X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pixel.tv


Svar
Per SPer SSkrevet 14/10-07 12:06, rettet 14/10-07 12:09 
Efter lidt tids rumstering i kulissen er Thomas Bense (tidligere Gamezone TV/DK4) klar med et nyt bud på online spil-tv.

Stilen ser ud til at være lagt på sjov og underholdning fra start.

Der er endnu ikke så meget at se på og bemærk at det stadigvæk kun kører som Beta.

Se det her.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-07 15:17 
Jeg synes Bense laver godt gamer-tv, men hvis "folk der ta'r billeder med en PSP" er niveauet, så kan de lige så godt lukke og slukke inden de er kommet i gang.
happyEDhappyEDSkrevet 14/10-07 15:26 
Syntes han er og har altid været ameteøraktig til at lave tv.
Ville håbe der kom noget mere profesionelt, feks på Zulu.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-07 15:49 
Jeg tror du forveksler "amatøragtig" med "folkelig" og "glad" :)
HeroldHeroldSkrevet 14/10-07 16:34 
Jeg synes du er glad og folkelig, King Chaos.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 14/10-07 19:08 
Det er jo tåbeligt at gøre nar af folk på den måde. Det er jo ikke sjovt.
For The Love Of The Game
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/10-07 19:14 
Han skulle hellere lave en top 5 over gode spil til PS3 - Det ville være sjovt ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 14/10-07 21:36, rettet 14/10-07 21:43 
Hvad! Kan man ikke tage billeder med sådan en.. Hvad i alverden bruger man den så til?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/10-07 08:19 
Hulle>
Hvad i alverden bruger man den så til?

Det er så i virkeligheden det rigtige spørgsmål. Jeg har ikke brugt min siden... ja, jeg kan ikke huske det...
KLTKLTSkrevet 15/10-07 20:40 
Desværre er der som jeg ser det kun Gamereactor TV som leverer OK gaming programmer på nettet når vi taler om danske websites, og det er jo sådan set ærgeligt for ville være nice nok med nogle gode gaming programmer.

Når vi nu alligevel er ved emnet kan jeg ikke lade være at nævne min egen store entusiasme over for Gamespot's On The Spot programmer, det er by far de bedste gaming programmer på nettet efter min mening.
Synes Jeff, Ryan, Brad, Homer osv gør det fantastisk og leverer nogle underholdende programmer, og de formår at levere nyheder inden for gaming branchen på en god måde.
Gætter på langt de fleste af jer følger med i On The Spot, hvis ikke kan jeg da kun opfordre jer til at komme i gang med det.
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig