X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Naruto Rise of a Ninja tråden


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/10-07 21:24 
Nu kan jeg ikke holde det ud længere - Ved godt jeg sikkert bliver hængt ud som en first class nutcase, men jeg glæder mig helt vildt til Naruto til boxen...Én af grundende til at jeg overhovedet har den.

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 05/10-07 21:33 
Samme her. Spillet bliver forudbestilt om få dage (skal lige var sikker på jeg har penge til det og assassin creed LE, uh det bliver en ubisoft måned :P)

Håber der er flere, altid godt med nogen til online kampe(vis systemet er ok).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/10-07 21:52 
Husk at du også skal have Simpsons! :-)

Sygt dyr måned for mig (Naruto, Simpsons, Mass Effect)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 05/10-07 22:20 
Tro jeg gemmer simpson, heller have finger i assassin creed LE/preorder pack. :o

3 spil 1 måned er mere end nok.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/10-07 22:38 
Kage Bunshin no Jutsu!!! *poof*
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 05/10-07 23:50 
Jeg ved ikke helt, hvad man skal forvente af Naruto, men det ligner da et hyggeligt bekendtskab i de nyeste trailers:

http://www.gametrailers.com/player/25989.html

http://www.gametrailers.com/player/25887.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/10-07 23:55 
Ja men se lige hvad PS3 får, det ser jo for vildt ud?

Naruto PS3 Project
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 06/10-07 00:24 
Nyd naruto 360 nu and så nyde naruto PS3 senere? (til den tid skulle jeg have mine PS3 ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/10-07 02:25 
Valkyrie>
Kage Bunshin no Jutsu!!! *poof*

Hvad, vil du lave skyggekloner af dig selv, så du bedre kan nå at spille alle de fede spil, der kommer? 8-P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/10-07 14:07 
Nu fed video med masser af gameplay.

Husk at dl den i højere opløsning
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-07 14:17 
De spiller det i den seneste On the Spot:

http://www.gamespot.com/shows/on-the-spot/?om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule%3bpicks%3btitle%3b4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-07 13:02 
IGNs anmeldelse er oppe:

http://xbox360.ign.com/articles/831/831258p1.html

Kan det passe, at Naruto kommer i denne uge?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/10-07 13:16 
Jeg har det herhjemme (Men ingen 360 lige nu)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 30/10-07 13:29, rettet 30/10-07 13:37 
Personlig hader jeg dig. :P (Fordi du har spillet, hvilket jeg opdage da jeg så din kommentar på teamxbox. Uh gamertag gør det letter finde folk :o)

Btw spillet er særdeles billigt hos gameplay.com (£30+£3porto).

Håber ubisoft sender spillet snart(Bestilt fra deres shop) :(

EDIT: Minder mig, har du fået en account hos ubisoft forum? Eneste måde at få shikimaru DLC på(gratis).
EDIT2: Glemte enlig helt den nye laucnh trialer. Personlig synes jeg den er dem fed.

link til trailer
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/10-07 13:45 
Jeg har allerede fået oprettet en Ubi profil :-) Jeg glæder mig sindssygt til Online delen...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 30/10-07 13:57, rettet 30/10-07 13:58 
Glæder mig også. Dejligt i det mindste et par fra min friendlist køber spillet. Men håber japanske voice actors kommer kort efter spillet. (i det mindste er det officiel nu, at det kommer som gratis DLC)

Lige nu prøver jeg bar finde ud af hvad fanden jeg skal gøre med den her(se link)

hmmmm
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 30/10-07 14:33 
Nu har jeg ikke rigtig fulgt med i det her spil, men har hørt folk snakke om at der vist bare er tale om en dårlig vestligficeret udgave af en af de japanske titler?
Nogen der kan uddybe?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/10-07 14:37 
Ign giver det 8.4 og kalder det for det bedste Naruto spil hidtil....

Hehe - fedt headband :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-07 14:38, rettet 30/10-07 14:42 
Skulle det ikke netop være en god vestligficeret udgave af de japanske titler?

Jeg kender ikke så meget til det ud over præmissen action/adventure med nogle fighting elementer, men IGN skriver i deres anmeldelse, at det her er det bedste Naruto spil overhovedet.

Synes de snakkede om på enten Gamespot eller en 1up podcast, at der skulle være visse sammenligninger med Metroid/Zelda i den forstand, at man får nye moves, som man benytter til at komme videre i områder, man allerede har udforsket.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 30/10-07 14:46 
Men har de spillet alle Naruto-spil? :) Der er vist rimelig mange. Det jeg havde hørt var at Ubi-spillet tager udgangspunkt i et nyt Naruto-spil der også først lige er kommet i Japan.

Men hvem laver spillet? Hvis det er BG&E/PoP/King Kong-holdet, der står bag, kan der jo sagtens være noget om snakken, de er ikke ligefrem kendt for at fejle. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-07 14:50, rettet 30/10-07 14:55 
Sumez>
Men hvem laver spillet?

Ubisofts Montreal studie(Splinter Cell, Assassin's Creed, PoP:SoT osv). Skal dog nævnes, at de er ret store, så det er ikke nødvendigvis samme folk som på de titler.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 30/10-07 15:33, rettet 30/10-07 15:36 
Sumez: Ubisoft naruto er et helt ny spil. Bygger ikke på nogen andre naruto spil. Og det må ikke engang udgives i japan, så kun beregnet til fans i vesten.
Som de selv siger det lavet af fans til fans. (faktisk en del der sprang fra andre projekter bare for join naruto spillet ><). Spillet er lavet i sammenarbejde med anime holdet, hvilket er skyld anime klip i spillet og de rigtigt voice actors er med i japanske VA DLC.

igh review, er af en person som ikke kender meget til naruto. Hvilket enlig kun gøre en score på 8,4 bedre.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 30/10-07 15:37 
Det lyder jo rigtig godt al sammen! Jeg syntes nemlig også spillet så meget fedt ud på traileren.

dpl>
igh review, er af en person som ikke kendre meget til naruto. Hvilket enlig kun gøre en score på 8,4 bedre.

Det synes jeg så til gengæld ikke er så godt et tegn. Selvfølgelig betyder det at han ikke er biased omkring alt, der står "Naruto" på, men han er så heller ikke i stand til at sige om spillet gør serien retfærdighed, og hvorvidt det virkelig ER det bedste Narutospil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 30/10-07 15:40 
Nej. Men rest naruto spil har kun været ren fighters (udover et DS spil?).
Tro he grund til sige det er, fordi adventure mode giver en god del ekstra til spillet. Personligt er også den del der for mig til at købe det. Online fighter del er nu en dejlig måde at øge replay på.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 30/10-07 15:44, rettet 30/10-07 15:49 
Wow, det spil ser sgu sweet ud. Super lækkert look, smooth animations, flotte effekter. Det ser ud som om at det er et fighting spil som der er gjort lidt mere ud af end bare arcade og vs maches.

Designet på hoved karakteren kan måske diskuteres, men fedt ser det ud... Nogen som ved om man kan designe sin egen figur?

Og hvad er forskellen på 360 og ps3 udgaverne?
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 30/10-07 15:50, rettet 30/10-07 15:50 
tvivler jeg meget på. Naruto universet har mere end nok ninjas at tag af.
Tro aldrig det vil blive muligt, selvom det kunne på en måde hver fedt. Men singleplay har nu en del rpg, du bestemmer selv våben, combo, scrolls også videre. Tætest du kommer på det
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 30/10-07 18:49, rettet 30/10-07 19:11 
Jeg har lige set ign reviewet i HD. Hvis man ser bort fra hans tåbelige (rpg) løbe/hoppe animationer, så ser det spil ser jo for sygt ud. Animationerne, effekterne, følelsen der er når de kæmper er jo til et 13 tal. I'm impressed!

EDIT: Var der nogen som sagde våben?
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 30/10-07 19:19, rettet 30/10-07 19:27 
Lige ændret min order til en gamebits. Da de havde spillet hjem allerede.

Enlig utrolig både coolshop(udsolgt) og gamebits "bryder" udgivelse dagen. :o

LOL. dit edit kom lige da jeg trykket. :P
Men ja der er kunai/shuriken(standard ninja våben) med diverse effekter fra serien.

Give mig 2 sec til finde den info til dig. (forklar også hvad scrolls gør)

EDIT:
slettet en del af info (da det vil fylde en god del, bar tjekket link for rest)
"ill it be possible to improve the character’s abilities?
Yes, during the game you can acquire different magical scrolls that have special effects when you equip them. The Scrolls of the Red category always have one major function, to serve it’s wearer in combat. They are the attack oriented scrolls. The Scrolls of the Purple category are mainly use to keep you alive in a battle. They focus more on protection and defensive attributes. The Scrolls of the Green category are there as support, granting you abilities or boosting existing abilities. They focus more on special effects applied to you or your opponent


Red Scrolls
Strength: Used mostly by front line soldiers, the strength scroll considerably augments the user’s natural force, resulting in a constant Taijutsu damage upgrade

Fury: When pure anger and consumes you, the fury scrolls is what you need. This scroll boosts your inner strength while in rage, adding more damage to your attacks only when in that state.

Rage duration: Losing ourselves to total raging frenzy can be useful in the world of the ninjas. This scroll helps out here since it gives you the ability to maintain your rage state longer than usual.

Weapon damage: Don’t want to get your hands dirty? It’s fine, this scroll will boost up the overall damage output done by weapons you use against your opponent. Your kunai will hit harder then they used to, so you can finish your opponent easily from a distance

Mastery: Masters rely on precision. By landing one blow in a whole combo, if this blow is well placed, it can turn the side of battle. This scroll does that by augmenting only the damage done on the killer moves you land on your opponent. Killer moves are unblockable attacks, the ace in your sleeve

What kind of weapons will be available in the game?
Weapons in Rise of a Ninja are mostly range weapons to surprise your enemy from far away. Their force and qualities diverse from one to another, just like their cost. They can be found at the weapon shop in Konoha.

Kunai: Of all the throw weapons used by the Ninjas, this one is the most basic. Used by the Ninjas of Konoha, it inflicts low damage on opponents.

Enhanced Kunai: Only a skilled blacksmith can make those. This kunai has been forged with rare chakra steel and it inflicts moderate damage on opponents.


Lidt info
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/10-07 23:36, rettet 30/10-07 23:37 
Darknon>
Og hvad er forskellen på 360 og ps3 udgaverne?

Det her har en "Only on Xbox360" mærke på kassen, men bandai udgiver næste år et Naruto til PS3, lavet af Cybercom (hedder de vist?)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/10-07 08:03 
Ja, men det er vist ikke det samme spil som til 360 - nok derfor "Only on..." mærket.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 31/10-07 09:04 
dpl>
Nej. Men rest naruto spil har kun været ren fighters (udover et DS spil?).
Tro he grund til sige det er, fordi adventure mode giver en god del ekstra til spillet.

Er du helt sikker på at der ikke findes et ikke-DS Naruto-spil med en adventure mode??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 31/10-07 09:34 
Kan godt være der gør. Men GC/Wii er ren fighter og den jeg kender til PS2 er også en ren fighter.
Efter hvad jeg har læst, så ser de flest personer alle GC/wii/PS2 spil som fighters. Hvilket enlig også grund til jeg aldrig købte dem :O.


Den til PS3 ligner dog en blading. sååå
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/10-07 12:40 
Naruto: Uzumaki Chronicles til PS2 - Er et action-adventure spil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KalicolaKalicolaSkrevet 21/01-08 08:07 
Så fik jeg gennemført Naruto:Rise of a ninja, det tog ca.12 timer. Lad mig starte med at sige at spillet er sindsygt flot lavet. Det kører med 60fps, og billedet er 100% roligt og skarpt hele tiden, uden den mindste slowdown eller framedropping. Lyssætningen, materialerne, farvene, vand effekterne, det hele er til et 13 tal. Spillet ligner simpelthen bare en million.

Lydeffekterne er fede, og musikken er hyggelig og rolig og passer godt til spillet, stemmerne er gode og passer til figurne.

Gameplayet er fedt. Der er et fedt kampsystem som er nemt og sjovt, med quicktime events og rage mode, og spillet ville sagtens kunne klare sig hvis det kun var en fighter. Spillets anden del hvor man render rundt i en stor by er også smadder godt. Byen er bare pisse lækker at se på og rende rundt i. Og der er fedt med alle de ting man kan opgradere sin karakter med, som f.eks combo's, knive, jitsu'er, strenght, defence, og forskellige scrolls, som bl.a kan gi health regeneration under combat. Det er fedt at spillet et spil hvor der er gjort noget ud af karakter udviklingen og som ikke er et fantasi RPG.

Spillet kan stærkt anbefales, og fik endda flere flashbacks til crackdown da jeg spillede det, og det må man jo sige er en go ting :)
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 21/01-08 18:13 
Darknon>
Lad mig starte med at sige at spillet er sindsygt flot lavet. Det kører med 60fps

Nu har jeg ikke lige haft spillet i, siden jeg gennemførte det, men jeg husker det bestemt som om, at det kører 30 fps.

Men flot er det da.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig