X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stjålne nummerplader (igen)


Svar
scavengerscavengerSkrevet 02/11-07 19:45 
Ved godt det ikke lige har noget med konsoller at gøre, men derfor fandt du det også i "Off-topic". Et eller andet dumt sv.n har igen (for anden gang på lidt over to år) stjålet nummerpladerne til min bil inat. Jeg har naturligvis anmeldt det og de er efterlyst. Men jeg har lige måttet hente et sæt nye til kr. 1.180,-, hvilket er virkelig sure penge at skulle af med. Så hvis du ser en idiot køre rundt på Greve-egnen (eller hvorsomhelst iøvrigt) med nummerpladerne XK 36 581 (fra forrige gang) eller XT 21 898 så anmeld det til politiet eller send mig adressen.
Nemo me impune lacessit
scavengerscavengerSkrevet 14/02-08 19:54, rettet 14/02-08 19:55 
Så er det sket igen. Denne gang leder vi efter pladerne med nummer YY 30 660, og jeg har ikke hørt at de to andre sæt er fundet endnu, så kig også gerne efter dem.
Nemo me impune lacessit
rapsacrapsacSkrevet 14/02-08 20:25 
det lugter da vist lidt af chikane det dér...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Krans.KKrans.KSkrevet 14/02-08 20:42 
Hm, ja det lyder da ret vildt. Jeg er ikke engang sikker på, jeg kender nogen, der har prøvet at få deres nummerplader stjålet, og da slet ikke tre gange. Men jeg kommer selvfølgelig heller ikke fra Greve-egnen ;)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
DehliDehliSkrevet 14/02-08 23:20 
De skal sansynligvis sættes på biler som skal ud og stjæle vores konsoller...
Jo ældre, jo bedre.
scavengerscavengerSkrevet 15/02-08 17:28, rettet 15/02-08 17:29 
Dehli>
De skal sansynligvis sættes på biler som skal ud og stjæle vores konsoller...

Snarere til at stjæle benzin fra tankstationer og/eller røverier.

Men chikane eller misundelse er det nok. Bare fordi jeg har brugt meget tid og været heldig at finde en 10 år gammel Audi til en rimelig pris.
Nemo me impune lacessit
fumfumSkrevet 15/02-08 17:35 
Jeg kan ikke fordrage at ryge cerutter, og jeg bliver heller aldrig gammel nok til at køre Audi.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
scavengerscavengerSkrevet 15/02-08 20:07, rettet 15/02-08 20:09 
Audi er nu udmærket, bare spørg Tom K. ;-)
Og jeg ved godt jeg er en af de "gamle" herinde.
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/06-08 20:08 
Hvis jeg ikke tager helt fejl, kan man få Scavenger at se i Station 2 på TV2 her om knap 45 min. :)
AV Intelligent Terminal
scavengerscavengerSkrevet 09/06-10 19:30 
Så genopliver vi lige tråden igen. Aftenen/natten mellem den 3. og 4. juni fik vi igen stjålet nummerplader. Denne gang leder vi efter nummeret ZT 29936, og de er brugt til at stjæle benzin for 755,20 på Shell i Karlslunde den 3. juni kl. 22.20.
Nemo me impune lacessit
millenniummillenniumSkrevet 09/06-10 21:24 
Har i overvejet at svejse dem fast?!
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 09/06-10 23:12 
en let overflade af lim og lidt pulveriseret glas burde også give en tyv en lærestreg ;p
RitesRitesSkrevet 10/06-10 12:16, rettet 10/06-10 12:16 
Eller hooke dem op til et separat bilbatteri? :)
» a winner is you «
SonicSonicSkrevet 10/06-10 12:52 
Rites>
Eller hooke dem op til et separat bilbatteri? :)

Den havde jeg også tænkt på, dengang et par smarte knægte syntes det var sjovt, at bukke vores nummerplade, sammen med et skilt der stod lige ved siden af vores bil.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/06-10 13:10 
Det er snart farlig at parker sin bil utilset i greve og omegn..
jeg fik også stjålet mine plader nær gersagerskolen men de er dog heldigvis aldrig blevet brugt til tyveri eller at stjæle benzin.

en anden ven jeg har har dog ikke været så heldig han fik også stjålet sine.. og de blev brugt ved den nærliggende benzintank hvor han boede. (også i greve)
Videoovervågningen på tanken afslørede bilen.... men der er ikke kommet en sag ud af det.

Det er da snart på tide at vi skifter de danske plader ud med de plader de bruger i England... hvor de er lavet i plastik og hvis man prøver at tage dem af... knækker de og derfor ubruglige
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
scavengerscavengerSkrevet 03/07-12 07:16 
Så genopliver vi den lige igen, igen.
Pladerne på konens bil BG 59264 er stjålet i nat, stadig i Greve, hvis nogen ser dem.
Nemo me impune lacessit
KTCKTCSkrevet 03/07-12 10:45 
Det er da utroligt.
Er det 5 gange vi er ved at være oppe på? Det er snart flere gange end jeg har fået byttet min defekte Xbox 360!?!

Holder bilerne på jeres grund, eller hvor sker det? Har andre i nabolaget samme problem?
Man har det bare pisse dårligt, når kriminalitet kommer så tæt på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
--Skrevet 03/07-12 10:59 
Simpelthen utroligt at nogle personer ikke kan holde deres lange fingre for dem selv.

Men som andre har været inde på, så ville jeg klart bifalde den gode idé med at lade disse svin komme til skade :P Kan du ikke lime nogle barberblade fast som de får snittet fingrene i stykker af, eller andet i den dur.

Håber det snart får en ende, da det virker pænt uholdbart at nummerpladerne mangler hver anden gang man skal bruge bilen...
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 03/07-12 11:52 
Vildt.
Er den slags ikke dækket af forsikringen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 03/07-12 17:49 
KTC:
Sjette gang alt i alt. Vi bor i rækkehus, så vi har en stor fællesparkering. Der har tidligere været store problemer, men det er efterhånden noget tid siden, så vi troede "de uheldige elementer" var flyttet fra området. Vi har nogle genboer, de piller selv nummerpladerne af deres bil når de ikke bruger den.

M1chelsen:
Det er ikke så meget nummerpladerne der mangler, det er al den skide tid der går med det. Man skal melde til politiet og forsikring, til SKAT og hente nummerplader, udfylde blanketter og vente i kø, det er sgu det værste. Desuden skal man betale et helt år forud for grøn afgift på de nye nummerplader, og derefter går der et par uger, før du får refunderingen for restperioden på de gamle. Renten derimellem scorer SKAT.

Sumez:
Heldigvis har vi begge kørt i så mange år, så vi har friskade hos forsikringsselskabet. Ellers har man typisk en selvrisiko på ca. 3.000,- og da pladerne koster 1.150,- så dækker forsikringen ikke. Så vi har da brugt ca. 5.000,- på nummerplader gennem tiden.
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig