X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vis os dit mod-tråden


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-07 21:19, rettet 23/02-09 16:37 
Jeg synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi kan vise hinanden vores mods. Hvad enten det er case, regions, chipmods eller andet så vis dem i tråden her så vi andre kan få inspiration til nye eller brug dem til at afskrække os så vi ikke laver samme dumheder :)

Jeg lægger selv ud med:

DC tekki arcade controller feat. Saturn [Birthday Edition]

Se hele indlægget
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 00:54, rettet 28/10-12 00:55 
Konsolkongen>
For at få et godt c.sync signal på en MegaDrive 1 skal man i stedet bruge sync-out på CXA1145'eren og sætte en 220uF cap og 75ohms modstand i serie. Dét virker tilgængæld godt :)

Jep, det er ret så sindssygt mystisk, at Sega ikke valgte at gøre det selv. Lidt i samme dur som de ubenyttede jumpere i Model 2'eren.

Konsolkongen>
Tak smarte ;)

Du spurgte selv ;)

Mht. knapper er det jo bare normen, at de slutter, når man trykker på dem, og afbryder, når man slipper. Alt det med "ON" og "OFF" ser man sjældent i beskrivelsen. For det meste kun, hvis tingesten opfører sig anderledes end en normal knap.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 01:02 
Jep, det er ret så sindssygt mystisk, at Sega ikke valgte at gøre det selv. Lidt i samme dur som de ubenyttede jumpere i Model 2'eren.

Mega mystisk. Hvilke jumpere i toeren tænker du på?

Du spurgte selv ;)

Mht. knapper er det jo bare normen, at de slutter, når man trykker på dem, og afbryder, når man slipper. Alt det med "ON" og "OFF" ser man sjældent i beskrivelsen. For det meste kun, hvis tingesten opfører sig anderledes end en normal knap.

Ja så kan jeg lære at tænke mig om ;) Men det skulle altså virke sådan? Vil den også være i stand til at huske input og evt output når man slukker den?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 01:21, rettet 28/10-12 01:28 
Konsolkongen>
Hvilke jumpere i toeren tænker du på?

JP1 og JP2, så vidt jeg husker. De er på PCB'et men bliver ikke brugt. Der er i stedet lavet en printbane et helt andet sted. Det giver absolut ingen mening.

Konsolkongen>
Men det skulle altså virke sådan?

Med alm. trykknapper? Selvfølgelig. Det bestemmer man jo selv. PIC'en er i realiteten en komplet lille computer proppet i en chip. Så når du skiver et program til den, kan du få den til at reagere på alt mellem himmel og jord.

Konsolkongen>
Vil den også være i stand til at huske input og evt output når man slukker den?

Det tror jeg desværre ikke, nej. Så vidt jeg ved, har man ikke adgang til intern non-volatile hukommelse, når man afvikler et program på PIC'en. Så den reset'er, når man hiver strømmen.

Man kunne evt. godt tilføje en Flash-chip, som PIC'en kunne benytte. Eller gå helt old school og bygge et kredsløb til batteri-backup. Men det er ikke noget, jeg har overvejet endnu :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 02:42 
PIC'en på Saturn moddet husker indstillingerne når man slukker maskinen. Men det er måske en helt anden type chip der bruges?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 11:04 
PIC16F630. Det ser faktisk ud til at man har adgang til 128B såkaldt "EEPROM data" på den chip. Så ja, den kan holde en smule data efter man har slukket den. Ret lækkert. Kan godt være, jeg skulle benytte den i stedet. Jeg havde kun set mig lun på PIC16F505, fordi den var virkelig billig :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 13:22, rettet 28/10-12 13:26 
Findes der en PIC der har mulighed for at man tilslutter 16 knapper til valg af input og har 8 outputs til 16 switch varianten af HC4052'erne? Jeg går ud fra at de skal bruge 8x 1 eller 0 for at vælge mellem de 16 inputs.
Faktisk skal den vel have 16 outputs mere til 16 stk LED'er? :/

Jeg tænker at man kunne bruge én PIC til de 16 inputs og en anden til de 4 outputs + LED'er samt lyd og sync valg.

EDIT: Man kunne selvfølgelig bruge endnu en PIC kun til lys. Det var måske nemmere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 13:50, rettet 28/10-12 13:51 
Konsolkongen>
Jeg går ud fra at de skal bruge 8x 1 eller 0 for at vælge mellem de 16 inputs.

Nej, for det er jo ikke en 2:1 multiplexer. Den er 16:1. Du bruger et binært tal til at vælge kanalen. 2^4 = 16, så der skal bruges 4 outputs.

Konsolkongen>
Jeg tænker at man kunne bruge én PIC til de 16 inputs og en anden til de 4 outputs + LED'er samt lyd og sync valg.

EDIT: Man kunne selvfølgelig bruge endnu en PIC kun til lys. Det var måske nemmere.

Man kan godt få PICs med store antal I/O-porte, men det kan muligvis bedre betale sig at multiplexe knapperne og styre LED'erne vha. af nogle latche med skifteregistre.

Det bliver i hvert fald noget værre mås, hvis du vil have gang i flere PICs på én gang.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 13:54 
Nice. Så skal jeg jo bare ha en med 20 I/O porte :) Så må jeg lige overveje hvordan man laver det med LED'erne smartest. Det kan vel gøres meget billigere end at bruge en PIC med 16 indgange (hver knap) og 16 udgange (hver LED).
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 14:25, rettet 28/10-12 14:43 
Konsolkongen>
Nice. Så skal jeg jo bare ha en med 20 I/O porte :)

Lyder ikke helt ved siden siden af. 4 porte til at skifte mellem indgangene, 2 porte til at skifte mellem udgangene, 2x3 porte til at styre 2 stk. 8-bits power latches med skifteregistre, som driver LED'erne, og 4 porte til at multiplexe knapperne + 1 port til en stor OR gate på knapperne, så PIC'en kan hives ud af sleep mode.

17 porte ialt. 3 i overskud :)

EDIT: Men jeg tror nu alligevel godt, det kan blive lidt noget røv, hvis man multiplexer knapperne. Specielt hvis man skal have software debounce til at virke ordentligt på dem alle sammen.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 14:47 
Okay sejt :) Det kan godt være at jeg skal ha' hjælp til at finde de rigtige dele dog :/

Regner du med at der kommer et mærkbart kvalitetstab ved at køre billede og lyd igennem en HC4052?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 15:04 
Dit bud er lige så godt som mit. Du må væbne dig med tålmodighed :)
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 28/10-12 15:17 
Kæft hvor er I anale, på den gode (bedst tænkelige) måde =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 15:27 
Jeg er mega klar på det her. Jeg er så småt begyndt at sætte mig ind i CAD programmer så jeg kan få bestilt et chassis der er lasercuttet til stik og knapper og med indgraveringer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 15:56 
Jeg håber bare, du er klar over, at det bliver et stort arbejde. Har du rodet med programmering før?

Du skal ikke regne med, at jeg gider skrive softwaren for dig :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 15:57 
Det kan ikke være så svært. Det er da bare noget med at et hvis man hiver et ben high så bliver de fire outputs high eller low alt efter hvilken indgang man vælger.

Der findes vel programmer der kan gøre det meste for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 16:30 
Undskyld, jeg siger det. Men det ser ikke rigtig ud til, du aner, hvad du roder dig ud i :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 16:38 
Jeg kan ikke se at det skulle være så indviklet. Det er vel groft set bare noget med at når input 1 går high så skal den sætte output 1-4 til f.eks. 0000. Når input 2 er high skal den sætte dem til f.eks. 1000. 3 high, 1100 osv, osv.

Det sværeste bliver sikkert at få den til at forstå at den skal holde de settings når man slipper knappen og at den skal overskrive dem når man trykker på en ny knap. Og selvfølgelig at den skal kunne gemme det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 17:03 
Du gør mig ikke mindre bekymret, når du skiver den slags :/

Bare det, at du skiver 0000, 1000, 1100 og ikke 0000, 0001, 0010 er et dårligt tegn.

Det lyder også mest som, at du tror PIC'en er en CPLD af en slags. Det er den ikke. Den har ikke noget med programmerbar logik at gøre. Det er en microcontroller, som afvikler et program. Den kan ikke gøre noget fysisk, når du trykker på en knap. Du kan godt tvinge programmet ind i en interuptrutine, når der bliver trykket, men så skal du også skrive rutinen. Ellers er der ikke anden mulighed end at aflæse de forskellige inputs løbende.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 17:11 
KillerBean2>
Du gør mig ikke mindre bekymret, når du skiver den slags :/

Bare det, at du skiver 0000, 1000, 1100 og ikke 0000, 0001, 0010 er et dårligt tegn.

Det lyder også mest som, at du tror PIC'en er en CPLD af en slags. Det er den ikke. Den har ikke noget med programmerbar logik at gøre. Det er en microcontroller, som afvikler et program. Den kan ikke gøre noget fysisk, når du trykker på en knap. Du kan godt tvinge programmet ind i en interuptrutine, når der bliver trykket, men så skal du også skrive rutinen. Ellers er der ikke anden mulighed end at aflæse de forskellige inputs løbende.

Slap dog af, det var jo eksempler for fan' :( Hvis du skal have 16 kombinationer ud af 4 outputs så må dem jeg nævner da også skulle bruges.

Men jeg må prøve at hente hjælp andetstedes så og finde nogle guides på nettet jeg kan arbejde ud fra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 17:49, rettet 28/10-12 17:55 
Konsolkongen>
Slap dog af, det var jo eksempler for fan' :(

Hehe, jeg havde også på fornemmelsen, at det ville ramme lidt hårdt, da jeg skrev det. Men jeg skiver det kun med bedste hensigt. Jeg ville bare være sikker på, at du er klar over, at det er en stor mundfuld, du bider over. Microcontroller-programmering er ikke for børn, specielt hvis man gør det ordentligt og skriver lortet i Assembly. Jeg vil bare nødigt se, at du render ud og brænder en masse penge af på komponenter, for så bare at gå fuldstændig død i PIC-programmeringen.

Hvis du slet ikke har nogen erfaring med programmering, er det et halvvoldsomt projekt at kaste sig ud i.
Når jeg kigger i krystalkuglen, ser jeg, at du kommer til at stå med rigtig, rigtig... rigtig mange spørgsmål. Og jeg har bare ikke overskuddet til at kunne hjælpe dig lige for tiden. Jeg håber selvfølgelig, at du kommer til at modbevise min forudsigelse, men det er ikke noget, jeg vil sætte penge på ;)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 17:58, rettet 28/10-12 18:00 
PIC programeringen er jo sådan set det mindst vigtige ved hele projektet. Det kan godt komme op og køre uden, men det er selvfølgelig ikke nær så sjovt og overhovedet ikke brugervenligt :)

Men det er da helt sikkert noget jeg vil læse op på før jeg begynder :)

EDIT: Jo der vil være rigtig mange spørgsmål. Det er jeg ikke i tvivl om. Men det er fair at du melder ud at jeg skal søge hjælp andre steder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 18:07 
Konsolkongen>
Men det er da helt sikkert noget jeg vil læse op på før jeg begynder :)

Det var bare det, jeg skulle være sikker på ;)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-12 18:17, rettet 28/10-12 18:18 
Men jeg er ret sikker på at der findes communities beregnet til den slags også, så det burde være muligt at finde hjælp derinde. Blev vi enige om at 4 outputs og 16 inputs var det nemmeste til input-delen?

Det er garanteret billigere at dele inputs og outputs op i to PICs end det er at købe een stor :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 28/10-12 19:11 
Kunne man ikke bruge en (eller et par) PAL/GAL i stedet for sådan en PIC-fætter...de er da til at finde ud af at programmere };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-12 20:30 
Konsolkongen>
Det er garanteret billigere at dele inputs og outputs op i to PICs end det er at købe een stor :/

Det er faktisk en god ide. De to dele virker alligevel uafhængigt af hinanden. De fire udgang med fire knapper og fire LEDer kan snildt håndteres af en 16F630, der bruger nøjagtigt samme program som det, jeg har tænkt mig at skrive til min egen switch. Mht. indgangene kan du bruge et 16-bit parallel-til-seriel skifteregister til at læse knapperne og et 16-bit seriel-til-parallel power skifteregister til at trække LED'erne. Så er det lige før, du også kan bruge en 16F630 til den del. Det kræver så bare en hel del seriel kommunikation ;)
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 29/10-12 22:20 
Hjemmelavet 1MB ChipRAM udvidelsesmodul til Amiga A600 };-P

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-12 22:44 
Det er blær og den ligner fuldstændig noget officielt :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/10-12 23:10 
Virkelig sejt! Det ser faktisk ret cool ud med tomattemaet :D

Gode gamle Faraday. Han vender sig i graven, hver gang én eller anden tosse køber et akrylkabinet til sin PC.
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 30/10-12 12:50 
Takker! Tomato > Apple };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/10-12 23:49, rettet 30/10-12 23:51 
Okay, jeg har været godt tilfreds med kvaliteten af den nye forstærker i min MD2. Men der har været et enkelt problem. Den normale forstærker er slem til at brumme, når der er megen aktivitet på RGB-kanalerne, og TmEE's mod dæmper det en hel del. Men man kan stadigvæk tydeligt høre det, når der er masser af hvidt på skærmen.
Jeg har hele tiden troet, at det enten var noget, som skulle ordnes med coax-kabler mellem forstærkeren og TV'et, eller at det opstod internt i VDP'en og derfor ikke kunne fjernes.

Men så lagde jeg mærke til, at TmEE havde opdaget noget spændende. Han havde proppet så mange mærkelige ting i sin MD2, at maskinens 5v-regulator var ved at dø af et hedeslag. Derfor gav han lydforstærkeren sin egen 7805 at lege med og kunne konstatere, at det faktisk også dæmpede det irriterende videobrum.

Jeg kunne ikke dy mig for selv at prøve at mosle en ekstra 5v-regulator ind i min stakkels MD2, bare for at se, om det gjorde en forskel:

Vis os dit mod-tråden

Det ikke bare dæmpede brummelyden. Det fjernede den fuldstændigt! Nu lyder det næsten FOR godt :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-12 00:00 
Det er sejt nok. Men lyder den forsærker ikke meget lys i det? Eller var det kun Burr Brown opamp'sne der gjorde det?
Inge tvivl om at BB er kvali produkter, men jeg synes virkelig det lød underligt i en MegaDrive, der var stort set ingen bas.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 31/10-12 00:30 
KillerBean2: Er det noget, der vil kunne overføres til Amiga? Du husker nok vores lille operation, hvor vi skiftede forstærkeren, uden nogen umiddelbar forbedring af netop dette.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/10-12 01:08, rettet 31/10-12 01:21 
Konsolkongen>
Det er sejt nok. Men lyder den forsærker ikke meget lys i det? Eller var det kun Burr Brown opamp'sne der gjorde det?
Inge tvivl om at BB er kvali produkter, men jeg synes virkelig det lød underligt i en MegaDrive, der var stort set ingen bas.

Alle udgaver af forstærkeren lyder lys i det, når man forventer den alm. lyd fra en MegaDrive.
Den indbyggede forstærker indeholder filtre som klipper toppen (og sikkert også bunden) af frekvensområdet. Normalt opfatter man frekvenserne i området omkring 100Hz som "bas", selvom det faktisk ikke er de rigtigt dybe toner. Hvis man fremhæver det område og sender det til en dårlig effektforstærker og/eller et sæt dårlige højttalere, giver det illusionen af bas. Det var også det, de udnyttede når de lavede det der rådne "bass boost" i Diskmen. De ægte dybe toner kræver en god forstærker. Bassen er faktisk ikke ret god på en alm. MD.

Specielt på en MD2, hvor lyden er voldsomt muflet.

TmEE's forstærker behandler hele frekvensområdet. Så det kan godt virke som, at alt det, man er vant til fra en normal MD, "drukner" i alt det nye. Men man vender sig hurtig til det. Tro mig :)

Der kommer masser af bas ud af TmEE's forstærker. Men det er den ægte slags. Altså den slags, man ikke hører, men i stedet mærker.

KTC>
Er det noget, der vil kunne overføres til Amiga?

Muligvis. Du ka' da prøve det :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-12 08:11 
Det giver selvfølgelig mening. Men hvordan vil du tro din MD2 forstærker spiller sammenlignet med to Burr Brown op-amps på MegaDrive 1? Jeg synes det meget forkert i et spil som Super Shinobi II hvor der er godt tryk på bassen og det giver rigtig meget til musikken.

Det lyder slet ikke som MegaDrive, selvom lyden er uhyggeligt klar med BB :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 31/10-12 09:59 
KillerBean2>
KTC>
Er det noget, der vil kunne overføres til Amiga?

Muligvis. Du ka' da prøve det :D
Så øvelsen er vel at cutte 5v tilgangen til forstærkeren, smide en 5v-regulator på 12v indgangen og koble den på, der hvor man cuttede 5v fra forstærkeren, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/10-12 10:55, rettet 31/10-12 15:01 
Konsolkongen>
Det giver selvfølgelig mening. Men hvordan vil du tro din MD2 forstærker spiller sammenlignet med to Burr Brown op-amps på MegaDrive 1?

Det er svært at sige. MD1'en har jo stadigvæk nogle filtre på PCB'et, så det lyder sandsynligvis lidt anderledes.

Konsolkongen>
Det lyder slet ikke som MegaDrive, selvom lyden er uhyggeligt klar med BB :(

Det vil jeg gi' dig ret i. Men det gælder bare om at skide på, hvad man forventer, og i stedet nyde, hvad man får serveret. Desuden er OPA2134 heller ikke den eneste mulighed. Der findes mange forskellige gode audio opamps, og de har alle sammen forskellig "glød". Noget for enhver smag :)

KTC>
Så øvelsen er vel at cutte 5v tilgangen til forstærkeren, smide en 5v-regulator på 12v indgangen og koble den på, der hvor man cuttede 5v fra forstærkeren, ikke?

Jeps. Og så også lige kyle et par kondensatorer på regulatoren.
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 31/10-12 20:18 
KB2: Herrenice };-P Eksker når man tvinger hardwaren til at yde max...mind over machine };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/11-12 00:04, rettet 02/11-12 00:04 
Lidt i samme dur. I hælene på alt det her MD-forstærker-halløj, har jeg pludselig fået lyst til at bygge mig en hi-fi-forstærker. Og mens jeg så stenede rundt på nettet for at se, hvad gør-det-selv-folket har fundet ud af af sjove ting, faldt jeg over den her side:

Sony Playstation is a remarkably good CD player
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-12 00:14 
Ja det har jeg hørt før. Jeg har vidst en nede i kælderen jeg fandt på genbrugsstationen sammen med Amnesia. Tror da jeg skal prøve at spille et par CD'er på den i morgen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 02/11-12 08:53 
Det troede jeg var velkendt...det er i hvert flere år siden jeg hørte det første gang };-P
Men det er vist ikke alle revisioner...mener at det skal være dem men RCA-stik til lyd bagpå...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/11-12 10:59 
Hvor er der et link til hvilke Playchoice-10 boards der dur til RGB mod, har hørt det kun er VS. Tennis og VS. Super Mario Bros. der dur og det er vel det samme om der er til en NES eller FC?
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 02/11-12 11:03 
Er det ikke motherboardet man skal bruge og ikke et af spillene?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
amnesiaamnesiaSkrevet 02/11-12 12:15, rettet 02/11-12 12:16 
Det er korrekt at den rigtige PPU findes på PC-10 boards. VS PCBs har ikke som sådan noget med PC-10 at gøre, da det er selvstændige spilprint - der er dog også nogen af disse VS spil som har en brugbar PPU.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/11-12 12:51 
Så alle PC-10 dur. Er der så ikke en list over dem der kan bruges af VS PCBs?
Hoid to colony C05 where the computer is...
amnesiaamnesiaSkrevet 02/11-12 13:39 
VS. Duckhunt og Tennis skulle have den korrekte - men hvis du bare sikrer dig at der forefindes en RP2C03B PPU - så skulle du være på vej mod RGB greatness.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/11-12 13:48 
Ja ok :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-12 16:02 
Elgen>
Det troede jeg var velkendt...det er i hvert flere år siden jeg hørte det første gang };-P
Men det er vist ikke alle revisioner...mener at det skal være dem men RCA-stik til lyd bagpå...

Det er der også på min :)

Jeg skal bare lige ned og købe nogle stumper så skal den fyres af i aften ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 02/11-12 18:11 
Dem har jeg også en enkelt af...};-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-12 19:52 
Pis der var ferielukket :(

Jeg har lavet løsning 1 på siden hvor jeg bare har fjernet nogle stumper og forbundet nogle lodde punkter med ledning. Men jeg synes sgu ikke det lyder helt rigtigt :( Det står der også noget om i guiden at det kan være tilfældet. Åbenbart afhængigt af forstærkeren?

Jeg må bestille nogle af de 3.3uF'er over eBay så.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-12 20:23 
Hah! Der er en ordentlig stak polyester caps i en kasse fra en handel jeg lavede med een på Guloggratis engang. Kan tænkes der er dem jeg skal bruge :)

Endnu engang tak for tippet Elgen det har satme været guld værd :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig