X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic i Super Smash Bros. Brawl!


Svar
3of193of19Skrevet 10/10-07 13:55 
Nice, måske skal jeg alligevel have SSBB, nu hvor der er en sej figur med :)

Link...
81 emne(r).
1 2 > »

Svar
3of193of19Skrevet 10/10-07 13:55 
Nice, måske skal jeg alligevel have SSBB, nu hvor der er en sej figur med :)

Link...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-07 14:16 
Det havde jeg ventet efter som Mario er med i SEGAs OL spil. Jeg synes dog det er ærgeligt da SSB spillene er skod. Men se lige hvor overpowered Sonic er. Nintendos duskedrenge har ikke en change :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 14:19 
Jeg forstår ikke hvorfor han hedder Sonic. Han er jo ikke lavet af lyd?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-07 14:21 
Hvorfor hedder Warios bror Waluigi? Det er da om noget lamt. Men det hører vel til i Sonic vs. Mario tråden?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 10/10-07 14:49, rettet 10/10-07 14:49 
Jeg mener, at "Wa" betyder ond på japansk, hvilket da giver mening; han er Luigis onde bror/fætter ;P

Måske er det fordi, Sonic bryder lydmurens hastighed? :)

Glæder mig RIGTIG meget til Brawl og har længe troet på, at Sonic kommer med. Nu glæder jeg mig bare endnu mere :D
RaGeRaGeSkrevet 10/10-07 14:52, rettet 10/10-07 14:52 
Det er ellers meget flot grafisk af en Wii titel, specielt bevægelserne og effekterne er flot udført.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KamekKamekSkrevet 10/10-07 15:56 
Konsolkongen>
Jeg synes dog det er ærgeligt da SSB spillene er skod.

Sacrilege!!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 10/10-07 17:10 
Ja, SSBM er da et fantastisk spil, og folk der er uenige har bare ikke spillet det nok. :)

Der har godt nok også været mange falske rygter om Sonic ude, både i Brawl og det gamle Melee, lader til at folk endelig får hvad de vil have!! Jeg glæder mig i hvert fald til at tæske Sonic med Mario. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-07 18:04 
Jeg har desværre spillet det en hel del. Der er intet der fanger og kampene bliver afgjort af ren tilfældighed. En typisk Nintendo titel som kun en fanboy kunne holde af :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 18:07 
Ja, puha. De typiske Nintendo-titler er godt nok noget skidt ikke ligesom de der typiske Sega-spil, som vi alle kender og elsker... nåerh nej. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 10/10-07 18:11 
Mon Sonic's specialangreb er det kamera han bruger i sine egne 3d-spil? Det ville være ultimativ ondskab i multiplay.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-07 18:18, rettet 10/10-07 18:20 
Kameraet i Sonic 3D-spillene fungerer udmærket... så længe man ikke begynder at styre dem manuelt ;) Det er i hvert fald slet ikke et irritationsmoment som kontrollen er i Metroid Prime.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/10-07 20:49 
Konsolkongen>
Der er intet der fanger og kampene bliver afgjort af ren tilfældighed.

Hvis du tror det, har du tydeligvis ikke spillet det så meget, som du påstår, eller også er du bare umådeligt dårlig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-07 21:07, rettet 10/10-07 21:08 
Jeg er i hvert fald ikke den eneste af samme holdning. Spillet er åndsvagt, procenterne gir jo slet ingen mening. Når man kommer over 100 har man en chance for at ryge ud, men alligevel kan man nogle gange overleve op til 2-300%. Det er totalt tilfældigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/10-07 22:27 
Sonic i et Nintendo spil...?

Mario i et SEGA spil...?

Blasfemi: (af græsk blasphemia, ond tale, bagtalelse), er udtryk for mangel på respekt for en guddom eller trosretning. I daglig tale synonymt med gudsbespottelse.
Bashful Neophyte
KamekKamekSkrevet 10/10-07 22:31, rettet 10/10-07 22:31 
Nu mangler vi bare Mega Man og Rick Dangerous i spillet ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 10/10-07 22:34 
risikoen for at ryge ud er så 3 gange så stor, når du er på 300% sammenlignet med 100%, så nej det er da ikke tilfældigt. En stor del af spillet går jo ud på at holde sig på grunden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/10-07 22:37 
Kamek>
Nu mangler vi bare Mega Man og Rick Dangerous i spillet ;-)

..og Crush Bandicoot!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-07 22:38 
Jo det er tilfældigt hvilken effekt de forskellige angreb har. Nogle gange ryger man ud med det samme andre gange virker angrebet slet ikke. Jeg har testet det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 11/10-07 00:08 
Ja, det er ikke ligefrem Virtua Fighter, men det er alligevel langt sjovere end andre "low-brow fighters" som Tekken, Mortal Kombat og Soul Calibur.
KLTKLTSkrevet 11/10-07 00:38 
Personligt er jeg ligeglad med HVILKET fighter spil det handler om, generelt har den genre som helhed aldrig sagt mig det store... :D

Men synes stadig det er nice nok hver gang Sonic og Mario nu er at finde i de samme spil, noget der jo tilbage i tiden virkede som total utopi.
I øvrigt vil jeg da lige påpege at Sonic kan give alle de andre lidt for mange slag.
9/11 Was An Inside Job
nerosnerosSkrevet 11/10-07 09:01 
Fighterspil skal heller ikke spilles i 3D hvis man spørger mig.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-07 09:18 
wow.. Sonic ser faktisk overraskende sjov ud at spille med :-)
For The Love Of The Game
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-07 09:19 
Konsolkongen>
Jo det er tilfældigt hvilken effekt de forskellige angreb har. Nogle gange ryger man ud med det samme andre gange virker angrebet slet ikke. Jeg har testet det.

Nå ok ...

Jeg vil også mene at det slet ikke er tilfældig. Langt fra syntes faktisk at andre fighters kan være mere tilfælgdige hvor man bare kan hamre løs på knapperne og vinde. Og det er slet ikke muligt i SSB.
Men ja det må ganske enkel være en for stor mundfuld for dig;P
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Alf81Alf81Skrevet 11/10-07 09:32 
Herold>
Ja, puha. De typiske Nintendo-titler er godt nok noget skidt ikke ligesom de der typiske Sega-spil, som vi alle kender og elsker... nåerh nej. :P

'SEGA spil vs. Nintendo spil' vil da blive en ganske trist debat for jer.

neros>
Fighterspil skal heller ikke spilles i 3D hvis man spørger mig.

Af en eller anden grund, tror jeg ikke trådens skaber vil være enig med dig :)

happyED>
Nå ok ...

Jeg vil også mene at det slet ikke er tilfældig. Langt fra syntes faktisk at andre fighters kan være mere tilfælgdige hvor man bare kan hamre løs på knapperne og vinde.

Hvilke fighters tænker du her på?
Ting om dét og pis.
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-07 09:40 
Tænkte nok jeg skulle passe på at sige det om andre fighters.
Syntes bare generalt at i 2D fighters er der en større mulighed end i SSB for at hamre på knapper.
Det gør ikke at jeg syntes de andre er dårlige. Det var for at sætte SSB op mod de andre;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HeroldHeroldSkrevet 11/10-07 09:42 
Alf81>
Herold>
Ja, puha. De typiske Nintendo-titler er godt nok noget skidt ikke ligesom de der typiske Sega-spil, som vi alle kender og elsker... nåerh nej. :P

'SEGA spil vs. Nintendo spil' vil da blive en ganske trist debat for jer.

Du glemte nøgleordet "typiske", som var ret centralt i min sætning. Jeg håber iøvrigt ikke du tænker på Sonic-spillene, for dem har vi fået bevist er dårligere :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/10-07 09:46 
neros>
Fighterspil skal heller ikke spilles i 3D hvis man spørger mig.

Nu er det jo også et 2D spil. Super Smash Bros. ville aldrig fungere med 3D gameplay, hvilket er en af det ting, JEG synes hæver det over storebror Powerstone.

Og Konsolkongen, nu ved jeg ikke helt hvad du sammenligner SSB med, for selvfølgelig er det ikke Virtua Fighter, som Hauke siger. Det er en "party" fighter, og fantastisk underholdende, uden at være så tilfældigt som du lægger op til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 11/10-07 09:51, rettet 11/10-07 09:59 
Herold>
Du glemte nøgleordet "typiske", som var ret centralt i min sætning. Jeg håber iøvrigt ikke du tænker på Sonic-spillene, for dem har vi fået bevist er dårligere :P

Hvorfor havde jeg på fornemmelsen, at du ville fremhæve dit brug af det ord ;D

Sumez - Det må være en joke? SSBM overgår PowerStone?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 11/10-07 10:42, rettet 11/10-07 10:45 
Klart Powerstone har nogle andre fordele rent gameplaymæssigt, men som ren "party fighter", synes jeg SSBM byder på nogle mere underholdende situationer, der får smilet frem på alles læber, plus det har en fremragende single player del, med masser af ting at gå til, masser at unlocke, vinde, og sjove, varierede challenges. (for ikke at nævne den helt ekstreme retro-værdi i forbindelse med utallige referencer, smuk musik og fede figurer)

Derudover synes jeg også SSBM har mere at byde på, hvad angår banedesign og nærmest ekstrem variation af figurerne (uden at være FOR ubalanceret). Så selvom Powerstone på nogle måder er mere solidt end SSBM, mener jeg at sidstnævnte kan underholde meget længere og oftere.

Men jeg ved de fleste er uenige, og der er ikke meget mere at diskutere, for vi bliver nok aldrig enige. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-07 10:43 
HappyED: Men SSM ER jo en 2d fighter, bare med 3d grafik.
For The Love Of The Game
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-07 10:53 
Ja det prøver jeg skam heller ikke at sige det ikke er.
Der skulle stå andre 2D fighters.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-07 11:41 
Sumez>
Og Konsolkongen, nu ved jeg ikke helt hvad du sammenligner SSB med, for selvfølgelig er det ikke Virtua Fighter, som Hauke siger. Det er en "party" fighter, og fantastisk underholdende, uden at være så tilfældigt som du lægger op til.

Jeg sammenligner ikke SSB med andre spil. Det ER bare ringe.

happyED>
Langt fra syntes faktisk at andre fighters kan være mere tilfælgdige hvor man bare kan hamre løs på knapperne og vinde...

Syntes bare generalt at i 2D fighters er der en større mulighed end i SSB for at hamre på knapper.

Nej vel? SSB er da den største buttonsmasher titel nogensinde. Jeg håber i hvert fald ikke du sammenligner med titler som Street Fighter hvor du virkelig ville få røven på komedie hvis du spillede mod en der var god til det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 11/10-07 11:58 
Konsolkongen>
Jo det er tilfældigt hvilken effekt de forskellige angreb har. Nogle gange ryger man ud med det samme andre gange virker angrebet slet ikke. Jeg har testet det.

Ja, du har tydeligvis ikke spillet det nok så :) Der er "normale" angreb, og knockout angreb. De normale får procenterne op, og knockout angrebene sparker folk ud, når procenterne er høje nok. Alt efter hvor store figurerne er, har de lettere ved at blive slået ud/blive på banen. Det er der skam intet tilfældigt over.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-07 12:26 
Jo. Når du kommer over de 100% har du en chance for at blive slået ud. Men det er langt fra sikkert du gør det. Chancen bliver så større jo højere op du kommer. Men om det enkelte knockout angreb kan gøre det er totalt tilfældigt. Nogle gange ryger man ud ved første slag og andre gange virker det først efter 4-5 forsøg. Det er da tilfældigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/10-07 12:32 
Selvfølgelig er HappyED helt galt på den, hvis han med andre 2D fighters mener spil som SF, KoF, Samurai Shodown, osv. Det er en HEEELT anden genre. Og mens der er noget button mashing over SSBM, er det stadig meget begrænset, når først man lærer at styre det. Problemet er at du stadig tænker fighter-tankegang med enkelte moves vs. moves, hvor SSBM går meget mere ud på at manøvrere din figur rundt på banen og udnytte de rigtige situationer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-07 12:46 
Jeg siger da bestemt ikke at det er samme genre. Jeg sammenliger bare muligheden for at det kan være tilfældig.
Og ved da godt at der vil være gode spillere der altid kan slå en dårlig lige meget hvor heldig han er.
Men stadig syntes jeg at der er større mulighed foa at hamre på knapper i SF mm.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 11/10-07 13:09 
Super Smash Bros. er OVERHOVEDET ikke en bottomsmasher; tværtimod!

Jeg har spillet Melee omkring 1000 timer, og hvis jeg skal nævne ét spil, hvor skills virkelig har stor indflydelse, så er det Smash Bros. Jeg har været til diverse træf, hvor jeg har set og spillet mod enormt gode modstandere, og det fede ved dét spil er netop, at man altid kan blive bedre. Hvis vi tager en titel som Mario Kart, kan alle være med og vinde, men i Smash er det helt anderledes. Udover de heldige items kræver spillet, at man har nogle gode teknikker for at vinde over sine modstandere.

Derfor er Melee mit yndlingsspil alltime :)
Alf81Alf81Skrevet 11/10-07 13:15 
Hehe "Bottomsmasher"...
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 11/10-07 13:25 
Vi er ovre i en helt ny genre her.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 11/10-07 13:39 
Den går skam meget langt tilbage...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 11/10-07 14:32 
Hold da kæft, Ahahahaha..! :D
Bashful Neophyte
WikzoWikzoSkrevet 11/10-07 15:25, rettet 11/10-07 15:26 
Alf81>
Hehe "Bottomsmasher"...

Bah ... man sparker da oss' røv i det spil :P
KalicolaKalicolaSkrevet 01/02-08 11:19 
hold da op man. Det her spil kommer jo til at indeholde alt. Et fedt fighter spil, minigames, de gamle mario spil, og zelda, metroid, starfox, whatever, plus old school 2d platform baner, level editor, you name it.

jeg har set video'er af samus mod en ridley boss, film af det gamle mario med den det POW box i midten, jeg har set film af donkey kong og diddy kong løbe igennem en side scrolling bane efter nogle hammerbrothers som har stjålet deres bananer :)

Det ser faktisk ud som om at det bliver en meget værdig opfølger til melee.

insane
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 01/02-08 12:00 
Ja, én ting er underholdende gameplay, men SSBM var også et at de få spil, hvor retroværdien virkelig tæller op i spillets samlede kvalitet, og det lader til at de bare tager det endnu videre i Brawl.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-08 00:14 
Det her spil KAN ikke fejle!

Sonic vs Sonic vs Sonic vs Sonic
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-08 03:54 
Der virkelig nogle skumle møder i dette spil
http://www.youtube.com/watch?v=7UYd3EhvwVs
http://vaporotem.deviantart.com/art/Welcome-to-the-brawl-75937090
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-08 15:52 
Øv hvor det spil ligner sig selv. Sonic eller ej, det ser virkelig skidt ud :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 03/02-08 16:26 
Ja, 4x Sonic kan dræbe lysten til at spille ethvert spil :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-08 17:10 
Næppe det jeg mente. Ser bare ud til at være endnu en gang tilfældig buttonmashing. Det er selvfølgelig ikke noget der skræmmer en rigtig fanboy, bare Mario er med så er spillet 10/10.
Spiller nu: Phantasy Star IV
81 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig