X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable 2


Svar
jaesjaesSkrevet 10/10-07 20:26, rettet 10/10-07 20:39 
Det må være på tide med en Fable 2-tråd.

Der er vist ikke så meget spritnyt info, men jeg kan starte med et par links til previews fra E3.

Mest om det nye kampsystem, og den måde man "dør" på:
http://xbox360.ign.com/articles/803/... Se hele indlægget
183 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-08 11:35, rettet 08/12-08 11:36 
Æh, har de forresten skrevet noget om, at ens hund bliver resurrected? Jeg har ikke hunden mere, så jeg bliver selvfølgelig royally pissed, hvis jeg skal starte forfra for at få køteren med mig igen til DLC-stuff'et.

De kan jo lave det til en ekstra lille quest... eller lave en dyrehandel.
dpldplSkrevet 08/12-08 11:44 
Ved ikke. Men hunde var eneste grund jeg valgte "needs of few"(Enlig ligeglad med min familie. Kun hunde jeg vil have tilbage!). Håber da for folk uden hund at de får en mulighed til DLC.

Men vi finder vel snart ud af det. Tro det er denne uge det kommer i(sidste jeg hørt var det den 12 dec.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 08/12-08 13:20 
Beano>
Jeg prøvede at installere F2 på HDD og det gør at spillet er mere smooth i menuer og der er mindre pop-up af objekter når man kommer til nye områder osv. Og selvfølgeligt kortere loadtider generelt.
Så det kan varmt anbefales man installerer det hvis man stadig spiller det :)

Jeg synes det er uhyggeligt at høre at menuener ligefrem hakker MERE uden HD-install, og at loadetiderne er ENDNU længere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-08 13:57 
Eh? Mener du at f.eks. menuerne nu EFTER at man har haft muligheden for install er blevet værre end FØR man kunne install?
SumezSumezSkrevet 08/12-08 14:03, rettet 08/12-08 14:04 
Nej jeg har ikke prøvet spillet uden install. Synes de er ret "sluggish" nu, og kan kun forestille mig at det måtte være et gigantisk irritationsmoment hvis de var værre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-08 16:11, rettet 08/12-08 16:14 
Jeg kan kun tale om spillet uden install, og jeg har haft samtlige beskrevne problemer; når et område er loadet ind (f.eks. hovedbyen) kan jeg næsten nå at løbe hen over broen, før f.eks. ens bygningskøbe-mærkater loades ind... og meget meget tit er den gyldne sti totalt forvirret og ændrer retning 3-4 gange (med 180 graders sving), før den har loadet ens rigtige rute ind.

Bare den simple ting, at scrolle gennem sine items/tøj/whatever hakker HELT abnormt og CD'en spinner som en sindssyg.

Jeg kan kun forestille mig hvor meget bedre det må køre med install - jeg har kun den bette harddisk (og jeg tvivler på at jeg vil opgradere, før den alligevel brænder sammen og jeg kan få mig en 120GB).
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/01-09 12:56 
Nå, så er Fable II definitivt X360-eksklusivt... inklusiv PC! (Endnu) :-)

No PC Fable II
dpldplSkrevet 06/04-09 20:23 
Tid sparke liv i fable snart. Kommet lidt info om næste DLC. Til 560MS point tro jeg enlig ,jeg vil snuppe den her DLC samme med den første DLC, når Seeing the future udkommer.

Fable 2's See the Future DLC Coming May
Written Monday, April 06, 2009 by Dan Webb

Lionhead (as hinted on Twitter this morning) today detailed their second piece of downloadable content, "See the Future," which is set for a May `release` for 560 Microsoft Points.

"In “See the Future,” players will be given the chance to heed the call for a hero to restore color and balance to the world, or let Albion fall to the wayside. Those who emerge victorious will receive the ultimate reward: a quest that provides a vision of Albion’s future and what lies ahead for those born into the heroic bloodline. The fantastical new quests in “See the Future” will bring players face-to-face with new characters, creatures, events and legendary artifacts, including:

Murgo: Having first met him during the childhood sequence of “Fable II,” Murgo returns to Bowerstone Market to bring an amazing array of new wares, including potions that can transform canine companions into new breeds.

The Ghosts of the Snowglobe Quest: Holding a disturbing secret, the small model village inside it was once a real town in Albion. The people who once inhabited it are now ghosts condemned to endless torment until the shadowy threat that cursed them is defeated.

The Cursed Knight Quest: Forever banished to a land beyond the dead, the Cursed Knight awaits a hero who has the strength and will to dress up in convincing costumes, even imitating a hobbe or balverine, to save him from his fate.

The Colosseum: The Colosseum puts even the Crucible to shame. Only the greatest heroes have triumphed here. Players’ abilities will be put to the test to prove themselves in combat once and for all, to win the ultimate in prizes.

In addition, “See the Future” offers free unique items to all, including Welley’s soldier helmet and other clothing, a braided ponytail and other hairstyles, psycho Jester make-up, a new hero expression, the back flip trick for canine companions, and a collectible Murgo the Trader gold statue."

"See the Future" will be available in May for 560 Microsoft Points. We just love an excuse to get back into Albion and now we have it. Oh, and it will have new achievements before any of you ask ... more on that shortly.

Check out the 3 new "See the Future" screens here.


xbox360achievements.org(Billeder af DLC findes her)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-09 10:20, rettet 19/08-09 10:23 
Fable 3 info:

http://www.eurogamer.net/articles/fable-iii-preview

FABLE episodes 1-5 kommer i september:

http://www.eurogamer.net/articles/microsoft-gamescom-conference-live-report
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 19/08-09 10:28 
Boomtown 'liveblogger' fra Köln.

Liveblog
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/08-09 11:03 
Var Fable 3 det eneste som MS annoncerede?

Intet om prisændringer?
HeroldHeroldSkrevet 19/08-09 11:08, rettet 19/08-09 11:08 
Er det ikke Lionhead solo?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-09 11:22, rettet 19/08-09 11:26 
Det var Lionhead/MGS solo, hvilket der også stod på Eurogamers liveblog site før det startede:

Microsoft isn't billing its gamescom conference as a massive, platform-level event the way that Sony is, with senior personnel telling Eurogamer that they regard the Cologne event as a European show and won't be attending in force.

However, Microsoft Game Studios and Lionhead have booked a big media briefing, to be fronted by MGS Europe creative director Peter Molyneux, and that takes place at 9am BST / 10am CET on Wednesday, 19th August.

Selvfølgelig kommer der ikke noget om prisændringer på sådan en konference. Var der nogen, som havde forventet det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 19/08-09 11:27 
Sony gjorde det
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/08-09 11:40 


Fable III annoncement trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 19/08-09 12:14 
Bede-x>
Selvfølgelig kommer der ikke noget om prisændringer på sådan en konference. Var der nogen, som havde forventet det?

Ja mig - specielt når Sony gjorde det dagen inden ville det være en oplagt lejlighed :)
Kan være det kommer på TGS i september.
HeroldHeroldSkrevet 19/08-09 12:17 
Men det var jo en MGS/Lionhead-konference?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 19/08-09 12:31 
3'eren bliver vel bare endnu en ny udgave af fable 1. Endnu engang handler det om at man kan være go eller ond.

Please åben spillet op så man ikke længere løber på stier.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/08-09 12:39 
Jeg var glad for Fable og elskede Fable II - så Fable III er en rigtig god nyhed for mig... Jeg kan godt lide rollespil, men de japanske er lidt for... japanske til mig. :o Derfor rammer Fable lige min smag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 19/08-09 13:00 
Fable for mig var nok et de mest afslappende spil jeg har spillet (især for en rpg). Sålænge de bibeholder den del, så bliver fable 3 købt på første dag,
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 19/08-09 13:10, rettet 19/08-09 13:10 
Fable 1 kom jeg aldrig langt i, 2'eren nød jeg i fulde drag den korte tid det dog varede, omend rimelig "børnehaveagtigt" i dets simple udførsel.
3'eren skal have væsentlig mere at byde på før jeg gider investere i det, men er ikke i tvivl om at det blive godt. Især hvis man ikke har spillet det to andre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 19/08-09 13:16 
"Touch mechanic". Nice, flere gimmicks :)
HeroldHeroldSkrevet 19/08-09 13:37 
Det eneste jeg læser ud af den briefing er at Molyneux fortsætter ud af samme spor. Han laver skam udmærkede spil, det er bare ikke spillet der er i fokus, men derimod hans idéer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 19/08-09 13:39 
Jeg regner med at skulle have det, har i et stykke tid overvejet at købe Fable 2 igen bare for et gensyns skyld, men jeg kan nok godt vente til de har bikset 3'eren færdig :)

Desuden håber jeg også på det bliver mere "Oblivion-open-world", og så selvfølgelig at de husker at lave online coop i spilet for en gangs skyld.
Spiller nu: Halo 3
dpldplSkrevet 19/08-09 13:53, rettet 19/08-09 13:54 
Playkid>
Jeg regner med at skulle have det, har i et stykke tid overvejet at købe Fable 2 igen bare for et gensyns skyld, men jeg kan nok godt vente til de har bikset 3'eren færdig :)

Fable 2 bliver genudgivet som "episodic" udgave, hvor spillet er delt op i 5 dele og først del vil være gratis. (episode 1 kommer i sept.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 28/10-10 13:57 
hehe.. Har lige læst mit negative indslag længere oppe, og alligevel har jeg en lyst til at spille det igen.

Anyways, På et tidspunkt, under et år siden fandt jeg fable 2 på xbox live delt op i chapters. Først chapter var gratis, og når man nåede et bestemt sted hen i spillet, så kunne man ikke komme videre før man købte chapter 2.

Nu har jeg søgt rundt på xbox live og kan ikke finde disse chapters. Hvor er de henne?
For The Love Of The Game
GilucGilucSkrevet 28/10-10 17:39 
De er fjernet fordi du kan få det gratis nu. Mener jeg da stadig du kan, i hvert fald.
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
HeroldHeroldSkrevet 28/10-10 17:50 
Det var vist ikke et tilbud, men en fejl? Jeg fik det aldrig til at virke i min region.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 28/10-10 17:53 
Kan jeg få fable 2 gratis? Det står til 299 på min xbox
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 28/10-10 18:53 
Der var noget med at hvis man går ind via en pc, så står det som "Free", men jeg har ikke hørt om nogen herhjemme, hvor det virker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/10-10 09:30 
Første Episode var gratis...
og så kunne man købe Fabel2 i 3 bidder..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
3of193of19Skrevet 29/10-10 10:34 
Aner ikke om det virker i DK men her er den gratis download der blev nævnt:

Link...
BeanoBeanoSkrevet 29/10-10 10:40 
Det var vist bare en fejl som hurtigt blev rettet - skulle ikke være gratis for nogen længere.
183 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig