X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 27/08-14 22:41, rettet 27/08-14 22:41 
Og Sega er Sammy, det ville ikke være første gang de arbejdede sammen med Arc - men det var også bare et gæt. Hvis det er inhouse Sega kan man i det mindste håbe det er AM2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-14 22:46 
Det er Studio Saizensen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 27/08-14 22:54, rettet 27/08-14 22:54 
Jeg kan godt lide Guilty Gear og den slags, men jeg er bare dødtræt af de moderne 2d anime fighter looks man bliver ved med at spytte ud fortiden. Nu må de snart finde på noget nyt :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/08-14 22:57 
Konsolkongen>
Det er Studio Saizensen.

Det forklarer hvorfor det er så girly :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 29/08-14 14:25 
KroeboCop>
LOL Fish vs Fish in a game of Street Fighter II :=D

Aquarius sponsoreres af AG:
https://www.youtube.com/watch?v=Jci0xxsPUT8
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/08-14 14:55 
Haha! :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/09-14 20:01, rettet 08/09-14 20:03 
Der er lidt snak om at både Blazblue CP, Guilty Gear Xrd og Under Night in Birth kommer på Steam, håber det er sandt, vil sygt gerne have disse spil! Efter Capcom blæser på deres fans på Steam, er jeg begyndt at se efter andre fightere, selvom jeg godt ved at jeg nok vender tilbage til SF en dag. Steam har også prøvet at hjælpe mig med at få USFIV til at virke online, men uden held.

Edit:
Ultra røg i Beta på Steam og har stadig problemer online...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-14 20:50, rettet 10/09-14 13:12 
Gider ikke vente på og se om de kommer til PC, køber en PS3.

Edit:
kommer til at koste for meget, når man skal have alle tingene venter lige og ser om der ikke kommer noget om PC versionerne.
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 10/09-14 12:56 
Det ser ud til at King of Fighters 98 Ultimate Match Final Edition og King of Fighters 2002 Unlimited Match er på vej til Steam.

... og Metal Slug X ;-)

Link...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/09-14 13:11 
Og der er 25% på Metal Slug X lige nu.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/09-14 12:21 
JoJo’s Bizarre Adventure HD er history på XBLA...

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/09-14 13:51 
Det var hurtigt. Jeg syntes lige det er kommet ud.
slk486slk486Skrevet 11/09-14 13:52 
Det er ikke den nye JoJo release.
j/k
spectrespectreSkrevet 12/09-14 12:47 
Nu da Capcom ikke fornyede Marvel licensen, og nok aldrig kommer til det da Disney forlanger crazy money for det, og at Ono bekræftede til Evo at Ultimate Marvel vs Capcom 3 er stort, hvad tror I så der er sandsynlighed for i fremtiden?

Capcom All-Stars eller måske et nyt Tatsunoko vs Capcom? Sidstnævnte var jo mere eller mindre Marvel vs Capcom med et andet sæt helte, men bombede det ikke helt vildt? Var det pga. det kun kom til Wii eller bombede det også i arcaden?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 12/09-14 12:56, rettet 12/09-14 12:56 
Darkstalkers 4!
Capcom vs. SNK 3 ville heller ikke være ærgerligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/09-14 13:03, rettet 12/09-14 13:03 
@1up: Vi kendte (kender) ikke galleriet i vesten - derfor blev det ikke særlig populært. Det er i øvrigt på min to-play list, men det er svært at finde stick'en til :)
j/k
SumezSumezSkrevet 12/09-14 13:11 
Jeg har kun hørt godt om Tatsunoko - jeg tror dets værste problem var platformen/manglen på fightervenlige controllers dertil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 12/09-14 14:26 
SNK Vs Capcom 3. Jeg tror på det! :-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 12/09-14 14:29, rettet 12/09-14 14:29 
Kasumi Ninja vs Capcom. Believe!
j/k
SumezSumezSkrevet 12/09-14 14:42 
Capcom vs. Konami. Make it happen!

neros>
SNK Vs Capcom 3. Jeg tror på det! :-)

Det bliver jo ikke Capcom så :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 12/09-14 14:52 
Et nyt Saturday Night Slam Masters ville passe mig glimrende :)

Rygtemøllen siger at de er i fuld gang med SF5, så der kommer nok til at gå noget tid før deres nye sekundære franchise ser dagens lys.
slk486slk486Skrevet 12/09-14 14:58 
Medmindre de skal fylde tomrummet ud.
j/k
nerosnerosSkrevet 12/09-14 15:24 
Sumez>
Det bliver jo ikke Capcom så :)

Det er jo rigtig ;-)

En fighter med Konami er altid meget velkommen!

Capcom Vs Taito ville satme også være iorden.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 12/09-14 15:26 
Hvilke Taito karakterer tænker du ville egne sig, uden det bliver Smash Bros?
j/k
nerosnerosSkrevet 12/09-14 15:40, rettet 12/09-14 15:43 
Måske lidt old school men jeg ville gerne se ting fra Kaiser Knuckle, Blandia og Violence Fight :D

Det vil nok aldrig se dagens lys alligevel!
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 12/09-14 16:02 
He he, de skiller sig måske bare ikke specielt meget ud? :)
j/k
SumezSumezSkrevet 12/09-14 16:23, rettet 12/09-14 16:23 
slk486>
Hvilke Taito karakterer tænker du ville egne sig, uden det bliver Smash Bros?

Yeah, Taitos mest ikoniske figurer egner sig mest til en party "fighter". Ikke at det lyder som en dårlig ting overhovedet, jeg så det gerne. :) Dur Taito til noget som helst i dag, udover at de sidder i lommerne på Squenix?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/09-14 16:36 
Nyt Guilty Gear Fightstick.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/09-14 18:17 
Sumez>
Jeg har kun hørt godt om Tatsunoko - jeg tror dets værste problem var platformen/manglen på fightervenlige controllers dertil.

Det er faktisk rigtig godt. Lidt mere simplificeret end Marvelous Capcom (hvis man kan forestille sig det), men kanon underholdning. Jeg har ikke spillet det meget, men T.L.O og jeg har spillet det sammen online nogle gange og vi var begge meget glade for det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/09-14 20:35 
Jeg tager det nok med til SSKT :)
SumezSumezSkrevet 12/09-14 21:03 
Turnering!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ProzelProzelSkrevet 18/09-14 14:11 
Jeg spurgte i en anden tråd, men det må det næsten passe bedre her.

Jeg har lyst til Marvel vs Capcom 2, og jeg har ikke pt. ingen af konsollerne, man kan spille det på. Jeg kan læse af DC er en perfekt konvertering, men jeg priserne på DC nutildags er jo tårnhøje :O

Er Xbox/PS2 versionerne ok?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-14 17:22 
Jeg synes ikke priserne er så gale for det spil. Især ikke JAP udgaven hvis du kan leve med den.
http://www.ebay.co.uk/itm/Marvel-vs-Capcom-2-for-Sega-Dreamcast-JAP-Excellent-Condition-/171217386586?pt=UK_PC_Video_Games_Video_Games_JS&hash=item27dd59fc5a

Der er så vidt jeg husker nogle characters du kun kan låse op for i JAP-udgaven hvis du tager din VMU med ned i den lokale arcadehal og laver noget save transfer med Marvelous Capcom 2-maskinen.

Eller du kan finde en savefile med alt unlocket på nettet i stedet ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 18/09-14 21:09 
Jeg mente faktisk priserne for en DC konsol. :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-14 21:48 
Er det ikke kun på DBA, hvor folks idé om priser altid har tangeret til det sindssyge? Synes ikke priserne har rykket sig meget på ebay.
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 19/09-14 07:29 
I 2006 købte jeg en Dreamcast på eBay til 80,- inkl. fragt. Den går nok ikke længere :-\

Synes at kunne huske at der i nogle stages var lidt slowdown i PS2 versionen, men ikke noget som generede medmindre man er hysterisk med sådan noget. Jeg har det også til XBLA og der spiller det fint. Purister hvæser nok af den version da den er lavet til widescreen, så når man f.eks. laver Jin's super hvor den store robot arm kommer ind i billedet, så er der et tomt hul mellem den yderste del af armen hvor 4:3 skærmen normalt stopper og så den faktsike edge af skærmen. Men det er småting. Jeg synes stadig XBLA versionen er god, og så har den online, hvis man er til den slags.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
ProzelProzelSkrevet 19/09-14 08:21 
Jeg mener XBLA blev pulled sammen med de andre Marvel Vs. pga. licens?

KK: Indrømet, jeg har kun kigget DBA og tænkt videre på ebay, når det kommer til konsoller. Kun spil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/10-14 00:27 
Lab Zero Games har udviklet en USB driver til PS4 der gør det muligt at bruge PS3 sticks på konsollen.
Hagen er dog at det er noget der skal implementeres i selve spillene og ikke på konsollen, men de er klar til at give teknologien væk. Indtil videre vil det komme til PS4 versionen af Skullgirls.

http://www.giantbomb.com/articles/skullgirls-on-ps4-will-support-ps3-fight-sticks/1100-5056/
spectrespectreSkrevet 27/10-14 08:07 
Så kan I godt gøre klar til noget Ono trolling. Finalen i Capcom Cup finder sted d. 13 december, og her har Ono lovet en stor announcement. Odds tæller for at han endnu engang troller... men man har da lov at håbe.

KarbyP: So, Yoshinori Ono is slated to make a special announcement at the Capcom Cup venue in San Francisco on December 13. Can Ono tell us if this will be a major announcement, or a minor one? At the very least it won't be something lame like the release date of Omega Edition, right?

Yoshinori Ono: About that announcement, if I talk about it here or accidentally leak it out, then it won't be fun in the end. So I'll just say that the announcement will be a story from my kindergarten days.

That's the absolute truth *laughs*. At the venue I'd like to share with everyone a secret episode about my days at the kindergarten... that will surely be a big, surprise announcement.

Tomoaki Ayano: Ah, but about that kindergarten story... I think it's definitely best for everyone to find out about it at the venue itself.

Yoshinori Ono: Right, it's probably best to find out what the announcement is in person. If it's possible for you to send in a request to your company to make a business trip down to the venue (for Capcom Cup 2014), then you definitely should send in that request now, as this announcement will be worth your while.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-14 08:17 
Det passer meget godt at Ono gik i Justice Gakuen, ikke? Rival Schools 3 hype! :D
3of193of19Skrevet 27/10-14 08:48 
Skulle Omega mode ikke komme i løbet af efteråret?
Ret sikker vi kommer til at høre noget om SF5.
spectrespectreSkrevet 27/10-14 08:57 
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad Omega Mode er? Er det den mode de reklamerede med i forbindelse med Ultra hvor man kan vælge hvilken version af sin character man vil have ligesom i Hyper Street Fighter II? Fordi den video jeg så af Omega Mode der så det super broken ud ala SF II Rainbow Edition?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 27/10-14 09:07 
Omega mode er en "edition select", dvs når du vælger karakter kan du vælge mellem vanilla, super, AE, 2012, ultra og omega.
Edition select er stadig slukket i online ranked matches (måske laver de en seperat mode, men det er ikke tænkt som noget der skal være balanceret, bare som sjov), men man kan lave matches hvorunder er tilladt.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/11-14 17:53, rettet 14/11-14 17:55 
BlazBlue: Continuum Shift EXTEND kommer til Steam d.11/12 :=)
Yes! og lidt no, hvorfor ikke det nyeste BB?

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/11-14 17:19 
Er lagt op på Steam nu.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/12-14 19:21 
Jeg ville gerne have haft BBCSE på Steam, men der er region lås på for folk i EU. Hvad fanden sker der lige for det! >:=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/12-14 19:26 
Det er så nederen når de laver det nummer :/
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/12-14 19:28 
Ja helt vildt! Troede ikke det kunne ske på Steam,
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/12-14 23:15 
Marvel vs. Capcom Origins bliver fjernet fra PSN og XBLA i denne måned.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/12-14 02:32 
Overhørte lige på Giant Bombcast at der pga den udløbne aftale imellem Capcom og Marvel nok ikke engang kan downloades patches til Marvel vs Capcom 3 mere... Håber i nåede at spille det som det var meningen at det skulle spilles :P
1'425 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig