X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Goblins 3


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/10-07 17:11 
Kan i hjælpe? En af mine venner kan ikke få lyden i Goblins 3 til at du, er der andre der har samme problem og hvad kan man evt gøre?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 31/10-07 17:40, rettet 31/10-07 17:43 
Så vidt jeg husker er det et DOS spil, og så vil jeg anbefale at køre spillet igennem DOSBox, som er en slags DOS emulator. På denne måde kan du emulere en Soundblaster lydkort og det hele.

DOSBox download
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/10-07 18:58 
Takker:=] det siger jeg lige til ham.
Hoid to colony C05 where the computer is...
Zzap!Zzap!Skrevet 31/10-07 19:54 
Med mindre der er sket noget drastisk med DOSBox i de sidste 6 måneder så vil jeg ikke anbefale det. Det er sværere at sætte op end at lægge et puslespil med hænderne bag ryggen.
Prøv hellere ScummVM. Det er virker bare, uden en masse mas og p*s.
http://www.scummvm.org/
Born to kill space
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/10-07 20:00 
Yes OK;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 31/10-07 20:23 
Det er ikke noget problem at bruge DOSBox, hvis man henter en god front-end til det. Jeg bruger selv DBGL, som med standardindstillingerne fungerer glimrende med størstedelen af mine DOS-ting.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TLTLSkrevet 01/11-07 13:54 
Hvor mange forskellige instillinger kan der da være i DOS?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ElgenElgenSkrevet 01/11-07 14:09, rettet 01/11-07 14:09 
Det kommer sandelig an på hvor meget forskelligt hardware den der DOSBox kan emulere; jeg husker det som lidt af et helvede at fedte rundt med EMM, hvilke drivere der skulle ligge i hi hhv. low mem osv. for at få frigjort konvetionel hukommelse nok til rent faktisk at kunne køre spillet.
Specielt hvis man på samme maskine også gerne ville kunne køre Win3.1 };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
TheDukeTheDukeSkrevet 01/11-07 15:34 
Jeg kan godt huske at det var et helvede at få lyden til at køre ordentligt i Goblins 3, jeg kan desværre ikke huske hvordan jeg løste problemet i sin tid.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/11-07 16:51 
Zzap!>
Med mindre der er sket noget drastisk med DOSBox i de sidste 6 måneder så vil jeg ikke anbefale det. Det er sværere at sætte op end at lægge et puslespil med hænderne bag ryggen.
Prøv hellere ScummVM. Det er virker bare, uden en masse mas og p*s.
http://www.scummvm.org/

Han havde prøvet DosBox, men er ikke så teknist, så vil lige se på den der Scumm ting:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig