X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vis os dit mod-tråden


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-07 21:19, rettet 23/02-09 16:37 
Jeg synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi kan vise hinanden vores mods. Hvad enten det er case, regions, chipmods eller andet så vis dem i tråden her så vi andre kan få inspiration til nye eller brug dem til at afskrække os så vi ikke laver samme dumheder :)

Jeg lægger selv ud med:

DC tekki arcade controller feat. Saturn [Birthday Edition]

Se hele indlægget
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 01/05-13 23:11 
Hvad skal du med alle de pins? Der er fælles ground, ikke?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/05-13 23:16 
Jo der er.

Up, Down, Left, Right, Start, Select, Home, Cross, Circle, Square, Triangle, L, R, Screen, X-axis, Y-axis, ?Analog Vcc?, GND, 5V

Det er 20 ( :p shit jeg kan ikke tælle i dag). Det skader heller ikke at smide nogle ekstra GND og 5V pins ind.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 01/05-13 23:22 
Ja, det kan jeg godt se. Kunne være fedt hvis man kunne finde en PS2 decoder chip, med alle pins :)

Så har du tænkt at fjerne encoderen i en PS2 controller og sende 1:1?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/05-13 23:24 
Ja det er allerede gjort. Du kan se det på et af de tidligere billeder hvor controller PCB'et er totalt strippet for dele.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 01/05-13 23:26 
Doh, ja det så jeg da godt. Kan heller ikke lige se anden løsning uden at kode chips.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-13 00:16 
Det har jeg heller ikke forstand på. Men fjerner man to pins fra et D-SUB 25 Han-stik vil et 15 pin hun også passe deri. Og dermed vil Neo Geo-controllere og mit arcadestik virke når jeg er færdig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/05-13 07:32 
Det er alligevel en bonus der er til at tage og føle på
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/05-13 08:22 
Jeg tænkte bare at lave en 25-15 adapter, men din løsning virker da også :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-13 00:01 
Siden sidst er der ikke sket så forfærdeligt meget. Der har været lidt problemer med byggeriet. I går fjernede jeg Pro Duo slottet på maskinen og loddede det på noget matrix board så jeg kunne flytte det længere væk. Desværre egner det sig ikke så godt til genbrug så porten blev en lille smule skæv og efter lang tids trial and error måtte jeg se i øjnene at det aldrig blev godt. Desværre fandt jeg så også ud af at plastikken omkring pinsne på mit Memory Card var brækket i stykker. Det er limet nu og burde virke, men det bliver nok kasseret efter maskinen er bygget og jeg har fået kopieret al data over.

Heldigvis havde jeg gemt en kortlæser der sad i min gamle PC. Den savede jeg i stykker og tog Pro Duo porten fra, det virker rigtig godt :)

I dag er det meste af tiden gået med at vaske hænder da der gik hul i tuben på mit "Kemisk Metall" da jeg skulle åbne den. Sikke noget forbandet fedtet svineri, men jeg var dog heldig nok at svineriet begænset til mine hænder.
Jeg løb fluks over i Kvickly og købte en lufttæt beholder som jeg nu har dumpet resten af tuben i. Så skulle det forhåbentlig kunne holde fint.

Vis os dit mod-tråden

Kortlæser på plads og ledninger til batteri og USB er monteret nu. Så er alt på bagsiden ordnet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/05-13 10:40 
Suk. En masse små lodninger :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-13 11:51 
Dem her er nu enormt store sammenlignet med resten ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-13 12:10 
Bagsiden kommer i øvrigt til at se ca. sådan ud:
Vis os dit mod-tråden

Stikkene sidder en smule skævt, men de er heller ikke sat fast endnu :) Bemærk detaljen med PSP logoet ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/05-13 12:23 
Det kommer til at se super flot ud!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-13 12:57 
Tusind tak :) Jeg har fået lov at male det i E-mils forældres værksted. Det er pænt støvfrit og helt ideelt, så forhåbentlig bliver resultatet derefter :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/05-13 23:46 
Så er de unødvendige huller fyldt ud. Skulle gerne blive rigtig fint når det får en klat maling :)
Vis os dit mod-tråden

Her er det den ene controller port, front USB og IR sensoren der er blevet dækket til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-13 23:47 
Så er midterparten af PSP'en limet fast og derved kan drevet monteres:
Vis os dit mod-tråden
- Det skal sidde en smule til højre, det er faktisk meget godt centreret :)

Og dermed er der også plads til bundkortet der monteres på modsatte side. Det passer som fod i hose:
Vis os dit mod-tråden

Der er rigeligt med plads i PS2 casen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-13 05:55 
Ikke meget fremskridt siden sidst. Mest grundet noget lorte maling købt i Silvan der spruttede og var utæt. Det endte med at den ene del af casen måtte males om tre gange... :(

Først nu er det blevet meget godt, selvom malingen stadig er rigtig ringe. Controlleren var en pain af flere grunde (kan uddybe senere), men blev færdig i dag. Og nu er jeg omsider igang med at samle hele projektet.

Vis os dit mod-tråden
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-13 18:31 
Så er jeg faktisk næsten nået vejs ende med projektet. Der er stadig et par ting der skal rettes, men mere om det senere.

Vis os dit mod-tråden
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 30/05-13 18:33 
Det ser da super godt ud!
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 30/05-13 19:02 
Det er et megasejt projekt Konsolkong. Man får helt lyst til at spille "håndholdt".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 03:20, rettet 31/05-13 03:37 
Tak skal i have :)

Her er nogle flere billeder samt et nogle fortællinger om de mest problematiske øjeblikke. Analogen var i hvert fald ikke det eneste der kunne give problemer fandt jeg ud af ;)

Uden tvivl største problem var malingen. Brugte grunder og maling af mærket "Plasti-Kote" som man kan købe i Silvan. Jeg har brugt samme maling tidligere til bla. at male min supergun, men siden da har de "forbedret" malingen, ellers helt samme farve og finish (satin). Problemet er nu at malingen faktisk aldrig er helt tør, heller ikke efter et par uger. Hvis du lægger overfladen nedad på noget vil der komme mærker i malingen, eller hvis man holder længe på det vil der komme fingeraftryk i malingen. Det er pisse svært at fjerne, men det ser ud som om at mærkerne falmer en smule med tiden. Det er dog stadig noget forbandet lort og jeg vil i hvert fald aldrig bruge det igen.

Dertil skal det nævnes at den ene del af maskinen skulle males fire gange og to af gangene fordi dåsen jeg havde købt var i stykker, den spruttede og var utæt. Det var også den primære grund til at projektet trak sådan ud...

Vis os dit mod-tråden
- Her er konsollen ovenfra. Man kan ikke rigtig se problemerne med malingen på billederne. Ved siden af er den hackede PS2 controller som bruges til.

Vis os dit mod-tråden
- Fronten af maskinen, med hul til Memory Card, controller port og tænd/sluk-knap. Eject-knappen virker nu som Display-knappen og skal holdes inde i fem sekunder efter maskinen tændes for at skifte til AV-out. Jeg laver
nok en anden løsning hvis jeg en dag lærer at programmere PICs :p

Vis os dit mod-tråden
- Bagsiden med connectors. Tænd/sluk for PSU'en, USB, AV-out (component/composite), PSU ind. Jeg har fjernet det tekst der ikke passede under connectorne. Bemærk også at "DC IN 8.5V" har fået fjernet 8-tallet og punktum så der nu bare står "5V", som det er :)
Malingen er løbet en smule her på bagsiden som det eneste sted.

Vis os dit mod-tråden
- Sådan ser det ud indeni. Bemærk varmelimen der dækker de loddede ledninger. Det er nu ikke fordi jeg ikke stoler på mine lodninger, men for at beskytte elektronikken. Mere om det senere :/

Problemer med projektet undervejs:

Controlleren. Jeg var aldrig i tvivl om at jeg skulle bruge en sort PS2-controller til projektet. Da jeg ikke gider lave mine ting ud af gamle slidte og grimme ting købte jeg en helt ny hos coolshop til en okay pris. Analog-testen fra tidligere var det første jeg prøvede da det var det eneste jeg var i tvivl om på det tidspunkt. Det virkede og jeg lagde controlleren fra mig indtil jeg var klar til at arbejde videre på den.
Efter jeg havde loddet et par knapper til viste det sig at de ikke virkede, overhovedet. Problemet lå i det der membran-pis der er i PS2-3 controllere der gør knapperne trykfølsomme. Jeg var meget sikker på at PSP'en også havde trykfølsomme knapper så derfor slog det mig ikke at det ikke ville virke sammen. Det viste sig at PSP'en er all digital og derfor ikke vil acceptere ret meget modstand på knapperne. Den analoge membran i PS2-controlleren gik fra ca. 1600 til 290ohm afhængig at hvor hårdt man trykkede. Det er det der afgør trykfølsomheden i de meget få spil der understøtter det.

Jeg prøvede forskellige ting, men fik aldrig PS2 controlleren til at virke sammen med PSP'en. I stedet måtte jeg ned i kælderen og finde nogle bustede PS1 controllere (der er all digital på knapperne). Jeg fandt to stk som begge var ret grimme. Den første jeg åbnede lignede til forveksling hardwaren i PS2 controlleren. men erfaringen har vist mig at bare fordi ting ligner, betyder det slet ikke at de passer sammen.
Heldigvis skulle der kun en beskeden omgang tilpasning, lim og tape til for at få det hele til at passe og holde sig på plads. Jeg erstattede de gamle slidte analoger med de nye fra min PS2 controller, altså for at få det hele til at føles nyt og friskt.

Et andet stort problem var at jeg i første omgang brugte computer ribbon-kabler til at lodde på knapperne. Det synes jeg var smart, fordi det kan holdes pænt og samlet. Hvad jeg ikke havde tænkt på var at sådan en 4-5 kabler der sidder sammen kan medføre at der trækkes og presses for meget i komponenterne hvor jeg har loddet ledningerne til. Det medførte desværre at enderne af caps og modstandene simpelthen røg af. Noget jeg aldrig har oplevet før, eller troede var muligt ved så lidt pull :( Da jeg ikke havde mulighed for at måle strørrelsen på caps var det lig med semi-død PSP :(

Det lykkedes mig heldigvis at finde en brugt PSP 3004 (samme model) på DBA til en meget billig penge. Der medfulgte et par spil jeg alligevel gerne ville have og ekstra UMD-drev er rart at have i baghånden.

Da jeg genoptog projektet loddede jeg kun med enkelte kynar-ledninger og det gik perfekt uden problemer, bare man bruger rigeligt med flux-middel. Jeg valgte dog for en sikkerheds skyld at komme varmelim over loddepunkterne, bare for en sikkerheds skyld, HVIS nu man skulle komme til at trække i en af ledningerne. Kønt er det ikke, men det gør det sikkert at skille ad igen :)

Spørgsmål til Elgen:

Mit eneste tilbageværende problem er at USB-porten ikke virker optimalt. Jeg var pga. pladsmangel nødt til at fjerne Mini-USB porten fra motherboardet og i stedet lodde ledninger direkte på de soldering pads der var under. Desværre røg loddeøen af ved DATA+. Det var noget tis. Så videre til næste komponent i rækken så jeg kunne lodde på der i stedet.
Den komponent var en fandens lille sort tingest som ser nogenlunde således ud:
Vis os dit mod-tråden
Ca. en millimeter i bredden vil jeg skyde på og stor set umulig at lodde på. Varmen gjorde at komponenten løsrev sig og jeg kunne ikke, hverken med pincet, flux eller andet formå at lodde den på igen.
Komponenten aner jeg ikke hvad gør eller er. Den er sort som modstandene er på boardet og DATA + og - er separeret. Jeg tænkte at det måske var en form for dual modstand, men måler jeg på den siger den kun 2ohm hvilket er uhyggeligt lidt. Den er også "passiv" og er på ingen måde tilslutter GND eller Vcc. Kun rå DATA+/- fra USB kablet.

Hvad kan det være? Uden komponenten valgte jeg at prøve at lodde ledninger på hvor den var og resultatet virker til dels. Jeg prøvede en masse forskelligt, bla. at udskifte ledningerne med nogle meget tykkere. Her er de oprindelige tynde kynar-ledninger jeg brugte (grøn og gul):
Vis os dit mod-tråden
Jeg synes det virker lidt bedre nu hvor de er blevet udskiftet med tykkere. Der ser ikke ud til at være problemer når jeg lægger data over på PSP'en fra min computer, men skal jeg hente en masse data den anden vej så giver det bøvl og overførslen stopper efter få filer.

De interne USB-ledninger er ca 15cm og ikke skærmede. Så vidt jeg husker er de interne USB ledninger i min stationære meget tyndere, længere og heller ikke skærmede, så det ville undre mig lidt hvis det var problemet.
Mit USB kabel til computeren er omkring 2m og ikke af specielt god kvalitet.
Jeg har overvejet at købe et bedre kabel, eller måske booste signalet undervejs med en aktiv USB Hub, men jeg vil tro at den komponent jeg fjernede er skyld i problemet.
Ved du hvad det er Elgen? Hvis jeg kan få fat i en større (fysisk størrelse) så vil jeg nemt kunne lodde den på mine USB ledninger uden at skulle lave så meget om.

Alternativet er at jeg skal købe en Memo Stick Pro Duo læser til min PC og så gøre det den vej igennem. Men det er ikke helt så kewl ;)

Hvis en af jer læser dette og ligger inde med et større memo card til PSP på 8GB eller over og vil sælge billigt må du gerne henvende dig per PM :)

EDIT: Controller mapping, hvis nogen er interesseret:

Venstre analog: Analog
Højre analog: -
L1: L
L2: L
R1: R
R2: R
L3: -
R3: Display (AV-out)
Analog: Home

Resten giver vidst sig selv ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 31/05-13 03:29 
Pis mig i øret, hvor er det fedt :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 03:37 
Tak :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/05-13 04:34 
Det der med at leve op til sit brugernavn...

Jeg tør ikke tænke på hvor dyr en skrædder jeg skal finde, for at leve lige så meget op til mit!

Det er alt for sejt det der! :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 05:09 
Haha tak :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/05-13 06:39 
Den er mega vild!
ElgenElgenSkrevet 31/05-13 08:45, rettet 31/05-13 10:03 
Umiddelbart har jeg ikke set sådan en fætter før. Men jeg har 2 gæt på hvad det kan være:
1) en dobbelt 0Ohms modstand (ved ikke engang om de noget findes i dobbelt, men hvorfor ikke? Man bruger 0Omhs modstande som jumpers på SMD-boards fordi det er meget nemmere for en maskine at placere noget med samme form som de andre komponenter i stedet for at lave fx en solder bridge. Har du prøvet bare at kortslutte og se om det hjælper noget?
2) et passivt støjfilter RFI/EMI-perle. Basalt set bare et stykke ferrit, som ledningen føres igennem. Du kender dem også fra div computerledninger hvor det er sådan nogle runde klodser indstøbt i gummi der sidder på ledningen. Tænker at den kunne være der for at fjerne evt indstråling fra fx WIFI-antennen. Det skulle dog undre mig hvis det skulle kunne batte noget med så lille en klump ferrit.

Jeg tænker at een (desværre ret destruktiv) løsning kunne være, at save det stykke som komponenten sidder på ud af dit ekstra-print og så forsøge at lodde direkte på printbanerne der løber til komponenten?!

PS. Hvor er det bare blevet herre lækkert };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-13 11:34, rettet 31/05-13 11:52 
Mega nice mod! :)

Konsolkongen>
Jeg tænkte at det måske var en form for dual modstand, men måler jeg på den siger den kun 2ohm hvilket er uhyggeligt lidt. Den er også "passiv" og er på ingen måde tilslutter GND eller Vcc. Kun rå DATA+/- fra USB kablet.

Mit bud må være, at det er et par spoler.

Hvis du har et multimeter, der kan måle Henry, kan du prøve med det. Du skal bare lige huske først at sætte de to prober sammen og måle inductansen i dem. Tallet, du får på proberne, skal du så trække fra det, du måler på en af spolerne.
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 31/05-13 11:59 
KB2: Også som støjfilter?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 31/05-13 12:21 
Lækkert!
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-13 12:46 
Elgen>
KB2: Også som støjfilter?

Muligvis, ja :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 13:12 
Elgen>
Jeg tænker at een (desværre ret destruktiv) løsning kunne være, at save det stykke som komponenten sidder på ud af dit ekstra-print og så forsøge at lodde direkte på printbanerne der løber til komponenten?!

PS. Hvor er det bare blevet herre lækkert };-P

Ledningerne har jeg allerede loddet på der hvor komponenten sad. Altså på input/output lodde-øerne, da jeg satsede på at den ikke gjorde den helt vilde forskel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 13:13 
KillerBean2>
Mit bud må være, at det er et par spoler.

Hvis du har et multimeter, der kan måle Henry, kan du prøve med det. Du skal bare lige huske først at sætte de to prober sammen og måle inductansen i dem. Tallet, du får på proberne, skal du så trække fra det, du måler på en af spolerne.

Den er desværre røget ud da jeg gjorde rent efter jeg var færdig, så jeg kan ikke måle på den mere :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 31/05-13 13:38, rettet 31/05-13 13:38 
Mente at du på det lille stykke print du saver af din reservePSP (hvor dimsen sidder), skal lodde på printbanerne et stykke fra komponenten så du ikke kommer til at at aflodde den også...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 14:30 
Den har jeg afloddet også i forsøg på at montere den da den første blev væk. Nu er de begge væk ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 31/05-13 14:55 
Nederen...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 15:11 
Ja det er dumt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 31/05-13 15:19 
Jamen, så er det jo godt at du har onkel Elgen...se lige hvad jeg fandt };-P
Tror sgu at den gode KB2 har ret, det er 2 spoler i samme pakke (se side 5 midtfor vertikalt og næsten helt ude til venstre). Jeg gætter sgu på at din mystiske komponent er en DLP11SN900HL2L

Værsenartig };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
TheDukeTheDukeSkrevet 31/05-13 15:20 
Lækkert projekt, Konge.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 15:57, rettet 31/05-13 16:02 
Elgen>
Jamen, så er det jo godt at du har onkel Elgen...se lige hvad jeg fandt };-P
Tror sgu at den gode KB2 har ret, det er 2 spoler i samme pakke (se side 5 midtfor vertikalt og næsten helt ude til venstre). Jeg gætter sgu på at din mystiske komponent er en DLP11SN900HL2L

Hah det passer jo fuldstændig perfekt med hvordan det hele er wired på 3004'eren også :) De er også bare Data+/+ > dims > IC, så den er sikkert god nok :)

Har du nogen ide om hvor man finder sådan en og gerne en der er meget større så jeg kan lodde på den :D

Ebay siger det her, men jeg ved ikke om det er rigtigt:
http://www.ebay.com/itm/MURATA-DLP11SN331HL2L-CHOKE-COMMON-MODE-330OHM-100KHZ-/390565292086?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash=item5aef816836

Tusind tak :)

EDIT: Pin 4 på mini usb stikket, ID, har jeg ikke forbundet til noget. Jeg går ikke ud fra den er vigtig når den ellers forbinder fint til computeren?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 31/05-13 17:16 
Hmmm, jeg ville selv starte med at Google mig databladet for at finde specs og så bagefter se om jeg kunne finde noget større med samme specs.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 17:28 
Det blir jeg sgu ikke meget klogere af :D
http://datasheetz.com/data/Filters/Common%20Mode%20Chokes%20for%20EMI/490-5143-6-datasheetz.html
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-13 18:15 
Du skal bruge en Common Mode Choke, som har en impedans på 90 Ohm ved 100MHz. Noget i retning af den her:

http://www.ebay.com/itm/MURATA-DLW21SN900SQ2L-CHOKE-COMMON-MODE-90OHM-100MHZ-/251002918002?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash=item3a70f09472
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-13 20:11 
Tak skal i have, begge to :) Jeg prøver at bestille sådan en du linker til KB :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 09/06-13 14:32 
Jeg har ikke noget at vise, men jeg bliver lige nødt til at smide nogle håndtegn ud til KillerBean for at have modificeret mit Agetec-stick, så det nu virker på Neo. Det stick blev jo for nogle år siden modificeret at Konsolkonen, så det havde allerede et JLF og Seimitsu-knapper. Jeg fik så smidt en octo-gate på, og NU har jeg endelig ordentlig kontrol med mine AES-fightere :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/06-13 15:24 
Jeg har også lyst til at smide noget Seimitsu og Sanwa i mit Agetec, men samtidig har jeg ikke lyst til at skulle fræse i den :(
Arcadeforge har stadig nogle enkelte tilskårede plexiglas plader, men så ryger fidusen med at ville lade det _ligne_ det originale.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-13 15:59 
Det kan næsten ikke gå galt. De originale dele i sådan et Agetec stick er ret ringe så det er helt sikkert værd at gøre det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/06-13 16:06 
Bare en smule. Skal ikke kunne sige hvor brugt det var da jeg købte det, men A knappen har det i hvert fald med at hænge lidt nogle gange.

Om ikke andet, så giver det mig en rigtig god undskyldning for at købe en Dremel :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-13 16:15 
Det kan også klare med en håndfiler. Det tager meget længere tid, men så er du sikker på at du ikke skærer for meget væk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/06-13 16:38 
Min største frygt er næsten de plastik 'ringe' der sidder på undersiden af plastiktoppen.
Jeg vil gerne prøve PS 14 G/GN knapper og en LS 33 pind, siden jeg allerede har rigeligt med OBSF/C og JLF - Så under/indersiden skal vist også fræses lidt, jf. diverse mangelfulde guides jeg indtil videre har fundet.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
1'657 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig