X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtua Fighter 5 GamerTags!


Svar
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 18/10-07 19:17 
Så sker det. Iaften når klokken har passeret 24/00.00, så er der en uge til at VF5 lander herhjemme.

Derfor vil jeg da lige høre, hvem der har tænkt sig at game VF5 på 360, så vi kan få nogle battles.

Post jeres Tags!

Mit er;

Shin Senzai
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
3of193of19Skrevet 18/10-07 23:35 
Jeg køber det også. Skal "desværre" til Berlin næste weekend, så kommer først online mandag. Og så skal jeg lige en tur i dojoen for at lære Lions, Aois og Gohs nye tricks :)

Xx 3 of 19 xX
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 19/10-07 21:24, rettet 19/10-07 21:25 
Fantastisk! Vi er ikke så mange fightere på 360´eren, så adder dig lige!'

MEN ARGH!! Går ud fra, at med den avatar, så spiller du også med Goh. Den eneste character jeg spiller! ^^;
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
3of193of19Skrevet 19/10-07 23:00 
Avataren her på PR er fra min Goh fase. Spiller også som sagt Aoi og Lion, og vil i hvert fald lige prøve Eileen og El Blaze. Men jeg skal lige have luret deres komboer og flowcharts, synes de er lidt halvkomplicerede at spille fra demoen. Især Eileens mærkelige udfald som man kan lave efter alle mulige moves synes jeg er ret forvirrende.
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 20/10-07 19:13 
Heh, ok :P
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
dRxLdRxLSkrevet 20/10-07 21:50 
Med andre ord: Du kan roligt regne med at få grumme smæk af 3of19 online ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 20/10-07 23:13, rettet 20/10-07 23:13 
Nåja, jeg har ikke rørt VF i ca 2 år, så jeg er ret rusten fortiden...
Skal du ikke også have det dRxL?
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 20/10-07 23:42, rettet 20/10-07 23:58 
dRxL>
Med andre ord: Du kan roligt regne med at få grumme smæk af 3of19 online ;-)

Heh, Nu er jeg jo heller ikke helt ny til genren. Kom top 8 ved DM i Tekken 4 (uden skulderknapper! Var der ingen, der havde fortalt mig, så selvom jeg havde gået og øvet mig nonstop med Kazuya, var jeg nødt til i sidste øjeblik at skifte til Hwoarang :P ), er S Rang i DoA 4 og ligger top 200 på world Rating Boardet :0P.

Har dog ikke spillet så meget VF, da jeg i de glade PS2 dage, sad og Nørdede Marvel vs Capcom 2, men igen, så var DoA 4 det første DoA spil i serien jeg prøvede, og det gik jo meget godt!

Jeg vil dog ikke lave det her til en Beef eller prale tråd. Er bare glad for at finde nogle flere fellow Fighter Gamere på 360´ren. Troede ikke, at der var andre end dem, jeg allerede kender fra DoA og UMK3 :)

Eneste jeg frygter er lidt om det funker online. Synes næsten Sega burde lave vinduer for movesne et eller to frames højere. Kan kun forestille mig faile Gohs Attack throws. Timingen skal jo være så hjernedød præcis, og så med lidt Delay. ARGH!
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
GreaseballGreaseballSkrevet 25/10-07 10:23 
Regner også med at skaffe mig VF5, når man nu har spillet alle de andre så...

Er ikke så lidt rusten da det snart er lang tid siden jeg har spillet VF. Har spillet en del DoA4, dog ikke så meget online da jeg syns det laggede konstant. Håber det virker bedre i VF.

GamerTag: Greaseball DK
3of193of19Skrevet 25/10-07 23:14 
Er det virkelig kun os tre der skal have VF5 i morgen? Det er godt nok pinligt... Jeg er skuffet, P:R!
RJKRJKSkrevet 25/10-07 23:16 
Alle andre spiller det jo på den overlegne konsol ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-07 23:18, rettet 25/10-07 23:18 
Jeg vil hellere spille med et ordentligt D-Pad og en maskine der ikke bryder i brand...

Jeg er heller ikke så vild med online i fighterspil når internettet ikke er hurtigere end det er. Med mindre SEGA har lavet en fantastisk netkode så skal alt times på en helt anden måde når man spiller online.

Desuden så har jeg allerede spillet til PS3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 25/10-07 23:57, rettet 25/10-07 23:58 
Nu skal VF alligevel spilles med stick. Sjovt nok siger en del på virtuafighter.com at det skulle gå ret fint når man bruger analogsticket på Xbox 360. Efter lidt tilvænning selvfølgelig :)

Selvfølgelig bliver det svært at spille med f.eks. Japan og USA, men her i lille DK burde det nok gå ret ordentligt. Fuzzy Guarding kommer nok ikke til at virke optimalt, men resten skulle være ok.

Xbox versionen har jo også opdateringerne for version C (et hav a nye items og finjusteret spilbalance), forbedret A.I., VFTV (download af replay data og at man kan dele med andre lidt som i Halo 3) og man kan gemme sit save på et Memory Unit og tage sine custom characters med til venner og træf. Nåja, og online VS :)
Så man må sige det har betalt sig at vente til denne udgave kom.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/10-07 00:35 
RJK>
Alle andre spiller det jo på den overlegne konsol ;p

Ja... man får ondt af dem ;D
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 26/10-07 19:53 
Uha, så har jeg fået det! Det kører overraskende godt online, bortset fra, at jeg får tæsk! xD

Uha, jeg sad også lige og stenede leaderboards, og kan se, at det pt er en Dansker, der ligger på 5 pladsen på Online ranked vs boardet. 101 wins og 6 losses. Nice.

Synes det er en skam, at man KUN kan spille 1 vs 1 online. Det dræber lidt communitiet, synes jeg.
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
3of193of19Skrevet 27/10-07 20:54, rettet 27/10-07 20:54 
Hvad er hans/hendes Gamertag?

Maaske laver de team modes senere, kunne vaere fedt for turneringer.
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 27/10-07 23:45 
Han hedder lille dk 3. Jeg har spillet nogle player matches med ham. Fin fyr, dog lidt for hjernedødt god til spillet! Eller også, er det fordi, jeg er n00b! :D

Tror ikke, at det updates til det. Det virker som om at Sega bevidst har lavet det så dårligt. Det skulle jo nødigt konkurrere for meget med arcade halleren (som om vi har nogle andre steder end London her i EU).

Det er bare så syndt, at man kun være to i en lobby, vi er jo en del fra DoA/UMK, som gerne vil Game VF sammen, og det kan vi ikke :/

Fedt spil, og god NetKode. Bare alt for ringe design. F.eks er der ikke noget, der hedder Item Battles online, så man er nødt til at slave sig igennem quest mode, hvis man vil costumize sin mand, og hvor stener er det ikke, at banke AI, når der er online play? Hvem gider det, andre end Ach-ludere?
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
DarklynoonDarklynoonSkrevet 06/11-10 14:03 
jeg vil godt prøve dette online, er der nogle som stadig spiler det uden at være vildt gode til det?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig