X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp med eBay?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 02/11-07 14:13 
Har fået denne mail fra Ebay men er ikk 100% siker på hvad jeg skal gøre, for jeg har ikke fået ny adresse eller nyt kontokort og jeg har fået lavet nyt password og email adresse for cirka 4 månder siden, og min Ebay køre fint, er der nogle der kan hjælpe mig er ikke super god til engelsk, men hvad skal jeg gøre?.
SP NOTICE: Account Information Incomplete!



Se hele indlægget
I love monster land
98 emne(r).
1 2 > »

Svar
WonderboyWonderboySkrevet 02/11-07 14:13 
Har fået denne mail fra Ebay men er ikk 100% siker på hvad jeg skal gøre, for jeg har ikke fået ny adresse eller nyt kontokort og jeg har fået lavet nyt password og email adresse for cirka 4 månder siden, og min Ebay køre fint, er der nogle der kan hjælpe mig er ikke super god til engelsk, men hvad skal jeg gøre?.
SP NOTICE: Account Information Incomplete!




We are notifying you that while performing it's regular schedued monthly billing address check, our system found incompatible information wich seems to be no longer the same with your current credit card information that we have on file.

If you changed your billing information or if you moved from your previous address, please follow the link below and update your information.

If they are the same you still need to update your account information because it seems that our database regular scheduled update was not made correctly.

Choosing to ignore this message may result in to a temporary suspention of your account, until you will choose to solve this unpleasant situation.

We apologise for any inconvenience this may cause and we strongly advice you to login and complete the update process in order to avoid any possible future billing problems with your account.
I love monster land
quadquadSkrevet 02/11-07 14:30 
Nu kom jeg lige tilfældigt forbi, og vil advare dig hurtigst muligt; ignorer denne mail! Det er tydeligvis et scam for at lokke dine kreditkortoplysninger ud af dig. Tjek afsenderadressen for mailen og hvilken side det pågældende link egentlig linker til.
PlaykidPlaykidSkrevet 02/11-07 14:32 
Spoof mail?

Typical characteristics of spoof email

The following characteristics are warning signs that the email you received may not be legitimate.

* Uses eBay terms, department names and often includes the eBay logo to resemble common eBay email.
* Has a generic greeting like “Attention eBay Member.”
* Often includes a forged eBay address in the "From" line of the email. For example, "From: support@ebay.com", "From: billing@ebay.com", "From: eBay Account Maintenance." Just because the sender line includes “ebay.com”, does not guarantee that the email is from eBay.
* Contains threats of account suspension or urges quick action. Subjects can include problems with your account, Ask the Seller a Question, or offers to become an eBay PowerSeller.
* Includes a request to provide personal information, to verify your password, or to confirm account information.
* Contains links to Web pages that look exactly like eBay sign-in pages.


http://pages.ebay.com/help/confidence/spoof-email.html
Spiller nu: Halo 3
MinhMinhSkrevet 02/11-07 14:34 
Jeg får jævntlig den slags mail ang. eBay og jeg har ikke engang en account. Så ja, jeg ville også vælge at ignorere den.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
WonderboyWonderboySkrevet 02/11-07 14:40 
Tror at det er denne afsendre email aw-confirm@ebay.com og at der er dette link https://signin.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?login=verify

Link...
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 02/11-07 14:42 
Og jeg har sendt email til ebay som en fake mail, men har kommet til at trykke på linket men har ikke gjort andet så skulle der vel ikke ske noget med det?.
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 02/11-07 15:37 
Det burde der ikke være, men hvis du ikke har en spy-/ad-ware alarm installeret, bør du nok køre en scanner for den slags ting for en sikkerheds skyld.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 02/11-07 19:48 
Mails fra Ebay inkluderer altid dit brugernavn og/eller fulde navn. Hvis kun din e-mailadresse eller slet ingen identifikation fremstår i mailen, så den næsten med sikkerhed ikke fra Ebay...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WonderboyWonderboySkrevet 02/11-07 21:04 
Okay takker.
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/11-07 21:10 
Jeg er banned fra Ebay, fordi jeg klikket på buy også glemte jeg alt om det, så køber fik mig banned, det er også fair, men
vil gerne tilbage, er der nogle der har prøvet det? hvad kan
man gøre?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/11-07 21:28 
Kan man ikke bare lave en ny account? De har vel ikke blocket IP'en?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/11-07 21:31 
Prøver lige det så.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/10-10 16:43 
Jeg er lidt lost i det eBay halløj, jeg vil gerne sælge nogle videospil, så først og fremmest er det vel nok det letteste at vælge eBay.co.uk, hvis man er nybegynder eller hvad? Syntes der er så meget at vælge imellem af forsendelse at jeg er lige ved at give op når det er worldwide, så jeg tog bare den hvor at jeg kun sender indenfor EU så har jeg det her at vælge imellem:
Service costs*
Don't forget to take a note of these costs before you close the window.
Royal Mail Airmail
Aims to deliver within three working days for packages, with compensation cover in the event of loss or damage.
£1.98
Royal Mail Surface mail
Surface aims for 2 weeks for Europe, and 8 weeks Rest of World.
£1.66
Global Priority
£29.99
International Datapost
£35.99
Hvad kan/skal jeg vælge af dem og hvorfor skal jeg ikke vælge hvilket land jeg sender fra, syntes det svært at fatte :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
JmogJmogSkrevet 10/10-10 16:53 
De valgmuligheder er den type fragt der findes i England, så jeg ville ikke vælge nogen af dem. Er der slet ikke mulighed for at du selv kan angive forsendelsesomkostninger?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/10-10 17:08, rettet 10/10-10 17:11 
Jo, men så står der "højst 2.00 £" Findes der ikke en guide til eBay Danskere om hvordan man sælger?
Hoid to colony C05 where the computer is...
fumfumSkrevet 11/10-10 07:50 
Jeg mener, at de lavede ny regler i spilkategorien for et stykke tid siden.
Således at man skulle sende gratis i England, og højst 2 pund udefra.
Dette for at undgå opskruede portopriser.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 30/10-10 18:16, rettet 30/10-10 19:29 
Hvis man nu har budt på noget man egentlig har fortrudt kan man så annullere det eller trække sit bud tilbage?
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 30/10-10 18:48 
Kun efter direkte aftale med sælgeren, han kan vist annullere vilkårlige bud. Men hvis han siger nej, så fanger bordet...

Med mindre man laver tilbagetrækningen lige efter afgivet bud og så laver et nyt bud med det samme; altså hvis man har angivet forkert beløb. Jeg har selv prøvet det en enkelt gang hvor jeg blev snydt af forskellen på dansk og engelsk decimal-punkt };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 30/10-10 19:28 
Hehe ok det er ikke fordi det ville være en katastrofe hvis jeg skulle gå hen at vinde spillet, men jeg ville egentlig hellere have et andet :-)

Jeg har nu skrevet til sælgeren så må vi se hvad han siger til det.
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 20/03-11 15:11, rettet 20/03-11 18:37 
Har et lille problem med ebay, skal have sendt en besked/mail til ham i US, men lige meget hvad jeg gør så kommer dette frem.
We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing.
Hvordan kommer man så i kontakt med sælger?.
Nogle der kan hjælpe mig?.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 20/03-11 18:38 
Det er da lidt træls hvis man ikke kan komme i kontakt med sælger, synes jeg.
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 20/03-11 19:23 
Det har jeg da heller ikke oplevet før...har du et link til den listing der giver der problemet?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WonderboyWonderboySkrevet 20/03-11 19:44, rettet 20/03-11 19:47 
Der er flere ting fra us som jeg har kigget på i dag, nogle hvor jeg ville høre om fragt og nogle om standen på tingen, hvor det er det samme problem, men her er en af dem feks.

Link...
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 20/03-11 20:02 
Hmmm, det samme sker for mig...det har jeg sgu ikke oplevet før...jeg ville holde mig fra auktioner, hvor man ikke kan kontakte sælger...synes det virker fishy...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WonderboyWonderboySkrevet 20/03-11 20:45, rettet 20/03-11 20:45 
Ja ikke, det virker da lidt mærkligt synes jeg, der har da aldrig været problemer med at kontakte sælger før.
I love monster land
BankyBankySkrevet 20/03-11 20:54 
Jeg ved ikke om sælger kan lave en ekskluderings liste på spørgsmålene, som man kan med bydere? Den auktion du linker til, er der jo kun forsendelse til US.
WehnerWehnerSkrevet 20/03-11 20:58, rettet 20/03-11 20:58 
Enig med Elgen... men omvendt så med så billig en ting så ville jeg være fræk nok til at købe den, hvis man fra DK kan, og på den måde finde ud af, om han sender til Europa :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 20/03-11 21:19 
Ja, men har da altid kunne sende en besked og spørge om han ville sende til Danmark.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 20/03-11 21:26 
Her er da en son ikke sendre til Danmark, men ham kan man godt sende en besked til synes jeg.

Link...
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 21/03-11 12:24 
Ofte vil sælgere på eBay alligevel gerne sende til DK hvis man bare spørger pænt :)
ElgenElgenSkrevet 21/03-11 12:36 
Ja, men det er en go' ide at spørge INDEN man byder...har været ude for en gut der så bagefter forlangte en helt ublu høj fragtpris...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 21/03-11 12:41 
Godt råd ;)
WonderboyWonderboySkrevet 21/03-11 19:34, rettet 21/03-11 19:34 
Ja det er et godt råd, men det er jo det, der er problemet med at man ikke kan sende ham en besked, og spørge inde man byder?.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 21/03-11 19:37, rettet 21/03-11 19:38 
Synes lige du skriver du godt kan sende ham en besked?

Wonderboy>
Her er da en son ikke sendre til Danmark, men ham kan man godt sende en besked til synes jeg.
WonderboyWonderboySkrevet 21/03-11 19:46, rettet 21/03-11 19:51 
Ja på den ene auction som jeg har lavet et link til, men kan ikke på de andre andre auctioner som jeg har lavet link til, det er det der driller mig lidt.
Som Feks. denne auction.

Link...
I love monster land
BazeBazeSkrevet 26/03-11 14:22 
Er der en måde at sortere auktioner, hvor sælgeren ikke gider at sende til DK væk?

Er helt ny på eBay fronten :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/03-11 15:03 
ja, soter efter item pris og ship pris i ET.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/03-11 15:04 
Jeg vandt på et tidspunkt 4 turbografx item i mint for 4 $ hvor efter sælger sætte 100$ på shipment :O... så spørg først! :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BazeBazeSkrevet 26/03-11 15:09 
ChronoSousa>
ja, soter efter item pris og ship pris i ET.

Dammit, der forsvandt alle DC'er som jeg kiggede på.. :/
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/03-11 15:13 
hvor fra uk? eller usa?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BazeBazeSkrevet 26/03-11 15:16 
UK ;)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/03-11 15:22 
Baze>
UK ;)

Fra uk koster ship til danmerk et sted mellem 18-28£ for konsoler med box. (jeg har tæt på 300 handler på ebay) hehe. så har betalt tit. MEN spørg hvis der ikke står noget... UK er altid bange for at ship udenfor deres land... ved ikke hvorfor...? og når du spørge dem så gi' dem dette link med: http://www.royalmail.com
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BazeBazeSkrevet 05/04-11 11:29 
Da jeg skulle byde spørger den (ebay) om mit kreditkort, men den gider ikke at accpetere mit Master Card Debit. Min bruger er linket til min Paypal. What to do?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/04-11 13:20, rettet 05/04-11 13:21 
Jeg bruger visa, er dit kort accpetere hos paypal? hvis det er skulle det også virke hos ebay. (da det er samme firma)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Alf81Alf81Skrevet 05/04-11 13:49, rettet 05/04-11 13:49 
Baze>
Da jeg skulle byde spørger den (ebay) om mit kreditkort, men den gider ikke at accpetere mit Master Card Debit. Min bruger er linket til min Paypal. What to do?

Prøv bare at registrere den som alm MasterCard :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 05/04-11 13:55 
Mastercard debet kan vist ikke fungere som alm. MasterCard. Men er ret sikker på at PayPal understøtter det!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 05/04-11 14:00 
Sumez>
Mastercard debet kan vist ikke fungere som alm. MasterCard.

Det er netop det det kan.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 05/04-11 14:07 
Ok den betalingsgateway vi bruger på mit arbejde kræver at MasterCard debet angives som sit eget kort, ellers vil det ikke kunne bruges. Så det er i hvert fald muligt at UDELUKKE debet-kort (med eller uden dækning), men stadig tage almindelige Master Card.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 05/04-11 15:04 
Falsk alarm! Kan sagtens byde på min stationær men det fungerede bare ikke på min bærbar, mærkeligt..

Om ikke andet mange tak! :)
WonderboyWonderboySkrevet 06/04-11 15:36 
lille dumt spørgsmål, hvor finder jeg mine farvorit sælger henne på min ebay?.
I love monster land
98 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig