X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).

Svar
3of193of19Skrevet 11/08-11 13:02 
Ja, de skal passe på med ikke at prøve at malke den her genopblussede fighter bølge.
Har nævnt det før, især hvad der angår MEGET hurtige updates som SSF4AE2011 og UMvsC3 som begge kommer lige i hælene på AE og MvsC3FTW.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-11 13:07 
Jeg er totalt klar på Street X Tek.
spectrespectreSkrevet 11/08-11 14:36 
hvis man har købt ssf4:ae dlc, er der så nogen idé i at købe disc versionen ud over at man kan game det engang når XBL lukker ned?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/08-11 15:00, rettet 11/08-11 15:01 
Det er fandme sort hvis de laver det nummer igen. Det mest logiske ville være at man ville kunne overføre ens ting til den næste generation af xbox der kommer. Ellers er det helt sygt IMO. Alle de spil man har osv... Men klart, man kan jo aldrig vide :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
3of193of19Skrevet 11/08-11 15:28 
1up>
hvis man har købt ssf4:ae dlc, er der så nogen idé i at købe disc versionen ud over at man kan game det engang når XBL lukker ned?

Det plejer jo at være sådan at man kan spille downloads på den maskine man har købt det på uden at skulle være på nettet. Det er kun hvis jeg f.eks. med min profil køber noget på en maskine og den så gør i stykker f.eks. at jeg så skal være logget ind i Live hvis jeg vil bruge det på en anden maskine (hvis jeg ikke overfører rettighederne til den nye maskine selvfølgelig).
spectrespectreSkrevet 11/08-11 16:12 
Så der er ikke noget lækkert på disc versionen som man går glip af hvis man har ssf4 + arcade edition dlc?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 11/08-11 18:05 
KroeboCop>
Det er fandme sort hvis de laver det nummer igen. Det mest logiske ville være at man ville kunne overføre ens ting til den næste generation af xbox der kommer. Ellers er det helt sygt IMO. Alle de spil man har osv... Men klart, man kan jo aldrig vide :=/

Jeg er sikker på det vil ske ! Derfor er fysiske spil vejen frem. Pis jeg viste faktisk ikke at AE kunne købes som fysisk spil :-/
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/08-11 18:42, rettet 11/08-11 18:42 
Det vil bare ikke være svært at flytte sin konto med sine ting. Så hvis de gør det, er det jo virkelig svineri >:=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/08-11 12:12, rettet 12/08-11 12:12 
3of19>
Ja, de skal passe på med ikke at prøve at malke den her genopblussede fighter bølge.
Har nævnt det før, især hvad der angår MEGET hurtige updates som SSF4AE2011 og UMvsC3 som begge kommer lige i hælene på AE og MvsC3FTW.

Sludder og vrøvl. Hvis man ikke skal presse citronen når det går allerbedst, hvornår skal man så? Fighter bølgen, som du taler om, tror jeg aldrig har været så bredt funderet som den er nu. Let adgang til sticks, strategier og tutorials. Eksponering af topspillere og turneringer verden over.
Dem man sætter af ved disse updates er alligevel folk der aldrig har fattet "to in ones" og kun vil spille med fire knapper! (Og så de nærige...)

Og nu kommer 3rd Strike og alt er godt i verden :D

For lige at nævne noget helt andet så er jeg ved at være pænt begejstret for Seth Killian og han entusiasme. Er der andre der har set "Daigo Exposed" fra Evo?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 12/08-11 12:28, rettet 12/08-11 15:58 
Kristensen>
Dem man sætter af ved disse updates er alligevel folk der aldrig har fattet "to in ones" og kun vil spille med fire knapper! (Og så de nærige...)

Ej det er altså noget vås..!
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 12/08-11 12:47 
neros>
Jeg er sikker på det vil ske ! Derfor er fysiske spil vejen frem. Pis jeg viste faktisk ikke at AE kunne købes som fysisk spil :-/

Jeg tror at den næste generation af konsoller bliver UDEN fysiske medier. På det sidste er producenterne gået meget op i at brugt markedet æder deres profit. Nogle har i denne generation brugte lumske strategier, så spillet er mindre attraktivt på det brugte marked. Mener det var et Madden NFL spil der havde en "use-once-only" kode for at man kunne spille online.
Uden fysiske medier springer de også distributøren over, og så tjener producenterne endnu flere penge. Man kan så håbe at hvis det bliver sådan at priserne så sættes lidt ned, da de nu skærer mellem manden væk.

Håber lidt på, at det kunne blive en service som Steam, hvor alle DLC, XBLA titler osv. er bundet til ens Gamertag, så man har alle sine spil, og at de holdes opdateret, og virker, så længe servicen lever.

Håber lidt på et mit nye fighstick kommer med posten idag, så jeg kan komme igang med at spille SSF4:AE igen. Fightpad dutter bare ikke efter man er blevet vandt til stick.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 12/08-11 16:00, rettet 12/08-11 16:04 
1up>
Håber lidt på, at det kunne blive en service som Steam, hvor alle DLC, XBLA titler osv. er bundet til ens Gamertag, så man har alle sine spil, og at de holdes opdateret, og virker, så længe servicen lever.

Fantastisk og når du så mister dit Gamertag? Læg mærke til, "så længe servicen lever". Jeg vil selv bestemme hvad der skal ske med mine spil, og spille dem når jeg vil, også 10 år efter!

Hvis alt dette du beskriver bliver en realitet køber jeg en Astro City. Har sagt det før og siger det gerne igen.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 12/08-11 16:56, rettet 12/08-11 16:57 
Jeg har det lidt som Neros. Jeg ved godt det er håbløst gammeldags, modrevolutionært og upraktisk, men jeg tror virkelig jeg kommer til at falde fra på udbudet af nye spil hvis det ender med at gå over til udelukkende online distro.

Til gengæld vil jeg så have flere penge tilovers at bruge på min arkademaskine :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 12/08-11 17:05, rettet 13/08-11 08:57 
Ved ikke hvordan man mister sit gamertag, da det fungerer ligesom ens steam id. Der er jo ingen garanti for at sådan en service lever evigt? Er selv spændt på at se hvad der sker når, eller hvis, steam drejer nøglen. Jeg har da en god bunke spil på den service.

Mht. en astro city, så synes jeg bare du skal købe den uanset. Du vil ikke fortryde det.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/08-11 17:38, rettet 12/08-11 17:41 
Jeg tror man mister sine spil. Har læst et par episoder et andet sted om folk der får taget alle deres spil på Steam hvis kontoen er blevet låst. Det kan den f.eks. blive hvis du modtager et spil i gave som er købt med et stjålent kredit kort.

*EDIT* HVIS Steam nu skulle dreje nøglen om så er det sikkert fordi der kommer en arvtager hvor man kan overføre sine spil på eller sådan noget.
nerosnerosSkrevet 12/08-11 23:16 
Altså jeg har prøvet en gang at miste hele baduljen med mit Gamertag. Det var noget med hotmail som gik helt galt :-(

Alle spil, og saved games plus downloads osv gik down the drain..

Sådan noget gider jeg bare ikke ligegyldigt hvor sikkert de end siger det bliver. Pardon my french, men jeg tror ikke en skid på det!

Astro City maskinen kommer til at ske når jeg får mere plads ;-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/08-11 15:21 
Astro city fee, meeen dyrt :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/08-11 05:52 


Sure, why the hell not...
JonassoeJonassoeSkrevet 14/08-11 22:35 


Ikke bedre end Pokemon Type Wild
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
3of193of19Skrevet 15/08-11 00:35 
Darkbeat>


Jeg tror jeg vil hellere spille My Little Pony: Fighting is Magic end Death Cargo :D
spectrespectreSkrevet 15/08-11 11:24, rettet 15/08-11 11:44 
Capcom er ikke super grådige mht. Ultimate Marvel vs Capcom 3. Kan se man kan pre-order den på amazon.co.uk til £24,97 eller lige omkring dkk 200,- Så det er ikke fuld retail igen igen. Kan se at SSF4:AE ligger på £22 til dem som mangler at få hevet den i hus.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/08-11 21:39, rettet 15/08-11 21:46 
Ny Gamescon trailer for Street Fighter x Tekken.
Forklare om systemet og nogen nye fighters

http://youtu.be/AWeHZ4PhtVc
nerosnerosSkrevet 15/08-11 22:35 
Ahaha! YES! HUGO og KUMA !

Det spil bliver så meget købt. Havde egentlig ikke de store forventninger til det, men det ser jo alt for sjovt ud! Hvor er det egentlig fantastisk at 2d fighter genren er så meget på vej tilbage i øjeblikket.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/08-11 22:44 
Ja. Sprøgsmålet er så om man skal købe det ved launch eller vente på at Street Fighter x Tekken x Battle Arena Toshinden kommer ud 4 måneder efter. :D
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 23/08-11 19:00, rettet 23/08-11 19:01 
Shoryuken har interviewet Fuudo efter hans sejr ved EVO. På en meget høflig måde har han ikke så meget godt at sige om Poongkos spillestil :)

Link.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 23/08-11 20:44 
Det er da alligevel et ret godt interview.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/08-11 22:05, rettet 31/08-11 22:08 
Ja da!

Persona 4: The Ultimate in Mayonaka Arena er blevet annonceret og bliver en 2D fighter lavet af Arc System Works

http://www.siliconera.com/2011/08/31/feast-your-eyes-on-screenshots-of-persona-4-the-ultimate-mayonaka/

http://gamingeverything.com/?p=8253

Jeg håber at de beholder det dejlige Engrish "Free Pray" i bunden af skærmen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/09-11 11:51 
Trailer til Persona 4
http://youtu.be/XlEmFBuzK-g
spectrespectreSkrevet 09/09-11 19:04 
Super Battle Opera afholdes næste lørdag. Nogen der ved om det bliver streamet nogen steder?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 10/09-11 16:42, rettet 10/09-11 17:41 
The Last Blade eksperter søges!

Jeg kan ikke finde ud af hvad det er som aktivere den funktion som gør at baggrunden bliver sort i få sekunder med en form for hyper space ligesom i star wars filmene? Ja jeg ved sku ikke lige helt hvad jeg skal kalde det sorry?

Hvad gør den og hvad kan den?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-11 00:40 
Bedere sent end aldrig har Gamereactor nu lagt noget gameplay op på youtube hvor en pro player viser spillet frem

http://youtu.be/PHC0IsLzxlY
JonassoeJonassoeSkrevet 10/11-11 14:29 
Håber det er i orden jeg bringer SFxT på banen, selvom det ikke er i 2D-grafik (det spilles dog på et 2D-plan).

Har I nogen tanker om SFxT's "gem" system? Personligt synes jeg ikke, den slags hører hjemme i fighting-spil. Det var slemt nok i gamle dage, hvor vi skulle grinde i timevis for at unlocke alle figurer, men nu kommer vi til at grinde (eller endda betale) for forskellige opgraderinger til figurerne. Desuden bliver online broken, hvis det ikke kan slås fra, fordi ens modstander kan få en automatisk fordel, fordi han har betalt mere eller brugt længere tid på at unlocke gems i singleplayer.

Det er nu godt nok ved at være længe siden, jeg har rørt ved Street Fighter, så jeg ved ikke, om jeg kommer til at købe SFxT eller ej. Kan vel lige så godt indrømme, at jeg er mere til Smash Bros. :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
nerosnerosSkrevet 13/12-11 12:51 
Her er lidt om hvad Ninja Master's går ud på. En fin lille youtube video som forklare combo systemet godt. Check det lige ud hva..!

NINJA MASTER'S: Haoh-Ninpo-Cho
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 13/12-11 13:07 
Ærgeligt at han ikke viser noget hvor han spiller mod en rigtig modstander. Man får ikke nogen ide om spillets flow når han bare tamper løs på en training dummy.
nerosnerosSkrevet 13/12-11 13:14 
Ja det er rigtigt. Jeg har ikke kunne finde nogle ordenlige video af hvordan det i virkeligheden ser ud når man spiller det imod hinanden, men måske den her viser det lidt bedre synes bare ikke de spillere her combo'er den nok ud.

http://www.youtube.com/watch?v=gcxiMTbEo2U
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/02-12 02:01 
I anledning af Valentins dag er der en character trailer til Skullgirls med Valentine

Girlyfighters ftw
spectrespectreSkrevet 17/02-12 08:43 
Ser ud til at Arc System Works udgiver Guilty Gear Accent Core på PSN/XBLA i år med online play.

Arc System Works to release Guilty Gear AC
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/02-12 09:11 
AWSUM :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 17/02-12 11:08 
Det er sgu cool :) Jeg købte Wii udgaven for et par dage siden, den er sgu fed nok. Det passer også perfekt, så kan jeg nå at øve mig til online udgaven.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/02-12 11:35 
Mega Fedt!
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-12 17:33 
Her er såen en tutorial til Persona 4 fighteren

http://youtu.be/bwvTOlsXneg
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/02-12 18:24 
Darkstalkers 3 kommer til PSN

http://shoryuken.com/2012/02/25/darkstalkers-3-vampire-savior-headed-to-playstation-network/
nerosnerosSkrevet 26/02-12 19:21 
Capcom FTW!
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 02/03-12 09:56 
Ser ud til at Japans Nationale SSFIV: AE turnering er igang.

SF IV: AE Stream
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Alf81Alf81Skrevet 04/03-12 13:08, rettet 04/03-12 13:17 
Darkbeat>
Darkstalkers 3 kommer til PSN

Det glæder jeg mig sindssygt meget til. Jeg har altid været meget interesseret i den serie. Med en onlineversion kan man forestille sig at man rent faktisk kan lære at spille/dyrke det lidt :) Det kunne sagtens blive mit UMVC3/BlazBlue/Guilty Gear etc.

I øvrigt, så bliver det også vildt med en 4er:

http://venturebeat.com/2012/03/03/inside-source-reports-darkstalkers-4-is-in-the-works-exclusive/

Men det kunne nu være rart at se noget spritebaseret fra Capcom igen, på et tidspunkt. Bare bette lidt.

EDIT:

Glemte helt at takke for linket, 1up. Jeg har brugt en del timer på det :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 04/03-12 13:45 
WOW Darkstalkers 4 ! Det havde jeg ikke lige set komme. Man er godt nok heldig hvis man er til fighters i disse dage :-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/03-12 13:53 
Hvis det bliver 3d gider jeg det ikke, håber CAPCOM laver det i 2d og jeg er så klar.
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 04/03-12 14:02 
Så længe systemet er ligeså overlegen som i Capcoms andre fightere, så kan jeg ikke se nogen grund til at snyde sig selv for det. Det er trods alt lidt vigtigere end grafik.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 04/03-12 14:08 
Jeg håber man kan slå hinanden gennem vægge, ud fra broer og ind i næsehorn, ligesom i Dead or Alive 4.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-12 14:37 
Jeg synes grafikken er det klart vigtigste i en fighter, det hele afhænger alligevel af held... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'425 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig