X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: Phantom Hourglass - Online


Svar
XsaneXsaneSkrevet 21/10-07 12:10 
Jeg er klar
Pork
3866 6088 0716
HulleHulleSkrevet 23/10-07 15:18 
Som kom mit net til at virke. Fantastisk :) Jeg er klar, har tilføjet dig.

Hulle

3780 7124 4855
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 24/10-07 08:54 
Jeg prøvede at spille det online mod en tilfældig modstander her den anden dag, og er det kun mig der synes at online-spillet er enormt kedeligt? Og iøvrigt intet har med Zelda at gøre...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 24/10-07 16:02 
Jeg kan godt lide idéen - det er faktisk ganske spændende - men efter et par kampe ryger det taktiske lidt til siden, og man vinder mere på held. Det ville være helt vildt fedt, hvis der var teammuligheder, så man kunne spille to mod to :D
XsaneXsaneSkrevet 24/10-07 17:46 
Jeg syntes at det minder lidt om Splinter Cell, og det er et fedt koncept. Der er bare for mange der quiter når men er ved og vinde, og det er uden straf.

Og så er der online Achievement, det er da meget fedt.
HulleHulleSkrevet 24/10-07 22:26 
Har haft en del gode kampe online, det er dog ikke en klassiker indenfor multiplayer og bliver det aldrig.

Syntes også at det er super ærgerligt at Nintendo ikke går i front med en ordentlig implementering af Wifi multiplayer. Har mødt rigtig mange som går ud af spillet fordi de er ved at tabe, det er irriterende at der ikke er repressalier.

Der er ikke engang mulighed for at tilføje folk til favoritter eller pictochatte eller snakke mellem spillene. Det er for dårligt.

Jeg så langt hellere en 4 Swords Wifi multiplayer som den der var med i GBA konverteringen Link to the Past, end denne her. Men dermed ikke sagt at jeg finder det fuldstændig overflødigt.

Tillader mig at tage et citat fra Eurogamer, som ikke har noget med dette spil at gøre, men et bevis på at sådan kan og SKAL det gøres, specielt hvis det er 1. parts udviklet.

Eurogamer. Race Driver: Create & Race Review>
..while the online mode allows you to tag preferred opponents as "rivals", so you can keep track of them even if you don't have their Friend Code. The lobby system allows racers to veto track decisions by majority vote, while custom tracks can be pooled so you can share your designs with others and sample theirs at the same time. Stats are tracked from race to race, and drop-outs have their ranking penalised. While online play has never been a particular strength of Nintendo's current platforms, this [is] as fully-featured as it's possible to get without the infrastructure of a PSN or Xbox Live.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
happyEDhappyEDSkrevet 25/10-07 08:04 
Nu er zelda jo ikke et multiplayer spil, så det rører ikke mig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 26/10-07 22:48 
Jeg synes faktisk at det er rigtig sjovt. Bedste mini multiplayer paa DSen.
524098850644
Born to kill space
QQSkrevet 30/10-07 19:23 
Jeg vil også være med!

408136 763059
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HulleHulleSkrevet 01/11-07 10:19 
I er tilføjet min liste :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig