X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Sporup Arcade Museum lukker


Reply
RJKRJKSkrevet 11/10-07 01:07, rettet 11/10-07 01:08 
Verdens største samling af arcadespil lukker efter seks sæsoner i Sporup ved Hammel, hvor tusindsvis af gæster fra hele landet og udlandet har oplevet og genoplevet klassiske titler fra spilmediets barndom som Space Invaders, Pac-Man og Out Run.

Begivenheden markeres med en allersidste åbningsdag søndag den 21. oktober klokken 13-17. På denne, efterårsferiens sidst... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
62 topic(s).
« < 1 2

Reply
SumezSumezSkrevet 22/10-07 15:24, rettet 22/10-07 15:25 
RJK>
Og lige "for the record", så har vi aldrig fået eller søgt kommunal støtte til noget som helst. Det vi har ment med opbakning fra kommunen er såmænd bare, at de var interesserede i at vi var i området, og at de ikke ligefrem modarbejdede os...
Jeg ved godt at I ikke får nogen kulturstøtte (desværre).
Min udtalelse var en kommentar til Neros' påstand.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/10-07 15:29 
Det er jeg klar over, men nogle har fejlagtigt udlagt det sådan, og således kunne din kommentar måske også forståes.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 22/10-07 15:36 
Bonzini>
Men er det også verdens største samling?

Det kommer selvfølgelig an på, hvordan man definerer det. Kombinerer Sega fx alle deres arcadehaller, så har de selvfølgelig mange flere maskiner :)

Hvad angår samlingens størrelse, plejer vi altså kun at påstå noget omkring spil, altså reelt pcb'er etc. På det punkt er jeg rimeligt overbevist om, at der er langt ned til næststørste samler (som i øvrigt ikke befinder sig så langt væk, i Tyskland).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BonziniBonziniSkrevet 22/10-07 15:49 
Det lyder jo som om man skal forbi Ikast engang ;-) hvor ligger vi henne i antal af pcb'er?
RJKRJKSkrevet 22/10-07 15:58 
3000+
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 22/10-07 17:42 
JaJa, og det tal skal vi bare tro på?.
Vi kender din lemfældige omgang med sandheden, fra fjernsynet.
Vi vil have billeder!




:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dRxLdRxLSkrevet 22/10-07 18:06, rettet 22/10-07 18:11 
Ja, Runes lemfældige omgang med sandheden er kun overgået af hans "meget afslappede forhold til indgåede aftaler". Jeg kan godt forstå at Hammel kommune (aka. grisebollerkommunen) ikke vil have noget med ham at gøre :-p

Egentlig besynderligt, taget i betragtning at bønder per princip ikke betaler skat, at man ikke ønsker at beholde intitiativrige borgere med forholdsvis stor indtægt og forholdsvist lille skattefradrag...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 22/10-07 19:22 
Ja for ikke at tale om alle de penge turisterne ville lægge i den lokale brugs :)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
fumfumSkrevet 22/10-07 19:33 
Jeg har set billeder, også her på sitet, hvor svinebønderne blev støttet ved playright arrangementer.
Der var tale om sundhedsskadelig nedsvælgning af ristede pølser.
Skal vi ikke boykotte svineprodukter?
Også flæskesvær.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 23/10-07 08:17 
fum>
Skal vi ikke boykotte svineprodukter?
Også flæskesvær.
Aldrig i livet!! :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 21/09-08 17:01 
Noget nyt om genåbningen? :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 21/09-08 18:45 
Ja, meget forsinkede, men der sker noget meget snart :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
62 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me