

Du er jo enlig også skyld i nogen folk vælger plasma ><. Men nå ja, jeg endte med damn godt plasma pågrund af det. Så vil jeg ikke klage :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-08 01:02 
Nogle HDMI kabler er mærket med 1.3a og 1.3b. Er det noget man skal hænge sig i, eller kan de præsis det samme?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 20/05-08 01:38 
Jeg kan overhovedet ikke se hvad forskellen skulle være. HDMI er essentielt bare glorificerede netkabler, og kun hvis du skal trække langt (over fem meter), er det strengt nødvendigt at købe den dyre slags.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-08 02:14 
Det var også hvad jeg regnede med. Mine kabler er henholdsvis 1m og 1,5m :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 29/05-08 22:17, rettet 29/05-08 22:17 
Hvad ved vi om SAMSUNG PS-42Q92... Er det også noget man skal holde snitterne fra ??? Det er dog trods alt Plasma.
NaieraNaieraSkrevet 29/05-08 23:17 
Samsungs plasma tv skulle være OK, men du får meget mere for penge hvis du køber Panasonic...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 30/05-08 06:23, rettet 03/06-08 18:25 
Men i dette tilfælde snakker vi små 6kg for et plasma... Er der Panasonics til den pris?
dpldplSkrevet 30/05-08 07:14 
altså deres billigest af nye modeller koster 7000kr(37px80). Og tro sagtens sidste års modeller kan findes til billgere penge.

Selvom ny model videst er den tusse mere værd.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-08 16:52 
Kan man bruge den der 100hz feature som mange nyere fjernsyn har til noget som helst når man ikke ejer noget der sender i 100hz?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 03/06-08 17:58, rettet 03/06-08 18:27 
"DPL" Jamen ... hvor finder jeg noget der hedder sidste års model? og hvad er der i de nye udover design!
NaieraNaieraSkrevet 03/06-08 18:26 
SuperMikkel>
Men i dette tilfælde snakker vi små 6kg for et plasma... Er der Panasonics til den pris?

De er faktisk begyndt at komme derned af. Se nedenstående link.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig