X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cave og lignende shmups


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/10-07 23:12 
Så er der kommet et nyt Cave shooter \o/
http://www.youtube.com/watch?v=wyfXGT2X04Q
Hoid to colony C05 where the computer is...
1'055 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Svar
ElgenElgenSkrevet 09/12-09 12:13, rettet 09/12-09 12:13 
Jeg synes det her langt federe; hører det om og om igen fra soundtrack-cd'en.
Er sgu glad for at jeg spenderede ekstra penge på at få LE.

Stage5
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 09/12-09 12:34 
Angående Futari, tror I så at det vil have en væsentlig merværdig som forseglet end "bare" mint om nogle år, eller vil I gætte på at der vil være så mange på markedet at det ikke rigtig kommer til at stige i pris?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 09/12-09 12:49 
Jeg tror at et forseglet standard-eksemplar indeholdende DLC-koden vil blive mange penge værd, da det kun var den allerførste batch hvor DLC-koden var med.
Mht. til de senere eksemplarer tror jeg ikke rigtigt at vil stige vildt i pris...jeg tror der bliver trykt mange.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 09/12-09 21:22 
Pis også, mit er det forkerte SKU (5AD-00004) :-/

Ifølge NCS
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/12-09 21:29 
Hvor finder jeg SKU nummeret, jeg forbinder det med stregkoden?
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 09/12-09 21:31, rettet 09/12-09 21:37 
Man kan vel se om man har klistermærket udenpå før man åbner spillet op? Eller hvordan har du fået fat i dit SKU, uden at have spillet hjemme? :p

Hvad angår Play-Asia er det et lotteri om man får koden eller ej, hvilket sutter en smule bagdel for dem der forudbestilte for flere måneder siden. Rimeligt råddent af Cave at sende 2nd run-eksemplarer ud sammen med første tryk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 09/12-09 21:32 
SKU'en står nederst på ryggen af coveret.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/12-09 21:38 
Naiera>
Det kan man jo se om man har klistermærket udenpå før man åbner spillet op. Eller hvordan har du fået fat i dit SKU, uden at have spillet hjemme? :p

Er ikke helt med? :=)
@dRxL
SKU nr. på min(hvis det er under stregerne, så står der bare 4988648688490?) Er lidt forvirret sorry :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 09/12-09 21:42 
Jeg fik lige omformuleret den sætning så den forhåbentlig giver mening nu. Pointen var, at hvis Daniel har modtaget spillet, så er der et klistermærke på spillet, som indikerer at koden er inkluderet. Så jeg kan ikke helt forstå, hvordan han har kunnet være i tvivl om hvorvidt han havde koden eller ej, medmindre han altså ikke har spillet endnu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/12-09 21:44 
Ah ok :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 09/12-09 22:15 
Jeg har skam modtaget spillet, men hvis klistermærket ikke er der kunne jeg jo ikke vide at der skulle være et klistermærke medmindre jeg havde læst at der skulle være et. Det har jeg så nu, men det virkede nu også meget godt at kigge på SKU'erne fra NCS.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 10/12-09 13:46 
Azzkikr>
Har endnu ikke modtaget mit eksemplar, selvom det blev sendt på release.

Længe leve play-asia's leveringstider.

Vi kan hurtigt blive enige om, at deres leveringstider er for ringe. Men jeg vil stadig gerne vide, hvor man kan få de nye udgivelser billigere ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-09 13:48 


Espgaluda 2 commercial
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 10/12-09 16:52, rettet 10/12-09 16:53 
Sejt!
Er der nogen der har set steder hvor man kan forudbestille til 360? -der er jo kun et par måneder til planlagt `release` };-)

EDIT: Hvorfor kommer `release` automatisk i baglæns-plings?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 10/12-09 18:19 
Det er kun lige annonceret, så der går nok nogle dage endnu før det kan forudbestilles.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/12-09 13:07 
Ham her har det lidt vildt over Futari :=D

Click
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 11/12-09 13:15 
Vi er enige om at det er en kæmpefake sammenklipning?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 11/12-09 13:20 
Naiera>
Det er kun lige annonceret, så der går nok nogle dage endnu før det kan forudbestilles.

Så snart nogen ser noget, må de meget gerne lige gi' en ping her i tråden };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/12-09 13:21 
Så det først nu i kommentarne, havde ikke lige set at figueren bevægede sig efter han havde smidt controlleren. Øv :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 11/12-09 13:24 
dRxL>
Vi er enige om at det er en kæmpefake sammenklipning?

Hvad får dig til at tro det? XD
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/12-09 18:13, rettet 12/12-09 18:13 
Det sjoveste i Futari er helt klart Maniac mode, det er 40 gange sjovere end de andre modes IMO :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 12/12-09 18:24 
Hvaaaa...sælger du hele dynen nu? :-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/12-09 18:51 
Jep gider kun have ting jeg spiller meget du gamle ;=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 12/12-09 18:54 
Tilbage til emnet. Sådan noget snak her hører hjemme i private beskeder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/12-09 21:53 
Nåh. Mit Death Smiles fra Neoamusement er blevet taget i tolden fordi de ikke har skrevet beløb på pakken, kun "Xbox game" så nu skal jeg til at sende kvittering og alt muligt til post dk :/
HankyHankySkrevet 12/12-09 22:07 
Skriv det hellere heri (http://www.playright.dk/forumemne.php?id=30716#419533), ellers kommer Naiera nok efter dig

;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/12-09 23:44, rettet 12/12-09 23:46 
Naiera>
Sumez>
Naiera>
Undgår du tolden koster det stadig væsentligt mindre end et nyt, intetsigende, vestligt metervarespil fra GamesTop.

Hvor mange af os bruger også lige dét som sammenligningsgrundlag? :P

At slippe for tolden eller købe et spil i en dansk B&M butik? Førstnævnte er meget sandsynligt når man køber hos f.eks. Play-Asia, og sidstnævnte er der jo tonsvis af brugere her på siden der regelmæssigt gør.

"Sandsynligt" er alt for relativt til at jeg ville foretrække PlayAsia. Jeg droppede PY efter modtagelsen af Ikaruga i 2004 (eller deromkring) inkl. told. Det var mit førstegangskøb med toldpålæg fra dem, og nok grund til at blive "skræmt væk" fra PY. Til sammenligning har jeg endnu ikke oplevet tilsvarende med YesAsia gennem 10 år - uanset, om de sender fra HK eller Tyskland-lageret. Leveringstiden har sjældent været over 7 dage. Men jeg lyder som blandt de få på P:R, der har haft den suverænt bedste oplevelse med YA.

Men "god leveringstid" og "minimum toldrisiko" kommer i høj grad an på den "consistency" man selv gennem længere tid har haft med den pågældende forhandler.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/12-09 23:48 
KroeboCop>
En af de settings der er, er til 3d briller.

Crappy (gammeldags) anamorphic-briller eller (moderne) digitale shutter-briller? For det er jo en verden til forskel, om det er det ene eller andet... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/12-09 23:55, rettet 12/12-09 23:56 
SkyblazeR>
Men "god leveringstid" og "minimum toldrisiko" kommer i høj grad an på den "consistency" man selv gennem længere tid har haft med den pågældende forhandler.

Hvad i alverden er det for noget vrøvl.

Når forsendelsen har forladt forhandleren har de jo intet med forsendelsen at gøre.

Toldrisiko'en er den samme for alle pakker der ikke downmarked.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/12-09 00:05 
SkyblazeR>
KroeboCop>
En af de settings der er, er til 3d briller.

Crappy (gammeldags) anamorphic-briller eller (moderne) digitale shutter-briller? For det er jo en verden til forskel, om det er det ene eller andet... :)

Det må næsten være crappy, tror jeg. Ellers havde man nok hørt noget om det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/12-09 01:37, rettet 13/12-09 01:51 
Azzkikr>
SkyblazeR>
Men "god leveringstid" og "minimum toldrisiko" kommer i høj grad an på den "consistency" man selv gennem længere tid har haft med den pågældende forhandler.

Hvad i alverden er det for noget vrøvl.

Når forsendelsen har forladt forhandleren har de jo intet med forsendelsen at gøre.

Toldrisiko'en er den samme for alle pakker der ikke downmarked.

"Downmarked"? Sorry, men for at klargøre - oplevelsen af forhandlere mht. toldpålæg udenfor EU er jo meget forskellig. PlayAsia er fx ikke billigere end YesAsia, hvis hyppigheden for toldpålæg er generelt højere fra PlayAsia (for de fleste) end YesAsia. Og jeg siger bare, at jeg indtil videre altid har haft positive oplevelser med bestillinger fra sidstnævnte. Det er dog åbenbart svært fatteligt for diverse folk, at jeg oplever denne "consistency".
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/12-09 02:01 
KroeboCop>
SkyblazeR>
KroeboCop>
En af de settings der er, er til 3d briller.

Crappy (gammeldags) anamorphic-briller eller (moderne) digitale shutter-briller? For det er jo en verden til forskel, om det er det ene eller andet... :)

Det må næsten være crappy, tror jeg. Ellers havde man nok hørt noget om det :=)

KroeboCop>
SkyblazeR>
KroeboCop>
En af de settings der er, er til 3d briller.

Crappy (gammeldags) anamorphic-briller eller (moderne) digitale shutter-briller? For det er jo en verden til forskel, om det er det ene eller andet... :)

Det må næsten være crappy, tror jeg. Ellers havde man nok hørt noget om det :=)

Jep, det jo det. Hvis til "shutter"-briller, så er M$ jo lige et halvt år eller noget foran Sony i firmwareopdatering til 3D-stereoskopisk shutter-brille-kompatibilitet (vel muligt til X360 også, men det har jeg ikke nærmere kendskab til - det er dog 100% annonceret til PS3, i hvert fald).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/12-09 21:18, rettet 14/12-09 21:19 
SkyblazeR>
"Downmarked"? Sorry, men for at klargøre - oplevelsen af forhandlere mht. toldpålæg udenfor EU er jo meget forskellig. PlayAsia er fx ikke billigere end YesAsia, hvis hyppigheden for toldpålæg er generelt højere fra PlayAsia (for de fleste) end YesAsia. Og jeg siger bare, at jeg indtil videre altid har haft positive oplevelser med bestillinger fra sidstnævnte. Det er dog åbenbart svært fatteligt for diverse folk, at jeg oplever denne "consistency".

"Downmarked" betyder at forhandleren "nedskriver" prisen til fx 10$ så forsendelsen er under toldgrænsen og derfor går direkte igennem.

Min pointe er netop at med mindre forhandlerne gør noget extraodinært for at dine pakken ikke skal blive fortoldet så har de ingen indflydelse på det overhovedet. Sandsyneligheden er præcis den samme.

Det er 100% tilfældigt.
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 14:56 
Jeg modtog endelig mit eksemplar af Futari i dag. Inkl. gevinst i Play-Asias DLC-lotteri ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/12-09 15:02 
Vildt, blev dit sendt på release?

Jeg mangler stadig mit :D
ElgenElgenSkrevet 16/12-09 15:13 
Naiera>
Jeg modtog endelig mit eksemplar af Futari i dag. Inkl. gevinst i Play-Asias DLC-lotteri ;)

Til lykke; har ikke selv prøvet at downloade endnu...andre der har og kan fortælle om det?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 15:51 
Azzkikr>
Vildt, blev dit sendt på release?

En eller to dage før. Det er tilsyneladende bare blevet offer for juletravlhed, og ikke de ellers så vilde leveringstider der er fra HK for tiden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/12-09 16:00 
Ok samme som mit, ja de har vidst problemer med få fly nok for tiden.

Så er der da i det mindste stadig håb :)
Alf81Alf81Skrevet 16/12-09 16:03 
Mit blev også forudbestilt og heller ikke dukket op endnu.
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 16/12-09 16:09 
Ser ud til at EspgaludaII allerede nu kan forudbestilles på YA.

LE (inkl. faceplate };-P): http://www.yesasia.com/global/espgaluda-ii-black-label-first-press-limited-edition-japan-version/1021695448-0-0-0-en/info.html

SE: http://www.yesasia.com/global/espgaluda-ii-black-label-normal-edition-japan-version/1021695450-0-0-0-en/info.html
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/12-09 23:14 
Hos Neo amusement kan man også.
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 17/12-09 01:14 
Ja, men det ser ikke ud til at de har LE som preorder?! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/12-09 11:28 
Nå ja det er rigtigt, sort? Men skal kun have normal så det ok med mig :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/12-09 15:39 
Er der ikke et sted man kan se billeder af det eller købe CAVE mobiltelefon spil
Hoid to colony C05 where the computer is...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/12-09 00:14, rettet 19/12-09 00:15 
Azzkikr>
Min pointe er netop at med mindre forhandlerne gør noget extraodinært for at dine pakken ikke skal blive fortoldet så har de ingen indflydelse på det overhovedet. Sandsyneligheden er præcis den samme.

Det er 100% tilfældigt.

Jeg er helt med nu. YesAsia er jo netop ekstraordinære på den måde. De har et "lager i Tyskland", og derfor kan det bedre kan betale sig at importere fx japan-only spil fra dem end PlayAsia. Bestillinger over $30 fra YesAsia sendes også "portofrit", omend PlayAsia har nogenlunde samme priser inkl. fragt (fragt betales separat, så vidt jeg husker?). Det tilfældige med YA er dog, at visse asiatiske produkter hos dem sendes fra Hongkong. Men jeg har modtaget så store pakker derfra gennem flere år, at det ikke bare virker tilfældigt, at jeg hver gang har sluppet for told. Også med japanske X360-titler.

PlayAsia virker mere "overrated", IMO. Der er for mange herinde, der har haft for dårlige oplevelser med dem, til at jeg ville foretrække dem over YesAsia (hvis YA har det samme japanske spil på lager til ca. samme pris).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ElgenElgenSkrevet 21/12-09 13:55 
Øv, hvorfor bestilte jeg ikke bare da jeg skrev det sidste indlæg...nu kan LE vist ikke forudbestilles på YA mere };-(

YA
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/12-09 14:44 
Down tribe }:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 27/12-09 18:43 
Så kan der igen lægges preorders på ESPGaluda II LE på YA.
Har lige selv lagt een...skal bare ha´ den der faceplate };-)

YA
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 28/12-09 21:36 
Jeg bestilte bare den normale udgave fra Play-Asia, igen. Jeg har ikke brug for en faceplate, og da jeg bestilte et eksemplar af Futari fra Neo Amusement kom det alligevel direkte fra Japan. Og så var det endda pakket op, sandsynligvis for at tjekke efter DLC-kode, selvom den slags kan tjekkes ved at kigge efter klistermærket på forsiden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/01-10 20:45 
Når jeg prøver at hente MBL i Death Smiles siger denjeg skal købe point for at hente og ber mig om at gøre det under EU kontoen, er der sket noget siden eller er det stadig sådan man skal have jap point?
Hoid to colony C05 where the computer is...
1'055 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig