X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chip til PS2


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 31/10-07 13:06 
Er priserne på dette område faldet efter lanceringen af PS3? Jeg overvejer stadig om jeg skal have chippet min gamle kasse af en PS2, men jeg stadig for nærig til at give 1000,- for det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 31/10-07 13:12, rettet 31/10-07 13:12 
Det burde i hvert fald kunne klares for mindre end 1k. Men du kan få en helt ny PSTwo, med chip, for 1600,-.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 31/10-07 13:14, rettet 31/10-07 13:17 
Jeg har jo en PS2 i forvejen ;) Det er kun chippen jeg leder efter.

EDIT: Jeg kan se, at der er en smule udvalg på den side du linker til. Der må være noget jeg kan bruge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 31/10-07 14:01 
Naiera>
Det burde i hvert fald kunne klares for mindre end 1k. Men du kan få en helt ny PSTwo, med chip, for 1600,-.

Sådan en har jeg lige købt igår fra ChipDK :-)

Nogen der ved hvor lang leveringstid der er?

Der findes også dem her!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 31/10-07 14:43 
Det gik meget hurtigt da jeg købte min, dengang i januar.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TheDukeTheDukeSkrevet 04/11-07 13:14 
Drevet i min PS2 synger vist på sidste vers, tricket med at justere laseren har ellers holdt den gående fint i et stykke tid. Så jeg leder også efter en chip så jeg kan køre mine spil fra HD. Hvilken chip er bedst til prisen? Jeg vil også gerne kunne køre homebrew og PS1 spil.
NaieraNaieraSkrevet 04/11-07 13:44, rettet 04/11-07 13:44 
Hvis drevet er i stykker, var det så ikke en idé at købe en ny?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TheDukeTheDukeSkrevet 04/11-07 14:57 
Så skulle man købe en spritny for at det skulle kunne svare sig. Og så står jeg med samme problem om et par år igen. Jeg har net/HDD udvidelsen i forvejen, så det billigste og smarteste for mig vil være at købe en chip og kopiere de spil der ikke længere virker ind på HD'en.
KTCKTCSkrevet 04/11-07 20:12 
Du behøver faktisk ingen chip for at installere og køre dine spil fra harddisk. Køb en HDLoader, så er du kørende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JAAJAASkrevet 05/11-07 13:52 
Jeg gør det samme.

Du behøver ikke engang købe HDLoader. Den kommercielle version (HDAdvance) er, så vidt jeg er underrettet, bare en kopi af den frit tilgængelige homebrew version (HDLoader). Du skal bare bruge en action replay, swapmagic eller anden swapdisk for at sætte det op. Om det så følger med i HDAdvance pakken og dermed er en bedre handel, ved jeg ikke.

Bundlinien bliver, at det ikke er nødvendigt med en chip, hvis du bare skal køre spil fra harddisken. Du skal bare være opmærksom på, at enkelte titler ikke kan spilles fra harddisken. FFXII og Xenosaga II, f.eks.
nerosnerosSkrevet 05/11-07 14:01 
Jeg fik min PSTwo med chip i fredags og har leget med den hele weekenden :-)

Fin levering og alt i den fineste orden. Den kører alle regioner som en drøm.

Det kan varmt anbefaldes hvis andre skulle have samme ønsker.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 05/11-07 14:37 
Præcis de oplevelser har jeg også haft ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TheDukeTheDukeSkrevet 05/11-07 17:49 
JAA>
Du behøver ikke engang købe HDLoader. Den kommercielle version (HDAdvance) er, så vidt jeg er underrettet, bare en kopi af den frit tilgængelige homebrew version (HDLoader). Du skal bare bruge en action replay, swapmagic eller anden swapdisk for at sætte det op. Om det så følger med i HDAdvance pakken og dermed er en bedre handel, ved jeg ikke.

Skal man kun bruge swapdisken til opsætning, eller hver gang man skal køre et spil fra HD?
ChronoChronoSkrevet 05/11-07 18:19 
Man kan også køre HDLoader fra sit memorycard. Det kan laves sådan at når man har et PS1-spil i sin PS2, så starter HDLoader op fra memorycard. Men det hjælper selvfølgelig ikke hvis dit drev er i stykker.

Jeg så også lige at der er kommet en særlig firmware til et memorycard der hedder Memor32. Med den firmware på det memorycard kan man køre importspil uden brug af chip eller swap disc. Som jeg har forstået det. Google må kunne klare resten.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
solid snakesolid snakeSkrevet 05/02-08 10:23 
jeg har en kammerat som gerne vil have chip i sin PS2.
Jeg ved dog ikke hvem der kan hjælpe ham med det, og hvad det koster? Han bor i Esbjerg
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
NaieraNaieraSkrevet 05/02-08 11:47 


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
solid snakesolid snakeSkrevet 05/02-08 12:16 
Tak men jeg tænkte på, er der ikke nogen privat folk, der kan sætte en chip i billigere?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Per SPer SSkrevet 02/04-08 18:19, rettet 02/04-08 18:22 
Vil lige tilføje at PSTwo konsoller installeret med en nyere chip: Prodigy 4.6SN#3116710, IKKE kan læse originale US og JAP spil til PS2 og PSX. Hvilket gør den meget lidt spændende herinde.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-08 18:56 
TAK! Køber nok brugt PStwo på fredag som jeg skal chippe. Har selv overvejet den chip, men den er helt udelukket nu.

Ærgeligt at den ikke virker hos dig, men tak fordi du advarede os :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-08 21:19, rettet 08/04-08 21:20 
Jeg har bestilt en kopi af Matrix chippen i dag til kun 117,- inkl. porto. Den skulle kunne fuldstændig det samme og have nyeste firmware, men den kan dog ikke flashes igen.

Jeg vender tilbage med feedback når jeg har modtaget den.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig