X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EA Danmarks Bedste Gamer 2007


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/10-07 11:07 
Jeg fik dette link via mail.

Nogen, der har tilmeldt sig?
52 emne(r).
« < 1 2

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-07 07:17, rettet 11/10-07 07:18 
Jink>
- Konkurrencen begynder om 5 dage og slutter om en månede. Det synes jeg fx er alt for lidt og kan dårligt nok, nå at installere spillene inden man kan deltage.

- Spille mod bots i BF, er efter min mening også et dårligt valg.


Konkurrencen går i gang på mandag og finalen er 9.december

Når vi vælger bots er det naturligvis for at minimere snyd.

Vi kan selvfølgelig ikke kalde det "Danmarks EA Gamer" da det ikke kun er EA-spil (Muvrox er fra et andet fima) og da vi fandt på titlen var det slet ikke fastsat hvilke spil og firmaer der skulle være med.

Jeg synes måske at du vurderer det meget udfra en e-sports vinkel. Sådan tror jeg ikke du kan anskue det. Jeg vil tro at mange af de 16 pladser i finalen vil blive besat af folk som har erfaring indenfor spil, men for os har det været vigtigt at de første 3000+ får lov at være med.

Jeg kan fortælle dig at for mange af TDCs kunder (lad os bare kalde dem non-gamers eller casual gamers) er attraktionen såmænd bare at få lov til at prøve Need for Speed: Carbon og Muvrox gratis i en måned. Ja, det virker måske banalt, og det er naturligvis den laveste fællesnævner, men for de 16 der ender i finalen er det uden betydning at mange 1000 mennesker kun var med for at prøve spillene.
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-07 07:19 
Jink>

Ender nok med at jeg alligevel melder mig til det :)

Så hvis du ender i finalen... hvem har så fået ret? :)
52 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig