X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt fra Capcom - Street Fighter 4!


Svar
SephirothSephirothSkrevet 17/10-07 16:45 
Fra GamesRadar:

Street Fighter 4
Development has just begun and the `release` of the game is more than a year away. No platforms are yet confirmed - a highly stylised animated concept trailer of Ryu and Ken fighting was shown, but no game footage.

Ace Attorney: Apollo Justice
A new character and new series starring a rookie lawyer. Phoenix Wright makes an app... Se hele indlægget
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
95 emne(r).
« < 1 2

Svar
Alf81Alf81Skrevet 03/01-08 03:44 
I videoerne bliver der både vist 'cmk -> hadoken' og klassiske cross ups. Tilsyneladende tror jeg det kommer til at spille som SSFIIX, hvilket slet ikke er en dårlig ting :) Yoshinori Ono har endda også udtalt, at alle figurerne fra SSFIIX er med, plus (selvfølgelig) nye ukendte.

Grafikken huer mig nu godtnok ikke. Og jeg er stadig nervøs for at link-combos vil blive glemt, selvom Yoshinori Ono har lovet de ikke vil.
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 04/01-08 11:33 
Her er et af 1up's interviews omkring gameplayets system:

http://www.gamevideos.com/video/id/16822
Ting om dét og pis.
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 11/01-08 21:12 
Undskyld jeg er mig lidt n00b her, men SFIIX, hvad er det?

Hyperfighting? II Turbo?

Men hvis det betyder at Fei-Long er med, så er det NICE!!!, Håber også at Hugo og Makoto er med :0P
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
Alf81Alf81Skrevet 12/01-08 00:18, rettet 12/01-08 00:18 
Det er det japanske navn for Super Street Fighter II Turbo, ja.

Interessant at du spiller med Makoto og Hugo. Du skulle vel ikke være en af dem, der spiller 3'rd Strike via Live?
Ting om dét og pis.
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 12/01-08 01:15, rettet 12/01-08 01:18 
Heh.

Jeg har spillet åndsvagt meget med Hugo i Snk vs Capcom til PS2 :P

Han er nice. Jeg har 3rd Strike, men har først lige fået det for nyligt, og har ikke rigtigt taget mig sammen til at sætte mig ind i det, da det ikke er så fedt at spille mod mig selv :P

Men kan man spille Ryu i et spil så.... ej! xD!

Makoto virker meget fed, og jeg har leget del med hende i MUGEN, men igen. Har ikke rigtigt spillet SFIII. Synes bare hendes Fighting Style er så AweSome, og nu har jeg jo også selv gået til Karate i 8 år, så lidt fanboy er man vel altid! :D

Spiller mest UMK3 over Live.


Regner med at være game når SSFIITHDR lander på Live, og at der forhåbentligt er nogle danskere at battle mod. Jeg vil bare være Fei Long :P
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
Alf81Alf81Skrevet 12/01-08 01:18, rettet 12/01-08 01:30 
Måske vi burde fortsætte i 2D-fighter tråden.
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 11/02-08 10:05 
Ved ikke om i har set de nyeste screens, men her er de. Men blanca, og chunli og guile og hele banden :)

The boys are back in town
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 11/02-08 11:24 
Damn... Chun Li har da godt nok fået nogle murer-arme :!
nerosnerosSkrevet 11/02-08 11:50 
Så slår hun nok lidt mere hårdt ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 11/02-08 12:21 
De har allesammen Hobbit-fødder, det er altså lidt freaky :)
BeanoBeanoSkrevet 11/02-08 12:39 
En rigtig hob-beat'em'up :)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/02-08 14:30 
Sådan skal det gøres, fed trailer. Guile går jo pænt meget amok :)

Street Fighter 4 - Bring It
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 26/02-08 12:49 
Nogen chance for det udkommer til konsol?
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 26/02-08 13:46 
Selvfølgelig. Jeg forudser at det kommer til både ps3 og 360
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 26/02-08 14:52 
Det kunne satme være fedt! Jeg synes faktisk at de gameplay videoer ser ret fede ud.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 26/02-08 16:39 
Jeg mangler stadig og se at det ikke bare er en refurbished SFII/SSFII. Udover et par nye ansigter og en ekstra gauge, ligner det noget scrub-technisians heaven ;P
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 26/02-08 16:43 
Alf81: Det du lige skrev fattede jeg nada af :)

Men mon ikke at spillet bliver rimeligt tæt på SF3 rent gameplay messigt, ellers får folk jo en prop hvis de laver for meget om.
For The Love Of The Game
Alf81Alf81Skrevet 26/02-08 17:19 
Jeg mener at det bare ligner en grafisk pudset version af SFII/SSFII. Og for mig ser det stadig ud til at meget at dybden er taget væk ;)
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 26/02-08 19:45 
Grafisk set er det en kæmpe forbedring i forhold til de andre. Jeg syntes det set super tight ud. Ja det har mistet den der 2d charme, men jeg syntes absolut at 4'eren har genskabt en tilsvarende charme med det nye look i 3d. Det har helt klart mere charme og stil en f.eks DOA, og virtual fighter, og soul calibur som alle samme ligner hinanden. Der må man sige at SF4 skiller sig betydeligt ud.

Hvad er det for en dybte som du mener er taget væk?
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 26/02-08 19:49 
Den nye grafik har en vis charme.. men jo mere jeg vænner mig til den, jo mere uinteressant ser det ud. Jeg savner alle detaljerne i SF3's grafik.
Til gengæld synes jeg det ser ud til at gameplayet holder stand og er så tight som det bør være.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 26/02-08 20:30 
Jeg synes grafisk at der er blevet mistet noget. Der er en snert af kluntethed eller manglende flow når der i animationerne gøres opmærksom på den 3. dimension. Det virker ikke (på et eller andet umiddelbart plan) helt rigtigt. I stills ser det ok ud og i motion er det da ikke dårligt, men der er noget som stikker i øjnene.
Hvad sker der?
Alf81Alf81Skrevet 26/02-08 20:56, rettet 26/02-08 20:56 
Darknon>
Hvad er det for en dybte som du mener er taget væk?

At det ligner SFII/SSFII mere end det ligner SFZ3 eller SFIII i kampstil. Jeg er måske nok lidt af en combo-luder og indtil videre har jeg kun set gameplay der ligner de gamle spil i serien. Tag ikke fejl, jeg elsker de gamle spil, men vil så også bare foretrække dem fremfor SFIV.
Ting om dét og pis.
la0sla0sSkrevet 26/02-08 21:21 
Synes vi skal strege combo fra hvad du er :D
Hvad sker der?
Alf81Alf81Skrevet 26/02-08 21:58, rettet 26/02-08 22:08 
Synes vi skal strege Lars af Charter's to-do liste...
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/02-08 13:11 
Ville 37 gange hellere have et 2d SF, syntes det ser grimt ud, Ryu ligner ogsaa en der har taget for mange steroider. Ville helst se det var en efterfoelger til SFIII, da det er verdens bedste spil. Men ok man give det en chance...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/02-08 13:33 
kroebocop>
Ryu ligner ogsaa en der har taget for mange steroider.

Og mig som troede, at det var et generelt designvalg for seriens karaktere...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/03-08 22:18, rettet 04/03-08 22:19 
Til de der synes at der mangler "noget" ved Street Fighter 4's grafik, vil jeg henvise til denne nyhed på Kotaku. Det nye king of Fighters ser simpelthen fantastisk ud - Capcom skulle uden moralske skrupler kopiere teknikken, så vi kan få et Street Fighter 4 der ser lige så lækkert ud.

100% håndtegnet...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/03-08 22:26 
Det ser sgu godt ud!
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 04/03-08 22:55 
Holy Crap! Jeg er også imponeret :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/03-08 08:39 
Tjuhej!

Gammel tråd
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/03-08 08:50 
Set godt ud men syntes nu bedre om SF4's nye stil, det skal bare ses i bevægelse ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/03-08 10:11 
Puha. Kan virkelig ikke se nogen form for charme ved SF4. Grafikken er jo direkte horibel og gameplayet ser vildt klodset ud.
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 05/03-08 10:13, rettet 05/03-08 10:13 
Jeg synes netop SF4 fungerer bedst i stilbilleder. I bevægelse mister det detaljerne til den lidt for "glatte" 3D-rendering.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/03-08 10:16, rettet 05/03-08 10:17 
Der må jeg vidst bede dig udpensle din spot lidt mere Søgaard?

Hvis det er stilen og art direction'en du kritiserer, så er jeg enig med dig et stykke hen ad vejen, men teknikken bag, og detaljegraden i den 2D-grafik, der bliver præsenteret i King of Fighters XII er altså flot.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 05/03-08 10:25, rettet 05/03-08 11:37 
?
Søgaard kritiserer SF4, ikke KoFXII :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/03-08 11:18, rettet 05/03-08 11:18 
Uh! My bad :s Så kan jeg lære at skrive et indlæg før klokken er blevet elleve.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 28/05-08 08:29 
Surprise!!! ;-)

Den er hjemme.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 28/05-08 11:02 
Det bliver spændende at se, hvilken platform der får det bedste og mest hardcore community.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 28/05-08 11:29 
Kommer vel også meget an på om der kommer online support i spillet ;)
nerosnerosSkrevet 28/05-08 11:37 
Det skal der! Ellers går folk jo amok ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 28/05-08 11:52 
Tror hele ideen med et, på mange måder, så skrabet SF, er at det skal blive det helt nye hotte at spille online.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 30/05-08 15:15 
Nå dada :-)

Capcom planning more than just a port.
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 30/05-08 20:21, rettet 30/05-08 20:23 
Her er den uforkortede pressemeddelelse, inklusiv salgsgas:

CAPCOM® BRINGS MARTIAL ARTS HOME WITH CONSOLE VERSIONS OF
STREET FIGHTER® IV

Xbox 360®, PLAYSTATION®3 and Windows-based PC Versions Coming for Street Fighter IV

LONDON, UNITED KINGDOM — May 28, 2008 ¾ Capcom®, a leading worldwide developer and publisher of video games, today announced the development of Street Fighter IV, the next iteration of the genre-establishing fighting game series, for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft® and Windows-based PC.

Few videogame series have had such a strong impact on their perspective genres the way Street Fighter® has over the decades. Creating a global legacy spanning over twenty years of fighting games, the Street Fighter series has become a pillar in the fighting videogame genre. Street Fighter IV for Xbox 360, PLAYSTATION 3 system, and Windows-based PC continues this tradition of excellence with a return to the classic 2D Street Fighter fighting action mixed with new characters, amazing visuals, and next-generation fluid gameplay.

Street Fighter IV features a mix of returning favourites such as Ryu, Ken, Chun-Li and Guile along with new characters created for this game, such as Crimson Viper, Abel and El Fuerte. Characters and environments are rendered in stylised 3D, while the game is played in the classic Street Fighter 2D perspective with additional 3D camera flourishes. Six-button controls for the game return, with a host of new special moves and features integrated into the input system.

Mixing classic genre-defining game mechanics the franchise is known and loved for with all-new, never-before-seen gameplay systems, Street Fighter IV brings a brand new fighting game to fans the world over. With the inclusion of Capcom's latest advancements in new generation technology, Street Fighter IV promises to deliver an extraordinary experience that will re-introduce the world to the time-honoured art of virtual martial arts.

For more information, visit http://www.streetfighter.com

Features:
Classic “2D” Street Fighter gameplay with stunning 3D characters and environments
New special moves that go beyond any Street Fighter fan's wildest imagination, including Focus attacks, Super Combos, and the revenged-fuelled Ultra Combo system.

Classic Street Fighter characters recreated for a new generation of gamers, including the original cast of Street Fighter® II

New brawlers: female super-spy Crimson Viper, lucha libre wrestler El Fuerte, kick boxer Abel and more!

Amazing locations never seen before in a Street Fighter game

New gameplay elements provide new challenges for both newcomers and the most seasoned Street Fighter pro.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-08 08:11, rettet 19/07-08 08:15 
http://www.youtube.com/watch?v=AUHmTSJ7b-Q

E3 2008 trailer.

Jeg syntes at det ser ganske fornuftigt ud. Det virker ret dybt og samtidig også rimeligt tilgængeligt for alle. Jeg kan godt lide det extra sekunds tid der går når man laver en super og at det er muligt for modstanderen at lave en super counter, hvis de er dygtige nok. Rent grafisk har jeg også vænnet mig rigtig godt til den nye 3D stil og jeg syntes også at det er godt at de holdt stilen med fighternes design hele vejen igennem så der er ikke er sådan nogen mærkelige fighters som i SFIII.
3of193of19Skrevet 19/07-08 14:52 
E3 trailer i HD, meget bedre end det youtube gryn :)

Link...
95 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig