X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dumme Post Danmark...

Svar
SquareSquareSkrevet 16/06-03 19:17 
Nu har vi jo fået de nye storbreve og maxibreve... men da jeg skulle sende to spil til en fra forummet idag, have jeg selvfølgelig glemt, at storbreve kun må være 2 cm tykke, så lige da jeg havde skuppet det ind i postkassen, kom jeg på det. DAMN... håber ikke de opdager det :-P Iøvrigt skulle det være sendt som maxibrev, ikke storbrev, og der skulle have været 4 kr. mere på... :(
It's only a state of mind.
670 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Svar
vyssenvyssenSkrevet 04/01 18:30, rettet 04/01 18:30 
Lyder som en historie det kunne være interessant at følge.
KamekKamekSkrevet 04/01 18:35 
Forhåbentlig en meget kort historie der ender godt ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B..., Super Mario Odyssey, Horizon: Zero Dawn
vyssenvyssenSkrevet 04/01 19:42 
Bestemt. Håber alt det bedste. Kan bare nemt forestille mig fornemmelsen af at stirre ind i et tomt skab.... Hold os opdaterede.
SumezSumezSkrevet 04/01 20:31 
Det er virkelig typisk deres pakkeboks "service". Stoler slet ikke på den længere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01 21:01 
Jeg har aldrig hørt om det før, at en pakke fuldstændig skulle mangle :O

Jeg skulle dog modtage nogle konsoller fra en herinde jeg skulle modde og reparere i sidste måned (mener jeg), og jeg modtog ingen koder på hverken SMS eller email. Troede bare at han ikke havde sendt. Det viste sig dog at den havde ligget i pakkeboksen i fem dage, og at jeg var nødt til at ringe til post DK og få nye koder. Fandeme heldigt at han havde T&T nummer på pakken, men skide irriterende for ham at det skulle tage den ekstra tid :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 05/01 13:46 
Historien endte godt :-)

Den var blevet afleveret inde i butikken grundet størrelsen.

Havde dog været rart at have fået beskeden sammen med den første i stedet for 24 timer senere :p
Oh hai Mark!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B..., Super Mario Odyssey, Horizon: Zero Dawn
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01 17:17 
Godt at der ikke kom større problemer ud af det :)
dRxLdRxLSkrevet 05/01 21:55, rettet 05/01 21:56 
Min første tanke: Der sidder nu et pakkeboks-bud og har opgraderet til Pro. Godt nok frækt lavet!

Min anden tanke: Gud, man har jo ikke en chance for at bevise at pakken ikke var der, når man først har åbnet lågen med sine to koder.
SIMDSpiller nu: Assassin's Creed IV: Bl..., Super Mario 3D Land, Legend Of Zelda, The: T...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01 21:59 
Er der ikke kamera-overvågning ved pakkeboksene?

Der er i hvert fald indbygget telefon i dem... :/
SumezSumezSkrevet 06/02 12:54, rettet 06/02 12:55 
Er du gal mand.

Jeg forstår virkelig ikke hvordan det her system kan blive ved med at fungere så amatøragtigt som det gør! Der står en adresse på pakken, lige dér, I kan se den hvis I kigger på den, hvordan kan det være så svært at få den til punkt A til punkt B?!

En pakke blev sendt til mig med tracking fra Frankrig den 23. januar.
Den 26. ankom til til et sorteringscetner i Brøndby ifølge T&T. To dage efter befinder den sig så i Sønderjylland ifølge samme T&T hvorefter der ingen informationer findes.
Et opkald plus den sædvanlige superlange ventetid senere afslører så at pakken pga. fejl i deres system er blevet sendt retur til Frankrig!?! Nu beder de mig så om at bede sælger om at sende pakken tilbage igen og selv betale for forsendelsen, hvorefter de kan refundere pengene (hvilket garanteret også skal ske via mig).

Jeg er fuldstændig målløs af at de kan blive ved med det her, og så tit det sker. Tænkt at de overhovedet bilder sig ind at tage penge for deres "service".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
millenniummillenniumSkrevet 06/02 12:58 
Jeg havde også et mindre hat-og-brille tilfælde med PostNord. Hvorefter de sender mig en mail og spørger om jeg ikke vil skrive en anmeldelse af dem på Trustpilot....

o_O

Mon ikke PostNord har købt det Trustpilot-abonnement hvor man kan sortere i sine kundeanmeldelser?!
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 06/02 13:30 
De har flere end nul stjerner, så det må de have:
https://dk.trustpilot.com/review/www.postnord.dk?page=5
millenniummillenniumSkrevet 06/02 15:01, rettet 06/02 15:02 
7.8 ud af 10....???

B U L L S H I T ! ! !

De har et premium abonnement hos Trustpilot. :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02 15:42 
Er Trustpilot overhovedet troværdigt? :)
Jeg har hørt historier om firmaer der køber sig til anmeldelser.
millenniummillenniumSkrevet 06/02 18:21 
Ja netop. Firmaer kan tilkøbe sig muligheden for at flytte positive anmeldelser frem, og kunne besvare anmeldelser. Måske også købe muligheden for en anden algoritme til at udregne gns.? Det koster! :P
RJKRJKSkrevet 06/02 18:30 
Tidligere kunne man også betale for at slette negative anmeldelser. Om det stadig er tilfældet, ved jeg dog ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem Fates, Rise Of The Tomb Raider..., Final Fantasy XV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02 18:35 
Jeg kan også mindes firmaer der har udtalt at de følte sig presset af Trust Pilot til at skulle bruge det.

Fedt at folk stadig synes det er sagen :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/02 19:14 
En lille sjov ting, jeg blev udsat for i sidste uge:

Får en SMS fra Post Nord, hvor det står, at de har smidt en pakke til mig i en pakkeboks på en adresse, jeg ikke lige umiddelbart kan genkende. Jeg googler så adressen og konstaterer, at den ligger i Skejby. Det er ret sort, når man tænker på, at jeg bor tættere på Århus centrum, end jeg gør på Skejby. Nå men, jeg har en kollega, som tilbyder mig et lift derud, så jeg giver det et forsøg. Jeg taster adressen ind i Google maps, som derefter leder mig hen til en busk, der står midt på en græsplæne... Ingen pakkeboks i nærheden. Efter at have vadet rundt i et stykke tid og ledt efter den usynlige pakkeboks, giver jeg op og går ind i en kiosk. Det er åbenbart ca. 5000 gange om dagen at kioskejeren bliver spurgt om den pakkeboks, for han giver mig et "SKYD MIG!"-blik og peger mig i retning af en boks, der står på Skejby Centerets parkeringsplads, og der ligger pakken ganske rigtigt og venter på mig.

Et hurtigt kig på Post Nords hjemmeside viser mig, at der er 5 pakkebokse, som befinder sig tættere på min adresse. Jeg fatter på ingen måde, hvorfor pakken skulle ende i Skejby.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/02 19:41 
millennium>
Ja netop. Firmaer kan tilkøbe sig muligheden for at flytte positive anmeldelser frem, og kunne besvare anmeldelser. Måske også købe muligheden for en anden algoritme til at udregne gns.? Det koster! :P

At kunne besvare anmeldelser er nu meget rart nogle gange, Trustpilot eller ej.

En af de lokale pizzapushere havde fået en 1-stjernet anmeldelse med tilhørende sviner på deres Facebook side.
Efter ejeren havde spurgt lidt ind til det, måtte fjolset jo indrømme, at han egentlig ville anmelde et sted med samme navn - men i Vejle.
- Ikke at det har fået tossen til at ændre eller slette sin anmeldelse.

Eller når man, som Danmarks (måske) flinkeste værksted og brugtvognsforhandler, bliver udsat for folk med for meget fritid: https://dk.trustpilot.com/reviews/570a779d0000ff00094ed4b0
PEW PEW PEWSpiller nu: Mass Effect: Andromeda, Overwatch: Origins Edit..., Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06 14:33 
Efter posten ikke kunne finde ud af at levere en pakke til en pakkeboks gik den retur til afsender uden at jeg fik noget at vide. Får det sendt igen og ringede endda til postDanmark og de siger de kan lægge den i en pakkeboks hvis jeg ikke er hjemme. Men nej... den røg til "posthuset" alligevel. Eller kiosken i kvickly som det jo er. Ligger alt andet end tæt på. Der er pakke drop i et supermarked over for hvor jeg bor. Men det bruger de aldrig.

Normalt bruger jeg pakkeboksen. Men der gik ged i leveringen så det kunne posten ikke finde ud af.
Postdanmark er altså bare en vittighed som ikke er morsom længere :(
670 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig