X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad sker der med Premium?


Svar
JAAJAASkrevet 17/10-07 17:28, rettet 17/10-07 17:29 
Nu har der været udsolgt af 360 Premium i langt over en måned hos Elgiganten online (er helt fjernet). Deres kundeservice kan ikke give nogen forklaring eller info om, hvornår der kommer nye til. De kunne lige klare at henvise til en eller anden enkelt filial i Nedre Skeppelse, der havde et resteksemplar stående. I en anden stor radio-TV kæde (husker ikke hvilken) fik jeg at vide, at Microsoft ved henvendelse fra butikken ganske enkelt ikke har noget at sige om, hvornår der kommer nye til. Er Premium ved at blive udfaset? Jeg vil selvfølgelig have den nye model, og for mig at se ramte en Premium til omkring 2300 kr. langt den bedste balance mellem pris/indhold.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 17/10-07 17:31, rettet 17/10-07 17:33 
Mon ikke bare de sælger ud for en samlet lancering af den nye model i modsætning til i sverige hvor den nye model kører side om side med den gamle men til en højere pris.

Edit:
Ellers har de et godt tilbud hos blockbuster for tiden:

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=334&mode=movie&ShopProductID=22750&m=Cust_PDB&PID=642

Det er angiveligt med HDMI dem de har i butikkerne, men du kan se det på bagsiden af æsken hvor der står hdmi nede i bunden.
I win, you loose
JAAJAASkrevet 17/10-07 17:42 
Takker :)
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-07 22:33, rettet 17/10-07 22:35 
JAA>
Er Premium ved at blive udfaset?

Nej, men der kommer sandsynligvis nye bundles snart(premium med to spil). Det er dog ikke bekræftet fra Microsoft endnu.

Så vidt jeg lige kan se på Elgiganten online, så har de ikke det store udvalg af konsoller. Ingen PSP, ingen PS3, ingen premium 360:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k00006TzMR0Ay?CatalogCategoryID=hXnD4QFHdkwAAAEOiBA03xiY

Der er kun Elites og Halo modellen til salg, når det kommer til 360. Men de har fået plads til hele tre udgaver af Wii :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JAAJAASkrevet 18/10-07 16:10 
Ja præcis! Det undrer mig noget.
JAAJAASkrevet 19/10-07 21:25, rettet 19/10-07 21:26 
Jeg endte faktisk med at købe den i Blockbuster i dag. Det er med HDMI og Benq drev, og den er altså MEGET stille. Jeg har godt nok ikke prøvet at sætte et spil i endnu (tror jeg sælger Forza 2). Prøvede lige den Test Drive demo, der var installeret. Det havde grafik som et middelmådeigt Xbox spil, så det droppede jeg hurtigt.

Ellers spændende bekendtskab indtil videre!
ElgenElgenSkrevet 19/10-07 21:27 
Skynd dig at hente RumGiraffen; man kan ikke leve uden };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JAAJAASkrevet 19/10-07 21:48 
Hvor kan man få nogle gratis MS Points? :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig