X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nobi Nobi Boy


Svar
BeanoBeanoSkrevet 29/10-07 12:43 
Har været nævnt før, men Keita Takahashi (Katamari) er på vej med et nyt spil som ser temmeligt bizart ud (for at sige det mildt!!) ;)

Check videoen herunder.

Første video af en prototype
SumezSumezSkrevet 29/10-07 13:07 
Det ser godt nok dejligt underligt ud!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 29/10-07 13:18, rettet 29/10-07 13:19 
Forlæns og Baglæns i spilform kan ikke gå helt galt :)

Det er lækkert at se, at der efterhånden bruges fysik ganske kreativt i en del spil.
Zzap!Zzap!Skrevet 29/10-07 18:41 
Er det bare mig der ikke rigtig kan se ideen her? Det virker som en meget tidligt fosterstadie af en ide, der ikke rigtig er værdig til at præsentere endnu.
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-07 18:43 
Jeg er enig. Det var godt nok noget af det kedeligste jeg længe har set. Men jeg håber det færdige resultat bliver godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 29/10-07 18:54, rettet 29/10-07 18:54 
Som nævnt er det jo kun en tidlig prototype der vises - der er lang "vej hjem" ;)
FourDFourDSkrevet 29/10-07 18:56 
Er det ikke bare et lille og sødt mediestunt?
Der er vil ikke meget at "se", men mystikken omkring prototypens spartanske og uforklarede udtryk skal nok følge til noget planlagt hype.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SumezSumezSkrevet 30/10-07 08:30 
Zzap!>
Er det bare mig der ikke rigtig kan se ideen her? Det virker som en meget tidligt fosterstadie af en ide, der ikke rigtig er værdig til at præsentere endnu.

Jojo, det her er jo bare grundkonceptet. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 30/10-07 11:23 
Figuren, selvom den er jævn enkel, ligner da noget der er revet ud af Taiko no Tatsujin.

Lidt i den kedelige ende. Men sjov demonstration af fysikken. Det ser ud til, at han er blevet inspireret af tyggegummi.
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig