X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Dumme Post Danmark...


Reply
SquareSquareSkrevet 16/06-03 19:17 
Nu har vi jo fået de nye storbreve og maxibreve... men da jeg skulle sende to spil til en fra forummet idag, have jeg selvfølgelig glemt, at storbreve kun må være 2 cm tykke, så lige da jeg havde skuppet det ind i postkassen, kom jeg på det. DAMN... håber ikke de opdager det :-P Iøvrigt skulle det være sendt som maxibrev, ikke storbrev, og der skulle have været 4 kr. mere på...... Se hele indlægget
It's only a state of mind.
696 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Reply
vyssenvyssenSkrevet 04/01-17 18:30, rettet 04/01-17 18:30 
Lyder som en historie det kunne være interessant at følge.
KamekKamekSkrevet 04/01-17 18:35 
Forhåbentlig en meget kort historie der ender godt ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
vyssenvyssenSkrevet 04/01-17 19:42 
Bestemt. Håber alt det bedste. Kan bare nemt forestille mig fornemmelsen af at stirre ind i et tomt skab.... Hold os opdaterede.
SumezSumezSkrevet 04/01-17 20:31 
Det er virkelig typisk deres pakkeboks "service". Stoler slet ikke på den længere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01-17 21:01 
Jeg har aldrig hørt om det før, at en pakke fuldstændig skulle mangle :O

Jeg skulle dog modtage nogle konsoller fra en herinde jeg skulle modde og reparere i sidste måned (mener jeg), og jeg modtog ingen koder på hverken SMS eller email. Troede bare at han ikke havde sendt. Det viste sig dog at den havde ligget i pakkeboksen i fem dage, og at jeg var nødt til at ringe til post DK og få nye koder. Fandeme heldigt at han havde T&T nummer på pakken, men skide irriterende for ham at det skulle tage den ekstra tid :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 05/01-17 13:46 
Historien endte godt :-)

Den var blevet afleveret inde i butikken grundet størrelsen.

Havde dog været rart at have fået beskeden sammen med den første i stedet for 24 timer senere :p
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-17 17:17 
Godt at der ikke kom større problemer ud af det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 05/01-17 21:55, rettet 05/01-17 21:56 
Min første tanke: Der sidder nu et pakkeboks-bud og har opgraderet til Pro. Godt nok frækt lavet!

Min anden tanke: Gud, man har jo ikke en chance for at bevise at pakken ikke var der, når man først har åbnet lågen med sine to koder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-17 21:59 
Er der ikke kamera-overvågning ved pakkeboksene?

Der er i hvert fald indbygget telefon i dem... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/02-17 12:54, rettet 06/02-17 12:55 
Er du gal mand.

Jeg forstår virkelig ikke hvordan det her system kan blive ved med at fungere så amatøragtigt som det gør! Der står en adresse på pakken, lige dér, I kan se den hvis I kigger på den, hvordan kan det være så svært at få den til punkt A til punkt B?!

En pakke blev sendt til mig med tracking fra Frankrig den 23. januar.
Den 26. ankom til til et sorteringscetner i Brøndby ifølge T&T. To dage efter befinder den sig så i Sønderjylland ifølge samme T&T hvorefter der ingen informationer findes.
Et opkald plus den sædvanlige superlange ventetid senere afslører så at pakken pga. fejl i deres system er blevet sendt retur til Frankrig!?! Nu beder de mig så om at bede sælger om at sende pakken tilbage igen og selv betale for forsendelsen, hvorefter de kan refundere pengene (hvilket garanteret også skal ske via mig).

Jeg er fuldstændig målløs af at de kan blive ved med det her, og så tit det sker. Tænkt at de overhovedet bilder sig ind at tage penge for deres "service".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/02-17 12:58 
Jeg havde også et mindre hat-og-brille tilfælde med PostNord. Hvorefter de sender mig en mail og spørger om jeg ikke vil skrive en anmeldelse af dem på Trustpilot....

o_O

Mon ikke PostNord har købt det Trustpilot-abonnement hvor man kan sortere i sine kundeanmeldelser?!
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 06/02-17 13:30 
De har flere end nul stjerner, så det må de have:
https://dk.trustpilot.com/review/www.postnord.dk?page=5
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/02-17 15:01, rettet 06/02-17 15:02 
7.8 ud af 10....???

B U L L S H I T ! ! !

De har et premium abonnement hos Trustpilot. :(
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-17 15:42 
Er Trustpilot overhovedet troværdigt? :)
Jeg har hørt historier om firmaer der køber sig til anmeldelser.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 06/02-17 18:21 
Ja netop. Firmaer kan tilkøbe sig muligheden for at flytte positive anmeldelser frem, og kunne besvare anmeldelser. Måske også købe muligheden for en anden algoritme til at udregne gns.? Det koster! :P
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 06/02-17 18:30 
Tidligere kunne man også betale for at slette negative anmeldelser. Om det stadig er tilfældet, ved jeg dog ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-17 18:35 
Jeg kan også mindes firmaer der har udtalt at de følte sig presset af Trust Pilot til at skulle bruge det.

Fedt at folk stadig synes det er sagen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/02-17 19:14 
En lille sjov ting, jeg blev udsat for i sidste uge:

Får en SMS fra Post Nord, hvor det står, at de har smidt en pakke til mig i en pakkeboks på en adresse, jeg ikke lige umiddelbart kan genkende. Jeg googler så adressen og konstaterer, at den ligger i Skejby. Det er ret sort, når man tænker på, at jeg bor tættere på Århus centrum, end jeg gør på Skejby. Nå men, jeg har en kollega, som tilbyder mig et lift derud, så jeg giver det et forsøg. Jeg taster adressen ind i Google maps, som derefter leder mig hen til en busk, der står midt på en græsplæne... Ingen pakkeboks i nærheden. Efter at have vadet rundt i et stykke tid og ledt efter den usynlige pakkeboks, giver jeg op og går ind i en kiosk. Det er åbenbart ca. 5000 gange om dagen at kioskejeren bliver spurgt om den pakkeboks, for han giver mig et "SKYD MIG!"-blik og peger mig i retning af en boks, der står på Skejby Centerets parkeringsplads, og der ligger pakken ganske rigtigt og venter på mig.

Et hurtigt kig på Post Nords hjemmeside viser mig, at der er 5 pakkebokse, som befinder sig tættere på min adresse. Jeg fatter på ingen måde, hvorfor pakken skulle ende i Skejby.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/02-17 19:41 
millennium>
Ja netop. Firmaer kan tilkøbe sig muligheden for at flytte positive anmeldelser frem, og kunne besvare anmeldelser. Måske også købe muligheden for en anden algoritme til at udregne gns.? Det koster! :P

At kunne besvare anmeldelser er nu meget rart nogle gange, Trustpilot eller ej.

En af de lokale pizzapushere havde fået en 1-stjernet anmeldelse med tilhørende sviner på deres Facebook side.
Efter ejeren havde spurgt lidt ind til det, måtte fjolset jo indrømme, at han egentlig ville anmelde et sted med samme navn - men i Vejle.
- Ikke at det har fået tossen til at ændre eller slette sin anmeldelse.


Eller når man, som Danmarks (måske) flinkeste værksted og brugtvognsforhandler, bliver udsat for folk med for meget fritid: https://dk.trustpilot.com/reviews/570a779d0000ff00094ed4b0
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-17 14:33 
Efter posten ikke kunne finde ud af at levere en pakke til en pakkeboks gik den retur til afsender uden at jeg fik noget at vide. Får det sendt igen og ringede endda til postDanmark og de siger de kan lægge den i en pakkeboks hvis jeg ikke er hjemme. Men nej... den røg til "posthuset" alligevel. Eller kiosken i kvickly som det jo er. Ligger alt andet end tæt på. Der er pakke drop i et supermarked over for hvor jeg bor. Men det bruger de aldrig.

Normalt bruger jeg pakkeboksen. Men der gik ged i leveringen så det kunne posten ikke finde ud af.
Postdanmark er altså bare en vittighed som ikke er morsom længere :(
NaieraNaieraSkrevet 01/10-18 14:25, rettet 01/10-18 14:59 
Så har pesten fandme overgået sig selv.

Jeg havde en forsendelse på vej fra en privatperson i Kentucky. Den kostede $23.50 at sende og havde tracking. I dag kl. 13.01 siger appen at pakken er leveret, så cirka en halv time senere futter jeg ned for at hente den. Den burde selvfølgelig have været leveret til mig, for at jeg kunne skrive under på modtagelse, men det sker jo ikke altid.

Der var ingen pakke fra Kentucky i min postkasse Dumme Post Danmark... Der var et brev fra Aarhus Universitet og et spil fra Base.com, men ingen anime fra Kentucky.

Over de sidste 15-20 år har jeg vel mistet fire forsendelser i posten. Udover dengang deres distributions-hub i Hornslet blev røvet (selvom de beviseligt havde min pakke, med en værdi på godt 1200 kroner, i deres varetægt, var der ingen erstatning at finde, selvom de vel har alskens forsikring), har jeg aldrig mistet noget med tracking på. Om forsendelsen er leveret til en anden postkasse i min bygning, til en anden bygning på min vej, eller til nogen i et andet postnummer, aner jeg ikke.

Jeg har selvfølgelig ringet til dem og bedt dem undersøge situationen, men det hjælper jo nok ikke så meget. Hvis ikke personen der rent faktisk har modtaget min forsendelse kommer forbi med den, så ser jeg nok aldrig noget til den. I det mindste fik jeg indholdet gratis, og betalte kun de små 175,- som forsendelsen kostede...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 01/10-18 15:54 
Kunne det ikke tænkes at "den er leveret" blot betyder den er leveret til det lokale postkontor/pakkeboks etc. og brevet til dig med hvor den kan afhentes blot ikke er kommet endnu? Det har jeg tit set.
NaieraNaieraSkrevet 01/10-18 16:12 
Der står specifikt at den er blevet afleveret i min postkasse. Hvis den er et andet sted, så skal appen nok sige det.

Men den lå i postkassen da jeg kiggede igen for et kvarter siden :) Jeg gætter på, at den er blevet afleveret i en af naboopgangene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 01/10-18 20:31 
Jeg har en telefon på vej fra Tyskland. Den blev sendt med Deutsche Post d. 3 september og har forladt Tyskland d. 6 september. Nu er den så i Pest DK's hænder og den er højst sandsynligt væk. Skønt. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 17/10-18 14:25 
Pakken er nu endegyldigt væk og jeg får erstatning. Jeg har så bestilt telefonen fra England istedet og ser på arbejde idag at den er leveret af Post Nord. Underskriver hedder ukendt ukendt. Konen er hjemme så jeg beder hende tjekke postkassen og evt naboer. Hun åbner døren og her har de så sat pakken. Vi bor i hus så den ville have været nem at snuppe. Og jeg har ikke flexlevering, så jeg fatter ingenting af hvad de har gang i.

Virkelig grotesk, håber ikke staten skyder flere penge ind i dem, tror det løb er kørt for længst.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-18 15:09 
Det er helt grotesk, men slet ikke overraskende mere.

Jeg måtte ringe og klage endnu engang i går, da jeg for gud ved hvilken gang ikke havde fået nogen seddel om at en pakke var klar til afhentning på posthuset.
Det er sket alt for mange gange og jeg helt sikker på at jeg har mistet flere forsendelser af netop den grund.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 28/05-19 16:09 
Altså Post Danmark slår snart rekord i langsom håndtering af post.
Har i slut april bestilt et hdmi kabel til den originale Xbox. Det er sendt fra udlandet (England) den 29/04 og landet på et internationalt postcentre i Danmark den 03/05 og siden da er der ikke sket noget. Sidder og venter på svar på Post DK's chat system om hvad de har tænkt sig at gøre.

Det ikke noget under at man fravælger dem så snart man får chancen.
NaieraNaieraSkrevet 28/05-19 16:22 
Hvorfor ikke bestille sådan noget hos f.eks. AV Cables? Hvor meget sparede du?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 28/05-19 16:29 
Jeg har spekuleret på, hvor mange stemmesedler, der er gået tabt i posten.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Le RoofLe RoofSkrevet 28/05-19 17:12, rettet 28/05-19 17:13 
Greaseball>
Har i slut april bestilt et hdmi kabel til den originale Xbox. Det er sendt fra udlandet (England) den 29/04 og landet på et internationalt postcentre i Danmark den 03/05 og siden da er der ikke sket noget. Sidder og venter på svar på Post DK's chat system om hvad de har tænkt sig at gøre.

Jeg har nøjagtig det samme problem. Jeg har haft en pakke liggende på Internationalt Postcenter siden den 18/4, efter at den er blevet toldbehandlet, og siden er der bare ikke sket noget som helst.
Hvad fik du af svar fra deres chat?
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/05-19 18:01 
Wehner>
Jeg har spekuleret på, hvor mange stemmesedler, der er gået tabt i posten.

Forhåbentlig 0.
Skal så ikke kunne sige hvor mange valgkort der kan være forsvundet. :P

#StakkelsFlue
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 28/05-19 18:02 
Buuhh
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 29/05-19 11:14 
Naiera>
Hvorfor ikke bestille sådan noget hos f.eks. AV Cables? Hvor meget sparede du?

Fordi AV Cables ikke sælger det produkt. Det er den første Xbox, så den kræve lidt extra. Købt dem som Pound laver.
https://www.poundtechnology.com/original-xbox-v2

Le Roof>
Jeg har nøjagtig det samme problem. Jeg har haft en pakke liggende på Internationalt Postcenter siden den 18/4, efter at den er blevet toldbehandlet, og siden er der bare ikke sket noget som helst.
Hvad fik du af svar fra deres chat?

At de vil vende tilbage når de har undersøgt hvor den er blevet af. Tager fat i dem i morgen eller overmorgen og rykker dem, hvis jeg ikke har hørt noget. De skal bare plages.
SumezSumezSkrevet 29/05-19 12:02, rettet 29/05-19 12:56 
Jesus christ, min lokale distribution er det mest amatøragtige man kan forestille sig i en allerede amatøragtig organisation.
Kan ikke huske om jeg har brokket mig over det før, men det har stået på lige siden jeg flyttede til Ølstykke.

* dyb indånding *

Næsten hver gang jeg bestiller ting fra internettet, angiver jeg en pakkeboks (som jeg er tilmeldt til) som modtager-adresse, da alternativet er at pakkerne ender i en Føtex der ligger flere kilometer og en togtur væk.
Desværre sker det af og til at der ikke er plads i pakkeboksen, hvilket medfører at pakken alligevel havner i Føtex.

Normalt når en pakke kommer til pakkeboksen får jeg en mail og en SMS, det har der så vidt jeg ved aldrig været problemer med udover en enkelt gang hvor jeg kun fik mail, og ingen SMS, og en anden gang hvor skabet bare var tomt. Men når pakken bliver sendt til Føtex, bør jeg få en SMS/mail om at den kan hentes der i stedet. I praksis vurderer jeg at den besked kun er kommet ca. 1/20 af gangene, og jeg absolut intet har hørt i alle andre tilfælde.
Det der typisk sker er at jeg slår tracking nummeret op når jeg bliver utålmodig, og finder ud af at pakkken har ligget i Føtex i næsten to uger og snart bliver sendt retur... Problemet er selvfølgelig når det sker for små pakker uden tracking, og det er fuldstændig umuligt at opspore dem. Det er lige sket igen-igen-igen for tre forskellige pakker ca. samtidig, og jeg har måttet betale forsendelse igen for alle tre pakker.

Hvad fanden kan jeg gøre? Jeg kan ikke rette indsigelse mod PostNord, for det er ikke mig der er kunde hos dem, men sælgeren. Jeg kan heller ikke bede sælgeren om at få erstatning fra dem, for det er heller ikke deres fejl at pakken ikke er kommet frem, og jeg kan ikke tvinge dem til at sende dem tilbage igen gratis.

Jeg har klaget til PostNord flere gange før, og i Føtex påstår de at det er postbudet der lægger pakken til Føtex, der skal registrere den så jeg bliver notificeret, og hos PostNord påstår de at det er Føtex der skal registrere den når de modtager det! Hver gang jeg har klaget, har jeg fået at vide at de vil snakke med de folk der arbejder der, og sørge for at det ikke sker igen, men alligevel bliver det ved med at ske gang på gang igen.

Det er fandeme skidt at man ikke kan bestille noget som helst fra den anden side af jorden uden at være bange for at det forsvinder få kilometer fra sit eget dørtrin.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-19 12:34 
Det præcis samme er også sket alt for mange gange for mig over de sidste par år. Jeg har heller ikke fundet nogen løsning på problemet og der bliver ikke strammet op selvom jeg flere gange har ringet og klaget.

Hvis det også sker i København lader til det at være et landsdækkende problem, og så er der nok slet intet at gøre :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 29/05-19 12:54 
Greaseball>
Fordi AV Cables ikke sælger det produkt. Det er den første Xbox, så den kræve lidt extra. Købt dem som Pound laver.
https://www.poundtechnology.com/original-xbox-v2

Jeg læste sgu ikke dit indlæg godt nok ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 29/05-19 13:15, rettet 29/05-19 13:15 
Sumez>
Jesus christ ...

Konsolkongen>
Hvis det også sker i København lader til det at være et landsdækkende problem, og så er der nok slet intet at gøre :(

Ifølge Liberal Alliance, Venstre og Konservative giver privatisering kun forbedringer på service og lavere priser. Der må være noget I har misforstået.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 29/05-19 15:29 
Naiera>
Greaseball>
Fordi AV Cables ikke sælger det produkt. Det er den første Xbox, så den kræve lidt extra. Købt dem som Pound laver.
https://www.poundtechnology.com/original-xbox-v2

Jeg læste sgu ikke dit indlæg godt nok ;)

Helt i orden ^^ Vi kan alle læse forkert nu og da. ;)
NaieraNaieraSkrevet 29/05-19 15:32 
Det var utilgivelig dovenskab fra min side :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/05-19 15:53 
@Sumez

Jeg skulle lige til at foreslå deres app, så du lettere kan holde dig opdateret på forsendelser (med tracking, naturligvis)... Men hvis de alligevel ikke kan finde ud af, at give besked når pakken ender hos postbutikken i Føtex, så ved jeg ikke om det ville gøre den fjerneste forskel med eller uden app.


Jeg har personligt haft gode erfaringer med den... Til gengæld har jeg så også generelt gode erfaringer med mine lokale postbude, så de to ting hænger måske sammen. :/
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 29/05-19 16:14 
Problemet er jo desværre netop når der ikke er noget tracking på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 29/05-19 16:17 
Ja i mit tilfælde har jeg så lige fundet ud af at PostNord ventede på en importopkrævning fra min side. Men da de aldrig har givet besked om dette, hverken på mail, sms eller i min postkasse, så er den i stedet blevet sendt retur.
Hold nu op hvor er jeg gal lige nu.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/05-19 16:35 
Sumez>
Problemet er jo desværre netop når der ikke er noget tracking på.

Appen giver også de normale beskeder... Men som sagt gør det næppe nogen forskel, hvis budet ikke får meldt det ind i systemet. :(

Det er virkelig lort med lort på. Én ting er at man som modtager bliver godt muggen, men det er mindst lige så frustrerende for sælger/afsender, at de aldrig ved om deres forsendelse nogensinde når frem til modtageren.


Hvis vi andre var lige så uduelige til vores arbejde, så var vi sgu nok ikke lønmodtagere ret længe ad gangen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 29/05-19 16:49, rettet 29/05-19 16:52 
Le Roof>
Ja i mit tilfælde har jeg så lige fundet ud af at PostNord ventede på en importopkrævning fra min side. Men da de aldrig har givet besked om dette, hverken på mail, sms eller i min postkasse, så er den i stedet blevet sendt retur.
Hold nu op hvor er jeg gal lige nu.

Det skete også for mig for en måneds tid siden. Jeg kunne se med T&T at den lå til fortoldning, men efter jeg ikke havde hørte noget i et par uger prøvede jeg forgæves at få fat i nogen der kunne hjælpe mig inde hos toldservice.
Det tog YDERLIGERE TO UGER med flere tomme "vi vender tilbage om et par timer" løfter før jeg rent faktisk fik et brugbart svar fra en flink gut der var i stand til at holde pakken tilbage og få sendt opkrævningen til mig via mail.

I samme ombæring fik han så også lige klandret -mig- for være skyld i at jeg ikke fik opkrævningen. For hvis pakken er sendt til en pakkeboks, så kan de jo ikke sende en opkrævning til min hjemme-adresse.
Jamen altså fedt at give folk muligheden for at tilmelde sig pakkeboks og så straffe dem for det ved ikke at udlevere deres pakker. Også ret fedt koncept at man (åbenbart) aktivt vælger ikke at sende en opkrævning for derefter at lade pakken ligge og vente i fire uger (vente på hvad?) hvorefter man sender den tilbage til afsender.
Sjovt nok har jeg flere gange før modtaget en toldopkrævning på min hjemme-adresse til en forsendelse sendt til pakkeboks, helt uden problemer.

Det var en bunke PCB'er jeg skulle bruge til et projekt i forbindelse med Ruben og Bobby's jubilæumsfest den 27. april. Jeg bestilte dem i slutningen af februar og havde dem i hænde den 25. april. Satme professionelt arbejde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 29/05-19 19:11 
Naiera>
Det var utilgivelig dovenskab fra min side :p

Ah pyt med det. Du kan give en øl i lufthavnen. ;)
(Kan ikke hvor den joke er fra)
GreaseballGreaseballSkrevet 31/05-19 14:40 
Fik svar fra idiot post.

"Vi har ledt efter din forsendelse, men vi har desværre ikke fundet den.
Jeg vil derfor anbefale at tage kontakt til afsender, så afsender kan starte en reklamation i afsenderlandet, og så du og afsender kan aftale, om der evt skal sendes en ny vare.
Du må undskylde besværet med den forsvundne forsendelse.

Med venlig hilsen"

Det er sku til at få lange løg af. Nu skal have besvær med at reklamere over for et firma i England om at post amatører i Danmark igen har smidt en pakke væk.
*Brokke rase skælde smæde bande svole*
696 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Login for at besvare
Username
Password
Remember me