X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vis os dit mod-tråden


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-07 21:19, rettet 23/02-09 16:37 
Jeg synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi kan vise hinanden vores mods. Hvad enten det er case, regions, chipmods eller andet så vis dem i tråden her så vi andre kan få inspiration til nye eller brug dem til at afskrække os så vi ikke laver samme dumheder :)

Jeg lægger selv ud med:

DC tekki arcade controller feat. Saturn [Birthday Edition]

Se hele indlægget
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 12/06-09 03:07, rettet 12/06-09 03:15 
Så blev mit PS stick endeligt færdigt, det endte alligevel ikke med Mushi-mushi pork artwork.. Jeg fik malet casen grå istedetfor pink og jeg fik sat den sidste push butten i, så sticket også kan anvendes til ps3.
Konsolkongen fik skåret en ny og mere præcis plexiglas plade, og alt er godt :) mange tak for hjælpen KK.

Vis os dit mod-tråden
NaieraNaieraSkrevet 12/06-09 08:30 
Sådan noget gad jeg godt jeg lige kunne smide sammen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 12/06-09 18:19 
Meget flot og gennemført mod, der! :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
T.L.OT.L.OSkrevet 13/06-09 15:17 
Sticket har været undervejs i længe, det er ikke bare smidt sammen :P.. Hele æren går til Konsolkongen, unden hans hjælp havde jeg ikke kunne få sticket lavet. Jeg har egenligt bare hjulpet med under hele processen og været med til at bestemme træ, farve, knapper, artwork, osv.

Fedt, i kan li' sticket, jeg er også blevet smaddder glad for resultatet ^o^
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-09 16:13 
Arrrr, du har selv malet det her til sidst og det synes jeg er blevet voldsomt pænt. Så meget af æren skal jeg heller ikke ha :)

Jeg glæder mig til at se det IRL.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/06-09 12:43, rettet 15/06-09 13:08 
I kan måske huske at jeg har været en anelse lunken overfor resultatet af indsættelsen af Sanwa dele i mine to EX2 sticks.
Jeg har beskrevet dem som bedre end Hori udgangspunktet, men ikke så meget at det roxorede min verden på en "OMGZ SANWA!!!11" måde.

Da jeg så fik spillet lidt med det umodificerede Mad Catz SE stick, opdagede jeg til min store ærgrelse at det på nogle måder var bedre at spille med, fordi sticket var væsentligt løsere i fjederen.

Det skyldes at jeg brugte denne guide til selve stickene: http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=131221&highlight=chippermonky da jeg moddede mine EX2'ere. Da EX2 kassen ikke er høj nok til at rumme et standard JLF stick, gør man det at man filer lidt i noget af plastikken og kombinerer pinden fra Hori stikket med de tilpassede Sanwa dele (i modsætning til guiden tilpassede jeg også Sanwa actuatorerne og brugte dem).
Den fejl jeg så har gjort er at jeg valgte at bruge fjederen fra Sanwa stickene, som jo er beregnet til en noget længere pind, i mit kombinerede stick, hvilket har resultet i sticks der er alt for stramme.

Jeg har nu skiftet Sanwa fjedrene med dem der oprindeligt sad i Hori stickene, og jeg må sige at det virkelig gør en kæmpe forskel. Jeg er lige ved at være "OMGZ SANWA!!!11, FOR REALZ". Det er nu også meget tydeligt at Mad Catz SE sticket er langt dårligere end mine Sanwa modificerede EX2'er. Knapperne er meget sløve til at reagere, man skal næsten trykke dem halvt ned før de registrerer. Hvilket også er dårligere end de HORI knapper der oprindeligt sad i EX2'erne. Jeg kan heller ikke lave bevægelserne tilnærmelsesvist så sikkert med Mad Catz sticket som med mine nyforbedrede Sanwa.

Nu har jeg ikke spillet online, og derved under pres, endnu men offline er jeg nu så godt som 100% med alle specials og supers med Sanwa'erne. Fantastisk!

Jeg får et JLF stick ind af døren inden alt for længe og så kan jeg teste det i Mad Catz SE'en, for at se hvor tæt mine modificerede EX2'er er på idealet ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 16:24 
Godt med input, jeg har et SFIV SE på vej fra Amazon.co.uk til X360. Var desværre for langsom mht fællesindkøbet fra arcadeshop.de, men jeg kigger lige nærmere på dem senere i håb at finde i hvert fald azurblå knapper.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 15/06-09 16:41, rettet 15/06-09 16:43 
Så snart jeg får delene fra arcadeshop.de vil jeg også kunne fortælle dig om forskellene på Sanwa og Seimitsu stick og knapper hvis du er i tvivl.

Edit: er du sikker på at azurblå er den bedste farve? Jeg har i hvert fald kun købt sort stick og sorte knapper til mit SE og det tror jeg vil komme til at se svinegodt ud med den grafik der er på sticket fra fabrikken.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 16:50, rettet 15/06-09 16:54 
Både knapper og sticks fra Seimitsu er strammere. LS-32(-01) har et kortere 'throw' (end Sanwa JLF), som gør at mange foretrækker dette til shmups. Seimitsus knapper, i hvert fald de plane PS-14-G, kræver et lidt hårdere tryk, så man føler man gør sig mere fortjent til at der sker noget ;) Jeg foretrækker ydermere selv at knapperne er plane, hvor en OBSF-30 er alt for konveks til min smag.

Jeg fik desuden fat i et læs PS-14-G'er uden det grimme, sorte hus, så nu skal de bare ha' sendt afsted, derovre i Japan :) Jeg har købt blå knapper og bold til SE'en, og gule (altså som før, bare med gult hus) til VSHG-sticket. Desuden snuppede jeg nogle pink til at supplere dem jeg har, så jeg en dag kan modde et stick med pink PS-14-G ;)

De åbner for ordrer igen om et par uger
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 17:10, rettet 15/06-09 17:10 
dRxL>
Så snart jeg får delene fra arcadeshop.de vil jeg også kunne fortælle dig om forskellene på Sanwa og Seimitsu stick og knapper hvis du er i tvivl.

Edit: er du sikker på at azurblå er den bedste farve? Jeg har i hvert fald kun købt sort stick og sorte knapper til mit SE og det tror jeg vil komme til at se svinegodt ud med den grafik der er på sticket fra fabrikken.

Jeg har det bedst med selv at fornemme forskellen. Pt. har jeg Namcos arcadestick til PS1 og Agetecs arcadestick til DC som reference. Heraf foretrækker jeg klart Namcos, der jo efter sigende er Seimitsu-agtig. Jeg regner med at modtage både SFIV SE og TE i denne uge, så det bliver spændende at sammenligne. Især da jeg jo har brugt primært Namcos PS1-stick i over 10 år.

Hvad der er azurblåt, varierer måske efter folks smag, men den skal ikke være for fesen (eller hvad man siger? :)). Jeg har et eller andet kørende med den farve t-shirts kontra at fordybe mig i en skyfri blå himmel. :)

Det her er, hvad jeg kalder "fesen azurblå", som jeg for alt i verden vil undgå (altså en "halv tone lysere" end den azurblå, jeg mest foretrækker)...

Vis os dit mod-tråden Vis os dit mod-tråden.

Jeg foretrækker nærmere noget "mørk azurblå lagune"-agtigt som nedenfor, hvor den "fesne azurblå" pudsigt nok også indgår...i vandet :)

Vis os dit mod-tråden Vis os dit mod-tråden

Jeg får først kigget på, hvad de har af knapper og sticks senere.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/06-09 17:17 
SkyblazeR>
Heraf foretrækker jeg klart Namcos, der jo efter sigende er Seimitsu-agtig.

Og den påstand må da for guds skyld kun relateres til knappernes udformning på Namco-sticket :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 17:28, rettet 15/06-09 17:29 
Kristensen>
SkyblazeR>
Heraf foretrækker jeg klart Namcos, der jo efter sigende er Seimitsu-agtig.

Og den påstand må da for guds skyld kun relateres til knappernes udformning på Namco-sticket :)

Ja, OK, nu du jo er mere konkret dér, end jeg var :) - jeg kan desværre ikke lige mindes den reelle arcadefornemmelse med ægte Seimitsu. Men jeg er ret pjattet med Namco-sticket.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 17:43, rettet 15/06-09 17:44 
dRxL>
Edit: er du sikker på at azurblå er den bedste farve? Jeg har i hvert fald kun købt sort stick og sorte knapper til mit SE og det tror jeg vil komme til at se svinegodt ud med den grafik der er på sticket fra fabrikken.

Jeg glemte at nævne, at jeg har tænkt mig at gå planken ud med SE-sticket. TE-sticket beholder jeg i originalstand, hvis jeg kan leve med Sanwa-delene, mens SE-sticket bliver tilpasset i hoved og r*v inkl. udskiftning af label. Jeg går jo med noget Radiant Silvergun-tema i tankerne som label, så det vil jeg stresse lidt af med at lave i Photoshop ud fra Madcatz' skabelon. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 18:37 
Kristensen>
Og den påstand må da for guds skyld kun relateres til knappernes udformning på Namco-sticket :)

Det skulle være Seimitsu-kopier der sidder i Namco-sticket. Men kopier kan også føles meget anderledes. Mad Catz SFIV SE-sticket er et perfekt eksempel herpå.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/06-09 18:43 
Og du må godt lige finde en kilde til den påstand, Tobey :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 18:46, rettet 15/06-09 18:46 
Kilden er Konsolkonen, på forrige side i denne tråd.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 15/06-09 19:01, rettet 15/06-09 19:04 
Mmmm, azur-blå. Et stick hvor alt er sort undtagen knapperne, som kunne være azur-blå i en eller to nuancer, kunne godt være frækt. Men nuancen skal rigtig nok være god. Personligt er jeg ret glad for farven på de græske tage, som måske også kunne være fed i denne sammenhæng.

Vis os dit mod-tråden
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/06-09 19:02, rettet 15/06-09 19:03 
Naiera>
Kilden er Konsolkonen, på forrige side i denne tråd.


Jeg kan ikke se han siger noget entydigt om det skulle efterligne Seimitsu...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
WehnerWehnerSkrevet 15/06-09 19:07 
jaes>
Mmmm, azur-blå. Et stick ... som kunne være azur-blå i en eller to nuancer, kunne godt være frækt.

Jeg plejer at omtale den som "den azurblå hævner".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 19:08 
Der synes at være mange, der ditcher knapperne på SE-sticket, så jeg tror bare, jeg tager chancen med nye Seimitsu-knapper snarest. Nu kender jeg jo fornemmelsen med Namco-sticket og vil dermed næppe gå fejl af Seimitsu. Umiddelbart er jeg også lidt skeptisk over de konkave Sanwa-knapper i TE-sticket. Så der ryger sikkert Seimitsu i det også...

Rød pind: http://www.arcadeshop.de/Joysticks-LS-32-01-Seimitsu_739.html

Røde knapper: http://www.arcadeshop.de/Seimitsu-Buttons-Seimitsu-PS-14-G-BK-red_691.html

Det skulle så være muligt at matche et Radiant Silvergun-tema til stickets laminerede grafik, hvis jeg kan finde tid til at lave det, sandsynligvis med denne grafik:

Vis os dit mod-tråden
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 15/06-09 19:09 
Kristensen>
Jeg kan ikke se han siger noget entydigt om det skulle efterligne Seimitsu...

Du skal bare kigge her: http://playright.dk/forumemne.php?id=26126&sort=0&start=200#406852
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 15/06-09 19:11, rettet 15/06-09 19:12 
Syge gener, dér :)

EDIT: Til Wiener.
dRxLdRxLSkrevet 15/06-09 19:13 

Sikker på at du ikke heller vil have en rød Seimitsu knap uden sort kant?

http://www.arcadeshop.de/Seimitsu-Buttons-Seimitsu-PS-15-red_743.html

Vis os dit mod-tråden
eller
Vis os dit mod-tråden
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 19:15, rettet 15/06-09 19:17 
jaes>
Mmmm, azur-blå. Et stick hvor alt er sort undtagen knapperne, som kunne være azur-blå i en eller to nuancer, kunne godt være frækt. Men nuancen skal rigtig nok være god. Personligt er jeg ret glad for farven på de græske tage, som måske også kunne være fed i denne sammenhæng.

Det synes jeg i høj grad minder om farven - jeg selv foretrækker - i mine tidligere azurblå eksempler. Medmindre jeg skal synstjekkes, for det sikkert alligevel på tide :)

Det er denne her fesne blå farve (der får mig til at tænke på en radiobil i vores lokale tivoli), som jeg helst vil undgå...

Vis os dit mod-tråden
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 19:20, rettet 15/06-09 19:21 
dRxL>

Sikker på at du ikke heller vil have en rød Seimitsu knap uden sort kant?

http://www.arcadeshop.de/Seimitsu-Buttons-Seimitsu-PS-15-red_743.html

Vis os dit mod-tråden

Helt sikkert denne plane knap ligesom på Namco-sticket (der dog er gule :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 15/06-09 19:21 
Den er en anelse mørkere.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-09 19:23, rettet 16/06-09 16:58 

Jah, joh. Det skal faktisk tolkes som om at de er gode kopier af de gode kvali knapper fra enten Sanwa eller Seimitsu. Jeg har aldrig haft Seimitsu knapper i mellem hænderne men jeg kan godt se hvis den kan misforstås :)

Jeg har dog erfaring med Seimitsu sticks er de er ikke lige mig, men bestemt gode.

Hvad flade vs konvekse knapper angår så synes jeg ikke forskellen er den helt vilde, andet end at de flade knapper er grimmere :)

SkyblazeR>
Det er denne her fesne blå farve (der får mig til at tænke på en radiobil i vores lokale tivoli), som jeg helst vil undgå...

Jeg har 12 af de "fesne" blå knapper på mit arcadestik... Knapperne er Sanwa men farven er den samme, jeg synes bestemt ikke den er fesen :)

http://i40.photobucket.com/albums/e236/Konsolkongen/DSC00759.jpg?t=1245086579

EDIT: Rettede Konkave til konvekse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 19:27, rettet 15/06-09 19:27 
jaes>
Den er en anelse mørkere.

Hva'ba? Den blå knap i mit tidligere indlæg er mørkere? Det håber jeg ikke du synes - for så er det enten mine eller dine øjne den er gal med. :D Jeg er næsten sikker på, at du mener "dine hustage", som jeg nu mener er meget tæt på lagunen eller på "kjolen" (der ikke er en decideret ensartet azurblå farve, alt efter hvordan man ser på billederne :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-09 19:31, rettet 15/06-09 19:32 
Jaes er kendt for at lave fuck-ups i sine indlæg. Jeg tror han mener at den røde knap er mørkere end den blå farve :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 19:33, rettet 15/06-09 19:33 
Konsolkongen>
Hvad flade vs konkave knapper angår så synes jeg ikke forskellen er den helt vilde, andet end at de flade knapper er grimmere :)

De giver en mere ensartet effektivitet IMO. Jeg husker at være lidt irriteret på de konkave i arcaden. :/ Men igen - smag og behag, præcis som med mere eller mindre fesne farver :)

Jeg synes også den pågældende blå farve klæder dit stick fint.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 15/06-09 19:33 
Ja, tagene er lidt mørkere end lagune og kjole :) Det ser også ud til, at der er mindre grøn i.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-09 19:35 
SkyblazeR>
De giver en mere ensartet effektivitet IMO. Jeg husker at være lidt irriteret på de konkave i arcaden. :/ Men igen - smag og behag, præcis som med mere eller mindre fesne farver :)

Jeg synes også den pågældende blå farve klæder dit stick fint.

Ja der skal bestemt være plads til forskellig smag hvad controllers angår.

Jeg gik efter at ramme den samme SEGA-blå farve der var brugt til logoet. Det er heldigvis ret tæt på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/06-09 19:37 

Jo tak, jeg havde fundet hans indlæg, men jeg forstod det som Martin nu selv forklarer det :)
Så han vil nok ikke selv lægge hovedet på blokken som kilde til den påstand :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 19:37, rettet 15/06-09 19:38 
jaes>
Ja, tagene er lidt mørkere end lagune og kjole :) Det ser også ud til, at der er mindre grøn i.

Arj?! :) Jeg vil mene, der er en dybere azurblå farve i kjolens afskygninger, der matcher tagene. Men lad det ligge, jeg tror vi i bund og grund er rimeligt enige ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 15/06-09 19:43, rettet 15/06-09 19:51 
Hvis man måler efter "den blå nuance der er mest af" i hvert billede, så er tagene altså både mørkere om mindre grønlige. Prøv at downloade og sammenlign. Jeg havde ikke postet, hvis jeg bare var dit ekko :) Men ja, det er ligemeget.

Bortset fra det, så er jeg farveblind :D

(men man kan jo sammenligne farver alligevel).

EDIT: Efter endnu et kig, så er der nok nogenlunde samme mængde grøn i tage og kjole.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/06-09 20:12, rettet 15/06-09 20:14 
All right, jeg giver mig. Tagene er mørkere og mindre grønne :) Der er dog mere grønt i lagunen end kjolen :P Jeg kiggede lidt "mere relativt på farverne". :}

Men der kan man se. Jeg måtte ligefrem åbne billederne i Photoshop og kigge på RGB/HEX-værdier osv, før jeg kunne "se dét":

#023e7d ("mest markante farve i tagene" - R:2, G:62, B:125)
#0366a9 ("mest markante farve i kjolen" - R:3, G:102, B:169)
#0085c6 ("mest markante farve i lagunen" - R:0, G:133, B:198)

Anyway, den er den gennemgående azurblå farve i lagunen, jeg helt sikkert foretrækker, efter at have kigget nærmere efter :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 21:08 
Kristensen>
Så han vil nok ikke selv lægge hovedet på blokken som kilde til den påstand :p

Jeg gider ikke lægge hovedet på blokken for noget i den her diskussion, men Seimitsu LS-32(-01) og deres plane knapper minder mig mere om det, der sidder i Namco-sticket, end Sanwas sticks og knapper. Nu har jeg jo trods alt prøvet alle de omtalte kopier og originaler.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-09 21:11, rettet 15/06-09 21:14 
Men det forstår jeg faktisk ikke. For svjh. er Namco (Hori) pinden løsere end Sanwas. Og Seimitsu var klart strammere end Sanwa. Ergo burde Namcos ligge tættere på Sanwa end Seimitsu?

Men det er bare som jeg husker dem. Der er kun Sanwa i dette hjem så jeg har ikke mulighed for at tjekke :)
Kristensen du har Namco og Sanwa og har også spillet med Seimitsu. Hvad siger du til det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 21:13, rettet 15/06-09 22:01 
Ja, Namco-pinden er noget løsere, men der er andet end bare løs- og stramhed ;) i hvordan et stick føles. Det er også noget med hvordan det fornemmes, når man rammer restrictoren. Det har ydermere at gøre med det throw sticket har; altså hvor lang tid der går fra man starter bevægelsen, til når microswitchen aktiveres.

Men det er længe siden jeg har brugt Namco-sticket, og jeg kan ikke finde mit på nuværende tidspunkt, så jeg springer nok fra denne diskussion her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/06-09 21:24 
Naiera>
Jeg gider ikke lægge hovedet på blokken for noget i den her diskussion, men Seimitsu LS-32(-01) og deres plane knapper minder mig mere om det, der sidder i Namco-sticket, end Sanwas sticks og knapper. Nu har jeg jo trods alt prøvet alle de omtalte kopier og originaler.

Nu var det Konsolkongen jeg mente der nok ikke ville gå så langt for at bakke din påstand op.
Men jeg er som sådan helt enig i Kongens logik og når pinden i Namco-sticket, som nævnt, er lavet af Hori er der vel ikke så meget at rafle om...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 21:28 
SkyblazeR>
Der synes at være mange, der ditcher knapperne på SE-sticket (...)

De ér sgu også noget crap. Sticket er ligeledes noget vakkelvornt, nærmest ubrugeligt skidt, der nærmest med garanti står af på halvdelen af de sticks det sidder i ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 21:31 
Kristensen>
Nu var det Konsolkongen jeg mente der nok ikke ville gå så langt for at bakke din påstand op.

Men jeg kan da stadig godt udtale mig om hvorvidt _jeg_ har lyst til at lægge hovedet på blokken for noget...

Kristensen>
Men jeg er som sådan helt enig i Kongens logik og når pinden i Namco-sticket, som nævnt, er lavet af Hori er der vel ikke så meget at rafle om...

Tja. Det har du lov til at mene. Et LS-32(-01) minder mig mere om det i Namco-sticket, end et JLF, og jeg har trods alt lidt at have det i. Men det er også ligemeget; jeg vender alligevel ikke tilbage til kopiprodukterne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/06-09 21:47 
Naiera>
Tja. Det har du lov til at mene. Et LS-32(-01) minder mig mere om det i Namco-sticket, end et JLF, og jeg har trods alt lidt at have det i. Men det er også ligemeget; jeg vender alligevel ikke tilbage til kopiprodukterne.

DU må da lægge hovedet på blokken så tit som du har lyst, men på et eller andet tidspunkt falder øksen :p
Jeg ved udmærket hvad du baserer dine udtalelser på og jeg har har nogenlunde samme baggrund stick-mæssigt at udtale mig fra, og jeg mener så bare det modsatte af dig hvad angår Namco-stickets pind, og baserer det på, at det er et standard Hori-pind der sidder i Namco-sticket og ikke kun min mavefornemmelse.
Prøv den ægte vare og træf beslutningen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-09 21:48 
Naiera>
...og jeg har trods alt lidt at have det i.

Er det ikke lidt noget vildt noget at påstå når du ikke engang har haft dit Namco fremme og sammenlignet efter du har fået Seimitsu ind ad døren?

Jeg er klar over at alle mine sammenligninger også er taget på hukommelsen men jeg påstår da ikke at jeg har mere at have det i end andre :)

I bedste fald må vi to være nogenlunde lige troværdige da vi begge husker os frem til hvordan vi synes det var. Kristensen har dog på den anden side både Sanwa og Namco fremme og er derfor lidt mere troværdig. Seimitsu har han svjv. ikke men han har som jeg spillet en del på arcade der har.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 21:52, rettet 15/06-09 21:58 
Konsolkongen>
Er det ikke lidt noget vildt noget at påstå når du ikke engang har haft dit Namco fremme og sammenlignet efter du har fået Seimitsu ind ad døren?

Nej, det synes jeg ikke. Jeg har brugt Namco-sticket i årevis og husker fornemmelsen temmeligt tydeligt.

Konsolkongen>
Jeg er klar over at alle mine sammenligninger også er taget på hukommelsen men jeg påstår da ikke at jeg har mere at have det i end andre :)

Det var bare en reminder om at jeg trods alt har prøvet, og har, alle de forskellige sticks der diskuteres, inkl. SFIV-sticket. Det lå lidt i det I skrev, at mine erfaringer var mindre værd, fordi det ikke passede med jeres holdning. Jeg har forsøgt at forklare længere oppe, hvorfor det ikke bare har med fjederstyrken at gøre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-09 21:53 
Kristensen>
Prøv den ægte vare og træf beslutningen.

Hvad er det du mener, at jeg mangler at prøve?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-09 22:03, rettet 15/06-09 22:03 
Naiera>
Det var bare en reminder om at jeg trods alt har prøvet, og har, alle de forskellige sticks der diskuteres, inkl. SFIV-sticket. Det lå lidt i det I skrev, at mine erfaringer var mindre værd, fordi det ikke passede med jeres holdning. Jeg har forsøgt at forklare længere oppe, hvorfor det ikke bare har med fjederstyrken at gøre.

Nej det synes jeg er helt i orden. Det er måske bare lidt vigtigt at slå fast at vi ikke er enige fordi Skyblazer nu er klar på at udskifte Sanwa-delene med Seimitsu allerede inden han har fået sticket. Det skal han selvfølgelig helt selv om, men det ville nok være en god ide for ham lige at modtage sticket og selv danne sig en mening om hvorvidt Sanwa minder om Namco inden han udskifter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/06-09 22:05 
@Konsolkongen: Så vidt jeg har forstået har han både købt et TE og et SE Mad Catz stick. Det er SE stikket der skal have Seimitsu dele og TE sticket forbliver urørt. Så der er ingen fare for at dejlige Sanwa dele bliver forfordelt ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/06-09 22:06, rettet 15/06-09 22:06 
Naiera>
Hvad er det du mener, at jeg mangler at prøve?

Med en så hårdnakket skarp hukommelse som din, mangler _du_ nok ikke at prøve noget som helst :p
Det var mere et rigtig godt råd til dem der skal til at købe. Prøv selv den ægte vare i stedet for at lytte til det her sludder.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-09 22:06, rettet 15/06-09 22:06 
Dr. Laks>
Ok den havde jeg ikke fået fat i. Så må han siges at være dækket godt ind :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig