X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vis os dit mod-tråden


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-07 21:19, rettet 23/02-09 16:37 
Jeg synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi kan vise hinanden vores mods. Hvad enten det er case, regions, chipmods eller andet så vis dem i tråden her så vi andre kan få inspiration til nye eller brug dem til at afskrække os så vi ikke laver samme dumheder :)

Jeg lægger selv ud med:

DC tekki arcade controller feat. Saturn [Birthday Edition]

Se hele indlægget
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-09 16:53 
Der står bare nVidia og ATI. Er alle nVidia kort ens? Jeg har virkelig ikke den store interesse i computere som du nok kan læse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-09 12:14, rettet 26/03-09 12:14 
Så fik jeg installeret sådan en passiv køling på mit kort. Temperaturen ligger nu ret stabilt på 50 grader hvilket var mere end jeg havde regnet med. Jeg mener at den lå et sted mellem 40 og 44 grader da blæseren virkede, og 47-48 da den var istykker.

Maskinen er blevet voldsomt støjsvag og det er nu kun CPU køleren jeg kan høre og HDD'en når den arbejder, men den har jeg så aldrig kunne høre før :)

Det var lidt en pain at skulle holde aluminiums-klodsen perfekt lige hen over GPU'en mens man skruede den fast men det gik da nogenlunde. Ellers var installationen ganske ligetil resten af vejen.

Kostede ca. 250 og jeg slap for at købe nyt kort og fik en mere lydløs maskine ud af det. Det kan jeg nok godt leve med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-09 01:51 
Jeg faldt lige over denne side da jeg ville undersøge muligheden for at lave VGA out på en PS2 med modchip der kan tvinge spil i VGA mode (480p).

Ud fra tegningen nederst kan man lave et alm. component kabel om til VGA vha. den famøse LM1881 chip.
Jeg tænker lidt på at man må kunne lave fuldstændig det samme med alle andre konsoller der kører 480p og har component?

Anyways jeg synes det lyder sejt og jeg ville da lige dele det med jer andre. Jeg har selv 4 chips til overs fra et tidligere mod så jeg prøver mig nok frem med noget internt VGA på Xboxen her en af de nærmeste dage, eller i hvert fald når jeg ikke kan holde ud at kigge på den længere og går igang med et casemod :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-09 14:50 
Jeg ved ikke om det er så vild en nyhed men man kan nu få helt sorte Sanwa-knapper :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 24/04-09 14:11, rettet 24/04-09 14:13 
Jeg vil da lige smide et par mods op jeg har lavet.

Gameboy classic med bagrundslys
(beklager det dårlige kamera)

Vis os dit mod-trådenVis os dit mod-tråden


Gennemsigtig DS lite

Vis os dit mod-trådenVis os dit mod-tråden
Vis os dit mod-tråden





Alle billeder
http://img4.imageshack.us/gal.php?g=p4240008.jpg
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-09 17:13, rettet 24/04-09 17:33 
Jeg kan ikke åbne dit link.

Nej nu åbnede det. Er det en officiel case til DS'en?
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 24/04-09 18:38 
Nej ved faktisk ikke hvad mærke det er.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-09 20:08 
Jeg kunne godt tænke mig at se den i virkeligheden engang. Den nederste del ser meget fed ud, men jeg synes højtalerne ser lidt mærkelige ud. Man får gerne nogle helt mærkelige indtryk af gennemsigtige ting på billeder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 24/04-09 20:42 
Sådan ser hørtalere jo nu engang ud ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-09 21:14 
Heh det kan du da have ret i. Er lyset i den gameboy rødt eller ser det bare sådan ud?
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 24/04-09 22:36 
rødt
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-09 22:40 
Ok vildt nok. Holder det i retten?
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 25/04-09 00:26 
jep, virker perfekt
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NaieraNaieraSkrevet 07/06-09 14:38, rettet 07/06-09 14:46 
Så fik jeg modificeret mit Street Fighter IV Standard Edition Fight Stick til Xbox 360 med nogle ordentlige dele, i stedet for det skrald der fulgte med. Men det kan jo nok dårligt kaldes et mod, da det sværeste i operationen var at få vendt connectoren til sticket ordentligt ;) Det ser lidt tosset ud, fordi jeg brugte nogle plane Seimitsu-knapper jeg bare fik smidt med det Seimitsu LS-32-01 stick jeg købte af en gut i Japan, men funktionaliteten er jo på plads indtil videre. Ball-toppen fra Sanwa knock-off'en der kom med SFIV SE-sticket passede fint på LS-32-01'eren, som jeg ellers havde fået med en gennemsigtig, grøn ball-top. Jeg lod de to oprindelige sorte knapper blive siddende, da jeg kun havde i alt fem pink knapper og to af de sort/hvide. Taget i betragtning at jeg intet betalte for dem, har jeg dog ikke noget som helst at brokke mig over :)

Vis os dit mod-tråden

Jeg kan konkludere at, for mig, ejer Seimitsu Sanwa fuldstændigt. Både LS-32-01 sticket føles bedre end det JLF der sidder i mit VSHG, og Seimitsu PS-14-G knapperne føles meget bedre end Sanwa OBSF-30, som VSHG'en ligeledes bruger. De skal helt sikkert skiftes ud med de plane Seimitsu-knapper jeg har på vej. Jeg har ikke i sinde at starte en knap-krig ;), da det jo kommer an på personlig præference, men jeg vil råde alle der interesser sig for arcadeperfekt kontrol, til at prøve en controller med Seimitsu-dele ved lejlighed.

Jeg valgte de plane Seimitsu-knapper så både det ovenstående og VSHG'en kunne komme til at minde så meget som muligt om mit elskede, gamle Namco Stick, som jeg nu mistænker for at have brugt Seimitsu-dele, eller i hvert fald kopier heraf.

Nedenstående skal så moddes med gule PS-14-G Seimitsu-knapper med sort cirkel, samt en gul ball-top til pinden. Ved lejlighed skal jeg måske have en 24mm-knap med sort cirkel til at erstate start-knappen oppe i højre hjørne, eller bare seks helt gule PS-14-G'er, hvis det kan skaffes. Så kommer det til at ligne Namco-pinden rigtig godt ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 00:33, rettet 08/06-09 00:35 
Jeg overvejer samme løsning med SFIV SE til X360, hvortil jeg stadig mangler et prügel-stick. Jeg har endnu ingen præferencer mht. Sanwa/Seimitsu. Eller det har jeg måske indirekte, hvis der er Seimitsu-dele i Namco Arcade Stick. Det er klart det bedste prügel-stick, jeg har ejet. Kunne det bare bruges til samtlige maskiner. Nu fik jeg da købt en PS/2 > DC stick-converter, så jeg kan få spillet lidt Garou med Namco-sticket.

Jeg er spændt på at modtage SFIV TE-sticket i (forhåbentlig) næste uge og sammenligne med Namco-sticket. Det er jo, for mig at se, lidt langt ude hvis et TE-stick til tæt på 1.500 dask kræver modding med Seimitsu-dele. Det skulle lige være, hvis jeg ikke kan vænne mig til Sanwa. For det må jo så være Namco-stickets skyld. ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-09 00:47, rettet 08/06-09 00:51 
Der er ikke Seimitsu i Namco sticket. Men tilgengæld nogle ret gode kopier af de rigtige dele. Jeg var meget positivt overrasket da jeg første gang havde et i hænderne, selvom sticket var en kenneth for løst til min smag.

Det er IMO slet ikke værd at rodde med Namco-sticket der fungerer aldeles glimrende som det er. Så hellere bruge lidt ekstra tid og lave noget helt fra bunden, det kan næsten kun blive pænere end Namcos ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 01:55 
Jeg har heller slet ikke i sinde at modde Namcos stick. Hvis jeg derimod ikke bryder mig om SFIV TE-sticket, vil jeg overveje at smide Seimitsu-knapper i det. Og hjælper det ikke, så må det sælges. Det er næsten for dyrt bare at have liggende til pynt i samlingen. :!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-09 02:01 
SkyblazeR>
Jeg har heller slet ikke i sinde at modde Namcos stick.

Det var også mere til folk i al almindelighed :)

Jeg tror ikke du behøver være bange for ikke at kunne lide Sanwa eller Seimitsu. Det er trods alt dem Namco har skulle efterligne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 02:19, rettet 08/06-09 02:22 
Jeg smider lige et frækt billede ind tråden af verdens første "rigtige" arcade stick til en konsol (det må det jo næsten være, right?). *Det er frækt* i den forstand, at billedet blev taget forleden, og sticket er fra 1996 i tæt på mintkvalitet (det er selve emballagen desværre ikke).

I dag svært at finde, svært at glemme. Hvem husker ikke dengang Merlin nærmest forærede dem væk?

Vis os dit mod-tråden

Se resten af de fantastiske P:R-eksklusive billeder nedenfor. ;)

EDIT: Håber ikke jeg gik helt off-topic dér? :)

Arcade Stick [Namco] (PS1)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-09 02:35 
Jeg mener også jeg fik mit i Merlin til ingen penge. Derefter lå det i et skab i årevis, indtil jeg fik øjnene op for Cave osv., som jo kræver en arcadepind.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-09 02:58 
Jeg tror der er mange af os der engang ikke anede hvad de var til og syntes det var en åndsvag controller ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 08/06-09 06:46 
Hehehe, det var præcis sådan et Namco Stick jeg fik i mint condition for 30kr på loppemarked i Holte forleden };-)
Og det er lækker-lækker!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 08/06-09 10:17, rettet 08/06-09 10:29 
Konsolkongen>
Jeg tror ikke du behøver være bange for ikke at kunne lide Sanwa eller Seimitsu.

Hvis man ikke kan lide hverken Sanwa eller Seimitsu, så har man et problem ;) Det er vel de eneste relevante producenter, hvis man er til japanske arcadedele. Og Happ passer ikke i de fleste retail sticks alligevel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-09 10:28 
SkyblazeR>
Det er jo, for mig at se, lidt langt ude hvis et TE-stick til tæt på 1.500 dask kræver modding med Seimitsu-dele. Det skulle lige være, hvis jeg ikke kan vænne mig til Sanwa. For det må jo så være Namco-stickets skyld. ;)

Det _kræver_ heller ikke modificering, da der jo allerede sidder dele fra en af de to store producenter i. Præcis de samme dele, som der sidder i et SFIV-kabinet, for at det ikke skal være løgn.

Pinden: http://www.arcadeshop.de/Joysticks-JLF-TP-8YT-Sanwa_627.html

Knapperne: http://www.arcadeshop.de/Sanwa-Buttons-Sanwa-OBSF-30-white_576.html

Men det er så, bortset fra farven, de samme dele der sidder i VSHG'et, som jeg ikke kan lide. Det er de følgende Seimitsu-dele du skal bruge, hvis du vil efterligne Namco Stick-oplevelsen:

Pind: http://www.arcadeshop.de/Joysticks-LS-32-01-Seimitsu_739.html (det er vigtigt at man får den såkaldt S-formede monteringsplade, som er forskellen på LS-32 og LS-32-01, som man så drejer en gang, og så passer den som fod i hose på begge typer SFIV-stick)

Knapper: http://www.arcadeshop.de/Seimitsu-Buttons-Seimitsu-PS-14-G-BK-white_692.html (det er ikke de pæneste knapper i verden, men umiddelbart har jeg svært ved at finde dem med én farve, altså bortset fra de pink nogen jeg tilfældigvis fik i lørdags. Det er vigtigt at holde sig til de plane knapper for at komme så tæt som muligt på Namco-oplevelsen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 08/06-09 12:40 
Skyblazer: Hvor har du kunnet købe et SFIV TE, og hvor meget måtte du bløde?

Jeg helder pt. mere til at skaffe mig et Mad Catz SFIV SE til min PS3 og så smide Seimitsu dele i det ved lejlighed. Jeg kan få det fra amazon.co.uk til ca. 609dkkr (£71.7), så jeg ville lige høre om der var nogen der kendte til et sted hvor man kan få det billigere.
Noget andet jeg overvejer er prisudviklingen, kan man regne med at Mad Catz bliver ved med at producere de her sticks et godt stykke tid endnu og at de derfor vil falde i pris med tiden?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 08/06-09 12:45, rettet 08/06-09 13:01 
600,- er en temmeligt god pris for et SFIV SE. Jeg betalte selv alt for meget, så jeg er måske farvet ;) Men jeg er ret overbevist om, at det ikke kan gøres meget billigere. Nu er PS3-udgaven så også en smule billigere end X360-udgaven.

dRxL>
Noget andet jeg overvejer er prisudviklingen, kan man regne med at Mad Catz bliver ved med at producere de her sticks et godt stykke tid endnu og at de derfor vil falde i pris med tiden?

Det er svært at spå, især om fremtiden ;) Jeg tror personligt ikke at prisen vil falde, med den efterspørgsel der er, især på TE-udgaven. Mad Catz stopper nok med at lave dem en dag, og så bliver de afløst af noget nyt, som tie-in med et andet spil, som kommer til at koste det samme. Men det er ikke sikkert at de bliver ligeså nemme at modde.

Der er mere om Anders' TE her
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 13:25, rettet 08/06-09 13:25 
dRxL>
Skyblazer: Hvor har du kunnet købe et SFIV TE, og hvor meget måtte du bløde?

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=29859#406669]Ca. 1.500 kr inkl. fragt på ebay.co.uk - link til sælger og flere detaljer i KOFXII-tråden[/LINK]" target="">Ca. 1.500 kr inkl. fragt på ebay.co.uk - link til sælger og flere detaljer i KOFXII-tråden.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-09 13:34, rettet 08/06-09 14:19 
Der er i øvrigt lidt om forskellene på de to sticks i nedenstående video. Foretrækker man alligevel Seimitsu, og har man ikke noget imod formen på Standard Edition-sticket, er der ikke de helt store årsager til at gå efter en Tournament Edition.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 14:18, rettet 08/06-09 14:20 
dRxL>
Jeg helder pt. mere til at skaffe mig et Mad Catz SFIV SE til min PS3 og så smide Seimitsu dele i det ved lejlighed. Jeg kan få det fra amazon.co.uk til ca. 609dkkr (£71.7), så jeg ville lige høre om der var nogen der kendte til et sted hvor man kan få det billigere.

Det virker som en god pris, hvis det er inkl. fragt. Jeg leder efter X360-udgaven, men Amazon sælger den via Gameseek, der ikke sender tungere tilbehør til udlandet.

Ellers vil jeg foreslå en auktion på ebay.co.uk, hvor det nok er muligt (med lidt held) at lande på maks. £50 inkl. fragt.

Eller hvad med dette SFIV-stick til £42.50 - fri fragt fra Hongkong ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 08/06-09 23:02 
Så har jeg bestilt et stick fra amazon.co.uk. Skal lige til også at købe lidt Seimitsu dele fra arcadeparts.de og opdager så at de tager €10 i forsendelse, så jeg ville lige høre om der var nogen der lige skulle have noget med fra dem?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 23:46, rettet 08/06-09 23:52 
Naiera>
Der er i øvrigt lidt om forskellene på de to sticks i nedenstående video. Foretrækker man alligevel Seimitsu, og har man ikke noget imod formen på Standard Edition-sticket, er der ikke de helt store årsager til at gå efter en Tournament Edition.

God video om de to SFIV sticks. :) Seth Killian fra Capcom ("Street Fighter IV special advisor") lyder troværdig nok til at fortjene at blive citeret:

Om begge sticks generelt

Seth Killian: [...] this is really a cut above, both in terms of part quality and in terms of features so some of the features that are replicated on the fightstick as well as the higher end one is basically - I always say these sticks aren't made of magic but they are just put together a bit more thoughtfully than any of the rest of the products [...]

Kort og godt om SE

Seth Killian: [...] A fantastic basic product [...]

Kort og godt om TE

Seth Killian : [...] That would be the Tournament Edition Fightstick and this is made with a little bit of magic [...]

"A little bit of magic" - det mangler da også bare, når det er så meget dyrere :)

Og slutteligt om TE kontra SE

Seth Killian: [...] Basically it shares alot of the same advantages of the basic fightstick in terms of the button layout but what we have got here is the top of the line Sanwa parts - this is exactly what you'll find in the arcade machine so it doesn't get any better than this, actually this is better than the arcade machine 'cause you got 8 buttons instead of 6 [...]

Her er links til download af hele interviewet i forskellig videokvalitet:

Hi-Res H.264 MP4 97.4MB http://www.gamespot.com/dl_movie/169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_hr.mp4?s=6202965&c=movie_ftp_943711&site=1&u=http%3A%2F%2Fll.lo.download.gamespot.com%2Fd3%2Fgsc%2F2009%2F01%2F169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_hr.mp4%3Frs%3D150%26e%3D1244744551%26h%3D303382607d02bce883013f52399b75de%26file%3D169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_hr.mp4]Download[/LINK]" target="">Download
Hi-Res Quicktime 1581.1MB http://www.gamespot.com/dl_movie/169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_hr.avi?s=6202965&c=movie_ftp_943711&site=1&u=http%3A%2F%2Fll.lo.download.gamespot.com%2Fd3%2Fgsc%2F2009%2F01%2F169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_hr.avi%3Frs%3D150%26e%3D1244744551%26h%3D0aa8170dcbb452639b25411e01e45bd3%26file%3D169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_hr.avi]Download[/LINK]" target="">Download
Lo-Res MPEG 84.9MB http://www.gamespot.com/dl_movie/169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_lr.mpg?s=6202965&c=movie_ftp_943711&site=1&u=http%3A%2F%2Fll.lo.download.gamespot.com%2Fd3%2Fgsc%2F2009%2F01%2F169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_lr.mpg%3Frs%3D150%26e%3D1244744551%26h%3D368727a84ba197bd50e3650272408bf6%26file%3D169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809_lr.mpg]Download[/LINK]" target="">Download
Lo-Res IPOD / PSP 22.4MB http://www.gamespot.com/dl_movie/169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809.ipod.mp4?s=6202965&c=movie_ftp_943711&site=1&u=http%3A%2F%2Fll.lo.download.gamespot.com%2Fd3%2Fgsc%2F2009%2F01%2F169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809.ipod.mp4%3Frs%3D150%26e%3D1244744551%26h%3D61e690d46084fe085312fbdcc8cb7a0c%26file%3D169_streetfighter_4_joysticks_ces_2009_developer_interview_010809.ipod.mp4]Download[/LINK]" target="">Download

Gamespot - CES 2009: Street Fighter IV Specially Created Controllers Report
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HankyHankySkrevet 08/06-09 23:53 
Fortæller han noget der ikke allerede er blevet skrevet i tråden her :-) ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 00:03, rettet 09/06-09 00:10 
Der er vist ingen på P:R, der har decideret "troværdigt" førstehåndssammenlignet de to sticks. ;)

Så hent nu bare den 1,5 GB video og bliv lidt klogere ;D

EDIT: Det er jo så en Capcom-mand i videoen, så han skal naturligvis skamrose de to sticks - men det lyder nu overbevisende nok.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HankyHankySkrevet 09/06-09 00:05 
Jeg har fået Sanwa-dele til mit EX2 i dag, så ellers tak :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 00:13 
Fair nok, carry on - jeg har dog hørt det ikke er så sjovt at modde EX2? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-09 00:27, rettet 09/06-09 00:27 
Alt kan moddes :) Nogen gange er det bare en god ide at have urealistisk meget lim og sandpapir i baghånden :p

- Altså det gode limpistol-lim der opvarmes og holder som en i helvedes godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 09/06-09 00:27 
Jeg syntes at det var super sjovt at modde mine to stik, men det var en anelse arbejdskrævende.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 09/06-09 20:18, rettet 09/06-09 20:43 
Ingen andre der skal have dele med fra www.arcadeshop.de? Jeg bestiller sent i aften.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-09 21:47 
Hvis du gider tage 2 stk hvide 24mm Sanwa pushbuttons med til mig ville det være rart :)

http://www.arcadeshop.de/Sanwa-Buttons-Sanwa-OBSF-24-white_586.html
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 09/06-09 22:14, rettet 10/06-09 00:19 
Det skal jeg nok, så kan du måske til gengæld svare mig på om der er noget at komme efter ved at bruge runde eller oktagonale restrictor gates til fightere?

edit: fandt den ganske grundige video om restrictors: http://www.youtube.com/watch?v=ILkn4xSQ4mc
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-09 00:22, rettet 10/06-09 00:24 
Det kunne godt være man skulle prøve at købe to 8-vejs restrictor plader engang. Hvad valgte du?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 10/06-09 01:05 
8-vejs, 2 stk til mine xbox 360 sanwa stick. Regner med at blive glad for det =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-09 08:31, rettet 10/06-09 08:37 
Jeg kunne forestille mig at jeg også ville foretrække dem frem for de alm 4-vejs. I Guilty Gear f.eks. laves de fleste hidsige tricks ved brug af flere kvartcirkler eller en kombination af halvcirkler og retninger. Hvis de fejler er det næsten altid fordi jeg ikke har haft pinden nok ude i hjørnerne.

I shooters kan det for mig være ligegyldigt hvad jeg bruger da jeg aldrig har pinden helt ude i hjørnerne der, men kun laver lige store bevægelser fra midt til siderne og hjørnerne.

Man kan dog blive lidt bange for at der går Nintendo-retardo-analogsticks i den og at pinden bare skøjter rundt i de 8 hjørner. Men da pinden for det første er meget strammere og digital tror jeg ikke det vil komme til at genere. Jeg tror også jeg ender med at købe et par stykker inden så længe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 10/06-09 09:56 
Skal du have dem med fra arcadeparts.de med det samme?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 10/06-09 13:16 
Nå, jeg bestiller kl. 14 i dag. Skriv til mig hvis I skal have noget med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-09 14:59 
Nå jeg er er først kommet fra job nu... Går ud fra det er for sent at få en 3 stykker med? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 10/06-09 16:09 
Nu har jeg skrevet til ham, fået ham til at annullere ordren og genbestilt med dine 3 ekstra restrictors. Håber du er glad ;-)

Bor du forresten i Århus, og ville nogen af jer i så fald have noget imod at jeg sendte Konsolkongens og Naieras dele i én pakke for at spare porto?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-09 19:03 
Fedt! Mange tak for det :D

Jeg bor i Svendborg.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 10/06-09 19:05 
Det er stort set det samme som Århus, ik? :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-09 19:07 
Joh, hvis du bare sender til mig så Naiera er den der afhenter er det fint :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig