X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Kart Wii


Svar
ChronoChronoSkrevet 10/10-07 18:15 
Det her spil skal jo have sin egen tråd før eller siden. Nu er der kommet nye billeder fra spillet, og det ser ud til at der er motorcykler med - mon ikke de bare er med på lige fod med de andre biler? Ligesom i Mario Kart DS hvor man kan køre i en gravemaskine selvom de andre kørere stadig er i gokarts.

Billeder af Mario Kart Wii
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
millenniummillenniumSkrevet 10/10-07 18:42, rettet 10/10-07 18:44 
Man glæder sig da en lille smule, selvom det efterhånden er svært at tilføje nye innovationer til dette spil. Mario Kart DD bød jo ikke på det helt store, selvom det var teknisk perfekt. Mario Kart DS lever højt på sin on-line del, og mon ikke også det bliver Wii'ens store trækplaster. - Og så selvfølgelig noget Wiimote kontrol.

Måske burde de lave en bedre karriere-del og et mere helstøbt Mario-univers, også udenfor racerbanen.
The medium is the message.
ChronoChronoSkrevet 10/10-07 18:49 
Jeg ønsker bare at de arbejder grundigt med at gøre Wiimote-kontrollen god, og at online-delen bliver mere omfattende end den er i Mario Kart DS.

En karriere-del lyder alt for tungt til konceptet. Bare en række 4-løbs turneringer til mig tak :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 10/10-07 20:50 
Chrono>
En karriere-del lyder alt for tungt til konceptet.

Noget af la Diddy Kong Racing ville være herligt, ellers.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-07 09:29 
Jeg forstår ikke hvorfor de har lavet go-kart'sne om, fra de gamle spil hvor de stadig lignede go-karts. Nu er det jo blevet til sådan nogle aflange grimme sækkekassevogne. Øv!
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-07 09:36 
Her er noget gameplay fra spillet. Det ser lidt mystisk ud, men de udvider da i det mindste gameplayet, og det er jo en go ting.
For The Love Of The Game
Zzap!Zzap!Skrevet 11/10-07 11:33, rettet 11/10-07 11:35 
Hrm, link?

Jeg synes også det var sjovere med de små karts, som føreren lige akkurat kunne sidde på. Det gav et ekstra komisk indslag i spillet, og gjorde at det ligesom var et mere "level playing field" fordi alle bilerne var ens, og det derfor var løbet og ikke bilen man skulle bekymre sig om, fordi de alle var ens.

På den anden side begrænsede det også gameplayet til klassiske gokart baner, som er flade og plane. Det ville ikke se særligt troværdigt ud at en gokart, der ligger 5cm over jorden, lavede flyvehop på en sandstrand, eller kørte på en grusbane.
Born to kill space
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-07 11:39 
sorry, glemte linket..

Here it is
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-07 11:48, rettet 11/10-07 11:52 
Darknon>
Nu er det jo blevet til sådan nogle aflange grimme sækkekassevogne. Øv!


Eller... ? Sæbekassevogne?

Edith: Hvis det skal være helt korrekt: "sæbekassebil"

En bil lavet af sæbekasser
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-07 12:00 
Jeg blandede vist lige sækkeløb og sæbekassebiler sammen :-D
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-07 12:02 
Haha... jeg tænkte at du måske troede at det hed "sækkekassevogn" og så er det jo ærgeligt, ikke at blive rettet i dette lille intime forum, fremfor at blive peget fingre af ude i den virkelige verden. :)
KLTKLTSkrevet 11/10-07 12:29 
Ja helt sikkert, det er jo også ofte ordet 'sæbekassebil' bliver benyttet, elleeeer... :D

Anyway med hensyn til Mario Kart til Wii, det har helt klart stort potentiale som altid med den serie.
Tror dette spil for alvor kan sætte gang i online delen på Wii, lige som Mario Kart DS også satte gang i stigende success for Nintendo Wifi Connection.
9/11 Was An Inside Job
ChronoChronoSkrevet 11/10-07 12:31 
Er det sådan noget SSX-agtigt lav-stunts-for-at-få-boost halløj de har tilføjet? Det lyder som lidt for megen nytænkning :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-07 12:33 
Af en eller anden grund så kan jeg sagtens styre min begejstring. Ligesom med Mario Kart DD, var man fyldt med forventning, og glædede sig meget til det, og når det så kom, så var det en succes i en uge, og derefter var det ret uinteressant alligevel. Det samme gælder twiligt princess syntes jeg. Det er ret godt lige når man får det, men interessen daler lynhurtigt... Er det fordi man er ved at blive voksen? Man nærmer sig jo snart de 30.. argh! MUST PLAY MORE!
For The Love Of The Game
KLTKLTSkrevet 11/10-07 12:35 
Chrono>
Er det sådan noget SSX-agtigt lav-stunts-for-at-få-boost halløj de har tilføjet? Det lyder som lidt for megen nytænkning :)

I så fald vil jeg også være noget skeptisk over for det, synes egentlig bare de skal holde sig til det gode gamle basale Mario Kart gameplay.

Det er dog OK at de har introduceret lidt nyere og opdaterede køretøjer, for som andre har nævnt giver det mulighed for lidt anderledes baner at køre på.
9/11 Was An Inside Job
jaesjaesSkrevet 11/10-07 12:51, rettet 11/10-07 13:26 
Så længe Nintendo ikke piller ved det, jeg ser som de tre grunddele, hilser jeg de fleste eksperimenter velkommen: Skøre power ups, en hyggelig tegneserieverden og arcadestyring.

Bare det at spille det online, tror jeg bliver stort, men jeg har så heller ikke de to nyeste udgaver.

Jeg elsker i hvert fald genren, som jeg første gang prøvede med Wacky Wheels til pc :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-07 13:05 
Det er absolut en af mine favorit-serier. Og det er ikke fordi de sidste spil ikke har været ok, men jeg håber nu de satser på det mere klassiske. Stunts er jeg sgu ikke så meget for, der er rigeligt stunts i at ta' den rundt i svinget og ramme broerne efter et hop. Men stadig langt den bedste sæbekassebils-simulator-serie der findes :D
HulleHulleSkrevet 14/01-12 08:12 
Appstore ripoff. Det tror jeg nok :)

Mole Kart?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig