X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/06-09 16:52 
Lyder jo godt :)
KTCKTCSkrevet 27/06-09 17:29, rettet 27/06-09 21:41 
Konsolkongen>

Da jeg for flere år siden moddede min Xbox med lys og det hele, malede jeg den også, og det er kun steder, hvor den har været i kontakt med skarpe genstande, som alligevel ville ridse i plastic, at det er gået af.
Opskriften var grundig rengøring, grunder og 2-3 lag Motip Akrylic Spray og klar lak til forsejling.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 27/06-09 17:39 


Seimitsu FTW stick, nu også på ebay.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 27/06-09 19:09 
Besked sendt.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Alf81Alf81Skrevet 27/06-09 23:20, rettet 27/06-09 23:29 
Konsolkongen>
Så burde de vel også kunne finde ud af at sætte artworket rigtigt på? :)


Er rimelig sikker på, at det er noget beskyttelsesplastik. Sådan så mit stick i hvert fald også ud, da jeg fik det.

Nogen herinde der har spillet noget Garou endnu?

EDIT:

Hov Kristensen, kunne lige se, at du skrev at du havde spillet det. Hvem spiller du med og hvor meget hader du det? :D
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/06-09 00:59 
Jeg ELSKER Garou, og jeg er ikke god til det overhovedet, men der er ikke rigtig noget man kan blive frustreret over, selvom man taber, for det spiller som det skal. Bedste SNK fighter og det binger lige ind på en top fem over bedste fightere gennem tiderne hos mig.

Jeg tror det hænger lidt sammen med min pludselige fascination, men alle figurer i Garou vil noget af det rigtige for mig, men ingen så meget som Terry Bogard. "Come on! Lets get selious" :p
Han er så meget for meget på en koreansk, amerikansk facon, at han ikke er til at stå for.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 28/06-09 12:43, rettet 28/06-09 12:49 
Kan mærke jeg ikke kan tage det så seriøst og det er til stor hjælp, når jeg spiller :) Forestiller mig, at jeg kommer til at bruge megen tid på Garou - det er et lækkert pausespil, når man gerne vil have en smule ro på. Man spammer bare derudaf og afventer hul igennem. Koreafighteren der faktisk kunne :D

Jeg regner med at være på fra engang i eftermiddag, til sent aften. Det kunne være sjovt med et par matches mod nogle herinde fra :)
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 28/06-09 12:57 
Hvorfor kalder I det en koreafighter?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 28/06-09 13:04 
Mener TLO engang udtalte, at KOF serien lignede noget der var hot i Korea. Siden har SNK bare været Koreafirmaet :)
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/06-09 13:20 
@Alf

Det kan godt være jeg kommer på i eftermiddag, hvis jeg ellers kan løsrive mig fra det forfærdelige SFIV og dets 3d-leg med regler.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 28/06-09 13:23 
Jeg befinder mig et sted, hvor jeg også kan være med på SFIV. Så vi kunne evt også tage nogle kampe i det? Skal dertil godtnok lige sige, at jeg ikke kan holde til det i ret lang tid ad gangen.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 28/06-09 14:31 
Er der online play i Garou på X360?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 28/06-09 14:32 
Ja der er. Det var bare mig der kom til at sprede lidt FUD fordi jeg ikke vidste bedre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 28/06-09 16:45 
Sumez>
Er der online play i Garou på X360?


Ja og folk er en smule kedelige online. Jeg har nu oplevet én 10-15 gange, at folk disconnecter hvis de ikke kan holde til at tabe. Det er vildt så meget man kan gå op i leaderboards :/ Synes faktisk man, på en eller anden måde, burde rette spillet til, så den slags gav minuspoint.

Men folk der kunne have lyst til at spille fightspil mod mig, kan bare adde mig. Har to kontoer - AlfEightyOne og AlfexKidd.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 29/06-09 09:22 
dRxL>
Ja der er. Det var bare mig der kom til at sprede lidt FUD fordi jeg ikke vidste bedre.

Det har jeg ikke lagt mærke til :P - Jeg spurgte bare pga. min egen tvivl. Det ville jo være nemt at formode at det bare er en emulering af Neo Geo-udgaven, som jeg allerede ejer alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 29/06-09 09:54 
Alf81>
Ja og folk er en smule kedelige online. Jeg har nu oplevet én 10-15 gange, at folk disconnecter hvis de ikke kan holde til at tabe. Det er vildt så meget man kan gå op i leaderboards :/ Synes faktisk man, på en eller anden måde, burde rette spillet til, så den slags gav minuspoint.

Sådan er det i mange online spil desværre :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 02/07-09 07:49 
1UP er også vilde med BlazBlue...

With BlazBlue, Arc Systems Works pushes the boundaries of the fighting genre, while exploring new, penetrating ways to increase and sustain its community. They empower the player with the necessary tools to learn and build a strong foundation in a game marked by excitement and fun. BlazBlue stands as one of the best games in Arc System Works checkered catalog, and its influence will no doubt be seen in other fighting games that come out after. Take note, Capcom and SNK, of Arc Systems Works' indelible mark on online matchmaking. Their work deserves attention -- and praise -- because it exceeds expectations and delivers a thoroughly well-thought out, pragmatic, and enjoyable online experience. I can say without hesitation that BlazBlue raises the barometer on which all fighters should be judged.


A
BeanoBeanoSkrevet 03/07-09 09:35 
GameTrailers's anmeldelse er oppe... 9.0 :D

HD review
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 03/07-09 14:46 
Downer til USB, og ser på PS3 nu...! Håber bare ikke at blive for overgearet og dehydrereret, mens jeg ser klippet... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Alf81Alf81Skrevet 03/07-09 18:14, rettet 03/07-09 18:14 
KOF ´98 Ultimate Match er oppe på XBLA nu. Findes der folk herinde, der kan stå inde for det? Jeg har aldrig rigtigt fattet gameplayet, men ved at det er denne version man spiller til SBO.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 03/07-09 18:52 
98'eren er det bedste af de tidligere spil i serien, og måske også det bedste i hele serien.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 03/07-09 22:24 
Hvad har man rettet i Ultimate Match, siden det har fået en revival? De har gået online-amok over det i Japan de sidste par år på PS2.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/07-09 03:51 
Hva med noget PC fighter for en gangs skyld?

Vanguard Princess
Alf81Alf81Skrevet 04/07-09 13:43 
Se, det ser faktisk meget mere interessant ud, end det meste :)
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 05/07-09 23:14, rettet 05/07-09 23:15 
Alf81>
Hvad har man rettet i Ultimate Match, siden det har fået en revival? De har gået online-amok over det i Japan de sidste par år på PS2.

Du kan læse lidt mere om forskellene på wikipedia. Jeg har lige købt det og vil kigge lidt nærmere på det.

The_King_of_Fighters_'98#Ultimate_Match@Wikipedia.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 06/07-09 14:00 
Naiera>
98'eren er det bedste af de tidligere spil i serien, og måske også det bedste i hele serien.

Personligt har jeg altid været gladere for '99 og '00, men det er pga. minimale forskelle som nogle moves der først er tilgængelige fra '99, den grafiske stil, musikken, figuren K', osv.
Bortset fra Strikers, spiller de trods alt ret ens, og det var først og fremmest med '98, at spilmekanikken blev finpudset til det gameplay jeg nyder ved KOF-spillene.
'98 er et godt valg, da det er favoritten hos mange.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/07-09 11:05 
Kan man ikke fjerne de borders der er i KOF98 og MOTW på LIVE udgaverne?!
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 07/07-09 11:27 
Hvis der nu skulle være nogen med brændende lyst til Garou, 3rd Strike, SFII HD Remix eller SFIV, så vil jeg hjertens gerne spille på live. Mit tag er Kbandit.
Og for at holde det lidt on topic så snyder man sig selv for SNKs bedste fighter, hvis man ikke anskaffer sig Garou på en eller anden måde :D
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 07/07-09 13:17 
Samurai Shodown IV er SNK's bedste fighter!
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 07/07-09 13:31 
Det er, om noget, hot i Korea :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 07/07-09 13:44 
Hehe tænkte nok jeg var født derover ;-)
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 07/07-09 14:16 
@kbandit: Jeg spiller 2d fightere hele tiden for tiden, send mig en pm når du ser mig online.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 07/07-09 16:31 
Jeg har da planlagt at spille skiftevis Garou og SFIII hele dagen i dag og imorgen med. Så hvis folk har lyst til den slags, så meld endelig ud. Ikke at det er kedeligt at spille kun mod Kasper, men det kunne da være sjovere hvis der var flere herindefra der gad :)

Igen, igen.

Ad AlfEightyOne og/eller Alfexkidd
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 07/07-09 16:50 
Jeg har lavet et SF3 spil du kan joine på xbox live.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 09/07-09 17:13 
MvC2 d. 29 juli på XBLM. Ingen dato for PSN udgaven endnu.

"Capcom: Marvel vs Capcom 2 on XBLA July 29, PSN date coming 'soon'"
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/07-09 17:22 
Der er en demo af det på US PSN.
SumezSumezSkrevet 10/07-09 07:23 
Beano>
MvC2 d. 29 juli på XBLM. Ingen dato for PSN udgaven endnu.

Puha, kunne godt være jeg snart skulle se at komme videre med det arcade stick! Man får jo snart brug for det, nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 10/07-09 09:26 
Mit BlazBlue kom i går og jeg fik lige prøvet det lidt. Stort set umuligt at spille ordentligt uden stick desværre. Supers (Distortion Drives) er meget svære med pad og de mange speciel manøvre spillet har (double jump, air dash, barrier block, burst, gør pad kontrol til et dårligt alternativ.
Dog er spillet enormt underholdende, men det er langt mere hardcore end Street Fighter 4, der er en masse systemer at sætte sig ind i, som heldigvis forklares ret godt på intro discen der følger med LE udgaven. Vil kigge lidt efter et stick hvis der ikke skulle være noget nyt om en EU udgivelse indenfor et par uger.
nerosnerosSkrevet 10/07-09 09:28, rettet 10/07-09 09:29 
Alle fighters skal jo spilles med stick :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-09 09:55, rettet 10/07-09 10:02 
Jeg fatter ikke en skid af systemet i BlazBlue men jeg er glad for at det er så story heavy. Har lagt mærke til at man først kan låse op for de dér "fatalities" når man gennemføre med en karaktér i Arcade mode.

Det overraskede mig at der var en historie i arcade mode som jeg ville forvente i story mode og en historie i story mode som jeg ville forvente i et Jrpg.

Anyway, jeg må se at få set den DVD i weekenden.
BeanoBeanoSkrevet 10/07-09 09:59 
Ja der er godt nok meget tekst og dialog i Story mode :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-09 08:45 
Der er Evo 2009 lige nu hvis nogen har lyst til at kigge med

http://www.evo2k.com/live/
dRxLdRxLSkrevet 24/07-09 12:29 
Synes at der lang tid siden Penny-Arcade har ramt så hårdt lige i plet med et computerspil/genre:

2d fightere
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 24/07-09 14:11 
Tjah...Jeg forstår faktisk aldrig noget af det der? Jeg synes bare det er utrolig grimt tegnet og kedeligt ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 24/07-09 15:39 
Nej, det er da intelligent humor og fedt artwork ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/07-09 16:05 
Jeg har stadig ikke fået tid til at sætte mig ind i BlazBlue endnu men jeg syntes stadig at det er fedt og fedt at se andre spille for at se hvad man kan i spillet.

http://www.youtube.com/watch?v=d-bjrW-UNrA
NaieraNaieraSkrevet 27/07-09 10:17 
Jeg kan varmt anbefale at man læser fortsættelsen til BlazBlue-striben inde på penny-arcade.com ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 27/07-09 10:19 
Jeg tager det som et tegn på at BlazBlue er en skidegodt fighterspil? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 28/07-09 22:38, rettet 28/07-09 22:39 
Blazblue er som ArcSystem nu kan lave dem. De kompensere for et godt spil med en masse fyld. Er næsten ikke i tvivl om at spillet virker, men tror samtidig også, at det er dømt færdigt (som slut og og død) inden næste SBO.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 28/07-09 22:44 
SBO?
Bashful Neophyte
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig