X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 15/04-13 14:05 
og med kun omkring 25,- i fragt er det en fin deal!
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/04-13 15:17 
@Kroe Ja det kan ikke betale sig at købe spil i Danmark.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/04-13 20:11 
Zhit, det er gået godt med salget af P4A, når man kigger wiki :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/04-13 03:29 
Hvis man er interesseret i nogen ekstra skins til Injustice: Gods among Us, så er der et gratis iOS spil som er rigtig, rigtig dårligt men kan grindes igennem for at låse op for dem.

http://youtu.be/Gt1zGy03ILU
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/04-13 04:16 
Noget siger mig, at det vil være billigere for mig at købe de skins som eventuel DLC, frem for først at skulle smide en sækfuld penge efter en iPod Touch der kan slæbe det spil :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/04-13 04:25 
Hehe ja :D

Jeg sad selv og gjorde mig lidt forskellige overvejelser om hvor jeg skulle købe spillet fra.
Collectors Edition har en tegneserie og nogen New 52 skins, men jeg havde ikke rigtig lyst til at betale for den da jeg er rimeligt ligeglad med den statue der er i.
Game.co.uk har en ekslusiv Red Son edition med nogen virkelig fede skins (http://youtu.be/sk_2kIMp7DE), men ikke noget jeg gad betale 10£ ekstra for i forhold til dét som de tager for det hos ShopTo.net hvor de har noget Zombie og Darkest Knight DLC som gratis pre-order.

De ender jo nok med at sælge det hele til folk på et tidspunkt med en "Ultimate" version eller sådan noget...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/04-13 04:32 
Jeg har tænkt præcis det samme... Og om jeg vil have det til PS3 eller 360.
Figuren er pæn nok, men jeg synes allerede jeg har akkumuleret nok 'bras' der fylder enhver tænkelig hylde jeg pt ejer. :P

Skins er heller ikke noget der som sådan får mig til at ville punge særlig meget ekstra ud ved release, som du siger kommer der nok en Ultimate/Complete Edition (næppe GotY, fordi fighters ikke er Call of Doody) på et tidspunkt.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/04-13 09:22 
Hvad er der sket med Gamerslounge.dk's forum, Der var folk der gad spille fightere, jeg savner folk der gider spille Blazblue og Persona, orker slet ikke SF mere, eller i lang tid :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/04-13 12:19 
To nye figuer kommer til Blazblue Chronophantasma.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/04-13 16:47 
Jeg tror at genren lider lidt under at der er kommet så mange spil inden for de sidste par år... Titler som Dead or Alive 5, Darkstalkers mv. har slet ikke nogen communities, hvilket er en skam.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/04-13 21:20 
Efter som der er næsten ingen der spiller online på BBCE er jeg begyndt at spille SSFIVAE igen, så hvis nogle vil gamé på 360, er jeg klar.
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 30/04-13 00:45 
Apropos SSFIV. Hvilken edition skal man gå efter?
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/04-13 00:56 
Tror Arcade Edition er det 'ypperste' man kan komme ud i :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 30/04-13 00:56 
Arcade Edition selvfølgelig? :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/04-13 22:02, rettet 30/04-13 22:03 
Wow, et mærkeligt stick han bruger lige nu på Twitch.

Edit: Fightkeyboard?

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 30/04-13 22:07, rettet 30/04-13 22:08 
Minder om Hit Box.

http://www.hitboxarcade.com/

Pointen er at du kan skifte meget hurtigere diagonaler, op-ned, frem-tilbage, samt at hop kan fyres med begge hænder.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/04-13 22:07 
Det var dog... Specielt :P

Gætter på han har smidt nogle mekaniske keyboard swithces i, frem for at lave en almindelig Hitbox med knapper.
Det fungerer sikkert ganske godt, men kønt er det sgu ikke :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/04-13 23:24 
slk486>
Minder om Hit Box.

http://www.hitboxarcade.com/

Pointen er at du kan skifte meget hurtigere diagonaler, op-ned, frem-tilbage, samt at hop kan fyres med begge hænder.

Ok, det havde jeg aldrig hørt om :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 03/05-13 15:38, rettet 03/05-13 15:39 
Er det korrekt forstået, at der kun er tøser i Arcana Heart 3?

Er der noget der gør Extend helt vildt vigtigt, i forhold til den helt normale BlazBlue: Continuum Shift?

Kan Street Fighter III til PS2 køre på PS3?

Og hvorfor findes der ikke en eller anden current gen udgave af Capcom Vs. SNK 2 ? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/05-13 15:48 
-Arcana Heart 3 er kun søde piger der gør søde ting.

-Det kan jeg desværre ikke svare på

-Ja, hvis du har en af de launch PS3'er der kan afvikle PS2 spil, men det kan bedre betale sig for dig at downloade 3rd Strike Online traileren... Med mindre det selvfølgelig er vanlilla SFIII du vil spille: http://youtu.be/u7lF0LyDzHk

-Godt spørgsmål... Der kommer nok heller ikke noget da Capcom ikke har oplevet at være så profitable med nogen af deres seneste releases. PS2 versionen kan dog købes på Playstation Network, men jeg syntes personligt at Dreamcast versionen er lidt pænere.
NaieraNaieraSkrevet 03/05-13 15:56, rettet 03/05-13 15:57 
Jeg har en japansk launch PS3. Det burde være en smal sag, at få fat i en japansk udgave af PS2-versionen af 3rd Strike.

Jeg forstår ikke helt det du skriver med 3rd Strike Online TRAILEREN og vanilla... Men så vidt jeg kan se, kan man downloade 3rd Strike på PSN :p

Det var Capcom Vs. SNK 2: EO jeg specifikt tænkte på. Dét husker jeg som værende voldskægt.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/05-13 16:10 
Øh ja det var en fejl. Jeg mente selvfølgelig at man kan DL 3rd strike :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/05-13 16:14 
Darkbeat>
-Arcana Heart 3 er kun søde piger der gør søde ting.

Swords and guns and asskicking nuns, that's what little girls are made of!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/05-13 16:18 
Naiera>
Er der noget der gør Extend helt vildt vigtigt, i forhold til den helt normale BlazBlue: Continuum Shift?

Jeg mener "bare" det er 3 ekstra figure :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 03/05-13 16:21 
Jeg havde slet ikke tænkt over, at der ville være gode sager på PSN. Jeg har allerede et fysisk eksemplar af 3rd Strike, så jeg skal bare lige have nogle ekstra penge på min amerikanske konto, og så er jeg vel klar.

Kroebs: Tak. Det lyder vigtigt nok ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 04/05-13 03:24 
3rd Strike er stadig godt :)

Hvad for et filter bruger folk? Jeg synes det ser forfærdeligt ud, uanset hvad, inklusive Off. Betegnelserne for filtrene synes heller ikke rigtig at passe med hvad de rent faktisk gør. Off er et forfærdeligt pixelrod og filtrene får det til at ligne en omgang farvelade.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 04/05-13 03:28, rettet 04/05-13 03:36 
To inderlige fighter-ønsker:

KOF 2000, 2001 eller 2002 i perfekt konvertering til download på PSN og/eller Live.

Samme hvad angår Rage Of The Dragons. Hold kæft, det kan jeg godt lide. Jeg flytter til Ikast så jeg kan spille det hver dag.

EDIT: Det ser ud til at JAP PS2-udgaverne af førnævnte KOF'ere kan fås til rimelige penge på eBay.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 04/05-13 09:28 
Hvorfor har du ikke en Neo Geo længere? RotD er ikke ligefrem et af de sværeste spil at finde. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 04/05-13 09:43 
Jeg mangler en XRGB Mini før jeg kan bruge min AES til noget. Og ROTD koster vist mange tusinde kroner.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 04/05-13 09:45, rettet 04/05-13 09:47 
Naiera>
To inderlige fighter-ønsker:

KOF 2000, 2001 eller 2002 i perfekt konvertering til download på PSN og/eller Live.

MVS udgaverne KOF 2000, 2001 eller 2002 koster da ikke ret meget?

Edit: Ah ja du taler jo om AES udgaverne ;-)
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 04/05-13 12:11 
Jeg mener at KOF2002 er på XBLA?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/05-13 13:21 
Savner de aftener med Endless eller bare nogle at spille med i fightspil fra Danmark. Findes der ikke en dansk side med kun fighters?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/05-13 10:54 
BlazBlue: Chrono Phantasma og Guilty Gear ACore+R kommer til PC!

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 06/05-13 11:24, rettet 06/05-13 11:25 
Der står ikke noget i linket om de kommer til PC - blot en petition.
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/05-13 12:01 
Ok, hader at læse, men det burde jeg have gjort der :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 06/05-13 16:26 
Sumez>
RotD er ikke ligefrem et af de sværeste spil at finde. :)

Det er måske ikke svært at finde, men jeg var lige inde på eBay for at kigge, og det står i godt $1000.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 06/05-13 18:10 
Jeg tænkte selvfølgelig på MVS-udgaven :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 06/05-13 18:17, rettet 06/05-13 18:35 
Det er MEGET lang tiden jeg har haft en MVS, så jeg så det ikke som en selvfølge.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 06/05-13 18:41 
Nå, jeg kigger på MVS og en adapter...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 06/05-13 21:58 
Gå efter Super MVS to AES Neo-Geo Converter II.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/05-13 09:02 
Det er i hvert fald helt sikkert en fornuftig løsning. Når du er så glad for SNK fighters som du er, Naiera, synes jeg det er synd hvis du ikke får dig muligheden for at spille nogle MVS-spil. :) Det er en dejlig billig måde at nyde spil på original-hardware.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 07/05-13 09:05 
Hvad er det jeg læser om skalering med MVS-adapterer? I beskrivelsen til Daedalus-konverteren står der 'no scaling issues', og på f.eks. Converter II er der en dims til at 'fintune sin spilskærm'.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 07/05-13 09:34 
"no scaling issues" må helt klart være det man skal gå efter. Kan huske en adapter, neros havde med til træf som havde problemer med scaling i enkelte scaling-tunge spil, som f.eks. Samurai Shodown serien - når sprites blev skalerede kom der meget tydelige grafikfejl på disse sprites.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/05-13 09:55, rettet 07/05-13 09:56 
Tror ikke der findes en adapter med no scaling issues! Det er typisk spil med langsom scaling det går ud over og hvis du ikke har et CRT eller XRGB til din fladskærm ser det meget grimt ud. Finjusteringen bruger man ikke så ofte.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 07/05-13 09:57, rettet 07/05-13 09:57 
Næh, så skal det være en scaler der altid scaler per pixel og masker resten, hvilket nu ville være rart.
j/k
nerosnerosSkrevet 07/05-13 12:09 
Jeg har spillet Rage Of The Dragons på min Super Converter II og husker ikke at der var scaling issues i det spil. Men lyden lød en smule skinger og skarp? Men spillet trækker vist heller ingen store priser i lyd og musik ;-)
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 07/05-13 12:39 
KroeboCop>
Savner de aftener med Endless eller bare nogle at spille med i fightspil fra Danmark. Findes der ikke en dansk side med kun fighters?

Jeg synes du forsvandt fra Facebook? Der er jo den der street fighter danmark gruppe der er ret aktiv. Og så prøver de på at få Hadouken.dk op at køre.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
NaieraNaieraSkrevet 07/05-13 13:04 
Sumez>
Kan huske en adapter, neros havde med til træf som havde problemer med scaling i enkelte scaling-tunge spil, som f.eks. Samurai Shodown serien - når sprites blev skalerede kom der meget tydelige grafikfejl på disse sprites.

Aha, så det er dét der menes med scaling issues i den forbindelse. Det var dog mit indtryk at spillene kunne spilles uden problemer. Kan de ikke det, så må jeg genoverveje...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-13 14:07 
Jeg synes de fleste spil med skaleringer jeg har set til træffet, med sådan en konverter har vist problemer i mindre eller større grad. Selv Neo Geo logoet viser fejl når man tænder maskinen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/05-13 16:21 
1up>

Jep, er ikke FB mere. Hvis det er Street Fighter Danmark på FB, så var det mig der der startede, hehe :=D Det er også det eneste jeg savner ved FB :=/ Glæder mig til at se Hadouken.dk :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
1'425 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig