X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt fra Capcom - Street Fighter 4!


Svar
SephirothSephirothSkrevet 17/10-07 16:45 
Fra GamesRadar:

Street Fighter 4
Development has just begun and the `release` of the game is more than a year away. No platforms are yet confirmed - a highly stylised animated concept trailer of Ryu and Ken fighting was shown, but no game footage.

Ace Attorney: Apollo Justice
A new character and new series starring a rookie lawyer. Phoenix Wright makes an app... Se hele indlægget
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
95 emne(r).
1 2 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 17/10-07 16:45 
Fra GamesRadar:

Street Fighter 4
Development has just begun and the `release` of the game is more than a year away. No platforms are yet confirmed - a highly stylised animated concept trailer of Ryu and Ken fighting was shown, but no game footage.

Ace Attorney: Apollo Justice
A new character and new series starring a rookie lawyer. Phoenix Wright makes an appearance but is not the lead character. Made specifically for DS.

Lost Planet (PS3)
Avaialable early next year and will include all bonus characters from the PC version and extra downloadable content from the 360 version making it the complete package. Made possible with Blu-ray. 16 player online over the PSN.

Dark Void
A new sci-fi action-adventure IP. Trailer showed third-person and air-vehicle gameplay with a character wearing a steam punk jetpack, skydiving and landing in the cockpit of a gyroscopic aircraft, and then jumping and climbing through airbase fortesses.

Super Street Fighter 2 Turbo HD (Xbox Live Arcade)
The game will feature a spectator mode and is scheduled for a 2008 while the team try and get zero lag for the online mode. Also features stat tracking and widescreen. Original music from Street Fighter 2 will be used, plus remixed versions of all those tunes.

Wii Love Golf
From the Everybody's Golf team comes a cutesy golf sim, that looks slightly more technical than the PlayStation versions. Players can fade or draw the ball by twisting the Wii-mote when taking a swing.

We'll have more from our man in London later.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-07 16:55 
Sephiroth>
Street Fighter 4

Sig det er 2D, sig det er 2D...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 17/10-07 18:25 
Jeg håber de finder på noget nyt så det ikke bare er endnu en 2d fighter. Det må gerne tage genren videre. Helst uden at skifte til 3d selvfølgelig :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 17/10-07 18:36, rettet 17/10-07 18:38 
Chrono>
Jeg håber de finder på noget nyt så det ikke bare er endnu en 2d fighter. Det må gerne tage genren videre. Helst uden at skifte til 3d selvfølgelig :)

Nåh! Det lyder da spændene med et Street Fighter 4. Jeg er helt enig med dig Chrono, og de har bare at beholde det i 2d. Glæder mig til at se hvad de finder på.

2d med 3d bagrunde måske, og det har vi jo set, men egentlig ret mærkeligt, at der aldrig er blevet lavet et Street Fighter 4 selvom der er utallige SF spil derude :-)
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 17/10-07 19:49 
Uden at det skal lyde som om jeg opfordrer til Wiimote-styring, så synes jeg ikke det er nok bare at forbedre overfladen - det gør de jo i Super Street Fighter II Turbo HD der får super flot højopløselig 2d grafik (hvis jeg husker korrekt?).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 17/10-07 20:10 
Jeg er nu med den mening at Street Fighter spillene har en lang tradition af gameplay, som ikke må gå tabt bare fordi man skal have det til at tilpasse de nye tider. Men her mener jeg så heller ikke, at der ikke skal være plads til nytænkning. Bare man får det gamle gameplay med!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 17/10-07 23:32, rettet 17/10-07 23:57 
De skal holde skal de... De har jo' allerede lavet verdens bedste spil med 3'rd Strike. Dog er det alligevel ret spændende hvad de finder på. Og selvfølgelig bliver det et 2D spil, ellers kan det ikke hedde StreetFighter :)

Trailer:

http://www.gametrailers.com/player/26535.html
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 18/10-07 08:16 
Chrono>
Jeg håber de finder på noget nyt så det ikke bare er endnu en 2d fighter. Det må gerne tage genren videre. Helst uden at skifte til 3d selvfølgelig :)

HD 2D tak!! :D


neros>
Jeg er nu med den mening at Street Fighter spillene har en lang tradition af gameplay, som ikke må gå tabt bare fordi man skal have det til at tilpasse de nye tider. Men her mener jeg så heller ikke, at der ikke skal være plads til nytænkning. Bare man får det gamle gameplay med!

Tja, med 3'eren formåede de da at give hele gameplayet en temmelig grundig overhaling, og det fungerede fint.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/10-07 08:40, rettet 18/10-07 08:40 
Tror nu heller ikke de med SF4 hopper fra 2D presentation og gameplay, men derfor kan de jo godt forlade tegnede sprites og gå i retningen af polygon-baseret engine eller måske en stiliseret hybrid af sprites og polygoner til figurerne der vil være tro mod serien men samtidigt se moderne ud rent teknisk.
KalicolaKalicolaSkrevet 18/10-07 09:12 
Den der trailer er jo for fedt lavet. Super nice animation og korigrafi, og stil. Wauw!
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 18/10-07 09:31, rettet 18/10-07 09:36 
Sumez>
Tja, med 3'eren formåede de da at give hele gameplayet en temmelig grundig overhaling, og det fungerede fint.

Hvilket Street Fighter spil mener du Sumez 3rd Strike eller Alpha?

...men Wow en fed trailer bare der ville komme en ny anime ud af det :D!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 18/10-07 09:52 
Det tror jeg man kan være så godt som sikker på at der gør. Vi skal jo' lige introduceres til historien og evt. Nye ansigter :)

For guds skyld, lad det være sprite-baseret. Kan ikke orke tanken om noget retarderet poly-hell ødelægge SF serien.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 18/10-07 11:06 
Alf81>
For guds skyld, lad det være sprite-baseret. Kan ikke orke tanken om noget retarderet poly-hell ødelægge SF serien.

Nej det ville være en skam. Sprites rules ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/10-07 11:24 
neros>
Hvilket Street Fighter spil mener du Sumez 3rd Strike eller Alpha?

Når jeg siger 3'eren, mener jeg Street Fighter 3 (som 3rd strike så er tredje udgave af). Alpha er også en rigtig fed serie, men knap så udviklet i gameplayet, nærmere end finpudsning af 2'eren.

Jeg håber også på sprites :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/10-07 11:45, rettet 18/10-07 11:51 
Ok viste faktisk ikke 3rd strike egentlig var et Street Fighter 3 spil! Troede det var noget helt for sig, men jeg har også haft svært ved at finde ud af de forskellige Street Fighter spil, fordi der godt nok findes mange af slagsen.

Det er jo helt skørt :-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 18/10-07 11:47 
Street Fighter Ex Plus Alpha for teh win.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 18/10-07 11:52 
Jeg er faktisk en lille smule uenig i, at Zero 3 er knap så udviklet som 3'rd Strike. Det er bare anderledes i gameplay. Når man har lært at 'juggle' med V-ism, åbner spillet sig fra en anden side.

http://www.youtube.com/watch?v=HUBGgiEY6cs
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 18/10-07 11:57 
neros>
Ok viste faktisk ikke 3rd strike egentlig var et Street Fighter 3 spil! Troede det var noget helt for sig, men jeg har også haft svært ved at finde ud af de forskellige Street Fighter spil, fordi der godt nok findes mange af slagsen.

Det er jo helt skørt :-)

Street Fighter Zero (i vesten Alpha) serien, skal historiemæssigt forestille at være sat pre StreetFighterII. I Street Fighter III er historien efter II'eren.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 18/10-07 12:13 
Alf81>
Jeg er faktisk en lille smule uenig i, at Zero 3 er knap så udviklet som 3'rd Strike. Det er bare anderledes i gameplay. Når man har lært at 'juggle' med V-ism, åbner spillet sig fra en anden side.

Jeg tror du misforstår "udviklet" som "avanceret". Det jeg skrev var at Alpha-serien mest "bare" er en viderebyggelse af systemet i SF2, hvor SF3 har ændret systemet mere drastisk (og stadig sluppet afsted med det).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 18/10-07 12:25 
Ved ikke helt... Jeg mener faktisk, at der er så stor spring fra II'erne til Zero 3, at man ikke rigtigt kan sammenligne dem. Vil faktisk gå så langt og sige, at 3'rd Strike og Super StreetFighter II Turbo på mange måder minder mest om hinanden af de tre serier.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 18/10-07 13:30, rettet 18/10-07 13:31 
Springet er jo også sket over to foregående Zero/Alpha-spil. Jeg synes ikke forskellen i selve systemet er særlig slående, selvom styringen er blevet mærkbart forbedret (efter min mening) i Zero 3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-07 17:02 
Commando 3 bliver lavet som downloadspil til 360/PS3:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85582
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 19/10-07 11:36 
Her er SF4 traileren i glory HD :-)

Street Fighter 4 HD
For The Love Of The Game
SephirothSephirothSkrevet 19/10-07 12:42 
Første trailer fra Drak Void (360/PS3):
http://www.gametrailers.com/player/26665.html

Ser ret godt ud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Alf81Alf81Skrevet 06/12-07 12:59, rettet 06/12-07 13:02 
Så kom der endeligt nyt om SFIV!

Desværre blev det 3D, men hold da op hvor ser det flot ud. Og ja, billedet er in-game :)

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164756
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 06/12-07 15:07 
hmm.. Jeg havde håbet på lidt mere modigt malet look som traileren viser. Men det ser stadig spændende ud.

Og så er det vel egentligt helt ligegyldigt om grafikken er 3d eller sprites, så længe at gameplayet bare beholder den gamle 2d form.
For The Love Of The Game
lkzlkzSkrevet 06/12-07 15:21 
Jeg vidste ikke at Ryu havde så store cohonas ;-)
McLovin
nerosnerosSkrevet 06/12-07 16:39 
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det...endnu!
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 06/12-07 19:38 
Æv, ikke noget særligt over den stil da.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 09/12-07 08:27 
Flere billeder:
http://www.destructoid.com/elephant//ul/24415-noscale-sf4leaked1.jpg
http://i128.photobucket.com/albums/p181/mikew3st/sfivscreen008.jpg
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 09/12-07 09:33 
Ligner mig noget Street Fighter EX bare med bedre GFX
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
lkzlkzSkrevet 09/12-07 10:15 
Da Senzai>
Ligner mig noget Street Fighter EX bare med bedre GFX

Der næsten ingen ligheder med Street Fighter EX (SFE) grafisk, det eneste der gør at spillet "ligner" SFE er, at det er de samme figurer og det er i 3D. Ud fra disse screenshots er det umuligt at bedømme om spillene minder om hinanden i andre henseender :-)

Jeg synes stilen er fra 2D spillene er blevet overført til 3D næsten perfekt. Man kun håbe på at det samme gælder for gameplayet ;-)
McLovin
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-07 16:51 
Jeg synes ikke det er ret flot. Håber gameplayet holder :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 09/12-07 17:17, rettet 09/12-07 17:18 
lkz>

Jeg synes stilen er fra 2D spillene er blevet overført til 3D næsten perfekt.


Det synes jeg nu ikke man bare kan sige ud fra et par billeder. Det er for mig noget der skal prøves før jeg tror på det! Jeg er sgu ikke imponeret eller særlig vild i varmen over at se de screens :-(

Men jeg venter da spændt på at se noget gameplay så jeg kan vurdere det bedre.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 10/12-07 13:48 
Venter også spændt på at se andet end billeder. Men indtil videre må jeg sige, at jeg er meget, meget skuffet over deres valg af 3D. Tror ikke der er taget megen højde for fans af serien. Godtnok er det Capcom selv der har stået for det, men frygter stadig spillet langsomt vil gå op i bjørneskindshue und brillen som Arika's kiksede forsøg med EX.
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 10/12-07 16:00 
Jeg syntes det er helt perfekt at de skifter til 3d figurer. De kan ikke blive ved med at køre rundt i den gamle grød hele tiden.
For The Love Of The Game
Alf81Alf81Skrevet 10/12-07 16:32 
Ret meget SF kan du da ikke have spillet...

Men okay, det er da forståeligt Capcom forsøger sig med 3D, da det vil være en næsten umulig opgave at toppe 3rd Strike gameplaymæssigt.
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/12-07 17:02 
Darknon>
Jeg syntes det er helt perfekt at de skifter til 3d figurer. De kan ikke blive ved med at køre rundt i den gamle grød hele tiden.

Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle gøre det bedre, at de bare giver sig til at køre rundt i den samme smagsløse grød, som alle de andre firmaer kører rundt i for tiden :D

Jeg havde gerne set Capcom være de første, der gav et indblik i, hvor vild PS3'en evt. kunne være til at trylle med 2D. Men sådan skulle det åbenbart ikke være. Findes der overhovedet ét eneste 100% 2D spil til PS3? Ikke så vidt jeg kan se.. det er lidt ynkeligt.
AV Intelligent Terminal
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/12-07 17:27 
Enig, og spillet ser rædsomt ud.
Home is where the hardware is..
KalicolaKalicolaSkrevet 11/12-07 09:25 
Third strike er jo tydeligvis det bedste street fighter spil som er lavet. De har tilføjet ting i third strike som ikke har ødelagt spillet, men tværtimod gjord spillet til det perfekte street fighter spil.. Det ville være for kedeligt hvis de til street fighter 4 kun lige tilføjede et par få ting, og optimeringer her og der. For så kunne de ligeså godt bare lave en third strike alpha/hyper whatever.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 11/12-07 11:19 
Jeg synes også det første billede var fantastisk flot, men de to andre ser.. mindre heldige ud.
Man må bare krydse fingre for at det ser bedre ud i bevægelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 11/12-07 13:28 
Jeg har været lidt af en biartch og har set og læst nogle scans fra EGM, som har en eksklusiv SFIV artikel i deres seneste eksemplar.

Gameplay forbliver efter sigende 2D og man har ingen kontrol over kamera eller deslige. Capcom mener at have koncentreret sig om fans, så det ikke vil føles som et fremmed kapitel i serien, eller som der bliver nævnt - II'eren. Der er derfor taget nogle ting væk fra SFZ3's og SFIII's idéer for at gøre spillet mindre defenstivt og mere aggressivt.

Derudover er der indført to forskellige gauges - 'Revenge' og 'Super'.

Historiemæssigt skulle spillet foregå mellem SFII Dash (eller Turbo, for Wehner's skyld :P) og SFIII.

Nu håber jeg ikke at have spoiled for meget, for de få SF fans herinde der abonnere på EGM.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 11/12-07 16:26, rettet 11/12-07 16:27 
SUPER :D! Så er jeg rolig igen ;-)

Men jeg skal stadig se det før jeg dømmer det langt ned i helvedet eller op i himmelen :D!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 11/12-07 17:17 
Jeg venter også (spændt) og ser tiden an. Selvom mange tiltag indikerer et godt gameplay, tror jeg ikke spillet kommer til at leve op til SF standard. Men hvem ved...
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 11/12-07 21:00 
Alf81>
Gameplay forbliver efter sigende 2D og man har ingen kontrol over kamera eller deslige. Capcom mener at have koncentreret sig om fans, så det ikke vil føles som et fremmed kapitel i serien, eller som der bliver nævnt - II'eren.

Havde godt nok heller ikke regnet med andet. :)

Der er derfor taget nogle ting væk fra SFZ3's og SFIII's idéer for at gøre spillet mindre defenstivt og mere aggressivt.

Fedt! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 12/12-07 02:19 
Faktisk er jeg nok den kedelige, der gerne så serien videreført efter 3rd Strike's opskrift. Men okay, hvis der bare kommer en Yun, eller for den sags skyld en Karin agtig figur, så vil det hjælpe på det hele :)
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 15/12-07 13:48 
Lidt scans fra EGM i ganske god kvalitet:

http://news.filefront.com/street-fighter-iv-scans-leaked/
Ting om dét og pis.
HulleHulleSkrevet 15/12-07 14:07 
Det ser ret flot ud, fed stil de har valgt at gå efter. Det må komplimenteres.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
jaesjaesSkrevet 02/01-08 13:05, rettet 02/01-08 13:44 
Der er begyndt at komme gameplay-film. Fx denne:
http://www.gamevideos.com/video/id/16863

Nu er jeg ikke fighter-ekspert, men det virker da som om, der er en meget lang pause efter hvert slag eller spark. Lidt henad en dårlig kung fu-film fra 70'erne :)
nerosnerosSkrevet 02/01-08 17:13, rettet 03/01-08 11:08 
jaes>
Nu er jeg ikke fighter-ekspert, men det virker da som om, der er en meget lang pause efter hvert slag eller spark. Lidt henad en dårlig kung fu-film fra 70'erne :)

Hvad mener du med dårlig kung fu-film fra 70'erne. No such thing my friend!

Faktisk synes jeg ikke det ser så ringe ud. Glæder mig til at se mere. Jeg kan nu godt lide den lidt langsomme stil der!
Bashful Neophyte
95 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig