X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 05/01-10 10:16 
Jeg satser da på at vi får Street Fighter 2010 :D

2d fightere
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 29/01-10 00:10, rettet 29/01-10 00:11 
Tatsunoko vs. Capcom ser meget godt ud. Mon der skulle være nogen håb om at se det på XBOX360 eller PS3?

Review
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-10 02:51 
Så skal de ihvertfald porte det.
Så vidt jeg kan forstå er arcade maskinen lavet på Wii hardware.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 03:21, rettet 29/01-10 03:24 
Det er den. http://system16.com/hardware.php?id=901

De burde nu nok kunne liiige kunne klemme spillet over på noget PS3 eller 360 hvis de tog sig sammen ;) Spillet gør ikke brug af nogen Wii gimmicks vel?

Ligner der er et SD kort input i maskinen. Sikkert så man kan tage sin save med hjemmefra og spille videre i Arcaden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/01-10 08:45 
Hmm ok måske så...! Jeg synes designstilen i spillet ser flot ud.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 29/01-10 10:18 
Det kommer jo snart til Europa til en yderst fornuftig pris, men ved ikke hvor godt spillet faktisk er?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 29/01-10 14:50 
Det er allerede udkommet, men jeg synes ikke, at prisen virkede specielt god.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 29/01-10 15:05, rettet 29/01-10 15:05 
Det koster ellers under halvdelen af Mushihimesama Futari, som du mente var billigt nok :)

http://www.zavvi.com/games/platforms/nintendo-wii/tatsunoko-vs-capcom-ultimate-all-stars/10068002.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 29/01-10 15:07, rettet 29/01-10 15:13 
Nu tænkte jeg mere på den pris jeg så i GamesTop i går. I øvrigt er det fjollet hvis du har tænkt dig at bringe Futari-prisen op hver gang sådan en diskussion her opstår, fra nu af. Jeg kan ikke se hvad Futari og det heromtalte spil har at gøre med hinanden. Futaris pris sammenlignede jeg med hvad jævnt gode mainstream-spil sælges for i spandevis hos GamesTop og GAME.

Når man sender spil til 'fordelagtige' priser ud til PS2, så kan man gerne købe dem til godt 200,- i en fysisk butik. Det var i de baner jeg tænkte, da jeg læste dit indlæg, og derfor virkede de vist nok 398,- heromtalte spil stod i lige i overkanten.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 08/02-10 18:55, rettet 08/02-10 18:55 
Jeg har umiddelbart et problem med mit stick når jeg spiller Street Fighter 3rd Strike! Sticket vil åbenbart kun dreje ned af! Hvad skyldes det? Jeg oplever det ikke i andre spil. Jeg spiller det på X360 :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 17/02-10 22:51 
Nogen der kan forklare det? Jeg er ked af at mit nye stick tilsyneladende ikke virker sammen med det når jeg kører 3rd Strike på min X360'er? På samme disk kan jeg sagtens bruge sticket til de andre Street Fighter spil bare ikke 3rd Strike. Det er vildt underligt?!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 17/02-10 23:23 
Umiddelbart vil tro, at det har noget at gøre med, at dit stick er mappet til analogen og ikke d-paddet? Kan man måske ikke stille på det, inde i en eller anden menu, i spillet?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 17/02-10 23:49 
Jo du siger noget det vil jeg tjekke imorgen så, men det er meget svært at vælge i menu systemet på grund af dette. Det hele går meget hurtigt og man skal have tungen lige i munden....Men jeg må prøve :-) Det kan simpelthen ikke passe at mit nye stick ikke kan bruges til det spil?
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 18/02-10 00:34 
Mener også selv at have haft bøvl med noget der minder om, med et eller andet stick, engang...
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 24/02-10 20:05 
Nu fik jeg det sku fixet :D

Så nu skal jeg bare igang. Hvilke figurer vil i anbefalde for en nybegynder?
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 24/02-10 22:35, rettet 24/02-10 22:36 
Jeg er altid klar, så du skriver bare...

Du står på bar bund - alle er lige bedst :D

EDIT:

Er du klar nu?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 24/02-10 23:25, rettet 02/04-10 10:31 
OK skide godt! Jeg skal nok melde mig snart :-)

Jeg synes jeg er bedst med Ryo og Ken...Men jeg er ikke god til det så er du advaret!

Det er jo faktisk ikke så dårligt et spil :D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/04-10 10:34 
Hvilket Fatal Fury er bedst?

Jeg er nok mest hooked på Real Bout Fatal Fury Special, men hvad med RB2? Jeg er ikke interesseret i Garou da det ikke er helt det samme som de rigtige Fatal Fury spil selvom det selvfølgelig er et godt spil ;-)
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/04-10 11:45 
nu er det lang tid siden jeg har spillet dem begge, men synes at huske at baggrundene i special havde breakable walls i siderne, hvor de i rb2 har fjernet den del, men til gengæld er det jo så 2 nye character med, men ellers køb fatal fury vol 2 opsamlingen til ps2 så kan du selv sammenligne, men ellers så kan jeg nok aften lige prøve dem igen, hvis der er ikke er kommet nogle bedre svar på dit spørgsmål
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 02/04-10 12:54 
Ok tak for dit svar. Det jeg har læst om RB2 er at det skulle virke lidt mere rushed i forhold til RBS, og gameplayet skulle ikke være helt det samme som visse SNK fans har brokket sig lidt over, men til gengæld skulle det være lidt flottere i grafikken og ja to nye figurer med og derfor synes folk alligevel det er godt. Jeg synes RBS ser VILDT fedt ud. Tror faktisk jeg ville kunne lide det bedre en KOF 98 :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/04-10 17:24 
neros>
Jeg er ikke interesseret i Garou da det ikke er helt det samme som de rigtige Fatal Fury spil selvom det selvfølgelig er et godt spil ;-)

Jo det er :P Garou er det japanske navn for Fatal Fury. :P

Jeg synes egentlig ikke nogen af FF-spillene er specielt gode, men Real Bout Special er nok det jeg har spillet mest, det er også det pæneste af dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/04-10 17:47, rettet 02/04-10 21:00 
Sumez>
Jo det er :P Garou er det japanske navn for Fatal Fury. :P

Hehehe du ved hvad jeg mener :-)

Så må du hellere komme igang Sumez hvis du ikke har spillet dem endnu. Sjovt der faktisk ikke er blevet vurderet noget som helst andet end Fatal Fury Special herinde, men jeg må åbenbart være den eneste som synes de holder ;-)
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/04-10 21:58 
nej ikke helt, er nu også glad for deres grafikstil, samt gameplay,(synes dog ikke at styringen er helt så præsis som andre 2d spil, og jeg er vandt til at spille med pad) største ændring fra special til 2 er hvordan det med at rykke ind i baggrunden virker, i special har du slås vidre i baggrunden, i rb2 kan du kan bevæge dig frem og tilbage.


til gengæld så synes jeg om muligheden at man kan rykke ind i baggrunden og så hurtigt dashe så man ender på den anden side af modstanden, lidt ala roll i kof, det er ihverfald det jeg efter godt og vel 15 min spil af begge udgaver synes at savne hvis jeg går tilbage til special.

de nye character er gode, og hvis man alligevel ikke spiller så meget med at skifte mellem forgrund og baggrund, så vil man ikke savne det, og så er det større udvalg af figurer nok vigtigere end skift mellem forgrund og baggrund. hvis du har andre spørgsmål så kan du lige skrive igen.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 02/04-10 22:48, rettet 02/04-10 22:49 
Aha ok det lyder godt. Tak fordi du lige tog dig tid til at genspille dem lidt :-) Jeg er faktisk ikke helt vild med at man kan kæmpe videre i baggrunden så vil nok bedst synes om RB2 med hensyn til det. Tror også det vil fungere bedst for mig at dashe så man ender på den anden side af modstanderen ligesom i roll i KOF.

I det her RB2 review skriver vedkommende at gameplayet ikke er helt så skarpt som i Special kan du måske sige om det rigtigt eller om gameplay er det samme? Altså om det reagerer ligeså skarpt? Sorry den blev lidt kringlet ;-)

Der Skrives:
Gameplay-7

Now this is where it's gonna sting a little. This game feels a little rushed to me. For instance, there are no character intros and win poses only come after the second win. Also there have been changes to the movelist that I didn't like and controls don't seem quite as responsive as they were in RBS.

Hele pivtøjet her :-)
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/04-10 23:13 
det må være en smagssag læser du et af de andre reviews f.eks dette http://www.neo-geo.com/reviews/neo-reviews/rbff2/rbff2.html

"Again control is perfect fantastic classic realbout setup and the response is very very tight moves are pulled off with ease and no movements are over complecated.I do have to say i do prefer to have 2 punches and 2 kicks but for the real bout series A punch B kick C hard attack and D for line change is perfect "

men skal lige kigge på det igen, men synes stadig ud fra ps2 udgaven, at jeg kan have svært ved enkelte H eller P moves,og bevægelserne for disse er jo ret lig dem i kof og der kæmper jeg ikke med at udføre dem. men skal nok se om jeg kan spotte upræsisheder i styringen , så giver jeg et svar i morgen aften
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 02/04-10 23:30 
Ok jeg takker :-)

Det lyder jo godt tror måske RB2 eller RBS bliver mit næste indkøb.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 11/05-10 18:46 
Nogen der kender til den her titel det lyder godt nok meget vildt og så er det endda et Treasure spil :-)

F.eks:
Yu Yu Hakusho Makyo Toitsusen was released in 1994 as the 5th game Treasure had produced for the Mega Drive console. YYH, as I like to refer to it, was Treasure's first first shot at a fighting game-and they hit a bulls-eye. It is based directly from the popular anime with same name, which I have never seen, thus my opinion will never appear biased. Here's a brief description of YYH: a mix between Fatal Fury and a 32 bit Capcom fighter. I believe YYH was the pioneer for all of the Capcom fighters that spawned after its release, thus I find it to be incredibly original in its brilliance. If you're one of the many Street Fighter, Dark Stalkers, X-Men, Marvel Super Heroes, Power Stone, or SNK fans out there, you better get ready to convert to what I find to be the finest 2D (if not any) fighting game in existence.

Yu Yu Hakusho: Makyo Toitsusen
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 11/05-10 18:52 
Det spiller på mange måder, som en slags pre Bleach DS. Der er ikke noget at råbe hurra over, men alligevel okay sjovt og et ret imponerende forsøg på en alternativ fighter.

Mener TLO har haft det tilsalg?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 11/05-10 18:57 
Ok synes også lidt det lyder som en overdrivelse det review. Bedste 2d fighter in the world....I think not :-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 11/05-10 18:58 
Mange af deres reviews er ret så hat og briller. Men stadig en super info side.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 11/05-10 20:58 
Ja det kan vi blive helt enige om :-)
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 14/05-10 08:59 
Her er lidt mere info om spillet..

Yu Yu Hakusho: Makyo Toitsusen 1994
nerosnerosSkrevet 14/05-10 09:16 
Hey tak for det :-) Synes nu ikke det lyder helt ved siden af. Jeg bliver jo nok nødt til at finde det.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 22:21 


Street Fighter VS Breakers
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 12/10-10 23:11 
Men Breakers Revenge er jo noget helt helt andet......med løgn bagefter ;D
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 12/10-10 23:23 
Det er vel nærmest tradition, inden for den japanske spilindustri, at "stjæle" med arme og ben. De ser det nok nærmere som udvikling?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 20/10-10 15:36 
Jeg har jo en forkærlighed for lidt Obskure fightere. Jeg har længe tænkt lidt på at anskaffe mig et World Heroes spil. Der findes vist fire af slagsen. Hvilket et skal man vælge hvis det var? Nogen mener World Heroes 2 mens andre siger Perfect..!

Hvad siger i?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/10-10 17:11 
Jeg har kun prøvet 2'eren, eller også var det Perfect, men de er vist alle rimelig dårlige :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/10-10 21:07 
Tror hellere jeg må købe Fatal Fury Speciel hvis det skal være en low-rangsfighter ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 21/10-10 08:02 
Det er i hvert fald et bedre spil om ikke lige min smag. Jeg har beholdt AES-versionen for æsken alene. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 21/10-10 08:13 
Det bliver også helt sikkert købt som AES da jeg synes boksen og coveret ser alt for fedt ud ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 21/10-10 12:16, rettet 21/10-10 12:52 
World Heroes Perfect er SÅ sejt! Det er ren b-fighter. FF prøver på noget det ikke kan, indtil MOTW.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 21/10-10 12:55 
Er det? Hehe ok måske jeg skulle støve WHP op alligevel så på et tidspunkt! Men klart det bedste ville jo være at få fat på MOTW ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 26/10-10 20:11 
Apropo B-fightere så har jeg altid synes Aggressors of Dark Kombat ser mega dejligt ud :-)

Tjek lige finish move med "White Tiger"!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 26/10-10 21:22 
Hvid tiger = trumfkort.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 26/10-10 22:27 
Hehe præcist ;D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 27/10-10 20:54, rettet 03/11-10 18:55 
Alf81>
FF prøver på noget det ikke kan, indtil MOTW.

Arrgh Alf81 ;-) Det er jeg ikke helt enig i faktisk. RBS er et godt spil har jeg lige fundet ud af :D Gameplayet her er da rimelig spot on af en oldschool fighter at være på trods af auto-comboer og den slags! Spillet har da en totalt badass stil! Jeg har simpelthen en kæmpe svaghed for lydene og de enormt flotte bagrunde i det spil!

Har jeg foresten fortalt jeg lige har købt det til 16 bananer på ebay! Selvfølgelig som MVS :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 03/11-10 18:57, rettet 04/11-10 20:41 
Findes der et sted på nettet hvor man kan få lov til at se en rigtig move-liste fra forskellige fighters? Måske endda printe det ud og sådan ;-) Jeg er træt af dem de har inde på Gamefaqs :-/
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/11-10 20:42 
Ninja Masters ser så utrolig lækkert ud. Jeg må have det spil...snart!

4 indlæg i træk :D

Ninja Masters
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/11-10 20:50 
Sejt, det kendte jeg ikke, det vil jeg også lige se på jen daw :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig