X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cave og lignende shmups


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/10-07 23:12 
Så er der kommet et nyt Cave shooter \o/
http://www.youtube.com/watch?v=wyfXGT2X04Q
Hoid to colony C05 where the computer is...
1'055 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 24/02-11 11:06 
Jeg bruger det almindelige analog stick i DS - syntes jeg fungerer udemærket.
SumezSumezSkrevet 24/02-11 11:10 
Jeg spiller med Tekken 6-sticket som efter sigende er et af de dårligste sticks til Xboxen, men det er trådløst og var rigtig billigt hvilket var afgørende for mig.

Det er lavet til fighters og har derfor en ret stor dødzone, men det har ikke haft den store betydning for mig, omend jeg godt kunne tænke mig et lidt mere responsivt stick til de steder hvor ens placering kun skal ændres et tak til siden (f.eks. mod Graveyard-bossen). Knapperne har efter sigende tendens til at stå af, men det er nemme at udskifte.
En af de store fordele ved at spille med stick synes jeg også er knappernes placering, jeg bruger de to øverste i venstre side til auto-fire hhv. venstre og højre, og så bruger jeg de to knapper lige under til tilsvarende "laser"-skud (altså normalt shot, holdt inde uden autofire). I Cave-shooters (i særdeleshed også Guwange!) mener jeg bestemt ikke det er nogen skam at gøre brug af autofire, da de i stor grad er bygget op omkring hurtigt at skifte mellem "laser" og "tap". Det er som regel også muligt at slå til på de originale arcadeboards.


Når du spiller med pad, er det så ikke nemmere at bruge analogsticket til at styre din figur? Selvom spillet kun er 8-way, burde det alligevel være mere nøjagtigt. Og Ver 1.1 er så vidt jeg kan gennemskue lavet til dual stick control.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 24/02-11 11:22 
Jeg tror sgu ikke Ver 1.1 er lavet til dual stick kontrol. Jeg tror ikke Cave ville synke så dybt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 24/02-11 11:27 
Er det ikke tanken at man styrer sin familiar med højre stick?

Guwange's arrange mode er jo også lavet til dual stick.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-11 11:27, rettet 24/02-11 11:28 
Sumez>
Når du spiller med pad, er det så ikke nemmere at bruge analogsticket til at styre din figur?

Det er det sikkert, men jeg har meget svært ved at anvende et analogstick til den slags. Jeg bliver besat af en følelse af forkerthed, hvis jeg spiller det på den måde :)

Ikke at det er meget bedre med 360'erens elendige d-pad. Også derfor jeg vil have fat i et dedikeret shooterstick. Jeg har set Tekken sticket billigt, men håber på at der er et par Cave fans, der kan påpege noget endnu bedre og mere egnet.

Sumez>
Er det ikke tanken at man styrer sin familiar med højre stick?

Jo.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 24/02-11 11:32 
Du skal bare have fat i noget Seimitsu ;-) Jeg har selv et Sanwa til X360, men som folk har påpeget det før så er det sværer at lave de små ryk med et Sanwa stick da det føles lidt mere blødt i det.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 24/02-11 11:52, rettet 24/02-11 11:57 
Er Seimitsu sticks ligeså store "nedenunder" som et Sanwa?
Kunne godt tænke mig at sætte et nyt joystick i mit Tekken stick, men det er næsten umuligt at få plads til et Sanwastick.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-11 12:34, rettet 24/02-11 12:35 
Jeg mener de rager lidt dybere faktisk. Mit Seimitsu LS-56 gør i hvert fald i forhold til Sanwa's.

I 1.1 kan man holde en knap inde til at styre familiars med. Var ikke klar over at den kunne styres med analogpind :/

Sumus og Bede her er lidt om forskellige pinde:
http://www.slagcoin.com/joystick/attributes_brands.html

Hvad knapper angår ville jeg aldrig røre andet end Sanwa :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/02-11 13:24 
Ja, nåede også at læse mig til i mellemtiden at seimitsu stikker dybere end Sanwa.
Jeg er ret glad for mine Sanwa-sticks, men deres dødzone er rimelig stor i forhold til hvad jeg kunne forestille mig er optimalt til bullet hell.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 24/02-11 15:30 
Sumez>
Har så lige læst mig til at i Power Up mode, tæller alle point items for det samme, derfor kan det bedst betale sig at lade dem ramme jorden så de opdeles. Passer det? I så fald har jeg jo spillet helt forkert (og det forklarer hvorfor det nogen gange tager længere at nå fever mode når jeg føler at det ellers går bedre).... Går ikke ud fra at dette også gælder guldkronerne når først man når fever mode?

Det passer i hvert fald ikke når den tæller op til 1000. Skelethovederne tæller for en og hjertet for fem eksempelvis. MEN for at få det maksimale kage ud af fjenderne skal du skyde dem med den rigtige skudtype. Det forklarer også hvorfor du nogle gange mener det tager længere tid før du når fever mode.
Men i fever ville jeg så til gengæld lade det ramme jorden indtil der kun står guldkroner ud af alt.
Alt i alt mener jeg det forholder sig direkte modsat af hvad du har læst :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 24/02-11 15:34 
Bede-x>
Ikke at det er meget bedre med 360'erens elendige d-pad. Også derfor jeg vil have fat i et dedikeret shooterstick. Jeg har set Tekken sticket billigt, men håber på at der er et par Cave fans, der kan påpege noget endnu bedre og mere egnet.

Hvis du kun skal bruge sticket til shootere, så ville jeg vælge et Hori EX2 uden at blinke. Gamebits har det til 337kr lige nu.
Jeg har selv haft det og fandt det langt mere brugbart i shootere end både Sanwa og LS32.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 24/02-11 15:42 
Konsolkongen>
Opløsningen kunne godt være højere på CRT, men så ville billede flimre en smule

Arh, det er altså direkte forkert. Der har været arcademaskiner med højere opløsning i CRT siden begyndelsen af 80'erne, VGA har stort set været standard siden Naomi og der findes altså også HD CRT :)

Det handler vel mere om stilvalg og kompabilitet. Cave-spil laves jo kun som kits, så det skal passe med så mange eksisterende kabinetter som muligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 24/02-11 15:49 
Bede-x>
Hvad er det ideelle arcadestick, hvis det kun skal bruges til shooters af den her type og pris er underordnet?

Der findes jo en masse forskellige at vælge imellem, hvis man tør købe i det store udland. Det er lidt forskelligt hvad folk foretrækker, men sålænge du har rigtige arcadedele i, så er det svært at gå helt galt i byen. Alt efter kvaliteten svinger priserne nemt fra 500,- til 1500,-, så du må finde ud af, hvor meget du har lyst til at slippe ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 24/02-11 15:59 
Kristensen>
Det passer i hvert fald ikke når den tæller op til 1000. Skelethovederne tæller for en og hjertet for fem eksempelvis. MEN for at få det maksimale kage ud af fjenderne skal du skyde dem med den rigtige skudtype. Det forklarer også hvorfor du nogle gange mener det tager længere tid før du når fever mode.
Men i fever ville jeg så til gengæld lade det ramme jorden indtil der kun står guldkroner ud af alt.
Alt i alt mener jeg det forholder sig direkte modsat af hvad du har læst :)

Jeg tror du misforstår mig. :)
Jeg snakker jo netop om power up mode, hvilket jeg tror er det, du nu kalder for "fever mode" - Og jeg er godt klar over hvilke fjender der skal ødelægges med hvilke skud, så langt bagefter er jeg altså heller ikke. :P

Det den "længere tid" jeg snakker om, er tiden mellem man aktiverer Power Up mode (ved at trykke A+B samtidig) og til man når, det jeg kalder fever mode, altså det punkt hvor samtlige fjender spytter TONSVIS af guldkroner ud - svjv. afgøres dette af en usynlig counter, der skal nå op på 10.000, og som nulstilles når power up mode løber tør for tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 24/02-11 16:16 
Det gik op for mig, at jeg komplet havde misforstået dig da jeg læste i min pal manual. Undskyld :)

Det du har læst passer helt og aldeles.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 24/02-11 16:53, rettet 24/02-11 17:34 
Ok, rart at få det bekræftet, det lyder jo ret underligt - men når fjenderne så efter noget tid begynder at spamme guldkroner, skal de da helst ikke brække over, vel? :)

edit: Ok, jeg har alligevel misforstået det :P
Efter at have prøvet mig frem med forskellige opskrifter kan jeg konkludere at i power-up mode skal man tage de store point-items før de deles op, men når man så når fever og alle fjenderne begynder at spamme guldkroner i massevis (indtil power up løber ud), skal man lave dem lande på jorden da alle items giver en bonus på 10.000 uanset størrelse.

Det her burde nok kunne få min score op med en del millioner...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-11 17:53 
RJK>
Arh, det er altså direkte forkert. Der har været arcademaskiner med højere opløsning i CRT siden begyndelsen af 80'erne, VGA har stort set været standard siden Naomi og der findes altså også HD CRT :)

Det handler vel mere om stilvalg og kompabilitet. Cave-spil laves jo kun som kits, så det skal passe med så mange eksisterende kabinetter som muligt.

Det er selvfølgelig rigtig nok. Jeg tænkte kun 240p og 480i som almindelige CRT fjernsyn kun understøtter. Det giver god mening at de har valgt at holde det i 240p så de gamle arcadekabinetter også kan være med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-11 20:24 
Konsolkonge: Tak for linket tidligere.

Kristensen>
Hvis du kun skal bruge sticket til shootere, så ville jeg vælge et Hori EX2 uden at blinke. Gamebits har det til 337kr lige nu.

Det må jeg hellere lige få købt. Tak.

Naiera>
Alt efter kvaliteten svinger priserne nemt fra 500,- til 1500,-, så du må finde ud af, hvor meget du har lyst til at slippe ;)

Har du noget specifikt forslag, hvis man nu godt vil betale for kvalitet?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-11 20:28 
Bede-x>
Konsolkonge: Tak for linket tidligere.

Selv tak :)

Har du noget specifikt forslag, hvis man nu godt vil betale for kvalitet?

Hvis du køber det Hori som Kasper linker til og som er meget billigt så ville jeg måske ofre nogle bedre knapper på det. Så har du et ret godt stick til en meget billig penge.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/02-11 20:41 
Uh nu er jeg selv lige på grænsen til at købe det stick, men har brugt alt for mange penge denne måned...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 24/02-11 21:26 
Bede-x>
Har du noget specifikt forslag, hvis man nu godt vil betale for kvalitet?

Jeg kan sgu ikke umiddelbart finde noget indenfor landets grænser, som er på lager, men du kunne prøve at smide en bestilling på nedenstående. RJK bestilte den mindre udgave for et par år siden, og selvom det tog lang tid, så dukkede den op til sidst.

Det er ikke, i mine øjne, optimalt til shmups, men det er alligevel rigtig godt. Både knapper og styrepind er rigtige Sanwa-dele, og man kan nemt smide en Seimitsu-pind i senere, hvis man har lyst til at prøve dét.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 24/02-11 22:01 
Bede-x>
Har du noget specifikt forslag, hvis man nu godt vil betale for kvalitet?

Hvis du nu kontakter Meisterdwarf kan han lave et super lækkert stick helt fra bunden med de dele du ønsker og det artwork og træ du vil have. Han har lavet stick både til Alf81 og jeg og kvaliteten er i top, og han er ikke dyr når man tænker på det er custom made. Jeg skulle slippe lige ved 1200kr for mit bjørne Seimitsu :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 24/02-11 22:09 
D'oh. Det er jo en langt bedre løsning ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-11 22:56, rettet 24/02-11 22:59 
@Konsolkongen
Jeg ville hellere foretrække TE fight stickne :=), de er større og tungere.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 25/02-11 13:14, rettet 25/02-11 14:02 
http://www.chart-track.co.uk/index.jsp?c=p/software/uk/latest/index_test.jsp&ct=110029 :)

edit:
Gamereactor har en eller anden sjov idé om at Shin Akai Katana bliver en XBLA-udgivelse: http://www.gamereactor.dk/nyheder/82761/Cave+er+klar+p%E5+Xbox+Live+Arcade/

Selvom det nok bare er en mindre misforståelse i god tro, er det et tydeligt udtryk af vestens opfattelse af at shmups pr. definition skal være underprioriterede udgivelser. Jeg har faktisk læst rigtig mange seriøse(!) klager om at DeathSmiles udgives på disc herhjemme i stedet for XBLA!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 25/02-11 14:06, rettet 25/02-11 14:11 
Kristensen>
Hvis du nu kontakter Meisterdwarf kan han lave et super lækkert stick helt fra bunden med de dele du ønsker og det artwork og træ du vil have.

Det lyder som en rigtig god løsning. Det SF stick Naiera linker til ser også lækkert ud. Vil lige tænke over det her i weekenden. Tak for hjælpen allesammen.

Jeg så i øvrigt det her postet på Rllmuk omkring soundtracket:

I'm very sorry about the problem with the soundtrack CD. I'm trying to get the bottom of what went wrong but that's probably not of interest to you. I'm sure what you really want to know is what we're going to do about it: we are going send you a proper disc to replace it.

Please email me your snail-mail address and we will send you a proper CD Audio disc.

From today, 22 February 2011, please give us three weeks to manufacture and send the discs.

Please email your snail-mail address to torisu [at] risingstargames.com with "Deathsmiles soundtrack" as the subject and Rising Star Games will send you a proper CD Audio disc.

Har ikke lige tjekket om det passer, men de plejer at have styr på deres indlæg, så det ser ud til, at man kan få en ny soundtrack CD, der virker efter hensigten. Super fedt at se dem gøre det.

Sumez>
Selvom det nok bare er en mindre misforståelse i god tro, er det et tydeligt udtryk af vestens opfattelse af at shmups pr. definition skal være underprioriterede udgivelser.

Jeg har en del spildiskussioner over Live og et af emnerne der var oppe og vende for nyligt, var prisen på 2D spil. Der var i rammeste alvor en del folk der mente, at man ikke kunne tage fuld pris for et spil i 2D. Uafhængig af kvalitet og indhold.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 25/02-11 14:12 
Bede-x>
Jeg så i øvrigt det her postet på Rllmuk omkring soundtracket:

Har du et link til det indlæg?
Bede-xBede-xSkrevet 25/02-11 14:14, rettet 25/02-11 14:15 
http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=180181&st=460

Dandy_Sephys indlæg lidt nede af siden. Er vist taget fra Shmups.com.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 25/02-11 14:15, rettet 25/02-11 14:19 
Tak :)

Rising Star er EU udgiver?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 25/02-11 14:24 
Så fik jeg endelig gennemført med Rosa igen uden EX banen. Scoren blev 173 mio, og det var nok til en (midlertidig) førsteplads på leaderboardet i 360 udgaven EX off.
På et eller andet tidspunkt kommer der nok nogle fantastisk scores på 300 mio+, men det måske bruges til inspiration for nogen indtil da :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 25/02-11 14:27, rettet 25/02-11 14:27 
Kristensen>
Så fik jeg endelig gennemført med Rosa igen uden EX banen. Scoren blev 173 mio, og det var nok til en (midlertidig) førsteplads på leaderboardet i 360 udgaven EX off.
På et eller andet tidspunkt kommer der nok nogle fantastisk scores på 300 mio+, men det måske bruges til inspiration for nogen indtil da :p

Lav en highscore challenge tråd til dette spil!

Cam awn!

Edit: Vil man have noget gjort skal man gøre det selv ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/02-11 14:28 
Snyder...
nerosnerosSkrevet 25/02-11 14:36 
It's on:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=32894#497568

Rettelser eller forslag modtages gerne :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/02-11 15:01 
Bede-x>
Jeg så i øvrigt det her postet på Rllmuk omkring soundtracket:

(...)

Har ikke lige tjekket om det passer, men de plejer at have styr på deres indlæg, så det ser ud til, at man kan få en ny soundtrack CD, der virker efter hensigten. Super fedt at se dem gøre det.

Den er god nok. Jeg skrev til ham for et par dage siden og fik bekræftelse i dag på at de også sender til Danmark. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/02-11 16:47 
Super. Jeg har lige e-mailet dem også :)
ElgenElgenSkrevet 25/02-11 17:21 
Samme her
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 27/02-11 14:28 
http://www.cave-stg.com/?p=1041

Utroligt hvad man kan hænge sig i af detaljer, men han er alligevel ret positiv overfor 1.01 og arrange modes :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 28/02-11 18:56 
Jeg har ikke modtaget mit Muchi Muchi Pork!/Pink Sweets endnu, men kan se at der er et par stykker herinde der har... Nu må I satme' gi' den op og skrive et par ting om det! :)

Er det fedest og bedst og smukkest og bare uhmnnn...?
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 28/02-11 21:19 
I'll second that! Spyt ud, eller gi' det til mig! };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/02-11 23:09 
Skal vi ikke bare sige, at jeg er godt tilfreds :p (EMS shipping FTW)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 28/02-11 23:26 
Må lige understrege at jeg ikke har modtaget spillet endnu, det er stadig på vej. Tilføjede det bare i dag for at være sikker på ikke at glemme det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/02-11 23:49, rettet 28/02-11 23:49 
Sumez>
Utroligt hvad man kan hænge sig i af detaljer, men han er alligevel ret positiv overfor 1.01 og arrange modes :)

Det er da ret relevante pointer han kommer med i forhold til version 1.00. Det ødelægger det lidt for mig, desværre :S
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 28/02-11 23:55 
Hvis Cave mener at de har skabt den "definitive" udgave af spillet med 1.01 mener jeg ikke det er vigtigt at arcade mode ikke er fuldstændig magen til arcade-udgaven. Det ville selvfølgelig være hyggeligt hvis det var det for samlingens skyld, men det er ikke noget der går ud over købet, når 1.01 er gennemført lavet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/03-11 00:15 
Nu er der jo ikke tale om, at arcade mode ikke er fuldstændig magen til arcade-udgaven. Der er tale om vitale fejl der gør dem spillemæssigt totalt værdiløse.
Jeg føler mig godt underholdt af version 1.01, det er slet ikke det, men der er jo tale om helt andre spil end det jeg har siddet og glædet mig til.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 01/03-11 08:12, rettet 01/03-11 08:13 
Er det spillemæssigt "værdiløst" fordi slowdown ikke er 100% magen til arcade-PCB'et, og fordi de har fjernet en glitch der giver mulighed for uendelige ekstraliv (eller sådan noget)? Og fordi man *gys* ikke kan indtaste tre initialer til sin high-score?
Det er sjovt, for da Pink Sweets kom frem, snakkede folk om at det var "broken" fordi man skulle udnytte en fejl i spillet for maksimal score... Det eneste af det nævnte, som jeg tror kan få en betydning for mig er den manglende autofire-knap, men jeg har læst fra andre at som spillets system er, er det ganske spilbart uden autofire (modsat de fleste Cave-shooters ;))
I forhold til hvordan arcade ports så ud for 15, eller bare 10 år siden, er alt hvad der udkommer i dag jo nærmest arcade perfect, jeg synes det er utaknemmeligt at hænge sig i sådan nogle detaljer. Hvis du skal konkurrere på score -direkte- med dem der spiller arcade-udgaven, er der jo alligevel ingen rigtig fremgangsmåde udover at anskaffe sig arcade-boardet.


At der mangler et par fjender på bane 5 i MMP er en mindre fejl, jeg formoder bliver fikset med en patch. Heller ikke noget der ødelægger spillet for mig.

Folk synes også XBLA-porten af Guwange er værdiløs, jeg synes den er fantastisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/03-11 10:06, rettet 01/03-11 10:07 
Nu er det ikke så meget korrekt slowdown jeg hænger mig i, for så ville jeg ikke spille 360mode i Death Smiles.
Det værste er sådan set, at den "glitch" mangler i Pink Sweets, da den rent faktisk skulle være tiltænkt.

Du er velkommen til at synes det er utaknemmeligt, for det mener jeg jo også det er, når folk brokker over priserne på Caves konsoludgivelser...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 01/03-11 10:10 
Hvordan vil du argumentere for at spillet er direkte "værdiløst" på baggrund af et manglende exploit? Er resten af spillet komplet ligegyldigt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/03-11 10:26, rettet 01/03-11 10:27 
Kristensen>
Det værste er sådan set, at den "glitch" mangler i Pink Sweets, da den rent faktisk skulle være tiltænkt.

Men var det ikke en programfejl så kan den jo ikke være tiltænkt, men folket lærte at spille efter det eller hvad, og derfor mangler det?

Det er da lidt sort..
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/03-11 11:22 
Sumez>
Hvordan vil du argumentere for at spillet er direkte "værdiløst" på baggrund af et manglende exploit? Er resten af spillet komplet ligegyldigt?

Hvad skal jeg argumentere for? Det er rent personlige anskuelser vi har gang i her. Personligt ender store dele af version 1.00 med at være i stykker fordi denne exploit mangler fordi den efter sigende skal være udslagsgivende for om dele af spillet rent faktisk kan gennemføres på én credit. Derfor gider jeg ikke spille det, og derfor er det IMO værdiløst. Så gudskelov for version 1.01!

Men intet af ovenstående ændrer på hvor lykkelig jeg er over at eje denne udgivelse. Det er nærmest en utopi der er blevet til virkelighed.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/03-11 15:44 
Hvordan ser jeres cover ud til Dodonpachi Dai-Fukkatsu? Jeg er lidt forvirret. Mit ser sådan ud som nede i linket og har vist noget mere med end Dodonpachi Dai-Fukkatsu 1.5. Men på P:R er der et helt 3. billed?

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
1'055 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig