X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vis os dit mod-tråden


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-07 21:19, rettet 23/02-09 16:37 
Jeg synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi kan vise hinanden vores mods. Hvad enten det er case, regions, chipmods eller andet så vis dem i tråden her så vi andre kan få inspiration til nye eller brug dem til at afskrække os så vi ikke laver samme dumheder :)

Jeg lægger selv ud med:

DC tekki arcade controller feat. Saturn [Birthday Edition]

Se hele indlægget
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'657 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 15/01-10 13:36 
Sig endelig til, hvis jeg skal hive nogle MVS-spil med :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-10 14:53 
Ligger du inde med Viewpoint?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 15/01-10 14:58 
Nope, desværre. Det var ellers et af dem jeg kiggede efter dengang. Jeg har disse:
http://www.playright.dk/samlerplatform.php?id=22&platformid=26

Og kan sikkert også låne et par af Dallemons spil hvis jeg spørger pænt:
http://www.playright.dk/samlerplatform.php?id=1158&platformid=26
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/01-10 16:44 
Fleshmangler>
Ja, men du må gerne tage et kig på diagrammet ...
... det er vel ikke noget problem at bruge en almindelig pcstrømforsyning AT/ATX ?

Hmm, ser jo rigtig nok ud. Synes bare 7A lyder af meget til en spilkonsol.
Hvis du har en pc psu der kan levere 7A, så er den fin at bruge :-)

Og ja, vil gerne hjælpe til træffet ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/01-10 16:45 
Jeg sidder lgie og skal have fundet ud af hvilke joystick jeg skal have med fra arcadeshop.de.

Jeg ved godt det er en smagssag, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp.
Umiddelbart ville det være rart at kunne skifte de der skiver der styre sticken, ellers ved jeg ikke helt hvad jeg skal have.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/01-10 13:12, rettet 19/01-10 13:13 
jeg er lige nedern at bumpe tråden da jeg gerne vil bestille det hele idag : O

Seimitsu der er 6 valgmuligheder. men er de tikke LS-32 der er den mest brugt ?

Sanwa : JLF-TP-8YT. umiddelbart vil jeg tro det er det bedste bud fra sanwa, da det er den eneste hvor jeg kan købe forskellige restrictors til.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
dRxLdRxLSkrevet 19/01-10 14:26, rettet 19/01-10 15:36 
Jeg har prøvet Seimitsu LS-32 (den der sidder i det stik du købte af mig), LS-33 og Sanwa JLF. For mig er der ingen tvivl om at LS-33 er det bedste. Stivheden ligger imellem LS-32 og JLF'en og på microswitchene sidder der plader (engelsk: levers) i stedet for de små tynde pinde der stikker ud fra de Omron switche der sidder i et Sanwa JLF. Microswitchene har også mindre modstand end Omron, hvilket bidrager til den gode følelse.

Til LS-33'eren kan du få firkantede, hexagonale, runde (så vidt jeg husker det du har i dit nuværende LS-32) og en del andre (to-vejs etc.) gates. Når du bestiller skal du bare være opmærksom på at LS-33 er gate compatibel med LS-56 og LS-32.

Hvis jeg må anbefale noget, så køb fra http://www.akihabarashop.jp . Her kan du købe alle dele til joystick enkeltvis.

For eksempel kan man kombinere et LS-33 stick med PCB'et fra et LS-32-01 for at få det der 5 polede standard stik.

Slagcoin har en beskrivelse af de forskellige joystick: http://slagcoin.com/joystick/attributes_brands.html#LS-33

Edit: Hvis du køber fra Akihabarashop, så overvej at købe Sanwa OBSF-30RG, de er ca. 3 gange så dyre som standardknapper, men jeg fik dem prøvet her i weekenden til headstomper og de er fantastiske. Lidt hårdere end standard OBSF-30 meget mere mekanisk stabile (ingen sidevejs bevægelse) og lige så følsomme som de almindelige OBSF-30 knapper. Det er de knapper jeg skal have i det næste stick jeg bygger.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/01-10 17:06, rettet 19/01-10 17:10 
Tak, jamen så tror jeg at jeg vil give LS-33 chancen, så.

Jeg er lidt low på cash, så må blive næste gang jeg prøver OBSF-30 kontakter.
Det er også derfor jeg kun køber til p1. og bruger resten, efterladenskaberne fra dit gamle stick som p2.

8 x Seimitsu PS-14-GN-CP, black
1x LS-33 (Seimitsu) Color black
3x Jamma Connector 28 x 28

et iz
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/01-10 20:33 
Arcadeshop>
Hello Kasper,

can you give me some examples of problems your fellow Dane experienced? Sometimes I heard about delays, but nothing that couldn't be solved. Furthermore you will get a tracking URL, this will you help to avoid problems too.

Anyway, I would strongly recommend this shipping method. German Post is much slower, more expensive and provides a very laggy tracking service.

Regards
Jan

Jeg skrev at jeg ville fortrække alm. german post service, da dem der havde anbefalet siden, tidligere havde haft problemer med DPD.

Hvad er jeres erfaring helt præcist? For ud fra hvad Jan siger, er DPD både billigere, hurtigere og mere pålidelig.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/01-10 20:42 
Jeg sad og fulgte med på Track and Trace da de skulle levere pakken til mig. Den ankom til Danmark ret hurtigt og gik derefter videre til Odense, hvilket var vildt mærkeligt da jeg bor i Svendborg. Jeg tænkte at den nok bare skulle overnatte der og så ville ankomme dagen efter. Desværre mente tosserne at jeg måtte bo i Odense for det var der de havde leveret til, så pakken gik samme dag tilbage til Tyskland igen.
Jeg forsøgte at kontakte dem og forklarede at den pakke bare skulle mod Svendborg i et rask tempo. Jeg fik så et svar tilbage at adressen på pakken var forkert og det ikke kunne lade sig gøre.

Da Jan hos Arcadeshop så fik pakken tilbage skrev han til mig om den adresse han havde skrevet ikke var rigtig nok og det var den selvfølgelig. Han sendte istedet med alm. tysk post og pakken var her få dage efter uden problemer.

Jeg mener at Alf81 havde endnu større problemer med dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/01-10 21:10, rettet 19/01-10 21:12 
Jeg har også kun haft problemer med DPD. Det fungerer tilsyneladende fuldstændig vidunderligt liiiige indtil pakken ryger over den tysk/danske grænse og vores afdeling af DPD tager over. Så går der fuldstændig cirkus i det :/

Jeg har på fornemmelsen, at det er private kunder DPD ikke har det så godt med i Danmark. Hvis du kan få sendt pakken til en firmaadresse, burde det glide lidt nemmere (gætter jeg på).
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 19/01-10 22:44 
Fik jeg nævnt Akihabarashop.jp ? De sender med almindelig post, og alt i alt vil det være billigere end tilsvarende dele fra arcadeshop.de. Udvalget og valgfriheden er også langt større.

Forudsat at man ikke bliver udsat for importtold selvfølgelig, hvilket jeg ikke blev.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/01-10 23:48, rettet 20/01-10 11:54 
KK - dræberbønne
Tak, jeg har skrevet kort tilbage hvad i har skrev.
Så har jeg givet en firma adresse i Kastrup til det firma min papfar er direktør, det er rimeligt centralt så burde DPD kunne finde ud af.

Ellers har jeg skrevet til ham at det vigtigste var at jeg bare havde en enkelt Connector til d. 24 (så jeg er sikker på at have den til SSKT4)

dRxl - Bare alene med connectors koster næsten det dobbelte, plus at der ingen info var på dem, kun produkt navn, som jeg intet kunne finde om på nettet, og hovedgrunden til jeg købte i denne her omgang var connectorne.

Men når jeg shopper næste gang og har flere penge på lommen bliver det på Akihabarashop.jp.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Alf81Alf81Skrevet 08/02-10 14:52 
Da P:Rs handelssektion jo' kan være en lidt kluntet størrelse, tænkte jeg, at jeg hellere må gøre en smule reklame for MeisterDwarf herinde fra.

http://playright.dk/handelannonce.php?id=123137
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/02-10 23:40 
Findes der en måde at montere et http://www.arcadeshop.de/Joysticks-LS-32-01-Seimitsu_739.html]Seimitsu LS-32[/LINK]" target="">Seimitsu LS-32 i sådan nogle Sanwa mounting bracket-ting som jeg har i mit stick. Pinden er for kort og mounting plate passer slet ikke:
http://i40.photobucket.com/albums/e236/Konsolkongen/indenieren.jpg?t=1266273100

Så vidt jeg kan regne ud ville man sagtens kunne bruge en Seimitsu LS-56 da mountingpladen ser ud til at passe perfekt og pinden er den rigtige længde, men er det overhovedet en god pind til shooters?

http://www.arcadeshop.de/Seimitsu-Joysticks-Mounting-Plate-VF-Seimitsu_900.html

Ifølge dette skema afviger den i hvert fald fra LS-32'eren:
http://www.slagcoin.com/joystick/attributes_brands/chart.png
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-10 20:57, rettet 21/02-10 20:58 
Med den nye firmware understøtter Multiconsole Cthulhu boards følgende konsoller:

PlayStation, PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox, GameCube/Wii, NES og Super Nintendo

Vil man lave et stick til en eller flere af de konsoller så må det være den nemmeste løsning. Det eneste der måske kan være noget vrøvl kan være knap-layoutet hvis det skal bruges til flere maskiner.
Ved ikke om det er muligt at lodde flere Cthulhu boards sammen. Det kunne være en løsning hvis man ikke bryder sig om layoutet på Nintendo konsollerne, men godt kan lide det på PlayStation.

Jeg har ikke selv prøvet Cthulhu boardet endnu, men det får rigtig god omtale rundt omkring.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 21/02-10 21:18 
Gode nyheder. Har et MC Cthullu liggende i skuffen. Får nok først tid til at sætte det i mit TE på den anden side af SSFIV lanceringen :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/02-10 16:32 
Nu jeg næsten færdig med mit første mod, det er fandme sjovt lave. (tak Konsolkongen for din backup :=D)
Vis os dit mod-tråden
Vis os dit mod-tråden
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/02-10 18:04 
Det er sgu da blevet vildt godt :D Hvordan ser det ud inden i?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/02-10 18:13, rettet 23/02-10 17:26 
Jeg skal nok poste indmad billeder, når jeg har lavet den færdig :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 22/02-10 23:11 
Det er fanme lol det der mod Kroebocop! Jeg forventer at se det til næste headstomper.

By the way så pm mig lige hvis du stadig er på mht evo tasken!
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/02-10 15:52 
Jeg skal nok hive den med, så du kan se den :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/02-10 16:05, rettet 23/02-10 16:05 
Det er satmer et sejt stick kroebo!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-10 23:47 
Ny Multiconsole Cthulhu firmware med PC-Engine support. Hold da kæft!

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/03-10 07:59 
Hmm, kunne godt finde på at købe sådan en Cthulhu sjover :)
Så slippe rman for at ødelægge for mange controllers
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-10 11:48, rettet 05/03-10 11:55 
Jeg skal helt sikkert ha' begge PSX controllers i mit stick udskiftet med sådan to. Spøjst at der endnu ikke er kommet support for nogle af SEGAs konsoller, de burde da om noget være højeste prioritet for alle... :)

For mig er det ligemeget da mit allerede kan alt det pjat og jeg vil med ret stor sikkerhed ikke bryde mig om knaplayoutet hvis det senere bliver tilføjet.

EDIT: Kom lige i tanke om at både Saturn og MegaDrive's controllere alle er forbundet med ni ledninger. Der er kun plads til otte på Cthulhu PCB'et. Med mindre en af dem kan undværes er det ikke sikkert at det vil kunne lade sig gøre så... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/03-10 22:14 
Fuck et sejt x360 case mod :-D

The Alligator
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-10 22:18, rettet 25/03-10 22:19 
Er der nogen herinde der har forstand på at bore i træ? Jeg skal ha' tilføjet en lang connector på bagsiden af mit stick og to skyde-kontakter.

Da jeg i sin tid lavede pladen til bagsiden skulle der bores en del huller i den og der flækkede træet en smule og træet blev revet i stykker rundt om hullerne. Er der noget smart man kan gøre for at forhindre at det sker?
Skal man bore for med et meget lille bor og gå langsomt op indtil hullerne er store nok?

Jeg havde tænkt mig at bore huller som vist her:
http://i40.photobucket.com/albums/e236/Konsolkongen/backside2.jpg?t=1269551489

Og så måske file resten op med håndkræft. Det vil tage lang tid men så flækker det i det mindste ikke :)

Hvis alt går galt er der ikke andet for en jeg må slibe det hele ned, fylde op med træfilla og se om jeg kan få T.L.O til at male det igen. Men så vidt det er muligt vil jeg gerne undgå det :)

EDIT: Og ja den aligator Xbox er ret godt lavet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/03-10 22:37 
Et godt tip er at sætte malertape på inden du borer. Det holder flosserne på plads. Og derudover så skal borene være skarpe så de skærer i træet, i stedet for at rive det flænser. Det med at bore små huller først er ikke nødvendigvis smart, tværtimod er der større chance for at det ødelægger kanter.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-10 22:42 
Godt råd med malertapen. Det havde jeg faktisk tænkt over, men det er jo nemt at sige her bagefter :)

Ikke at jeg ikke tager dit ord for gode varer, men hvis andre har noget and indskyde må de meget gerne råbe op. Tak.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/03-10 23:01 
Konsolkongen>
Og så måske file resten op med håndkræft.

Ja, det er det eneste fede ved at have kræft i hænderne. Man kan bruge det til at lave flotte huller :D

...undskyld, jeg kunne ikke la' vær' ;)
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 25/03-10 23:06 
Husk også altid at bruge et rigtigt træbor og ikke et metalbor eller murbor, et nyt træbor og så bore forsigtigt så skulle det nok gå.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-10 23:11, rettet 25/03-10 23:12 
Så prøver jeg at låne en boremaskine og friske træbor med fra min far næste gang jeg runder ham. Tak for hjælpen :)

Killer Bean 2>
Ja, det er det eneste fede ved at have kræft i hænderne. Man kan bruge det til at lave flotte huller :D

...undskyld, jeg kunne ikke la' vær' ;)

Killer Bean for satan... Jeg sad faktisk også og stenede nogle minutter over at det korrekt oversat til engelsk ville hedde "hand cancer" :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 25/03-10 23:51 
Der findes en kiosk her i Århus, hvor indehaveren har været så betænksom at lave et skilt, hvorpå der står "Rygning giver kraft". Han er så meget min homie.
Ting om dét og pis.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/04-10 04:29 
Den her gut har lavet et seriøst Xbox mod. Rimelig gennemført må man sige!

OS Xbox Pro Mod Rivals the Macbook Pro
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 11/04-10 10:44 
OS Xbox <3
KTCKTCSkrevet 11/04-10 10:44 
Han er dygtig til at bygge nye elementer og ombygge gamle, og han har da også det helt rigtige værktøj til det. Jeg synes desværre slutresultatet er grimt og kikset. For det første er den gamle Xbox ikke specielt køn, især når man kigger på en debug-enhed som denne, og så ødelægger den blanke overflade også meget. Det kommer til at se alt for plastic-agtigt ud, og det er synd at han ikke stopper et DVD-drev i - i min verden, hører det sig til. Et eksternt drev kunne selvfølgelig fungere, men det er der jo så meget der kan.

Jeg synes han skulle bruge sine evner til at bygge et fedt og praktisk kabinet op fra bunden, da det ville være noget mere imponerende og gennemført.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-10 13:06, rettet 11/04-10 13:07 
Jeg blev da også lidt skuffet. Din link-beskrivelse lagde rimelig meget op til, at han havde lavet en laptop-udgave af krydskassen, som var på størrelse med en MacBook Pro. Se DET ville have været imponerende! ;)
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/04-10 19:58 
Hehe, det var ik mig der fandt på titlen :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 12/04-10 10:52 
Til dem som savner at se ham lave et kabinet selv, helt fra bunden, prøv at kig på hans egen side: http://willudesign.com/

Der er godt nok ikke nogen video til projektet, men billeder, af et ikke synderligt pænt men dog kreativt udført Kabinet/skrivebord.

Og et kaffebord...

Kreativ er han da?

Link...
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-10 00:36, rettet 22/04-10 00:57 
Svar til silverstar fra "Neo Geo AES og MVS"-tråden:

silverstar>
Killer Bean 2>
Jeg gætter på, det er koblet direkte til hans TV :)

Ah, det lyder jo besnærende simpelt, når man ved hvordan :)
Hvordan får boardet strøm?
Hvordan kobler man et MVS-board direkte på et tv?

Til støm bruger jeg en arcade strømforsyning der outputter 3.3, 5 og 12V. Blev oprindeligt købt til Naomi brug, men virker naturligvis helt perfekt her.

GND har jeg forbundet til pin 1,2, 27 & 28, 5V til 3 & 4 og 12V til pin 6. RGB er taget herfra:

Vis os dit mod-tråden

Lyden er taget fra undersiden af boardet ved hovedtelefon udgangen.

Både strøm og video/lyd går op til to Din stik på bagsiden (med henholdsvis 6 og 8 ben). Jeg har også tilføjet en tænd/sluk kontakt:

Vis os dit mod-tråden

Fordi controllerportene ikke passede til 15-pins D-sub stik var jeg nødt til at lave den dårlige løsning, at lodde kablerne til controls permanent fast på undersiden af maskinen. Det er ikke noget man lægger specielt mærke til, men det er lidt åndsvagt at man ikke kan pakke det kabel væk. Heldigvis kan det nemt laves om hvis jeg en dag finder de rigtige 15 pins connectors og det er trods alt pænere end en JAMMA connector hvor kun 1/3 af pins'ne er i brug :)

Mit arcadestik er også ved at gennemgå en større omgang. Bla. skal alle knapperne skiftes så de matcher Neo Geo'ens setup:

Vis os dit mod-tråden

Derudover skal der Cthulhu boards i skidtet så snart Island nu synes jeg må modtage dem... Og jeg er ved at lave noget smart med en kontakt der kan skifte betydningen for de tre øverste knapper :)

Der har været arcade ud over det hele de sidste 14 dage og først nu fik jeg mig taget sammen til at nogenlunde færdiggøre 2P siden i mit stick for at teste Neo Geo'en. Det virker naturligvis perfekt, men jeg havde ikke lige taget højde for at man ikke må spille alene hvis man starter et spil fra 2P siden. Test mode osv kan jeg heller ikke bevæge mig rundt i så "Game up" knappen foran virker ikke endnu.

Når alt andet er færdigt skal MVS'ens aluminium skjold males sort. Jeg tror dog ikke det kommer til at ske de næste par dage :)

EDIT: Der kommer nogle flere billeder når det hele er færdigt :)

EDIT2: MVS'en her har desuden det bedste RGBs billede jeg nogensinde har set fra en konsol i 240p. Det slår selv Dreamcast :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-10 13:09 
Så blev jeg færdig med mit Megadrive stick :)

Vis os dit mod-tråden

Vis os dit mod-tråden

Vis os dit mod-tråden

Vis os dit mod-tråden
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 11/05-10 13:15 
Jeg ville give min højre arm for sådan et stick :O

Damn det er lækkert!
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 11/05-10 13:19 
Ummm, Lexi. Respekt };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-10 13:47 
Nice Killer Bean :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-10 14:03 
Tak :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 11/05-10 18:38 
Totalt svedigt stick der, Dræberbønne. Det er ikke ofte man ser hjemmesticks lavet i andet end træ.

Jeg blev færdig med stick nummer to. Tak til Mesterdværgen for velhacket 360-controller ;)

Vis os dit mod-tråden


Vis os dit mod-tråden


Vis os dit mod-tråden
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/05-10 19:45 
Super lækkert stick Naiera :) Jeg synes måske der burde noget artwork under og en klat maling på. Men sticket er virkelig gennemført uanset :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 19/05-10 19:51 
Nu ér det nye her jo lakeret. Det næste bliver selvfølgelig malet. Men jeg tror ikke det bliver med artwørk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 19/05-10 22:14 
Nice og clean look Naiera;)! For et nr. 2 stick er arbejdet også gjort ret pænt:)

Rune
1'657 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig