X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Panasonic projektor (PT-AE700E) sælges


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 14:23, rettet 07/11-07 12:06 
Har en PT-AE700E stående som er fortræffelig men bare samler støv så den sættes derfor til salg.

3 år gammel, velholdt, org. emballage med alle kabler, remote, kun 460 timer på pæren (nomineret levetid er ca. 3000 timer).

Har også et flot Lissau 16:9 rammelærred, Vogel loftbeslag, 12m RGB SCART kabel og 12m component kabel som jeg kan smide med i en evt. pakke deal.

Pris : kom med bud...

Hvis ovenstående har interesse, så PM mig eller skriv i denne tråd.

Specs og anmeldelse her
SumezSumezSkrevet 06/11-07 15:03 
Hvad med det lærred, der følger med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 15:07 
Der følger ikke lærred med som standard.
SumezSumezSkrevet 06/11-07 15:59 
Ok, det synes jeg bare fremgår af den artikel du linker til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 16:53 
Har ikke læst artiklen... kun skimtet den. Men der fulgte ikke lærred med da jeg købte den og har heller ikke hørt om det.
JloweJloweSkrevet 06/11-07 19:11 
Har den HDMI? og HD ready, håber det er ok jeg spørger, gad ikke lige trykke på linket.

Hvis ja til ovenstående, hvad havde du tænkt dig som pris?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 19:24 
Der er HDMI, VGA, component, RGB SCART, S-Video, og ja, det er en HD projektor (720p native)... læs nu de specs ;)

Vil have 4500,- for maskinen alene.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-07 19:33, rettet 06/11-07 19:34 
Ifølge de her specs (gad ikke den side ud linker til da den åbner i pdf) har den ikke component og VGA ;)

http://www.cnet.com.au/projectors/lcd/0,239035425,240002606,00.htm

Er du nu også helt sikker på at den har det? :)

Er slet ikke inde i den slags men kan den hænge i loftet?

EDIT: Doh! "Vogel loftbeslag" det går jeg så ud fra den kan :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 19:47, rettet 06/11-07 19:50 
Konsolkongen>
Er du nu også helt sikker på at den har det? :)

Ja, der er component og VGA på den jeg har... har faktisk brugt component og du kan se at jeg også sælger et component kabel ;)


Konsolkongen>
EDIT: Doh! "Vogel loftbeslag" det går jeg så ud fra den kan :)

Ja, selvfølgeligt kan den hænge under loftet ;)

Gammelt billede der viser hvordan den hang hos mig:
http://www.bean.dk/misc/pj1.jpg
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 21:25, rettet 06/11-07 21:29 
Lige et par gamle billeder mere jeg fandt for at vise rammelærredet...

Kan godt se ud til at rammen bøjer øverst, men det er bare optisk bedrag pga. kameraets placering. Rammen er altså HELT firkantet ;)
Dimensionerne er ca. 210x120 cm. inkl den sorte ramme. Rammen er 2.5 cm tyk og er af kraftig aluminium. Samles uden skruer og lærrede monteres via velcro på bagsiden.

http://www.bean.dk/misc/pj2.jpg


Forsøg på at fotografere i mørke mens Finding Nemo kører - ikke så vellykket men bedre end ingenting.

http://www.bean.dk/misc/pj3.jpg
PlaykidPlaykidSkrevet 07/11-07 06:49 
Jeg ville have haft overvejet at forslå en evt. bytte handel med mit samsung lcd :P Jeg ville bare også gerne have haft en mulighed for at have set billedet, hvordan det ser ud når der er lidt lys osv.
40" er efterhånden ret småt at se på, men jeg ved endnu heller ikke om det kan lade sig gøre med sådan et stort lærede endnu.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 07/11-07 09:15, rettet 07/11-07 09:17 
Har allerede HD TV så.... ;)

Som med alle projektorer, så er billedet meget afhængigt af rumbelysning og lærred. Men syntes faktisk at den er ganske anvendelig selv med lidt "intim" lys i lokalet - bare bedst i totalt mørke og et rammelærrede hjælper også på det (pga. den sorte kant) :)

Som sagt har jeg været meget tilfreds med maskinen og sælger den pga. jeg nu har 40" HDTV (og nok snart opgraderer til Bravia i 46") så syntes den er stigende unødvendig hos mig.

Maskinen har dog to små "issues" som er normalt for serien, jeg alligevel vil poientere for ikke at nogen skal syntes jeg forsøger at snyde:

1) Den er lydsvag og generer mig ikke under film (jeg er jo ret følsom med den slags ;) ) men monterer man den under loftet og slår "ceiling mode" til (dvs. billedet vendes bare på hovedet), kører blæseren konsekvent en anelse hurtigere. Ikke noget kritisk men bare en spøjs design beslutning.

2) Når man ikke bruger maskinen er det bedst at slukke den helt (efter normalt shut-down/cool-down selvfølgeligt) da der ellers kan opstå svage lodrette stiber i billedet (noget som få bemærker) i starten (ca. 1 time). Glemmer man det alligevel når man lukker ned ned efter anvendelse, kan man efterfølgende bare slå stømmen fra et par timer hvorefter det forsvinder helt igen. Så det sker ikke nogen permanent skade på maskinen eller noget kritisk overhovedet. Det er en normal "bug" for serien og ikke min enhed som er defekt.
PlaykidPlaykidSkrevet 08/11-07 06:49 
Altså :)

Men hvis du skulle sammenligne med dit eget hdtv, hvilket billede synes du så er bedst?
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 08/11-07 07:32 
Samsung HDTV'et selvfølgeligt... det kræver heller ikke en lav rumbelysning for fuld udnyttelse. Men er selvfølgeligt noget mindre ;)
SumezSumezSkrevet 08/11-07 08:37 
Beano>
Vil have 4500,- for maskinen alene.

Egentlig billigt nok, men den er billigere på eBay(!), så jeg springer over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/11-07 08:45 
Havde du reel interesse ellers?
SumezSumezSkrevet 08/11-07 08:50 
Det er vist en jeg-overvejer-det..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/11-07 08:53 
Så også bare i orden ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/11-07 17:59, rettet 08/11-07 17:59 
Kunne sagtens være at mit kollegie var interesseret i at købe hele pakken. Hvad regner du med at få for det hele i en sådan "pakkeløsning"?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 08/11-07 19:06 
Jeg har givet en pris på 6000,- for det hele ved afhentning og går ikke under denne pris.

Lærrede er ret upraktisk at pakke og sende så derfor vil jeg helst have det afhentet eller evt. selv levere det for lidt ekstra alt efter adresse (bor selv i Vejle).
BeanoBeanoSkrevet 11/11-07 11:43 
Hele pakken er solgt - handel lukket ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig