X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable 2


Svar
jaesjaesSkrevet 10/10-07 20:26, rettet 10/10-07 20:39 
Det må være på tide med en Fable 2-tråd.

Der er vist ikke så meget spritnyt info, men jeg kan starte med et par links til previews fra E3.

Mest om det nye kampsystem, og den måde man "dør" på:
http://xbox360.ign.com/articles/803/... Se hele indlægget
183 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 30/10-08 17:39 
jaes>
RTFM :)

Der står i manualen, at man mister de exp man skulle have fået i pågældende kamp, samt at man, som nævnt, får ar.

Ok, helt som jeg skrev :)
Trode bare at der måske var andre konsekvenser som jeg havde overset.
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 30/10-08 19:11 
jeg har slået flere ejere ihjel, tro mig, næsten udrydet en by, og husene sku jeg stadig betale for. ? :S

kan det være en fejl ? eller?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/10-08 19:56 
Nej, den er god nok - husene er bare meget billigere hvis du slår ejeren ihjel først...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 30/10-08 20:11 
Får man ikke også mindre indtægt for huset efterfølgende?
KeenKeenSkrevet 30/10-08 23:05, rettet 30/10-08 23:09 
jaes>
Jeg er kun død én gang, da spillet som sagt er latterligt nemt

du har tydeligvis ikke satset alt på skill, der er en del mere udfordring hvis du klarer hele spillet med en gun og kun en gun :P

og kæft hvor har dem der går op i magic det nemt :)
/cast lvl summon
/cast lvl 5 shock
/cast lvl 5 shock
/cast lvl 1 summon
/cast lvl 5 shock
...

swords bruger jeg stort set aldrig, og nægter at sætte et eneste skill i toughness, gider ikke ligne en fed gorilla :)
jaesjaesSkrevet 31/10-08 01:34, rettet 31/10-08 02:07 
Nej, det ville da også være kedeligt at skulle gøre spillet kunstigt sværere ;)

Men jeg bruger nok gevær og og nærkamp lige meget. Gevær når der er plads, og når man overrendes af fjender så hakker jeg igennem. Magi bruger jeg lidt mindre.

Og nu ved jeg så hvorfor min figur ligner en høj Stig Tøfting :)

EDIT: Jeg bruger faktisk en del magi, kommer jeg til at tænke på. Men det er på en bestemt måde, som måske vil spoile lidt, så jeg må hellere lade være med at uddybe :)
enfenenfenSkrevet 31/10-08 22:41 
1'eren var også alt for nem.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 01/11-08 15:46 
Hvordan fungerer online coop for jer andre? Jeg sidder lige nu og kigger på en stort set sort skærm fra Beano's spil som jeg har forsøgt at joine. Kan høre lydsiden og se hans helse, men det er også det :-/

Beano, når du læser dette, så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvordan du oplevede min "tilstedeværelse" i dit spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 01/11-08 18:48 
dRxL>
Beano, når du læser dette, så kunne jeg godt tænke mig at høre om hvordan du oplevede min "tilstedeværelse" i dit spil.

He he he.. sorry, det var skam ikke for at være fræk eller kostbar at jeg afviste dine join requests :)
Passede mig ikke rigtigt at spille co-op da du prøvede. Var midt i nogle quests og kampe f.eks.

Kan man ikke slå join muligheden helt fra så folk ikke kan joine ens spil?
Eneste jeg kan se er at man kan skifte online status i guide menuen, men intet i Fable 2 - kun "Auto join" til/fra.
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 09:23, rettet 03/11-08 09:25 
Så blev F2 gennemført går.

Hovedhistorien var meget kort og specielt slutningen virkede mest som en joke. Uden at spoile noget kan jeg vist godt sige at det er MEGET nemt at gennemføre den sidste kamp :)

Blev nu alligevel godt underholdt af det - skide hyggeligt spil, god atmosfære, flot grafik. Ikke noget mesterværk i genren og til tider upoleret og lidt buggy - men kan alligevel varmt anbefales hvis man skruer forventningerne en smule ned og bare vil underholdes :)
En titel man sagtens kan spille flere gange hvis man vil eksperimentere med at være god/ond.

Så har jeg tid til Fallout 3 igen... hvis jeg kan nå det inden LBP, GOW2, R2, MS:PR, etc. lander :!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/11-08 10:01 
Jeg fik også gennemført historiedelen i går - rigtig rigtig fedt spil. Der er masser at lave, når spillet er gennemført, så der er mange flere timer gemt i spillet end blot historiedelen.

Et af de meget få rollespil, som har formået at fange mig...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KeenKeenSkrevet 03/11-08 11:49, rettet 03/11-08 11:50 
ja sidste bossen var sådan "wtf! hvad skete der lige der" :P

er selv i gang med spillet for anden gang, hvor jeg vil gøre mit bedste for at holde mig på den gode side ...eller for ikke at sætte alt for høje mål må jeg hellere sige at jeg skal holde mig midt imellem :)

men det er sku ikke nemt, jeg kan ikke lade være med at slagte en hel by hvis der er en der sparker til min hund!
så hedder det groin shot til synderen og head shots til dem der står for tæt på... :P
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 11:56 
SPOILER
.
.
.
.
.
Jeg valgte faktisk ikke at få hunden og søsteren tilbage efter slutningen - tog den første "gode" mulighed.
Hunden var blevet belastende til sidst... vov vov... 500 guldstykker... WOW hvor fedt, har også kun 100.000 på kontoen og ejer 20+ butikker/huse så rækker 500 guld langt :D
KeenKeenSkrevet 03/11-08 16:57 
Spoiler response!!

jeg havde faktisk et lidt svært valg, det var enten pengene eller hunden, jeg valgte så hunden da jeg faktisk nyder dens selskab i spillet
jaesjaesSkrevet 03/11-08 17:16 
Er også færdig, og endte med at have det lidt meh over spillet. Det er bedre end 1'eren, men listen over ting der burde være anderledes er alt for lang.
KeenKeenSkrevet 03/11-08 20:26, rettet 03/11-08 20:27 
kan du komme med nogle eksempler?

Jeg synes at de ting der er i spillet er som de skal være (stort set), der er bare en liste over ting der mangler istedet...
jaesjaesSkrevet 03/11-08 22:10, rettet 03/11-08 22:49 
Jeg synes både, der er aspekter, som mangler og aspekter, der burde være anderledes. Fx:

- Quests mangler dybde og variation.
- Kampsystemet. Er ikke godt nok: Nærkamp er for unuanceret, mest fordi Chain Attack-systemet ikke er fedt. Man burde kunne sigte manuelt med afstandsvåben - der er auto-aim uanset sigtemetode. Alt for få muligheder i kampsystemet indtil man kommer ca. halvvejs i spillet.
- Sværhedsgraden er alt for lav.
- Spilverdenen er ikke spændende nok at udforske - en anelse for ens miljøer/dungeons, og stadig for sti-agtigt. De to elementer hænger sammen/påvirker hinanden, kan man síge. Spilverdenen ville føles bedre, hvis bare den ene del var lidt bedre udført.
- NPC'erne i byer m.m. Når man tænker på hvor stor fokus, der er på NPC'erne, kunne de godt have mere personlighed - konstant samme kommentarer og animationer (dem fra hovedhistorien er ok). Det er dog et problem i mange sandkassespil.
- Flere af minispillene er pinligt ringe.
- Problematisk interface, kort og menusystem.

Det er som om, det er lidt The Sims, lidt Oblivion og lidt Zelda uden, at det fungerer ordentligt på nogle af områderne :)

EDIT: Har justeret punktet om spilverdenen.
KeenKeenSkrevet 04/11-08 12:01 
jaes>
- Quests mangler dybde og variation.

det synes jeg egentlig ikke

- Kampsystemet. Er ikke godt nok: Nærkamp er for unuanceret, mest fordi Chain Attack-systemet ikke er fedt. Man burde kunne sigte manuelt med afstandsvåben - der er auto-aim uanset sigtemetode. Alt for få muligheder i kampsystemet indtil man kommer ca. halvvejs i spillet.

Jeg synes kampsystemet er fint som det er der da mange gange bedre end f.eks. oblivion...

Det med at sigte så kunne man måske godt have en måde at slå den "autoaim" i spillet fra, men jeg synes at måden man sigter på som det er nu er rigtig godt, da man får følelsen at at være en god skytte...

Synes ikke tingene bliver unlocket for langsomt...

- Sværhedsgraden er alt for lav.

Nu er det jo fable vi snakker om og det har altid været med vilje at sværhedsgraden er som den er, da lionhead ikke mener at man ikke kan føle sig særlig helte agtig hvis man dør hele tiden, og jeg er tilbøjelig til at give dem ret, sådan delvist...

- Spilverdenen er ikke spændende nok at udforske - en anelse for ens miljøer/dungeons, og stadig for sti-agtigt. De to elementer hænger sammen/påvirker hinanden, kan man síge. Spilverdenen ville føles bedre, hvis bare den ene del var lidt bedre udført.

de eneste steder i spillet jeg har noget imod de måden man kan komme rundt på er i byerne, da det ikke er hele byer man går rundt i men kun en lille del, og det ødelægger lidt imo, men sådan ude i det fri kan du jo gå som du vil, og hvis du synes at du går for meget på stier så er det jo nok fordi du selv har valgt at gøre det da instinktivt søger mod disse, sådan er det jo også i virkeligheden...

dungeons gir jeg dig 100% ret i, men det er også kun der...

- NPC'erne i byer m.m. Når man tænker på hvor stor fokus, der er på NPC'erne, kunne de godt have mere personlighed - konstant samme kommentarer og animationer (dem fra hovedhistorien er ok). Det er dog et problem i mange sandkassespil.

gir jeg dig også fulstændig ret i, men sådan er det jo desværre i alle spil, stort set...

- Flere af minispillene er pinligt ringe.

mener du de der gambling spil eller?

- Problematisk interface, kort og menusystem.

a hva? hvad er der dog galt med det?
jaesjaesSkrevet 04/11-08 16:45, rettet 04/11-08 16:59 
Keen>
det synes jeg egentlig ikke

De fleste quests er fetch-quests i et eller anden omfang, og opbygget med at der smides en masse mindre fjender i hovedet på en undervejs og til sidst en halvtam boss. Der er dog flere gode quests i historiedelen.

Jeg synes kampsystemet er fint som det er der da mange gange bedre end f.eks. oblivion...

Men langt efter Zelda, God of War, Onimusha 4, Maximo: Army of Zin osv. :)

Nu er det jo fable vi snakker om og det har altid været med vilje at sværhedsgraden er som den er, da lionhead ikke mener at man ikke kan føle sig særlig helte agtig hvis man dør hele tiden, og jeg er tilbøjelig til at give dem ret, sådan delvist...

Arh, den køber jeg ikke. Det må være en Molyneux-hjerneblødning ;) Når der absolut ingen udfordring er i kampene, keder man sig altså lidt til sidst. Jeg gør i hvert fald. Det er et af de letteste actionspil jeg har spillet.

...men sådan ude i det fri kan du jo gå som du vil, og hvis du synes at du går for meget på stier så er det jo nok fordi du selv har valgt at gøre det da instinktivt søger mod disse, sådan er det jo også i virkeligheden...

Det er altså ikke korrekt. Det er kun omkring Bowerstone Lake, at der er relativt åbent. Hver gang man forsøger at bevæge sig væk fra en sti andre steder, så kommer der en klippe eller lignende efter få meter. Alle de steder jeg har prøvet i det mindste.

mener du de der gambling spil eller?

Nej gambling virker dybt nok (gad ikke rigtigt lege med det). Det er som bartender, tømrer og smed.

a hva? hvad er der dog galt med det?

Som flere andre også har nævnt, er det et helvede at ordne ting inde i menuerne. Fx at man havner ude i spillet igen efter af have spist, brugt en bog, drukket en potion osv. Og Echelon talte om det med at ændre udseende. Dertil virker "A" jo kun, hvis man står lige foran objektet selvom, ikonet er på skærmen - man skal som regel om på den anden side at butiksdiskene fx. Den kontekstsensitive tingest til venstre synes jeg heller ikke godt om - for hvad er det lige ikon nummer 143 betyder? Tør jeg trykke på det? ;) Kortet er heller ikke det bedste IMO - fx mangler et oversigtskort og angivelse af butikstyper og egne bygninger på områdekortene.

Men det er jo et fint nok spil. Bare fyldt med mange mærkværdigheder IMO...
KeenKeenSkrevet 04/11-08 17:09, rettet 04/11-08 17:09 
Vi kan godt blive enige om at der mangler meget for at spillet bliver det vi drømmer om, der vil jo altid være nogle ting der mangler og kan gøres bedre, men som sagt tidligere handler det nok om tid og penge, og jeg ser Molyneux som en person med stor vison men med lidt for lidt rygrad til at bruge den tid og de penge der skal til
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/11-08 21:01 
Keen>
og hvis du synes at du går for meget på stier så er det jo nok fordi du selv har valgt at gøre det da instinktivt søger mod disse, sådan er det jo også i virkeligheden...

Det kan jeg simpelthen ikke få til at give nogen som helst mening. Men måske det forklarer den detour du fik Playkid og jeg ud på da vi første gang skulle finde rundt i Silkeborg? ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 04/11-08 21:51, rettet 04/11-08 21:52 
i kunne da bare have stoppet mig! jeg har aldrig påstået at jeg er god med et kort, sidste gang jeg var kort holder i et forhindringsløb var i prag og der kom mit hold 4 timer efter dem der kom andensidst :P

og så fandt vi ikke engang halvdelen af posterne...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/11-08 19:49 
he.. Funfacts...

Under udviklingen af Fable 2 blev der født 13 børn af Teamet.

Jeg sad lige og så ekstra materialet som fulgte med den nu skrabet version af LE
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 21:09 
Det beviser bare de ikke har lagt alt deres energi i spillet :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-08 21:33, rettet 05/11-08 21:33 
Keen>
og så fandt vi ikke engang halvdelen af posterne...

Men kunne du ikke prøve at forklare det der med at man instinktivt følger stier også i virkeligheden? Det lyder som noget ævl...
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/11-08 22:29 
;)
Egentligt ved jeg ikke rigtig hvorfor jeg altid gerne vil købe LE versionerne...
hvertfald efter Fabel2 Very Limited Edition...
ingen Hobbe figur og emotion kort alligevel.
ekstra materialet er skåret ned til 30 koncept og stemnings tegninger og 2 videoer på under 10 min..
hvor anden video faktisk er ligegyldig når man ikke har fået den figur med.
og jeg som ellers syntes at Ekstra materialet til Perfect Dark Zero var tamt.. hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KeenKeenSkrevet 06/11-08 11:41, rettet 06/11-08 11:42 
Konsolkongen>
Men kunne du ikke prøve at forklare det der med at man instinktivt følger stier også i virkeligheden? Det lyder som noget ævl...

øh hvad er det du ikke forstår? jeg er ikke helt klar på hvad du prøver at sige her...

du er måske en af dem der ser en vej og prøver at gå udeom om?!

tag lige og spænd hjælmen engang og tænk logisk...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-08 14:23 
Det du skriver giver ingen mening Ken og prøv dog at skrive pænt istedet...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 06/11-08 14:58 
Skal vi ikke lige komme tilbage til emnet, i stedet for at diskutere om folk følger stier eller ej? Det har jo intet med sagen at gøre, og desuden ville en jægersoldat aldrig følge en sti ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/11-08 21:46, rettet 09/11-08 21:48 
Så blev jeg selv færdig med spiller og må nok indrømme jeg er meget delt og er faktisk glad for jeg ikke står og ska afleverer en anmeldelse af spillet...

Teknisk synes jeg spillet til tider er et mareridt, enorme loadtider og den uendelige tilpasning af din egen placering foran en kæmpe reol for at pille ved den er bare for meget. Derudover kan jeg kun tilslutte mig kommentaren om brugen af sine items fra menuen.. Det er simpelthen så frustrerende at man bliver smidt ud af menuen hver gang man bruger 1 item og så skal hele vejen igennem turen igen.. der hverken går hurtigt eller kører særlig flydende (åbning og navigering i menuen).

Jeg mangler et anvendeligt kort, der ikke er klistret på den føromtalte forfærdelig menu. Et kort der hurtigt kan tages frem og gemmes væk, så jeg kan blive fri for den lysende streg i græsset, der alligevel ikke opdateres hurtigt nok når man løber i et område med lidt aktivitet.

Kampene med melee og ranged trænger virkelig til noget tilføjelse, jeg kan godt lide systemet, men jeg synes faktisk bedre om de ranged attacks i Fable 1.. Jeg ville ønske mig det blev lavet lige så dybt og med så mange muligheder som Will systemet.. et system jeg faktisk synes er super godt lavet og som virker fantastisk i kamp (overpowered ja.. men ideen og brugen af det er veludført og varierende). Vil dog bakke op om at der godt kunne have været tilført en del mere udfordring i kampene, eller bare en ekstra sværhedsgrad så alle var glade!

Nu lyder det hele jo super negativt men når disse problemer er fortrængt dybt bag i ubevidstheden synes jeg faktisk Fable 2 er et fantastisk spil. Jeg har selv været dybt fascineret af den energi der er lagt i side questene, Der følger til mange af dem en god portion historie med som oftest nogle ret så sjove characters. Jeg har forsøgt at spille alle side quests igennem og jeg synes de har tilført spillet så meget at jeg uden problemer kan se gennem fingrene med det utrolig korte hovedforløb. Dertil kommer at spillet ikke "lukkes" efter gennemførsel, men man slippes fri i den verden man nu har skabt, fri til at gå på opdagelse i Albion.

Og ja jeg har nydt de timer jeg har brugt på at trille rundt i byerne, skovene og forladte bygninger, i min jagt på alt fra gode tilbud til et lille slagsmål eller blot et par gargoyles eller silver keys. Jeg synes det er underholdende at bygge sig et boligemperium og finde alle de unique buildings der er, og klare de tilhørende side quests og til tider ligefrem finde Legendary Weapons der ser "lidt" federe ud end gennemsnittet..

og i bedste ris ros ris stil, kan jeg da lige kommentere det pinligt dårlige co-op. Har prøvet både online og med brormand i den anden ende af sofaen og der er ingen forskel, det er lige ringe. Man kan ikke styre kameraet, og din sidekick er derfor i mange situationer mere i vejen end til gavn synes jeg, specielt i arenaen! Det eneste jeg har kunnet bruge det til har været at få en hyggelig snak i spillet og klaret et par achievements.

Som sagt er jeg glad for jeg ikke skal sætte tal på det for det har været en rejse med frustrationer, glæder og til sidst et valg hvor jeg faktisk var ret så presset og nok efterfølgende har fortrudt...

**spoiler**

valgte at ofre min kære lille hund og savner den sku efterfølgende..

til gengæld redede jeg verden og fik en statue.. gemt væk i et hjørne af byen mand kun kommer for at slagte en gargoyl.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BeanoBeanoSkrevet 25/11-08 09:31, rettet 25/11-08 09:32 
Udvidelse til Fable II d. 12. december for 800 pøjnts.

Knothole eller Butthole? :D

Mangler bare en Revive Dog spell...

"Fable II to get downloadable content"
SumezSumezSkrevet 25/11-08 09:58, rettet 25/11-08 09:59 
Jeg håber ikke, udvidelsen introducerer nogle alt for lækre nye koner. Det går lige så godt med mit lesbiske forhold med Lady Grey på kirkegården, efter mine tidligere samlevere mistede hovedet i Temple of Shadows.

Men håber der kommer et par nye byer, jeg kan opkøbe. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/11-08 10:04 
Jeg tør næsten ikke putte spillet i min konsol længere - er bange for at få en "money overflow error" da der er gået nogle uger siden det var i sidst :D

Nogen der har prøvet spillet med HDD install - om det kører mere smooth nu?
SumezSumezSkrevet 25/11-08 10:08, rettet 25/11-08 10:10 
Det kommer an på hvad du mener med "mere smooth"?
Spillet pauser et sekund hver gang man får en achievement, "alfestøvsstierne" er stadig irriterende længe om at finde ud af hvor de vil hen i visse områder, og loadetiderne er ret lange (om de er kortere end uden HD install, skal jeg ikke kunne sige), men ellers kører spillet rimelig flydende, og naturligvis uden al discstøjen.

EDIT: Nåja, menuerne. Ja de er stadig irriterende lang tid om at loade. Altså, vi snakker om brøkdele af et sekund her, men når det handler om at navigere i en menu, er det irriterende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/11-08 10:24, rettet 25/11-08 10:25 
Tænker primært på menuer der hoster gevaldigt og pop-up af personer og omgivelser pga. loading . Også load imellem de forskellige områder er lange - den del er jo nok bedre med HDD install.

Men regner med at installere den når jeg får min 60GB disk, lige nu er pladsen optaget af Lara ;)
KeenKeenSkrevet 25/11-08 11:56, rettet 25/11-08 12:01 
Sumez>
Det går lige så godt med mit lesbiske forhold med Lady Grey på kirkegården

den der sekvens hvor hun ar åh så forelsket i mig og alt skulle nok blive godt, og så slutter den sekvens og den vilde forelskelse bliver til "ARG! stay away from me" og hvor hun derefter løber sin vej, ...har ikke set hende siden :/
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/11-08 11:57 
"Lionhead is also going to offer a free co-op patch to let people to play together."

Så man kan nu spille "rigtigt" sammen og uden at være på samme skærm samtidig?
KeenKeenSkrevet 25/11-08 12:04, rettet 25/11-08 12:06 
fra fables egen hp:

"To engage in co-op gameplay with a player who has already downloaded the Knothole Island content, gamers will need to download the free pack. Both co-op players must download the Knothole Island (Premium) pack in order to play new quests and enjoy the complete Knothole Island co-op experience."

jeg er lidt bange for at der hverken er mulighed for at spille sin egen char eller spille alene på en skærm... tror lidt at de ville have haft nævnt det hvis det var de havde fikset det, da der er så mange der har brokket sig over det...
SumezSumezSkrevet 25/11-08 12:50 
Beano>
Tænker primært på menuer der hoster gevaldigt og pop-up af personer og omgivelser pga. loading .

SÅ slemt er det ikke med menuerne hos mig, men de er stadig irriterende.
Pop-op af personer og omgivelser er stort set ikke-eksisterende. Det har allerhøjst været en person, der stod lige foran mig, som ikke har været synlig de første par sekunder efter jeg loadede ind i et nyt område.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/11-08 12:51 
Keen>
den der sekvens hvor hun ar åh så forelsket i mig og alt skulle nok blive godt, og så slutter den sekvens og den vilde forelskelse bliver til "ARG! stay away from me" og hvor hun derefter løber sin vej, ...har ikke set hende siden :/

Hva? Lige efter sekvensen med graveren, der vil have dig til at skride? Jeg blev bare stående til han forsvandt, hvorefter hun var 100% klar til frieri.
Måske virker det kun for onde karakterer? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/11-08 13:02 
Sumez>
Pop-op af personer og omgivelser er stort set ikke-eksisterende. Det har allerhøjst været en person, der stod lige foran mig, som ikke har været synlig de første par sekunder efter jeg loadede ind i et nyt område.

Præcist... men opstår nu tit for mig. Også skilte og lign. popper op.
SumezSumezSkrevet 25/11-08 13:19 
Jamen så vil jeg da anbefale en HD install :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/11-08 13:24 
Ja, ihvertfald et forsøg værd d. 12 december :)
KeenKeenSkrevet 25/11-08 16:50 
Sumez>
Hva? Lige efter sekvensen med graveren, der vil have dig til at skride? Jeg blev bare stående til han forsvandt, hvorefter hun var 100% klar til frieri.
Måske virker det kun for onde karakterer? :)

jeg gjorde det presis ligesom dig og ventede til graveren smuttede så jeg kunne fri til hende, men efter sekvensen begyndte hun at røåbe op og løbe sin vej... ligesom alle andre personer i hele spillet når de ser mig... og ja jeg er ond hvis du skulle være i tvivl :P
jeg stod også i 2 mins efter og tænkte WTF!
dpldplSkrevet 08/12-08 10:39, rettet 08/12-08 10:39 
Sparker lige liv her.

Er der nogen derude som sidder inde med alle dolls til dollcatcher achievement(Eneste jeg mangler udover "sacrefice 10 people").

En med alle der kunne give mig den vil være dejlig. Ellers kan jeg også bytte med reaver(min) og lucien(Min vens)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 08/12-08 10:49, rettet 08/12-08 10:49 
Lidt opfølgning på tidligere indlæg...

Jeg prøvede at installere F2 på HDD og det gør at spillet er mere smooth i menuer og der er mindre pop-up af objekter når man kommer til nye områder osv. Og selvfølgeligt kortere loadtider generelt.
Så det kan varmt anbefales man installerer det hvis man stadig spiller det :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-08 10:53, rettet 08/12-08 10:53 
Wehner overvejede at forsøge sig på Dollcathcer-achiev'en, men jeg har definitivt droppet den. Det er simpelthen for meget bøvl (medmindre nogen vil smide SAMTLIGE dukker min vej). Skydespillet er crap, og jeg gider ikke engang forsøge mig mere med at vinde præmiedukken.

Har du reddet det gode tempel, så det onde tempel er i ruiner? Så tror jeg nemlig ikke man kan sacrifice mere (eller kan man?). Jeg stod nede i ruin-kælderen, men sacrifice-hjulet var inaktivt, selvom jeg godt kunne pille ved de håndtag, der sidder i gulvet - uden effekt.
dpldplSkrevet 08/12-08 10:55 
Ja jeg reddet gode tempel.

Men starter bare en nye person til få sacrifice achie. (Man kan have op 6 forskellig chars!)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-08 11:00 
Ja, det tænkte jeg også at gøre. Det kan ikke tage lang tid at komme frem til onde-templet og hjælpe dem med en ny char.
dpldplSkrevet 08/12-08 11:03 
Nope. Personlig er jeg igang med finde en venlig person til doll achie lige nu ><.

Nydt spil så meget vil være synd ikke få 100% achie før DLC udkommer.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
183 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig