X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HD DVD Problem


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-07 09:44 
Jeg købte et 360 hd dvd drev for noget tid siden... Jeg har først nu fået købt en film gennem play.com. Filmen er TMNT. Til min store skuffelse vil den ikke afspilles (Ja jeg har kørt installations cd'en), og smider jeg en almindelig dvd i, så afspiller den fint nok.
TMNT er ikke regions bestemt, så det er ikke det som er problemet.. De viser sig tilsyneladende at der er nogle hd dvd film som den ikke vil spille hvis jeg har forstået det rigtigt. Hvad fanden er det for noget P..!!! Det kan man sgu da ikke...

Nogen som har haft samme problem, eller hørt om det?

Link til problemet
For The Love Of The Game
MarkosMarkosSkrevet 08/11-07 10:35 
Hmm, det lyder yderst suspekt. Det kan vel ikke passe at nogle film bare ikke virker på et 360 HD DVD drev. Findes der reporter om at det også gælder for almindelige HD DVD afspillere, eller er det kun drevet på 360'eren som ikke vil samarbejde? I så fald tør jeg da aldrig købe sådan et drev.

Ifølge datoen på dit link, så er siden ikke revideret siden April 2007. Hvis der findes en firmware opdatering, skulle man mene at Microsoft for lang tid siden havde fået fingeren ud og gjort sådan en opdatering tilgængelig. TMNT er en stor film fra et større selskab, så hvis millioner af forbrugere ikke kan afspille den, burde der lyde et ramaskrig.
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-07 10:39 
hmm... Min 360 er lige kommet hjem fra rapperation, og jeg er ret sikker på at jeg har fået en helt ny en. Så jeg tror ikke at der er nogen som helst update på den endnu, og jeg har ikke net, så jeg kan ikke teste om en update ville hjælpe endnu. Jeg kan kun håbe...
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 08/11-07 10:47 
Der er vist kommet et par updates til HD-DVD delen siden release, så der er en chance for det er fixet ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-07 12:02 
Ja det må jeg jo håbe på. Aldrig har jeg været så skuffet. Det er turtles i digital udgave for pete sake :-)

Jeg skal nok lige holde jer updated.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 08/11-07 12:05 
Darknon>
Aldrig har jeg været så skuffet.

Så synes jeg alt i alt, du bør glæde dig over indtil nu at have levet et i store træk sorgløst liv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tastasSkrevet 08/11-07 13:00 
Du kan hente HD DVD update på X-box hjemmeside og brænde den over på en CD. Så sætter du bare CD'en i x-boxen og den laver update derfra. Det har jeg gjort med ved min box i sidste uge.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-07 14:18 
tas: Tak, det er brændt, og det blir testet i aften
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-07 09:38 
Tas: Det virkede sgu. Brændte en cd med en update, og så virkede filmen sgu :) Det er bare pisse godt.

Og jeg skal lige hilse at sige at TMNT har et latterligt godt billede på hd-dvd og et hd-tv. Jeg har sjældent set et så crisp billede. Den kan klart anbefales hvis man vil blære sig med sit system :-)
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 09/11-07 11:42, rettet 09/11-07 11:43 
Hehe det var så lidt.

Nu ved jeg ikke hvornår du har købt den, men der er tilbud fra MS p.t. hvor du kan, hvis dit drev er købt inden for 1/10 - 31/01-08 få 5 HD DVD film gratis.

Jeg kan ikke lige finde det inde på deres DK side nu (men det er der et sted, jeg printede formularen ud her forleden) - men link til tilbuddet i UK så du kan se nærmere på det. Det danske tilbud er identisk, bare at det skal sendes til DK afdelingen.

5 HD DVD free!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 09/11-07 15:50 
Jeg er ret interesseret i det tilbud, men kan ikke finde formularen. Kan kun finde det fra US og UK. Nogen der ved hvor den kan findes?
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-07 16:16 
det danske tilbud er her.

5 gratis hd-dvd film
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 10/11-07 13:50, rettet 10/11-07 13:56 
Lækkert! Mange tak! :)

EDIT: Hvor er HD-DVD Playeren billigst?
tastasSkrevet 10/11-07 20:34 
Købt min her - om det kan findes billigere i DK ved jeg ikke lige.

Expressdelivery
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 10/11-07 23:32 
Så er den bestilt. Købte den på CoolShop.dk for 1297,- inkl porto (gratis). Nu ved jeg da hvad jeg i julegave! :)

CoolShop
DommergaardDommergaardSkrevet 20/11-07 13:12 
Så har jeg fået HD-DVD afspilleren hjem. Er der nogen som har printet det der tilbud ud med 5 gratis HD-DVD film. Der står at man skal sende kuponen ind sammen med den originale stregkode fra indpakningen af drevet, men jeg kan ikke rigtig få det af uden at ødelægge det. Hvad har I gjort?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/11-07 19:05 
Står der ikke bare at du skal skrive serie nummeret ned på kuponen ?


http://www.hddvdeurope.com/
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DommergaardDommergaardSkrevet 20/11-07 20:16 
Der står følgende:

3. Udfyld kuponen og send den ind sammen med følgende:
–Den originale stregkode fra indpakningen af dit Xbox 360 HD DVD drev.
– Kopi af kassebon, HD DVD drevet skal være købt i perioden mellem d. 1 oktober 2007 og d. 31
januar 2008. På bonen skal der fremstå købs dato og prisen skal være tydeligt markeret.

Så går ud fra, at man skal sende stregkoden med... eller hvad?
HeroldHeroldSkrevet 20/11-07 20:46 
Det ser bestemt sådan ud :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/11-07 21:58 
Det er jo også "Bare" en Papkasse... Frem med Saksen du...

ellers kan du købe min stegkode fra mit drev...
Den er godt nok fra tyskland og købt sidste december ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DommergaardDommergaardSkrevet 23/11-07 14:29 
Så er den klippet af og sendt til Microsoft. De siger, at der kan gå op til 28 arbejdsdage inden man får dem, men jeg håber lidt på at få dem inden jul! :)

Tak for for tilbuddet ellers, GrillBillerDK! :P
tastasSkrevet 13/12-07 12:34, rettet 13/12-07 13:36 
Er der nogle af jer som har modtaget de film endnu? Jeg sendte mit i starten af november og har intet hørt endnu :S
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 13/12-07 13:16 
Nope. Der stod vist op til 28 arbejdsdage... så regner heller ikke med at få dem før Januar. Håbede bare lidt på at have dem her i julen!
DommergaardDommergaardSkrevet 27/12-07 14:33 
Så modtog jeg mine 5 HD-DVD film fra Microsoft:

Troja
Serenity
Dreamgirls
Tim Burton's Corpse Bride
The Fast and the Furious: Tokyo Drift

Lækkert! :)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/12-07 20:25 
cool. Og nu vi er ved det, så vil jeg lige anbefale transformers på hd-dvd. Det er det vildeste billede EVER!
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 28/12-07 20:38, rettet 28/12-07 20:39 
Cry! Stadig ikke modtaget mit og sendte det d. 6 november :S

Jeg må hellere se om jeg kan finde ud af hvem man kan kontakte for at forhøre mig om de overhovedet har modtaget mit brev. Ville være negativt hvis den originale stregkode er gået tabt i posten ...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig