X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vægbeslag


Svar
HolisticHolisticSkrevet 08/10-07 22:28 
Mangler desperat et vægbeslag til min fladskærm som kan roteres 90* til når jeg spiller shooters
er der nogen ved hvor sådan en kan anskaffes eller er jeg ude i selv at skulle til at fabrikere?
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
dRxLdRxLSkrevet 08/10-07 22:54 
Jeg købte i sin tid mit vægbeslag hos space.dk

Den montering du leder efter kaldes i øvrigt en "VESA mount", skulle gøre det lidt lettere at søge efter leverandører.

VESA mount (wikipedia)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WonderboyWonderboySkrevet 08/10-07 23:50 
Der er også Vogels beslag de har nogle her.

hifishoppen.dk
I love monster land
HolisticHolisticSkrevet 09/10-07 17:53 
Jeg takker :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-07 21:51 
Har du mulighed for at tage nogle billeder når du har fået det sat op? Det lyder nemlig meget spændende :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 09/10-07 22:51 
det er ikke så voldsomt som det lyder... i første omgang er det bare til min 22" fladskærm, går det godt ender det også på min 40" i stuen :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-07 23:51 
Det lyder som en sjov ide. Og noget jeg bestemt godt kunne bruge selv. Mit TV er 32".
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 11/10-07 23:38, rettet 11/10-07 23:39 
Har fundet det beslag jeg prøver med på min lille skærm
det er lavet af et firma der hedder Ionic.. De fleste af deres besladg kan rotere... jeg tager et par billeder når det hele er sat op ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-07 23:41 
Sidder der så en form for "stopper" der gør at skærmen ikke kan drejes mere end 90 grader og hvordan holdes den vandret?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-07 12:59 
Det kommer måske an på det enkelte TV. Jeg er sikker på jeg sagtens kunne gøre det på mit uden at ledningerne ville lide af det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 12/10-07 14:35 
Jeg ved intet endnu om den, jeg valgte i første omgang den billigste af dem, da det i første omgang er til forsøg og selve drejemekanismen så ud til at være den samme.
Det med knæk er vel ikke noget problem, den skal jo ikke dreje 360' eller noget... 90' op i lodret og de samme 90' ned i samme position igen, dvs. ledningen bliver jo på ingen måde snoet eller andet.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig