X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 15/01-08 22:25, rettet 15/01-08 22:26 
Vil jeg også gerne vide da jeg køber et stick snart. I det klip som jeg viste der siger de vist det er 4 vejs som er bedst til fighters, men jeg er ikke sikker.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-08 22:30 
Jeg vil umildbart tro at 4 vejs er bedst til shooters mens 8 er til fighters. For mig i hvert fald.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/01-08 23:21 
Jeg har aldrig brugt et 8-vejs arcadestick og jeg har aldrig følt noget behov for at bruge et.
Der er ikke nogen af de klassiske 2d-fighter bevægelser der ikke kan laves med et 4-vejs stick.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-08 23:23 
Nej det er der ikke. Men det må være nemmere med et 8 vejs. Sådan en restrictor koster heller ikke alverden så sådan en må jeg have med næste gang jeg bestiller fra arcadeshop.de.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/01-08 23:26 
Men kan den overhovedet passes ind i et standard hori stick til xbox360?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 16/01-08 00:56, rettet 16/01-08 01:28 
kroebocop>
det skal være et med 8 ways.

Skal du ikke bare have et godt arcadestick? Køb nu bare det Hori, bedre får du det ikke. Der er Sanwa dele i og det er det samme som sidder i de fleste japanske kabinetter.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 16/01-08 13:02 
Jeg har snakekt med xbox support og BC til GGXX#reload skulle være på vej, dog uden at de kunne give mig en præcis dato, men jeg fik et reference nummer jeg kunne ringe på hvis der ikke var sket noget efter et par uger.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 16/01-08 13:05 
Angående arcadestick til xbox360:

Man skal huske på at udvalget af arcadestick er stærkt begrænset. Så vidt jeg ved er det fra Hori det eneste brugbare klassiske arcadestick der findes til konsollen.

Og så er vi tilmed heldige, så vidt jeg husker kom der ikke et brugbart arcadestick til den oprindelige xbox.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 16/01-08 13:28 
Du har ret undtagen i det sidste. Der kom en ordentlig klods af et arcade stick i forb. med Street Fighters jubilæum. Virker faktisk både til PS2 og Xbox og er stort, lækkert og robust.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 16/01-08 14:25 
Det kan sagtens være, at Anniversary sticket er stort, lækkert og robust. Men det er lavet af Nubytech og skulle efter sigende føles meget billigt. Tror det mere er et samlerstykke end det er brugbart.

Til den gamle Xbox vil en PS til Xbox converter nok være den bedste løsning. Og til PSX/PS2 findes der jo' et hav af gode sticks.
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 16/01-08 14:58 
Converterne fungerer ofte dårligt med uoriginale sticks. Jeg har ikke brugt mit Anniversary så meget, så jeg vil ikke være alt for stålsat, men jeg husker det som godt. Og det har ikke den der lille dumme kugle i toppen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 16/01-08 15:02 
Wehner>Og det har ikke den der lille dumme kugle i toppen.

Det er så en smagssag, men vi er mange der foretrækker ball-sticks fremfor teardrop-sticks.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 16/01-08 15:26 
Wehner>
Converterne fungerer ofte dårligt med uoriginale sticks.

Ej, det lyder da trist. Hvordan, kan du komme nærmere ind på det?
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 16/01-08 15:37 
Jeg købte PS2 SFII Anniversary joypads inden de kom til Xbox. Planen var at bruge dem til emulatorer på min moddede Xbox, så jeg ikke behøvede have alle mine gamle konsoller stående fremme. Prøvede tre forskellige mærker convertere, men alle havde et eller andet, der ikke duede. Efter at have læst lidt op på det fandt jeg ud af, at det ofte er tilfældet med uoriginale controllers og convertere. Ikke at jeg synes, det giver mening.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 16/01-08 17:12 
Nå men til noget helt andet.
Udover King of Fighters, Guilty Gear og Street Fighter spillene, er der så noget derude man bør kigge nærmere på?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 16/01-08 17:19, rettet 16/01-08 17:21 
Hvis ikke det behøver være til Xbox og dermed online, vil jeg mene alle burde kigge nærmere på Hokuto No Ken fighteren her:

http://playright.dk/infotitel.php?id=44389

EDIT: Og så er Arcana Heart så småt påvej hjem til mig.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-08 18:46, rettet 16/01-08 19:01 
dRxL>
Men kan den overhovedet passes ind i et standard hori stick til xbox360?

Jeg er ligeglad :) Men hvis hori bruger sanwa dele i deres stick (hvilket de nok gør) så burde den passe lige over. Det vil naturligvis virke på mit moddede DC stick, da det bare en en plade der skiftes ud på pinden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 16/01-08 19:29, rettet 16/01-08 19:33 
Alf81>
Hokuto No Ken fighteren

Ja det er en super fed fighter titel, og jeg glæder mig til at komme rigtig igang med det når jeg får købt mit Hori stick :-)

PS2 controllers sucks til fighter spil :-(
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/01-08 22:25 
Så fik jeg bestilt det god damn Virtul Fighter hori stick, nu mangler jeg bare Street Fighter Anniversary og det dyrt på Amazon, den billige kun jeg ikke købe? er der andre steder den er til at støv op?
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 16/01-08 23:09 
Jeg fandt en del billige kopier på ebay.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 16/01-08 23:10 
Er der i øvrigt nogle glade xbox360 ejere der vil game lidt Street Fighter II' med mig over live?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/01-08 19:03 
kroebocop>
Så fik jeg bestilt det god damn Virtul Fighter hori stick, nu mangler jeg bare Street Fighter Anniversary og det dyrt på Amazon, den billige kun jeg ikke købe? er der andre steder den er til at støv op?

Har købt det hele nu. Tænkte på, kan man godt få en anden person til at hente en pakke for en, for jeg får nok ikke tid pga af arbejde og hvad skal personen bruge, billede id og underskrift?
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 17/01-08 19:05 
Personen skal have en fuldmagt med fra dig. Min kærste har ihvertfald hentet en del pakker for mig ;-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/01-08 19:20 
OK, men hvad skal personen bruge, jeg tænkte på et pas og en underskrift, hvad brugte din kæreste?
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 17/01-08 21:14 
Øh lad mig se jeg tror at personen skal have et pas eller kørekort med hvis pakken er rekommanderet ihvertfald.

Ellers har det fungeret sådan, at jeg har skrevet på et stykke papir, at min kærste har min fuldmagt på at kunne hente den, og så en underskrift fra mig osv. På mit posthus er de ret strikse med billed id og vil kun tage imod pas eller kørekort så hver lige opmærksom på dette.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 18/01-08 14:46, rettet 18/01-08 14:50 
Jeg har lige fået King of Fighters 2002 ind af døren til blot £1.89 + £4 i forsendelse fra amazon.co.uk. Det kører på x360 og har online play, men der er ingen andre der spiller det online. Så se at komme ud af hullerne, køb det og spil med mig! =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 18/01-08 15:40 
Jeg er klar på alt det der fillajs engang i næste uge.

Har netop idag modtaget mit nye hævekort, eftersom at have mistet mit gamle i en brandert. Men som alting er, kan jeg nok først komme til at slide på mit nye kort i næste uge - der er jo' alligevel en del ting der skal bestilles hjem, inden jeg kan være klar.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 18/01-08 16:56 
Du kan glæde dig =) Jeg har lige haft en masse fede kampe i Street Fighter II' over Live =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/01-08 02:07 
neros>
Øh lad mig se jeg tror at personen skal have et pas eller kørekort med hvis pakken er rekommanderet ihvertfald.

Ellers har det fungeret sådan, at jeg har skrevet på et stykke papir, at min kærste har min fuldmagt på at kunne hente den, og så en underskrift fra mig osv. På mit posthus er de ret strikse med billed id og vil kun tage imod pas eller kørekort så hver lige opmærksom på dette.

OK, det prøver jeg:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 20/01-08 15:57 
Jeg sidder nu og leder efter SF Anniversary Collection til Xbox og kan kun finde det til lige under 300 kr. Hvad gav I for det?
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-08 16:07 
Jeg vil da også lige komme med en kommentar omkring Street Fighter Champion Editon til PCE.

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=27353

En kammerat og jeg sad igår aftes og rodede lidt med det. Taget hardwarens begrænsning i betragtning og ikke mindst alderen på selve spillet, må jeg sige at det er ganske fin port. Den vælter ikke mange kegler overfor f.eks KOF serien eller Garou, men den er billig! Alene det faktum gør at burde findes i enhver PCE samling.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/01-08 18:25, rettet 20/01-08 18:25 
Ja, jeg er virkelig imponeret over det spil, og så på HuCard.
Det kører faktisk bedre end SNES-udgaven, og er kun underlegen hvad angår musikken og antal farver.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 21/01-08 00:16 
Jeg endte med at vinde en amerikansk ebay auktion ved $25 +$18 i forsendelse, så ca. 225kroner i alt. Der var også en del kopier til salg fra europa på ebay, har du prøvet at kigge der?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 21/01-08 04:28 
Nå, nu endte det med jeg købte et spritnyt eksemplar til ca 270kr via ebay. Derudover købte jeg også CVS2 EO og Capcom Fighting Jam til noget der minder om ingen penge på amazon.co.uk.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 21/01-08 13:04, rettet 21/01-08 13:08 
Capcom vs. SNK 2 er helt sikkert et godt spil, men har du ikke glemt at se om det er med på bagudkompatibilitetslisten (det er det endnu ikke)?

Burde du ikke købe KOF 2002 også, så du kan spille det med mig?
http://www.amazon.co.uk/King-Of-Fighters-2002-Xbox/dp/B0009XQEQM/ref=sr_1_6?ie=UTF8&s=videogames&qid=1200917271&sr=1-6

Bagudkompatibilitetslisten
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 21/01-08 14:37, rettet 21/01-08 14:41 
I sidste ende, besluttede jeg mig alligevel for at købe en gammel Xbox. Det er bare en meget billgere løsning for mig. Pt er der en kampagne i GameStop på en Xbox med tre spil til kun 500,-

Godtnok er KOF ikke lige min kop tea, men kan da godt se man næsten er et dumt svin for ikke at bestille det hjem, når det nu er så billigt.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 21/01-08 14:45 
Hvad vil du gøre med arcadestick?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 21/01-08 14:56, rettet 21/01-08 14:56 
Alf81>
Godtnok er KOF ikke lige min kop tea

Giv det en chance til. :)
Tog mig også lidt tid at falde for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-08 14:57 
Helt enig. SÅ slemt er det nu heller ikke :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 21/01-08 15:19, rettet 21/01-08 15:23 
dRxL>
Hvad vil du gøre med arcadestick?

Jeg fandt en converter til ca 30 kr. Den skulle virke perfekt.

Mht. KOF, så er problemet nok bare, at jeg simpelthen ikke kan differentiere min spillestil fra Capcom fighters. Der mangler ofte de sidste to knapper for at kunne udføre pokes og partitions :) Jeg har ikke spillet serien nok til at vide om det er korrekt eller ej, men synes heller ikke jeg kan finde cancels under combos, selvom der er frames der ikke direkte er angreb. Sidst men ikke mindst, så er jeg ikke så vild med figurdesignet deri heller.

EDIT: Og ja, jeg er udemærket klar over, at jeg har valgt Terry som ikon ;P Men der er hverken Dark Hadou Ryu eller Yun.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/01-08 22:49 
Jeg skal bruge en converter fra 360 til den gamle xbox. De spil jeg har købt virker ikke eller også er der sprite fejl. Please hjælp jeg er ved at blive meget træt af 360 bagudkompatibel hallø:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 22/01-08 03:29 
Forstår ikke helt hvad du mener med "en converter fra 360 til den gamle xbox"? Hvilke spil drejer det sig om, der ikke virker %100?
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/01-08 09:18, rettet 22/01-08 09:20 
De 3 jeg har fået indtil vidre: GGx2(burde virke), Marvel vs Capcom(sprite fejl) Taito Legends 2. Converteren skal jeg jo bruge fordi jeg har bestilt det der Hori stik.
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 22/01-08 14:51, rettet 22/01-08 14:54 
Jeg tror ikke at en sådan konverter findes. Min egen plan er, mest for sjov, at lave et program til en computer der læser usb inputtet fra et x360 stick og oversætter det til det tilsvarende output fra et xbox1 stick og sender det til xbox'en.

Nok noget jeg først går i gang med om nogle uger, hvis jeg kommer i gang med det.

Hvis det lykkes med et tilfredsstillende resultat skal jeg så have "un-hacket" min xbox1 så den kan gå på live. Jeg går ud fra at jeg kan bruge mit guld-abonnement på begge maskiner.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 22/01-08 14:57 
Er der ikke noget med at man skal overføre kontoen fra en maskine til en anden hver evig eneste gang? :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 22/01-08 15:16 
Kun hvis det er mellem to 360ere. Man kan sagtens have sit id på en 360 og den originale samtidig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 22/01-08 15:30, rettet 22/01-08 15:32 
Okay... Indtil videre er vi dRxL, Kroebocop, Kristensen og jeg selv. T.L.O skal nok også blive klar inden længe.

Jamen, det kunne da gå hen og blive ganske underholdende dette Xbox fighter eventyr :)

EDIT: Da Senzai må da også være klar?
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/01-08 18:37 
Nå, køber bare et arkadestik mere hvis jeg kan finde et cool et.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/01-08 20:12 
Det funker bare det Hori, er ved at spille SF 3th strike, dæieligt:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 23/01-08 20:47, rettet 23/01-08 20:48 
EDIT: Da Senzai må da også være klar?

Helt Sikkert!

Men...

Klar på hvad`? ^^;

Godt, være, at jeg tåger, men har lige fået bank af en JuggleSpasserReptile i UMK :0P

Folk Adder bare. Mit GamerTag er Shin Senzai
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
1'425 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig