X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EA Danmarks Bedste Gamer 2007


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/10-07 11:07 
Jeg fik dette link via mail.

Nogen, der har tilmeldt sig?
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/10-07 11:07 
Jeg fik dette link via mail.

Nogen, der har tilmeldt sig?
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 12:53 
Jeg er med af naturlige årsager.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/10-07 13:31 
bleh - selvfølgelig skal man spille #€%#€% FIFA i finalen...
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 10/10-07 13:53 
Det er da helt naturligt at FIFA og Tiger Woods er det afgørende for, hvor god en gamer man er :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 15:03 
Ja, det er naturligvis ikke stykket sammen på den måde...

og selvom jeg normalt afholder mig fra at gå ind i diskussioner med Rune og ikke mindst i dette tilfælde, da jeg tror du godt forstår hvad det handler om, skal undtagelsesvis komme med et par mere "behind-the-scenes"-facts om DBG.

Det startede som en strøtanke på et forårs-møde i Boomtown Backoffice, men er derfra blevet til en kæmpe snebold der har vokset sig større og større og har fået flere og flere elementer og intressenter med under vejs.

Det har hele tiden være meningen at deltagerne skulle igennem en række forskellige spil, på en række forskellige platforme. For at vise at de ikke kun var skidegode til et enkelt spil.

Vi kan i sagens natur ikke spille alle spil. Vi har derfor valgt 7 spil ud. De er udvalgt af et par personer ansat i Boomtown, MEN da projektet blev rigtig stort og havde brug for sponsorer, var det naturligt at vælge kun én spildistributør som sponsor og det blev af mange gode grunde Electronic Arts.

Næste år (ja, vi håber på at gentage det næste år) bliver det naturligvis en ny række spil, indenfor forskellige genrer og forskellige platforme.
CoreCoreSkrevet 10/10-07 15:14, rettet 10/10-07 15:19 
Jeg tror jeg stiller mig ved siden af Rune og hans brækspand, på den her.

Al respekt for at afholde konkurrencer, og gerne så omfattende som muligt, men det hænger på ingen måde sammen at kåre Danmarks Bedste Gamer baseret på EAs trendudgivelser.

Hvorfor var det naturligt kun at vælge én distributør? Og det burde da være muligt variere runderne lidt.

Det ville da være langt sjovere, og mere udfordrende, hvis forskellene på de enkelte spil var andet end mus kontra controller (og 1 mobiltelefon). Der skal da dansemåtter, Wii-spil, guitars og gerne lyspistoler til. Så store forskelle som muligt. Har man stadig vindermentalitet nok til at man kan kaste sig ud i alverdens genrer og controllervarianter, og stadig slippe godt fra det, SÅ kan man kalde sig en bedre gamer end andre.

Men Fifa, Tiger Woods, C&C og Need For speed...det er bare klamt.

Bare herinde tror jeg da der er mange, der spiller langt mere end gennemsnittet (og måske også er bedre til det end de fleste), som på trods af det slet ikke gider at røre ved de fire serier (måske C&C).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BonziniBonziniSkrevet 10/10-07 15:20 
Men det er jo så ustyrligt nemt at brokke sig over noget, fremfor selv at komme med nogen alternativer...

Alt skal jo starte et sted, og måske næste år når man har lært af diverse fejltagelser (som f.eks. spilvalg) og derved udvikle konceptet.
Alf81Alf81Skrevet 10/10-07 15:26 
Der ville vel heller ikke være noget brok, hvis det bare hed DM i EA?
Ting om dét og pis.
CoreCoreSkrevet 10/10-07 15:27 
Præcis.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BonziniBonziniSkrevet 10/10-07 15:31 
Men det bliver nok lidt svært at finde en anden samarbejdspartner end EA næste år, hvis det hed det...
WehnerWehnerSkrevet 10/10-07 15:32 
DM i PAN?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 10/10-07 15:39 
Bonzini>
Men det bliver nok lidt svært at finde en anden samarbejdspartner end EA næste år, hvis det hed det...

Så find da bare et andet navn til næste år. Det ser iforvejen ikke ud til, at det med navnet alligevel har nogen betydning :)
Ting om dét og pis.
BonziniBonziniSkrevet 10/10-07 15:45 
Nej ikke for dem herinde, men den der vinder er sikkert meget glad for titlen ;-)
CoreCoreSkrevet 10/10-07 16:00, rettet 10/10-07 16:03 
Wehner>
DM i PAN?

Det kunne være et sjovt navn, i mere en bare én betydning, og det ville sikkert blive mere alsidigt ;)

EA alene kunne også sagtens lave et mere alsidigt program. De har da Rock Band på vej, Boogie ude og op til flere Wii-spil der efter sigende fungerer rigtig godt med Wiimote. Men så kunne de ikke lave et reklamefremstød på deres elskede årlige Sports- og racerudgivelser.

Men jeg holder nu alligevel fast i mit første spørgsmål:

Hvorfor er det naturligt at der kun er én sponsor?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 16:07 
Fordi det pga. interesser er nemmere. Flere af de spil, der er i turneringen leveres digitalt via EA Link (eller hvad det nu hedder), og det har ikke været logistisk muligt at få lignende løsninger med andre sponsorer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 10/10-07 16:25 
Ubisoft har da f.eks. Gameshadow og andre har garanteret lign. programmer.

Udover det synes jeg det er et godt initiativ, og det er vel ikke overraskende at se så mange brække sig når det er EA, de vil jo ikke noget godt for gamerne.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/10-07 16:25 
Core>
Det ville da være langt sjovere, og mere udfordrende, hvis forskellene på de enkelte spil var andet end mus kontra controller (og 1 mobiltelefon). Der skal da dansemåtter, Wii-spil, guitars og gerne lyspistoler til. Så store forskelle som muligt.

Så vi skal faktisk bare ophøje et standard P:R-træf til DMG, så er alt dækket ind :-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 17:26, rettet 10/10-07 17:27 
Ja,hvor skal jeg begynde... :) Ja, det er nemmere at overbevise en sponsor frem for flere.

Nu skal vi ikke glemme at det er en turnering som starter med at have 3000-5000 eller flere deltagere, og lige meget hvor gerne jeg ville, så har jeg svært ved at se dem alle konkurrere i danse-måtte.

Samtidig har der været krav om at de indledende runder skal foregå i form af indberetning af kontrolable high-scores, dette er i sig selv en overraskende begrænsende faktor. Det er klart at når vi kommer til semifinalerne som foregår i cafeerne, så er mulighederne for sjove ting større, men igen skal I huske på, at det kan godt være at... for jer ville Dance Dance Revolution eller Samurai Swords være det helt logiske valg, men for de andre 3000+ er Need for Speed meget mere velkendt.

Når det så er sagt er både konstruktiv og ukonstruktiv kritik meget velkommen. Vi håber som sagt på at fortsætte legen næste år og jeg vil meget gerne have nye ideer.
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 17:36 
Comrade>
Ubisoft har da f.eks. Gameshadow og andre har garanteret lign. programmer.

Nej? Gameshadow kan da slet heller ikke bruges. Der er meget få distributører, der har deres eget digitale distributionssystem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 10/10-07 17:40, rettet 10/10-07 17:43 
En idé kunne da være lade alle andre end de to indledende runder, kræve fysisk fremmøde. Så er det i hvert fald ikke high-scores, mulighed for downloads eller mangel på samme og controller-varianter der er problemerne længere.

Evt. indledende runder med fysisk fremmøde i hver af caféerne rundt omkring i landet. Så behøver det i teorien kun at være finalen, folk skal rejse tværs igennem landet for.

Sådan noget har da virket ved DM-turneringer i Fifa og Tekken (og sikkert andre også).

Det var egentlig ikke min intention at lyde hadsk (måske en smule overfor EA Sports-udgivelserne :p), jeg syntes jo at selve idéen med en omfattende konkurrence er god nok. Jeg selv ville nok bare have brugt den ekstra tid, og allieret mig med flere distributører (jeg har selv gjort det før, dog i meget mindre omfang).

Hyakotake>
Så vi skal faktisk bare ophøje et standard P:R-træf til DMG, så er alt dækket ind :-)

Nemlig - lad os straks skaffe os nogle sponsorer, så kan det være vi kan score gratis kaffe og cola også :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 17:52 
Ja, ekstra tid ville ha været godt. Vi startede i april og det var bestemt ikke tidligt nok.

Igen, 3000+ gennem cafeerne? Hmmm... og det er så ekstra sur røv hvis du bor i Esbjerg, Nakskov, Kalundborg, bare for at nævne nogen langt ude steder. :)

Jeg vil stadig fastholde at en eller anden form for online aktivitet i de første runder er vejen frem, derefter fysisk rundt omkring i landet.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 17:53 
Core>
Nemlig - lad os straks skaffe os nogle sponsorer, så kan det være vi kan score gratis kaffe og cola også :D

Det kan da ikke være noget problem. Det gik jeg ud fra blev gjort i forvejen. :)
ChronoChronoSkrevet 10/10-07 17:58 
Jeg synes det lyder som et sjovt arrangement. Ikke noget for mig og ikke noget jeg ville have en chance for at vinde, men jeg kender mange der vil kunne være med.

Et bedre navn ville måske have været Danmarks Bedste Mainstream Gamer... eller Boomtown Gamer, for det er vel især de spil der er populære på caféerne som er valgt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JinkJinkSkrevet 10/10-07 18:21 
Det eneste der provokerer mig er navnet. "Danmarks Bedste Gamer". Man skal nok ikke tage det for seriøst, men alligevel kan det kun irritere mig, når de mest talentede spillere nok spiller et andet spil.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 18:32 
Jink>
når de mest talentede spillere nok spiller et andet spil.

Jeg forstår ikke sætningen? Mener du i finalen? Fifa? Så alle de bedste spillere i Danmark foretrækker PES (går jeg ud fra du mener)? Øhm, jamen det er er jo ikke en fodbold-spils turnering... og selv der deler vandende sig vel. Der er jo hele tiden andre meninger om alle spil. Vi skulle vælge 7, det skulle dække mindst tre platforme og en af dem skulle være mobil. Når du så dertil lægger at vi valgte at gå med én spil-distributør, ja så er det en bunden opgave.

Men HVIS vi ser bort fra at det KUN er spil fra Electronic Arts med, så er der altså kun to fodboldspil at vælge i mellem (hmmm Sensible Soccer kunne i øvrigt ha'været sjovt) så der er vel 50/50 chance. Baseret på sidste års udgaver af de to store fodboldspil har jeg ingen problemer med at vælge Fifa.
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 18:36 
Jink>
Det eneste der provokerer mig er navnet. "Danmarks Bedste Gamer". Man skal nok ikke tage det for seriøst, men alligevel kan det kun irritere mig, når de mest talentede spillere nok spiller et andet spil.

Så er det jo fordi de netop IKKE er Danmarks Bedste Gamer. Pointen er netop at finde den der er bedst til flere spil, og ikke kun ét enkelt. Den bedste gamer vil, naturligt nok, være bedre til flere spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JinkJinkSkrevet 10/10-07 18:53 
Min pointe er at Danmarks bedste gamer, nok har fordybet sig i ét spil. Han spiller sikkert CS og rejser rundt til events. Eller også er det ham der har spillet Halo lige siden udgivelse, eller ham der er danmarks bedste quaker.

At der så kommer et event "Danmarks Bedste Gamer" tvivler jeg på gør disse spillere interesserede. Istedet henvender det sig til mainstream gamere, som synes det kunne være sjovt. Fint nok. Men de er næppe mere talentet end de andre. Derfor kan navnet irritere.
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 19:01 
Der er vi uenige. At meste ét spil, gør dig ikke til en god gamer IMO. Det gør flere spil og flere genrer. Det er jo netop ikke Danmarks bedste quaker vi leder efter, men ham der mestrer flere spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 19:09 
Jink>

At der så kommer et event "Danmarks Bedste Gamer" tvivler jeg på gør disse spillere interesserede. Istedet henvender det sig til mainstream gamere, som synes det kunne være sjovt. Fint nok. Men de er næppe mere talentet end de andre. Derfor kan navnet irritere.

Jamen vi er heller ikke intresserede i "ham"... kunne jeg så lidt frækt sige. Det man normalt kalder "hard core gamere" eller semi/professionelle er så lille et segment at det ikke rigtig er sjovt. I øvrigt er der masser af super-fede arrangementer for netop denne gruppe, med superfede præmier, så de får såmænd nok.

Og som Herold siger, at mestre et enkelt spil, gør dig altså ikke til den bedste... i andet end det ene spil.

Jeg synes netop tanken om at en hardcore CS-spiller skal vise hvad han kan i Bejewelled... undskyld, Muvrox eller i Tiger Woods er spændende.
JinkJinkSkrevet 10/10-07 19:10, rettet 10/10-07 19:12 
Herold>
Der er vi uenige. At meste ét spil, gør dig ikke til en god gamer IMO.

Dem som mester ét spil er også hurtige til at meste et andet nyt spil. Det er selvfølgelig lettest, hvis det er samme genre men de skal nok blive gode til det i en forstand. Deres konkurrencegen får dem så langt. Og det er set før.

, men ham der mestrer flere spil.

Det har i så kaldt "Danmarks Bedste Gamer". Som jeg nævnte før, er den titel udefinerbar. "Danmarks Bedste Mainstream Gamer" eller noget i den stil havde været bedre. Det andet er lige i overkanten.

Til king chaos: Det har jeg det også fint med. Men titlen er bare provokerende efter min mening.
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 19:16 
Hvis han kan mestre ét spil, kan han også mestre andre. Spillene i DBG rammer en bred vifte af genrer, og handler derfor ikke om hardcore gameren. Hvis vedkommende virkelig er Danmarks Bedste Gamer, så må han deltage og bevise det. Det har ikke det store med at kalde konkurrencen for mainstream. En rigtig gamer burde ikke have problemer i konkurrencen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 19:20 
Jink>
Til king chaos: Det har jeg det også fint med. Men titlen er bare provokerende efter min mening.

Det er også mig der har fundet på den :D
dRxLdRxLSkrevet 10/10-07 19:32 
Jeg har ikke så meget at bidrage med, men synes at det er spændende læsning, og vil især sige tak til de to der gidder diskutere ting fra deres professionelle liv. Det gør det noget mere vedkommende.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JinkJinkSkrevet 10/10-07 19:34, rettet 10/10-07 19:40 
Herold>
Hvis han kan mestre ét spil, kan han også mestre andre. Spillene i DBG rammer en bred vifte af genrer, og handler derfor ikke om hardcore gameren. Hvis vedkommende virkelig er Danmarks Bedste Gamer, så må han deltage og bevise det. Det har ikke det store med at kalde konkurrencen for mainstream. En rigtig gamer burde ikke have problemer i konkurrencen.

Problemet er bare hvem gidder at deltage, bare for at bevise man er en af danmarks bedste gamere, når konkurrencen i sig selv alligevel kun er lavet for sjov. Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at bruge min tid på at lære Fifa, TigerWoods etc. for at komme på en liste over bedste gamere i Danmark. Det er spild af min (værdigfulde :p) tid.

Jeg tror at det ender med, at det sikkert bliver en 15 årig gut, der har købt hver eneste EA udgivelse der vinder. Lets see :)

Btw: At der bruges Battlefield, som er et holdspil, understreger vel også lidt seriøsiteten af det.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 19:46 
For sjov? Æren er, efter min mening, det fagreste træ i skoven. Men for dem der er til ussel mammon er der præmier for 500.000 :)

BF2142 (som i øvrigt ikke var mit første "BF"-valg) spilles ikke som hold. Mest fordi vi ønsker at undgå snyd og fordi turneringen bygger på enkelt præstationer. Derimod har vi valgt at du skal møde bots, på tid :)
SumezSumezSkrevet 10/10-07 20:37 
Personligt er jeg bare mest irriteret over udtrykket "gamer"..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 20:51 
Ja, det er jeg så også... og "webben" [<- det er "Internettet" for folk der tror de er hippe og lever i slutningen af 1990'erne]... og der er desværre også nogen i baglandet som tror at "battle" er noget som normal mennesker bruger når de spiller mod hinanden :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 20:52 
Men "Danmarks Bedste Spiller"? Jeg ville gerne, men Reklame & Marketing ville ikke hoppe på den :D
dRxLdRxLSkrevet 10/10-07 21:06, rettet 10/10-07 21:08 
King Chaos>
"Danmarks Bedste Spiller"?

Den lavede jeg tilbage i '97. Det var en episk kamp over flere døgn, slidskader og overhængende fare for at løbe tør for toiletpapir, men gud hvor var det det hele værd :-p

De mennesker jeg levede sammen med var begyndt at tro at de boede ovenpå en hemmelig underjordisk jernbane (tuf-tuf-tuf-tuf-tuf) :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 21:13 
Stiller du op igen i år, eller har slidgigten ødelagt din kampform?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 10/10-07 22:17, rettet 10/10-07 22:28 
Jink>
Dem som mester ét spil er også hurtige til at meste et andet nyt spil.

Det tror jeg ikke på. Jeg var i sin tid herrehaj til Tony Hawk, men har til gengæld _ALDRIG_ haft en chance i Tekken overfor for en der spiller den slags oftere end jeg selv. Sådan nogle scenarier (folk der har prøvet spillene mere end andre) vil der opstå uanset om det er EA-spil eller om det er blandet landhandel.

Jeg mener også at en der kan defineres som en bedre (nu kommer den igen) gamer end andre, skal kunne mestre næsten hvad som helst, med meget kort indlæringstid. Derfor syntes jeg at det kunne være sjovest hvis der blev spillet spil, på kryds af alle platforme, udgivere og controller-varianter. Endnu sjovere kunne det være hvis man også krydsede generationer, men den er håbløs at få nogen distributør til at støtte op om.

Jeg kender faktisk (pudsigt nok) folk, der dyrker lige præcis Fifa, Tiger Woods og NFS (+Burnout & Tony Hawk) ret hardcore, mens de notorisk nægter at spille spil der for os andre ville bidrage til variationen i hverdagen. Og med dem i tankerne kunne jeg godt ønske mig at spektret var større.

Og for lige at vende tilbage til Jinks påstand:
Derfor kunne det være rigtig sjovt at krydse distributørerne (da EA ikke rigtig har det store FPS-katalog), og se hvordan eksperten i BF2142 ville klare sig i en næsten hvilken som helst FPS'er til konsol. For jeg nægter at tro på at han automatisk er god til konsolFPS'eren, udelukkende fordi at han har spillet Battlefield non-stop de sidste 5 år. Endnu sjovere kunne det være at lade ham spille Guitar Hero/Rock Band.

En potentiel "bedste gamer", ville selvfølgelig kunne mestre alle tre lige godt ;)

Jeg har ikke tænkt mig at deltage alligevel (forstår ikke sportsspil), så ikke mere brok fra min side, og næste år har Kaoskongen også haft den ønskede forberedelsestid, så dér bliver det helt sikkert fantastisk ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-07 22:21 
Jeg vil nu gerne være med til at introducere noget "old School" og Tetris og Space Invaders var i spil, tidligt i planlægningen. Lad os se hvad der sker næste år :)
JinkJinkSkrevet 10/10-07 22:53 
Core: En person vil have speciale i en bestemt genre. Men hvis man har noget til tops i en genre, har man en forståelse for hvordan man skal nå dertil. For at nævne en spiller i kender, så blev fatal1ty god til en masse fps spil på PC. Han havde sin basis iorden fra Quake3 og kunne let overføre det til andre spil.
Vil fatal1ty så være god til Halo 3 eller et fighting game fx?
Hvis han kan lære at bruge en controller skal han nok blive god til Halo3.
Om han kunne nå til tops i et fighting spil er mere tvivlsomt. Men han vil kunne komme langt ved at vide hvordan man forbedre sig.
Derfor tror jeg med stor sandsynlighed at han ville være øverst på listen, hvis han deltog i sådan et event som dette.

Til titlen. Man kalder heller ikke en DM vinder i triatlon, for Danmarks bedste sportsmand. Så underkender man fx dem, som kun løber 100 meter.
HeroldHeroldSkrevet 10/10-07 23:03 
Hvad er så problemet? Hvis ham der mestrer det ene spil, har nemt ved at mestre flere spil - så er han jo netop den bedste gamer?

Det er en overordnet konkurrence med et relativt bredt udvalg af genrer - hvorfor skulle det underkende andre? De kan jo bare deltage, jvf. argumentet ovenover? Vi snakker spil her, ikke fysiske præstationer i samme boldgade som sportsudøvere levere. Hvis man er god til ét spil, burde man via dit argument også have gode chancer inden for andre genrer, bare man sætter sig ind i det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 10/10-07 23:34 
Kun fordi du fremtuer:

Mener du virkelig seriøst, at hvis man er god til et golfspil, så er man også generelt god til andre spilgenrer eller omvendt? Gælder det så også for FIFA Manager eller The Sims? (og så har I fået mine fantastiske forslag til flere spil ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JinkJinkSkrevet 10/10-07 23:38 
Du har forstået det korrekt.

Men det kræver tid og dedication. Noget jeg ikke har lyst til at bruge på disse EA spil.
Men jeg vil godt deltage i om at være den bedste gamer. Men det kræver bare at jeg netop spiller EA spil, som jeg ikke gider :/ men så er jeg udelukket for at være en potentiel bedste gamer.

Det jeg synes er forkert, er at I definerer hvad "bedste gamer" er.

- Konkurrencen begynder om 5 dage og slutter om en månede. Det synes jeg fx er alt for lidt og kan dårligt nok, nå at installere spillene inden man kan deltage.

- Spille mod bots i BF, er efter min mening også et dårligt valg.

Eventet derimod er et sjovt tiltag, som jeg fuldt ud støtter, hvis i havde ændret titlen. Hvis det havde været "Bedste EA gamer" kunne man være lettere ligeglad.

Det er ren reklame at i bruger titlen som nu, og får det til at lyde som noget større.

Det kom til at lyde ret seriøst, men hvis ham der vinder dette event får en masse omtale kan jeg blive ret så irriteret :)
JinkJinkSkrevet 10/10-07 23:45 
RJK>
Mener du virkelig seriøst, at hvis man er god til et golfspil, så er man også generelt god til andre spilgenrer eller omvendt? Gælder det så også for FIFA Manager eller The Sims? (og så har I fået mine fantastiske forslag til flere spil ;p)

Nu spiller jeg sjældendt golf spil, så har ikke lige den store indsigt i dem. Golf spil kan måske høre til den laveste fællesnævner for spil(altså at det er alt for simpelt). Men ja, jeg mener at hvis konkurrencen er hård i fx slåsspil og man kan mestre det. Så skal man nok kunne lære at spille det golfspil, hvis man sætter sig til at lære det.
RJKRJKSkrevet 10/10-07 23:48 
Nu var det til Herold :)

Men det du taler om er jo nærmere vilje og determination, som vel ikke har ret meget med evner at gøre, men bare hvor meget tid man spilder på ligegyldige spil :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JinkJinkSkrevet 11/10-07 00:02, rettet 11/10-07 00:05 
Ja lige netop, men også om at man har forstået hvordan vejen til tops er. Altså hurtigt at kunne se hvor man skal forbedre sig.

Sjældendt man bliver det bedste til noget uden man har vilje og determination.

Ender nok med at jeg alligevel melder mig til det :)
RJKRJKSkrevet 11/10-07 00:50 
Jamen, så tak fordi du fuldstændigt ødelagde min pointe :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig