X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars: The Force Unleashed


Svar
nerosnerosSkrevet 02/10-07 12:33, rettet 03/10-07 08:00 
Jeg mente der var sådan en tråd om dette kommende Star Wars spil, men kunne ikke finde den. Så jeg undskylder hvis jeg i min søgning ikke har været grundig nok ;-)

Men det ser da lovende ud. Jeg er bare ikke så glad for at George Lucas er så meget med ind over selve spillet. Han har misted den lidt her på hans gamle dage.

Gamespot
Bashful Neophyte
127 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/09-08 12:54 


Eurogamer 7/10
la0sla0sSkrevet 15/09-08 16:01, rettet 15/09-08 16:56 
Folk bør læse det her ret så lange og dybdegående interview med Sam Witwer der har hovedrollen i spillet.

interview
Hvad sker der?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-08 18:02 
Jeg har spillet noget på den færdige version og jeg er positivt overrasket... Demoen sagde mig ikke meget, men jeg synes den færdige version virker mere finpudset og det er faktisk rimelig sjovt at spille.

Nu er jeg kun lige begyndt, jeg kunne forestille mig, at det måske gik hen og blev lidt ensformigt, hvis det ikke udvikler sig mere end det har gjort indtil nu...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GreaseballGreaseballSkrevet 18/09-08 16:50 
Ser frem til hvordan historien er udformet. Jeg har hørt mange positive ting om den.

Detsvære har jeg ikke råd til spillet før næste måned ^^(
Må undgå en hver spoiler indtil da. Bliver nok nemmere at bygge en lightsaber end at undgå den slags XD
RitesRitesSkrevet 19/09-08 10:59 
Bogen og tegneserien er jo udkommet. Så slutningen er på ingen måde nogen hemmelighed.

Men vil også råde dig til at opleve det gennem spillet :)
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-08 12:29 
3of19>
Lurvet og slesk og underkastende...

Endelig en spilfigur jeg kan forholde mig til. Lyder som min profiltekst på netdating sider.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-08 23:52 
Nå nu fik jeg spillet mig igennem det... Rent lore-mæssigt er det totalt bullshit hvordan én mand kan have så stor effect på hele Star Wars universet i den klassiske trilogi UDEN at have været nævnt en eneste gang i nogen af bøgerne og filmene.
Når det er sagt så syntes jeg at spillet er rigtig underholdende. Jeg har ikke selv oplevet nogen bugs som andre har nævnt skulle være der men jeg syntes det er et rigtig solidt action spil. Det er klart sjovest på de baner hvor der ikke er for vilde modstandere der slår én om kuld hele tiden (især fordi de er totalt cheap når der er mange af dem) så man rigtig kan udforske forskellige måder at udslette fjenderne på. Der er også rigtig mange hemmelige steder så det kan godt tænkes at det er værd at spille igennem et par gange.... Og så er Juno (Natalie Cox) også herre lækker :D

7/10 hér fra.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/09-08 10:55, rettet 20/09-08 10:55 
Darkbeat>
Nå nu fik jeg spillet mig igennem det... Rent lore-mæssigt er det totalt bullshit hvordan én mand kan have så stor effect på hele Star Wars universet i den klassiske trilogi UDEN at have været nævnt en eneste gang i nogen af bøgerne og filmene.

Læser du tegneserier? Der gør de det her crap konstant. Hiver ting op af hatten. Det er ret latterligt.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/09-08 12:11 
Jeg troede kun at den slags var forbeholdt fan-fics hvor folk indsatte deres egne karaktere... Men ubehageligt at høre at de også laver den slags pis i rigtige tegneserier :/
KalicolaKalicolaSkrevet 20/09-08 13:00 
Det er jo bare et spil :)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 20/09-08 15:15 
Hvis man starter forfra, kan man så spille det igennem på højere sværhedsgrad med sin eksisterende karakter, eller starter man helt fra bunden igen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/09-08 15:26 
Helt fra bunden desværre. Nogen af force powers'ne får man som historien skrider frem.
Man kan dog skrive KATARN på kode siden for at få alle force powers maxed ud.
Men det er der selvfølgelig heller ikke meget ved.
WehnerWehnerSkrevet 20/09-08 15:38 
Det er fint nok til en evt. anden gennemspilning på den hårdeste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 01/10-08 01:43 
Darkbeat>
Helt fra bunden desværre.

Øhhh...nej - det gør du ikke. Hvis du vælger "Continue Game", så starter det forfra med alle dine upgrades...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/10-08 03:17 
My bad.. Jeg opdagede det også selv da jeg ville spille det igen igen igen... Jeg havde nemlig startet helt fra bunden da jeg ville have en achievement for en anden sværhedsgrad.
CoreCoreSkrevet 01/10-08 08:41 
Der er i øvrigt også to slutninger, for dem der ikke måtte have opdaget det :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/10-08 09:24 
Hvor varrieret er banerne?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/12-09 10:00 
Unleashed 2 på vej i 2010....

Annoncement trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 02/03-10 22:26, rettet 02/03-10 22:28 
Spillet er en utrolig omgang broken skidt! Fatter ikke folk kan holde ud at spille det?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 02/03-10 22:42 
Rolig nu, Mulle...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 02/03-10 22:52 
Men helt ærligt det er satme et ringe spil. Targeting er jo noget fuldstændig rod og kameraet er virkelig dårligt. Nogengange kunne jeg slet ikke finde ud af hvad der skete på skærmen og væltede ud over kanten og døde. Jeg sad fast i spillet ved den anden bosskamp fordi jeg åbenbart havde skudt ham under platformen så han ikke kunne komme op igen. Brokenness er hvad jeg kalder den slags. Så jeg blev nødt til at genstarte spillet og begynde forfra med ham. Sådanne ting må bare ikke ske i moderne 3d spil mere. Andre steder faldt jeg også ud over kanter hvorefter jeg kunne svæve mig ind igen og på den måde redde mig selv for den rette død! What? Det eneste som jeg synes spillet gør godt er fysikken med forcepowers.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/03-10 08:07 
Jeg synes godt nok også det virkede dårligt ud fra demoen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/03-10 08:11 
Gjorde jeg også, men jeg fik lige sådan en Star Wars feber igår og løb ud og købte den der Ultimate Sith Edition, men NØJ hvor blev jeg skuffet :-(
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/03-10 11:09 
Hvad har vi så lært om impulskøb i dag?
nerosnerosSkrevet 03/03-10 11:29 
Never do it again :D
Bashful Neophyte
AgerkvistAgerkvistSkrevet 21/03-10 00:55 
Holder lige lidt gang i den her ældgamle tråd - jeg har nemlig spillet liggende og har spillet det en smule. Men jeg render ind i et problem, der uden at ødelægge oplevelsen helt, ihvertfald sætter en dæmper på det.

Det er Wii versionen og problemet opstår når jeg skal udføre Force Locks - min nunchuck reagerer simpelthen på en helt totalt åndsvag måde når jeg forsøger at dreje den til højre/venstre som der bliver vist.

Er det andre der har oplevet noget lignende? Har googlet alt jeg kunne, men har intet fundet.

Gammelt spil, men kunne være sjovt lige at få det gennemført og motivationen er lidt større hvis jeg kom omkring det problem der. For ellers er spillet ok middelmådigt og åh så vederstyggeligt at se på i Wii versionen, kontra ps3 og xbox360 >_<

Anyway, håber der er en der har et eller andet bud på hvad der er galt - udover at min nunchuck er i stykker. Den virker nemlig fint i andre spil.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-10 09:14 
Der er demo af 2'eren på PSN (pt. kun US Store, skulle være på EU Store også i aften) og XBLM som jeg syntes man skal checke ud. De har forbedret spillet meget siden etteren - ihvertfald på tekniksiden. Et spil jeg holder øje med nu og ser frem til nogle anmeldelser inden `release` i næste uge :)
127 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig