X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable 2


Svar
jaesjaesSkrevet 10/10-07 20:26, rettet 10/10-07 20:39 
Det må være på tide med en Fable 2-tråd.

Der er vist ikke så meget spritnyt info, men jeg kan starte med et par links til previews fra E3.

Mest om det nye kampsystem, og den måde man "dør" på:
http://xbox360.ign.com/articles/803/... Se hele indlægget
183 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-08 15:02 
Iiih! Jeg vil også have det snart... Jeg syntes godt at amazon.co.uk kunne se at få sendt det :V
HeroldHeroldSkrevet 22/10-08 16:00, rettet 22/10-08 16:01 
Beano>
Ok tak, ser hvad der sker når jeg putter skiven i maskinen i aften ;)

Beat you to it :P Den siger der er en update, når man starter spillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 16:03 
SPOILER!!
HeroldHeroldSkrevet 22/10-08 16:17 
KAN DU KOMME UD AF MIT SPIL!!!

Det er fandeme sært at sidde i introen, og så dukker der pludselig et Beano-ikon op midt på gaden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 22/10-08 16:22 
Vel bare være glad for han ikke havde mic sat til og snakkede i din intro? :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 17:21 
Herold>
KAN DU KOMME UD AF MIT SPIL!!!

Seriøst.. fik dit grimme øje blæst op på min skærm - gik lige et par sekunder før jeg opfattede det var dig :)
HeroldHeroldSkrevet 22/10-08 17:31 
Hmmm, det får mig lidt til at tænke på nye muligheder med det der Vision-kamera... Jeg tror jeg uploader en bleg røv til min profil lige om lidt. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 18:05 
nnooooooooooooo :)
WehnerWehnerSkrevet 22/10-08 19:15 
Så fik jeg det også og går i gang lige om lidt. Hvis jeg da tør... i følge PEGI indeholder det alskens forskrækkeligheder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/10-08 19:28 
Er der muslimsk sang deri? :-)
WehnerWehnerSkrevet 22/10-08 19:34 
Hihi :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/10-08 20:55 
Herold>
Jeg tror jeg uploader en bleg røv til min profil lige om lidt. :D


Ja, så blir det vel en skide fuld bleg røv... som passer ind i din nye "ungdommelige" livstil... haha
CoreCoreSkrevet 22/10-08 21:46 
...og der har du så dine "alskens forskrækkeligheder" Wehner ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 22/10-08 22:25 
:) aka "PEGI Online"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 23/10-08 20:07 
Har spillet det nogle timer. Det føles nyt, friskt og en lille smule magisk. Har også Dead Space og Farcry 2 liggende, men har ikke haft lyst til at spille dem, i sikker forventning om at de bare vil minde mig om hvorfor jeg var ved blive træt at computerspil. Fable II derimod gør mig opstemt :´)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 23/10-08 20:15, rettet 23/10-08 20:16 
"PEGI Sex"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 23/10-08 23:04 
WUHUU!!! Conan-style?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 24/10-08 00:06 
Nej, det er lidt mere subtilt (desværre).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 24/10-08 23:00, rettet 24/10-08 23:05 
Jeg har spillet i ca 10 timer nu, og til alles store overraskelse er jeg ikke lige begejstret.

Grafikken er jeg ikke så vild med igen. Render man rundt om dagen så ser det hele helt blegt ud. Jeg har prøvet at skrue helt ned for brightness, men så kan man intet se om natten eller i dungeons. Spillets god-rays er way too much, og directe grimt til tider. Og så har spillet et eller andet glow-filter kørende som gør at det hele virker uskarpt, som en søndag morgen hvor man ikke helt er våget ordentligt. Og i det der hero champer er det helt forfærdeligt. Vandet er pænt udendørs, men er fuldstændigt det samme i en mørkgrotte, altså himmelblåt. Desværre er det små ting som dette som konstant ødelægger immersion'en for mig.

Og så det værste. Level designet. Det er afskyeligt. Hvordan nogen er i stand til at finde rundt er mig en gåde. Hele verdenen er bygget op som én stor labyrint. Man løber rundt på små stiger, og er der bare den mindste terræn ændring som en lille sten så er det det samme som en usynlig mur. Små labyrint stier overalt. Og kortet er nyttesløst. Det er bare en masse maps som man ikke rigtigt kan se sammenhængen i. Der mangler et overblik. Jeg havde håbet på en verden ligesom i zelda spillene, hvor man får lov til at udforske, i stedet for hele tiden bare at skulle vælge en sti til højre eller venstre. Jeg har ikke følelsen af at verdenen ligger åben for mine fødder. Jeg løber bare rundt som flue efter en 40watts pære som altid viser mig vejen. Jeg går ud fra at de lavede det lysspor fordi ingen kunne finde rundt uden.

Quests'ne virker også underlige og ligegylige. Jeg runder rundt og leder efter nogle dokumenter, og nogle relics og whatever.. Eller vent. Nåh nej, jeg løber bare rundt efter et lysende spor, og så klarer quests'ne sig selv.

Det værste er, at jeg købte en collecters edition fordi det kun var 50kr ekstra, fair nok. Den indeholder nogle billed-slideshows som skifter billede alt for langsomt. Så indeholder den nogle optagelser hvor spiludviklerne har sat en grim hobb-figur rundt omkring i nogle udendørs scenerier. Aldrig har en bonus dvd været så talentløst skruet sammen.
Så er der 20min eller sådan noget bag kameraet, som vi alle har set i forvejen på gametrailers.com. MEN Så bliver der gudhjælpende sagt til kameraet at spilleren kan gå hvor han har lyst og ikke er indhegnet ligesom i 1'eren, og det er jo at lyve os gamere direkte op i ansigtet. Jeg sidder sgu her og bliver helt sur.

Kameraet kan man ikke zoom'e ind eller ud på, så man kan aldrig se om ens karakter får rifter eller mærker efter kamp ligesom man kunne i 1'eren. Jeg føler mig begrænset, syntes ikke rigtigt at jeg kan orientere mig og kigge ordentligt på omgivelserne, fordi kamera styringen er så sløv. Det samme gælder karakter styrringen når man ikke kæmper. Så løber man rundt og styrer ham som om han var en lastbil, og reagere mega langsomt når man drejer, så det ender med at man bouncer rundt på de der usynlige mure hele tiden. Det er ihvertfald ikke mario eller maximo styring det her, dét er helt sikkert, øv!

Danny Elfman skulle ha været blevet og lavet musik til spillet, men det gjorde han ikke. Jeg slukkede for musikken da der under en længere kampscene kørte et eller andet belastende trommebeat, som jeg var ved at få spat af. Dobbelt øv! for ellers var musikken egentligt ok.

Og så det sidste negative. Magisystemet. Jeg kan egentligt godt li at det kun er på én knap. Men magi-level-systemet er B. eksempel, jeg har "fireball" på level 2 og jeg har "lightning" på level 2. Men jeg må KUN bruge én level 2 spell, ellers skal jeg ind i menuen og skifte hver gang, og hvem gider det midt i det hele? Min level 2 spells er stort set ligeså hurtige at fyre af som min level 1 spells, så hvorfor skulle jeg overhovedet ville fyre en level 1 spell af? Der bliver spillet liiige simpelt nok til dets eget gode.

Spillet har ellers en masse gode kvaliteter i sig. Jeg har jo trods alt spillet det i 10 timer, og det er også derfor jeg stopper den her smørre nu og spiller videre. Så får i den positive del af historien på et andet tidspunkt :)

EDIT: nåh ja. Hans hovedet går igennem hatten når han løber, meget flot lavet :/
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/10-08 23:38 
Jeg er enig! - dog kun i det med kortet... Det er stort set ubrugeligt...

Resten er jeg stort set lodret uenig i... For det første, så kan du slukke den lysende stil, hvis den irriterer dig. For det andet, kan du skifte mellem dine level 2 magier, præcis som du skifter level 1 magierne - du skal altså ikke ind i menuerne for at gøre det.

jeg er meget glad for det - elsker den grafiske stil og dagscyklussen synes jeg ser fabelagtig ud. Normalt er jeg ikke til rollespil, så det er ikke sikkert at det vejer så tungt når jeg siger, at jeg aldrig har moret mig bedre, med et rollespil end med Fable II.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/10-08 00:39, rettet 25/10-08 00:46 
Efter 8-9 timer syntes jeg nu også rigtigt godt om det - måske ikke noget mesterværk og når ikke Zelda spillene til sokkeholderne IMO, men bestemt et solidt action/adventure RPG som ikke tager sig selv for seriøst og har en god atmosfære og humor :)
De sociale elementer og speciel hunden syntes jeg er godt lavet selv om jeg ikke er gået i dybden med det endnu.

Grafikken er også flot - god "art direction". Lækkert lavet med dag/nat overgange, lyseffekter, fyldig og detaljerede miljøer.
Ikke en episk og storslået verden som f.eks. Oblivion, men til gengæld mere detaljeret og livagtig.
Der er en del tearing nogle enkelte steder (bestemte områder) men ikke noget kritisk og frameraten er generelt høj.

Musikken kan jeg nu godt li'... med til at skabe den hyggelige atmosfære sammen med den fortræffelige voice-acting :)

Af negative aspekter syntes jeg også det lysende spor er lidt af et "cop out" - at gøre det nødvendigt at guide spilleren rundt på den måde, er et tegn på at man ikke har været i stand til at gøre det på en mere naturlig måde med historie og miljøer så spillere selv opdager verden og udforsker. Sammen med de lange loadtider imellem områderne, syntes jeg er med at at verdenen ikke føles naturlig men en række områder der bindes sammen af lukkede stier. Hjælper ikke på det underlæggende "problem" at slå sporet fra. Men måske bare et bevidst designvalg at spilleren skal guides mere (også med hunden der hjælper) frem for at gå på opdagelse selv.

Også enig i at styringen er alt for sløv - har dog vænnet mig mere til det med tiden.
Det mest irriterende har dog været alle de småfejl som spillet har. Min karakter har flere gange frosset fast i flere minutter, sat fast i omgivelser, dialoger der kommer for sent, "hostende" menuer, osv. Dumme fejl som bærer præg af det er en smule rushed. Håber der kommer en patch snart som fixer nogle af tingene.

Men som sagt så finder jeg spillet underholdende og charmerende indtil videre... der er jo også et stykke vej endnu, så kan være det bliver bedre :)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-08 00:55 
Palle: Jeg har ikke sagt noget om at jeg ikke kunne li det lysende spor. jeg startede med at slå det fra, men slog det hurtigt til igen. Havde det ikke været for den guide, så havde jeg slukke meget hurtigt.

Ja man kan skifte spells på RT, men det er på ingen måde intuitivt midt under en kamp.

Efter at have spillet lidt mere finder jeg ud af at det jo nok er et fejlkøb fra min side. Det virker kedeligt og tvivielt, selv efter 10 timer er der ikke sket den store forandring med min karakter, man render bare rundt og rundt og rundt.

desuden har jeg min raise dead spell oppe på level 3 nu, og har summoned varulve og altmuligt, og nu lige pludselig kan den ikke summone mere andet end hobbs, som ikke kan dræbe noget som helst. Det irriterede mig, så jeg tog mine xp tilbage fra raise dead, og gav dem på den der storm ting. Og nu kan jeg pludselig ikke få lov til at vælge den der spell selector så jeg kan bruge min nye spell. Det er simpelthen for tåbeligt, hvorfor spørger jeg bare, hvorfor?

Jeg spillede et godt stykke ind i 1'eren, og det var til tider fornøjeligt. Ved ikke hvad der er sket her. Jeg har siddet en hel fredag i fred og ro og givet mig tid og gjort alt for at nyde spillet med chips og cola og det hele. Men spillet vil bare ikke lade mig nyde det.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 26/10-08 22:25 
Så fik jeg afskaffet mig spillet, og anskaffet mig dead space i stedet, og gudskelov for det, meget bedre spil :)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 26/10-08 23:00 
Jeg tvivler :) Har spillet Fable 2 i hver ledig stund siden jeg fik det. Rigtig godt og anmeldelse følger snart på Gamesector.

Måske er det endda konsolagtigt på den måde, som Born2Play savner :o
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 27/10-08 16:02, rettet 27/10-08 16:23 
Efter cirka 11 timer (vel omtrent halvvejs, inkl. enkelte side-quests) er jeg nu også lidt skuffet. 1'eren satte sig på 100 stole, og kun på ti sekunder på hver. 2'eren er bedre, men lider efter min mening af en lang række designproblemer. For at nævne de ting, som jeg mener kan være deal-breakere for mange:

Sværhedsgraden er alt for lav. I de første cirka 8 timer kunne jeg nøjes med bare at stå og hamre med ganske svage våben uden strategi og tilnærmelsesvis at være i fare. Derefter skete der et betydeligt hop i sværhedsgraden, men kort efter skalerer spillet, så man lige pludselig finder væsentlig bedre våben og genstande. Så hoppet udlignes næsten.

Hunden har mest været et gimmick. En Navi med mere hår og større trang til at strinte på lygtepæle. Han opstøver skatte og gør opmærksom på farer, men på trods af to opgraderinger virker han overflødig i kamp. Og "kærlighedsaspektet" virker ikke rigtigt. Hunden er sød og charmerende lavet, men den bruges ikke rigtigt i historien/i scripts, så konkret er det bare en klump pels med charmerende animationer.

Spilverdenen er ikke særlig godt udnyttet. Den grundlæggende stil at fed nok, byerne ganske interessante, men det meste uden for byerne er de samme træer, buske, klipper og græspletter strøet rundt omkring. De tre dungeons jeg har været i, var heller ikke det mest spændende. Og Darknon har delvis ret i sti-problemet. Man kan i teorien bevæge sig stort set hvor man vil, men miljøerne er ofte opbygget med klipper eller andre forhindringer så tæt på stierne, at man i praksis ofte er på sti-vandring.

Kampsystemet er godt, eller sådan ser det ud til at blive. For man starter med alt for få muligheder, så selv efter 11 timer er systemet kun lige akkurat sjovt. Hvis man skal 3/4 ind spillet før, det åbner sig ordentligt, er det altså for sent.

Det sagt, er der også noget elementært eventyrligt og dragende ved spillet, men man skal være overbærende :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-08 16:46 
I skal lige være opmærksomme på at der er en bug i spillet der kan ødelægge main questet.

Den opstår hvis man ikke høre en samtale til ende inden man går ind i en hule. (Bare rolig... Ingen der er ingen spoilers hér)

http://community.lionhead.com/blogs/fable_2_development/archive/2008/10/24/3157553.aspx
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/10-08 18:02, rettet 27/10-08 18:04 
Jeg er stort set enig med Jaes. Jeg har brugt mange timer på bare at vandre rundt og udforske verdenen, og er vel godt vel netop kommet 3/4 dele igennem hoved-questen, og det virker til at spillet først nu begynder at åbne sig for alvor - der har ikke været særligt mange side-quests som sådan indtil videre.

Der er en masse små skarpe hjørner som i mine øjne ødelægger meget immersionen i spillet - der skulle lige været brugt en måned på at slibe hjørnerne af. Hvorfor vender spilleren sig ikke og kigger på hunden når han roser den og vice versa!? Lock-on systemet er lige sløvt og upræcist nok.

Interfacet virker ikke specielt godt, man kommer til at bruge LAAANG tid i inventory-systemet. F.eks. er det latterligt besværligt at farvelægge tøjgenstande og hår. Og hvorfor er der så få genstande at vælge imellem? Der er altså ikke de store kombinationsmuligheder, når det kommer til stykket (indtil videre).

Kortet er ikke helt så ubrugeligt som mange gør det til, men ikke videre brugbart, end til andet end en hurtig oversigt.

Jeg er dog utroligt fænget af spillet, og synes generelt rigtig godt om det. Grafikken og stilen er enormt pæn, og historien godt fortalt. Samtidig er det lykkes Lionhead at skabe nogle situation hvor det er decideret svært at vælge hvad der er rigtigt og forkert, og hvilket valg man skal tage - humoren spiller også en væsentlig faktor i hele universet. Det er bare ærgerligt, at det kunne være blevet stort set perfekt, hvis bare det lige havde fået den sidste måneds tid, så det havde fået en ordentlig finish.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 27/10-08 18:16 
Echelon VI>
Jeg er dog utroligt fænget af spillet, og synes generelt rigtig godt om det.

Spot on. Jeg kan sagtens se fejlene, mne jeg har spillet det så meget, jeg overhovedet har kunnet komme til i en grad, hvor jeg panglestiv efter Halloweenfest lørdag nat med et fedtet stykke pizza i hånden liiige skulle tænde fordi jeg kunne regne ud, at der måtte være akkumuleret nok penge til at købe endnu en butik (man får også indtægt mens maskinen er slukket).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 27/10-08 19:08 
hvis nogle ønsker sig at skille sig af med spillet, så send en PM afsted. :)

syntes det lyder utrolig spændende spillet, selvom jeg ikke har spillet 1eren
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-08 19:24 
Jeg har ikke spillet så meget endnu men indtil videre er den største bug i spillet at man STIGER 20% i attractiveness hvis man er skaldet ;D

Det kan godt tænkes at det er fordi Peter Moleneux ikke er ham som er den som at det er der er den der har så meget hår igen...

...det ser bare lidt mærkeligt ud på kvindlige karaktere.
KeenKeenSkrevet 27/10-08 20:58, rettet 27/10-08 21:03 
Nu har jeg fået spillet det i nogle dage, og jeg synes da det er et godt spil, ligesom etteren, men men hvis man ligger plusser og minusser sammen er det ikke meget bedre end fable 1 var dengang det udkom...

Peter Moleneux har så mange visioner for det spil og det har så utrolig stort potentionale til at blive et sindsygt godt spil, men det jeg så bare ikke forstår er hvorfor han ikke bare laver det spil som han gerne vil, og så udgive det når det er HELT færdigt, istedet for de her "halve" spil som virker til at være noget der skulle lige lovligt hurtigt ud af døren...
WehnerWehnerSkrevet 27/10-08 21:21 
Dem, der koder osv. spillet for ham, skal jo altså have løn, og indtægterne kommer først, når spillet ryger i handlen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/10-08 21:25 
Og Microsoft står og stamper i kulissen, så de kan få et af deres mest ventede spil udgivet til julehandlen 08 :)
(...)
jaesjaesSkrevet 28/10-08 00:44, rettet 28/10-08 01:16 
Hvor kan man købe rustninger? Eller er det ikke muligt denne gang?

EDIT: Der er vist ikke rustninger eller lignende i spillet, kan jeg læse mig frem til.
BeanoBeanoSkrevet 28/10-08 08:05 
Skuffende... havde ellers set frem til Dog Armour som DLC :)
ElgenElgenSkrevet 28/10-08 08:59, rettet 28/10-08 09:00 
Fandt dette her på GameSection; nogen der har oplevet det?

MULIG SPOILER!!!

Advarer om grum fejl i 'Fable II'
---------------------------------
Udvikleren Lionhead advarer mod en fejl i "Fable II" på Xbox 360, som betyder, at man ikke kan gennemføre spillet.

Vi forsøger at undgå afsløring af plottet, idet vi fortæller, at fejlen opstår, når man taler med Abbot uden for hulen. Hvis man forlader området, før man har talt færdig med munken, går al fremskridt i spillet tabt.

Der sker nemlig det, at man ikke kan gennemføre sin aktuelle mission og dermed kun kan rende formålsløst rundt - eller starte helt forfra.

Løsningen fra udvikleren Lionhead lyder på, at man taler helt færdig med Abbot for at undgå problemet. Senere vil der kommer en opdatering via Xbox Live, som fjerner fejlen helt.


Link
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/10-08 10:52 
Det er allerede nævnt længere oppe. Jeg oplevede ikke problemet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/10-08 10:58, rettet 28/10-08 10:58 
Heller ikke her - jeg lyttede også tålmodigt til stodderen blev færdig :)
JesperJesperSkrevet 30/10-08 05:53 
Jeg oplevede heller ikke ovenstående fejl, men hørte også på alt hans ævl :) (Der er generelt meget snak i spillet).

Jeg har brugt en del tid i spillet som Co-Op, og her får man virkelig at se hvor tåbeligt kamerastyringen er. Man bliver tit fanget i en blind vinkel, og man kan jo ikke rotere kameraet, så ofte løber man rundt i blinde. Desuden hænger man tit fast i omgivelserne, da man ikke kan flytte billedet med mindre ens medspiller er med.

Desuden er det irriterende at man i Co-Op ikke har de samme muligheder for spiller 1 og spiller 2. Det er helt klart at det er spiller 1, som er den primære person (den eneste som stort set kan påvirke omgivelserne - spiller 2 kan stort set kun slås).

Med det sagt, så synes jeg spillet er fantastisk fængende, og der er nogle virkelig gode koncepter i det. Jeg synes det er fedt at man f.eks. kan købe bygninger og dermed tjene penge - også når man sover.
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 30/10-08 07:45 
jeg syntes, hvis man vælger at spille som "ond" ødelægge en del / dræbe, ikk rigtig at man kan spille den vej igennem spillet, for eks, mente der stod noget med hvis man dræbte ejeren af et hus eller lign. at man så ku få huset, os.v.

ved ik om i andre har nogle tips. eller noget.?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 30/10-08 09:06, rettet 30/10-08 09:09 
Fandt ud af at føden i spillet er vigtigt. Var igennem en række kampe hvor jeg bare åd løs af de tærter og kød jeg havde i mit inventory når jeg manglede energi - uden at tænke nærmere over det. Bemærkede så pludseligt senere at min figur lignede Michelin manden - vildt morsomt :)

Men ved ikke hvor meget indflydelse det reelt har på hans tiltrækning overfor kvinder (og mænd argh!), der er ihvertfald mange der stadig er vilde i bukserne - måske bare berømmelsen der er høj ;)

Men nu er tyksakken altså kommet på hård diæt - salat og seleri... og leder efter fitnes center!
Damn - nu skal man også til at passe på vægten i spil :D

Opdagede tilgengæld noget andet som var skuffende. Når man dør i kampe, genoplives man straks og eneste konsekvens er de ar man får - kan det virkeligt passe?
Jeg spillede igennem en quest hvor jeg døde uden store konsekvenser (mistede dog lidt experience). Ikke noget med at skulle starte forfra på quest'en eller blive smidt et andet sted hen som straf. Bare spille videre helt som om intet var hændt. Og i den der trial hule (kan ikke huske navnet) inden man skal ud efter Garth, fik jeg at vide jeg havde klaret det perfekt flere gange selvom jeg var død i runden lige inden.

Tager pludseligt meget af spændingen ud af kampene når man bare kan dø uden at blive straffet - eller har jeg misset noget?

Og er jeg den eneste der syntes Hannah/Hammer ligner en tyk udgave af Nariko fra Heavenly Sword? :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/10-08 09:34 
Beano>
Og er jeg den eneste der syntes Hannah/Hammer ligner en tyk udgave af Nariko fra Heavenly Sword? :)

Nej - det har jeg også tænkt over... :) Og jeg har faktisk udsat min karakter for det samme som din - min render rundt og ligner er pænt fed munk lige for tiden... Og han er også kommet på kur. Og din størrelse har noget at sige mht. til det modsatte køn - det samme har frisuren...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 30/10-08 09:53 
Beano>
Men ved ikke hvor meget indflydelse det reelt har på hans tiltrækning overfor kvinder (og mænd argh!), der er ihvertfald mange der stadig er vilde i bukserne - måske bare berømmelsen der er høj ;)

Ligesom i virkeligheden :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/10-08 09:55, rettet 30/10-08 09:56 
@Palle: Ja det er nok rigtigt - min berømmelse + hat har nok bare udlignet det.

Tør næsten ikke tabe mig så, for så er det da ikke til at sparke sig frem for liderlige qwinfolk ellers :D

@Sumez: NEJ NEJ.. min frisure er lidt anderledes i virkeligheden!
SumezSumezSkrevet 30/10-08 10:10 
Kan man få scorehatte? Sejt. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/10-08 10:18 
Den dækker ihvertfald min munke-fritz... om det så tæller i mine stats eller ej, ved jeg ikke :)
KeenKeenSkrevet 30/10-08 12:07 
Beano>
Opdagede tilgengæld noget andet som var skuffende. Når man dør i kampe, genoplives man straks og eneste konsekvens er de ar man får - kan det virkeligt passe?

Ja det passer skam fint, du får et ar hver gang du bliver KO'et og så mister du al den exp som der ligger på jorden som du ikke har samlet op endnu, har prøvet at glemme at se på mit liv og så miste 5k exp :/
jaesjaesSkrevet 30/10-08 16:27, rettet 30/10-08 16:28 
Beano>
Opdagede tilgengæld noget andet som var skuffende. Når man dør i kampe, genoplives man straks og eneste konsekvens er de ar man får - kan det virkeligt passe?

RTFM :)

Der står i manualen, at man mister de exp man skulle have fået i pågældende kamp, samt at man, som nævnt, får ar. Jeg er kun død én gang, da spillet som sagt er latterligt nemt, og der virkede det, som det er beskrevet i manualen - jeg havde det indtryk fra previews, at man mistede nogle tidligere indhentede exp. Så ja, enig, det er yderst plat. Generelt et mærkligt spil, der svinger fra det fremragende til det nærmest tåbelige. Men stadig svært at slippe :)

EDIT: Gå væk, Keen ;)
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 30/10-08 17:11 
Ingen der ved så meget om, det overhoved har lidt fordele og være lidt frygtet..? og huse kan man ik "overtage" dem.?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/10-08 17:28 
Man burde kunne overtage både huse og butikke ved at slå ejeren ihjel (ejeren står på den scroll på døren).
Ligesom folk giver dig gave for at være elsket er der også nogen der giver der gaver af frygt for dig.
183 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig