X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 04/11-10 20:56 
Man kan vist ikke "løbe" i spillet hvilket jeg bruger meget i fighters :-(
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/11-10 21:10 
Nå ok, downeren :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 04/11-10 21:11 
Ja øv..
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 04/11-10 22:12, rettet 04/11-10 22:16 
jeg er ret sikker på at der er dash i ninja masters

http://www.youtube.com/watch?v=gcxiMTbEo2U&feature=related

eller så må jeg grave ps2en frem og prøve det hvis det stadig er usikkerhed om det
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 04/11-10 22:54 
Ok ja det kunne godt se sådan ud.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/11-10 18:45, rettet 17/11-10 19:01 
Musik videoen til Pixel Kombat, shit der er mange fede ting i baggrunden :=)
http://www.youtube.com/watch?v=RuESJqJTYqM

Pixel Kombat (Hadukomentary)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 08/02-11 19:05 
Nogen der kender en god side hvor man kan se et ordenligt moveset til Real Bout Fatal Fury Special. Gamefaqs virker ikke rigtig for mig.

Denne side er ret god men jeg kan ikke finde moveset for Kim Kaphwan eller Franco Bash?

http://strategywiki.org/wiki/Real_Bout_Fatal_Fury_Special/Moves
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 13/03-11 00:41, rettet 13/03-11 17:20 
Har først lige fået anskaffet mig RBFF Special til MVS.
Damn, det er godt nok fedt, der er kælet for alle detaljer, den lille intro-sekvens til hver bane er lækkert lavet, og figurerne er flot animeret med masser af sprite-goodness.
Jeg har brugt denne guide til moves:
http://www.gamefaqs.com/arcade/583615-real-bout-fatal-fury-special/faqs/766
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 13/03-11 00:53 
Udover Garou er det også det eneste Fatal Fury spil jeg har prøvet, som jeg synes har været værd at spille :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 13/03-11 00:57 
Har du prøvet RBFF2, det er nu også ret fedt i min bog.
RBFFS og RBFF2 er stort set på linie hos mig, hvis jeg blev presset til at vælge ville jeg nok ende med at tage RBFFS, men det er tæt løb :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 13/03-11 01:13 
Jeg kan ikke huske om jeg har prøvet det og forvekslet det med Special, men det er Special jeg selv har, og jeg har ret svært ved at se nogen stor forskel på de to. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/03-11 11:01, rettet 13/03-11 11:02 
Sumez>
Udover Garou er det også det eneste Fatal Fury spil jeg har prøvet, som jeg synes har været værd at spille :)

Skal jeg være helt ærlig synes jeg Garou er kedeligt i forhold til Real Bout Special, og der er betydelig stor forskel på Real Bout Special og to'eren!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/03-11 16:01 


Hokuto no Ken crazyness
nerosnerosSkrevet 14/03-11 17:15 
Hahahaah! Hvor er det sjovt med ham der snakker ind over. Sygt med den der Fatal Ko til sidst ;-)

Jeg kan kun sige så køb dog det spil!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 15/03-11 10:47 
Er det overhovedet muligt at købe en version af X-MEN Vs Street Fighter uden den der 4MB RAM pakke? Jeg vil gerne bare have et eksemplar uden tilbehør og med bagcover som på alle andre Saturn spil. Man kan godt købe en cd only, men så er det en fra den pakke der :-/
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/03-11 12:54, rettet 15/03-11 12:56 
I følge Satakore så findes det. Men jeg kan heller ikke lige finde et til salg :(

http://www.satakore.com/sega-saturn-game,,T-1227G,,X-Men-Vs.-Street-Fighter-JPN.html

Det er et rigtig fedt spil :)

Og realistisk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 15/03-11 13:44, rettet 15/03-11 13:44 
Det ser rigtig lækkert ud :-)

OK jeg må bare have tålmodighed.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 21/03-11 19:20 
Er Suiko Enbu: Fuuun Saiki fra Data East til Saturn er meget sjældent spil? Kan ikke finde det på ebay nogen steder? Etteren hedder også Outlaws Of The Lost Dynasty hvis nogen skulle være i tvivl om hvad jeg snakker om ;-)

Det er Data East - JEG VIL HAVE DET NU!

Så hvis nogen finder det til salg derude så skriv det lige til mig i en fart :D

Info:
http://www.segagagadomain.com/saturn12/funsaki.htm

Gameplay her
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-11 19:22 
;)

http://www.gameofjapan.com/product_info.php?products_id=1979
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 21/03-11 19:28 
HAPS :D

Føj et grimt cover lol !
Bashful Neophyte
JonassoeJonassoeSkrevet 21/03-11 21:51, rettet 21/03-11 21:52 
Darkbeat>
Hokuto no Ken crazyness

Kan bedre lide den her:
http://www.youtube.com/watch?v=KJd7RAh09SM
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-11 22:36 
Det ser ubehageligt broken ud :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 21/03-11 22:45 
Ja jeg kunne heller ikke lide at se det. Det kan da ikke passe?
Bashful Neophyte
JonassoeJonassoeSkrevet 21/03-11 23:10, rettet 21/03-11 23:14 
Hvad mener I? Det ser da dejligt broken ud =D
Ville nok ikke gide at spille sådan et spil, hvor den den slags er normalt (tvivler dog på, at det er), men jeg elsker bare at se på det. Er fascineret af det på en eller anden underlig måde.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
nerosnerosSkrevet 21/03-11 23:40, rettet 21/03-11 23:43 
Jeg har spillet selv til PS2 og tror det er umuligt at lave det nummer der! Spillet er på ingen måde broken. Det er en af de bedste 2d fighters i moderne tider, og så er det også meget realistisk!

Fuldstændigt!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/03-11 00:17 
Klasse... jeg vil ha' det spil!
Alf81Alf81Skrevet 13/04-11 22:05 
http://www.youtube.com/watch?v=et3TOVqPmZI

Så nu, kom nu med det SFIII! Jeg har SÅÅÅ meget lyst til at spille det!
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 13/04-11 22:58 
Jeg er spændt på hvor meget de vil ændre eller om de laver en direkte port med online muligheder?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/04-11 19:39, rettet 14/04-11 19:39 
Når det kommer er jeg 100% glad for livet, det bliver det største for mig af spil! De lytter til fansne, så der bliver nok noget tuturial i, like SSFIV :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 06/05-11 15:32, rettet 06/05-11 15:59 
Nu er jeg kommet i besiddelse af alle AOF spil i hele verdenen!

Efter at have spillet AOF3 er jeg overbevist om at det ikke er det bedste spil i serien. Det går simpelthen for langsomt i måden man laver moves på. Jeg føler man skal sidde og vente før man kan fører sine combo'er videre. Spillet har et underligt pace og det er en smule langsommelig i længden. Faktisk spiller det en smule som om det er en 3d fighter det er lidt svært at forklare hvorfor, men nogen gange synes jeg det føles som et Tekken eller Virtua Fighter spil. Underligt ? AOF3 er flot at se på det skal det have og jeg kan godt forstå hvis folk vælter lidt på halen over dets lækkerhed.

Det står i hvertfald helt klart at AOF2 er et langt hurtigere spil hvor man kan udfører combo'er og Supers på et lidt andet niveau som passer bedre til mig.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/05-11 15:36 
Der er helt klart noget "3D fighter" over Art of Fighting 3!! Jeg har tænkt præcis det samme! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 06/05-11 15:55 
neros>
Jeg føler man skal sidde og vente før man kan fører sine combo'er videre.

Kan siges om samtlige SNK fightere :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 06/05-11 15:57, rettet 06/05-11 15:58 
Na-haaaj !

;-)

Godt Sumez så er jeg ikke skør alligevel....jo måske lidt!
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 06/05-11 16:06, rettet 06/05-11 16:07 
neros>
Nu er jeg kommet i besiddelse af alle AOF spil i hele verdenen!




du kan ikke bare nøjes med et enkelt eksemplar af hver i serien?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 07/05-11 11:19, rettet 07/05-11 11:25 
Nej da, hvorfor?

Nu er de her spil jo så vanvittige at man selvfølgelig skal have dem alle.

Winning!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/05-11 11:47, rettet 07/05-11 11:48 
Hvad så med alle andre folk, som gerne vil spille dem?
Du får værre rend af mennesker hjemme hos dig :D
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 07/05-11 12:14 
Lige en hurtig tanke, jeg slappede af med lidt SSFIV igår aftes, eller det vil sige det gjorde jeg til jeg kom til sidste kamp i arcade mode.
Hvornår blev det besluttet at alle kampspil skal havde en sidste kamp hvor første runde går lige som alle kampe og så sætter vi lige sværheds graden op til max og flipper ud i to runder.
Det eneste spil jeg kan huske der ikke fulgte den formel er Street Fighter Alpha 2 hvor det var forskelligt hvem man mødte i sidste kamp, alt efter hvilken fighter man brugte.
JonassoeJonassoeSkrevet 07/05-11 14:36 
Irriterende ja, men når man vælger at spille Arcade mode, så kan man vel lige så godt forberede sig på, at Seth pludselig bliver meget sværere. Når man har spillet Arcade mere end én gang, så kan det vel ikke komme bag på en længere.

Man kan eventuelt spille bo1, så han ikke "snyder" en med en nem runde :)

Anyway, synes ikke rigtig, Arcade er en særlig fed måde at bruge sin tid på (med mindre man spiller med Request på). Når jeg ikke har nogen at spille mod (online (PSN) eller offline), så foretrækker jeg bare Training mode eller bare kampe mod random CPU'er for at øve mig lidt i comboer/spacing osv.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
nerosnerosSkrevet 07/05-11 17:59 
Killer Bean 2>
Hvad så med alle andre folk, som gerne vil spille dem?
Du får værre rend af mennesker hjemme hos dig :D

Ha Ha! Ja det er lidt træls :-)
Bashful Neophyte
JonassoeJonassoeSkrevet 07/05-11 21:37 
Husk forresten at tage med til Headstomper IV! :D
Senest tilmelding på fredag!

Headstomper IV
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
GreaseballGreaseballSkrevet 07/05-11 22:13 
Jonassoe>
Irriterende ja, men når man vælger at spille Arcade mode, så kan man vel lige så godt forberede sig på, at Seth pludselig bliver meget sværere. Når man har spillet Arcade mere end én gang, så kan det vel ikke komme bag på en længere.

Man kan eventuelt spille bo1, så han ikke "snyder" en med en nem runde :)

Anyway, synes ikke rigtig, Arcade er en særlig fed måde at bruge sin tid på (med mindre man spiller med Request på). Når jeg ikke har nogen at spille mod (online (PSN) eller offline), så foretrækker jeg bare Training mode eller bare kampe mod random CPU'er for at øve mig lidt i comboer/spacing osv.

Spiller mest arcade mode for at unlocke ting. Men jeg syns at fighters er sjovest med en rigtig modstander. Dog fortrækker jeg at spille mod nogen jeg kender og ikke random folk over online, men spiller jeg det sammen med venner som er på besøg.

Jeg syns bare det er kedelig ide at alle kamp spil altid ender med en kamp mod en eller anden "overkill" fighter som dårlig passer ind. Så heller kører samme stil som i SFA2.
nerosnerosSkrevet 08/05-11 13:06, rettet 08/05-11 13:07 
Greaseball>
Hvornår blev det besluttet at alle kampspil skal havde en sidste kamp hvor første runde går lige som alle kampe og så sætter vi lige sværheds graden op til max og flipper ud i to runder.
Det eneste spil jeg kan huske der ikke fulgte den formel er Street Fighter Alpha 2 hvor det var forskelligt hvem man mødte i sidste kamp, alt efter hvilken fighter man brugte.

Du mangler nok bare at spille nogle flere fighters så ;-) F.eks har RBS en god sværheds-kurve med Wolfgang Krauser til sidst.

Jeg har det bedst hvis den sidste boss i fighters er over the top svær og madness agtig. De fleste SNK fighters bruger den formel.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 08/05-11 23:14 
Måske.. XD og RBS?

og Capcom fighters.. Sega og Namco også ^^; Men ja.. det er noget som stort set alle fighters har. Bare ikke altid de lige passer ind ;D
nerosnerosSkrevet 08/05-11 23:57, rettet 09/05-11 00:00 
Greaseball>
Måske.. XD og RBS?

Sorry "Real Bout Fatal Fury Special" ;-)

Iøvrigt starter Samurai Spirits II + III lige på og hårdt uden så meget pjat. Samme gælder egentlig Art Of Fighting I+II. Så hvis du vil have modstand fra start så prøv dem.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/05-11 10:40 
Det giver da meget god mening at have en vild slutboss til sidst? Hvis du hellere vil afslutte spillet SFA2-style med en helt almindelig kamp mod en "tilfældig" anden spiller, kan du jo bare "sige at du har gennemført spillet" efter den sidste kamp før Seth? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 09/05-11 10:54 
Det kan du have ret i, men det er stadig lidt irriterende, når man kan button mashe igennem hele arcade mode på medium eller hard, for så lige pludselig at skulle til at arbejde til allersidst. Der er ikke nogen jævnt stigende sværhedsgrad som i alle gode singleplayer-spil :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
nerosnerosSkrevet 09/05-11 10:54 
Ja vil man spille fighters så Step Up ! ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/05-11 12:04, rettet 09/05-11 12:05 
Er problemet så ikke, i det spil du omtaler, at man overhovedet kan button mashe til at starte med? Og ikke slutbossen.

Jeg er enig i at SNK-bosser har en tendens til at være ALT for svære, men jeg ville godt nok være skuffet hvis slutkampen var en kedelig kamp som alle andre. Seth i SF4 synes jeg ikke er så slem (såfremt man undgår den der bug der gør ham åndssvagt svær på de nemme sværhedsgrader :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 09/05-11 12:28 
Problemet er den ujævne sværhedsgrad (det skal ikke være for nemt eller for svært, og sværhedsgraden skal stige nogenlunde jævnt gennem spillet for mindst mulig frustration), men jo, hvis det ikke var for nemt lige indtil slutbossen, ville problemet ikke eksistere :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
spectrespectreSkrevet 06/07-11 07:21 
Der går rygter om 'super'? marvel vs capcom 3 announcement til comic-con her om et par uger.

nogen der skal se EVO 2011? Har selv siddet klistret til skærmen de sidste par år til EVO turneringen. It's the superbowl of fighting games :P
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig