X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBox360 newbie


Svar
ElgenElgenSkrevet 02/10-07 09:12 
Jeg har for ganske nyelig erhvervet mig en XBox360, men har ikke andet end SpaceGiraffe og PerfectDarkZero, og har slet ikke fulgt med i hvilke titler der er must-haves osv.

Efter at have prøvet COD4-betaen, er jeg blevet ret bidt af online fps's (og jeg er generelt ret meget til fps i forvejen).

Jeg er også glad for rpg's á la Zelda TP.

Hvad kan anbefales?
- og det må gerne være ældre titler, da det ville være fedt at kunne erhverve dem forholdsvis billigt (fx. her på siden eller som preowned i EB eller GAME), når man nu starter en samling fra bunden af.

Hit me! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 02/10-07 09:14 
Tror det nærmeste du kommer noget Zelda-agtigt er Kameo som er et ganske udemærket spil og kan købes billigt :)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 02/10-07 09:17 
Med fare for at lyde som om jeg bare siger det indlysende, så kan du altså ikke komme udenom Gears of War, Bioshock og Halo 3..

Derudover har jeg haft stor glæde af disse Live Arcade titler:

Zuma
Super Puzzle Fighter 2 Turbo
Geometry Wars
Uno (skal spilles med konsolkongen og kristensen!!)
Doom
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SumezSumezSkrevet 02/10-07 09:37 
At dømme efter dit profilbillede, gider jeg slet ikke påpege Symphony of the Night på Live Arcade (ups!)
Men f.eks. Prince of Persia remaken er klart værd at spille.

Jeg kan også nævne Dead Rising som et halvoverset spil til konsollen. Det er faktisk rigtig underholdende. Og Oblivion er fantastisk, selvom det måske ikke ligefrem er Zelda-agtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-07 09:46, rettet 03/10-07 14:27 
Ja jeg har også tænkt på om jeg ikke skulle have Dead Rising.

Gears of War er super fedt online, men jeg er ikke så begejstret for singleplayeren.

Ellers er Halo 3 et must have hvis du vil hygge dig online!

Snart kommer Half-Life 2 Orange Box, som er et must have for mig :D!

Rainbow Six: Vegas
Sega Rally Revo
Forza 2
Earth Defence Force 2017
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/10-07 10:49, rettet 02/10-07 10:50 
Dead Rising er helt klart et køb værd, jeg formoder at det kan købes ret billigt nu. Det er et meget unikt spil, nærmest en blanding mellem Metal Gear Solid (ikke sneak-elementet, men nærmest alt andet), Grand Theft Auto og, øh, State of Emergency?

neros>
Gears of War er super fedt online, men jeg er ikke så begejstret for singleplayeren.

Synes nu heller ikke der er meget over deathmatches (hvis man har spillet en masse andre FPS'er (ja, ved godt at Gears er 3. person) online, er der ikke rigtig noget nyt under solen, men det er rigtig underholdende i co-op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-07 11:47, rettet 02/10-07 11:47 
Enig.. nyt er det ikke, men jeg synes nu det er rigtig godt indenfor sin genre. Grunden til jeg måske er så glad for Gears og War, er nok fordi hele gameplayet er så dejligt simpelt. 4 mod 4, få våben, taktik eller lige på og hårdt ;-)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 02/10-07 12:06, rettet 02/10-07 13:58 
Crackdown skal man bare have. I ren fun factor alene er det et af de bedste spil i denne generation. Lad være med at tro, at det er et GTA spil, selv om det ligner det på overfladen. Earth Defence Force 2017 er også et must buy. Blandt mindre spil kan nævnes Overlord, som er udemærket underholdning, hvis du er til spil som fx Pikmin/Fable eller Wartech Senko No Rondo som er en blanding af en fighter og en shooter. Det sidste er kun noget værd i multiplayer.

Ellers synes jeg at nogle af de spil, der definerer maskinen er:

Lost Planet, Bioshock, Blue Dragon, Oblivion, Dead Rising, Gears of War, Project Gotham Racing 3/4, Forza Motorsport 2, Halo 3, Kameo, Saint's Row, Viva Pinata.

Men det bedste du kan gøre, er nok at hoppe ind på markedspladsen og hente de mange demoer/trailers og andet guf som ligger der, og så selv finde ud af, hvad der har appellerer til dig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 02/10-07 12:32 
De spil jeg har haft de bedste oplevelser med på xbox 360 er i random rækkefølge:

Halo 3
gears of war
lost planet
saints row
crackdown
burnout revenge
pacman:CE
Condemed
Colin mcrae DiRT
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 02/10-07 12:54, rettet 02/10-07 13:07 
Bede-x>
Earth Defence Force 2017 er også et must buy.

Jeg aner intet om det spil. Introducér mig.

EDIT: Jeg har lige læst tråden og bestilt det øjeblikkeligt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 02/10-07 13:16 
Prøv at læse anmeldelsen af EDF2017 ovre på eurogamer.net - den er guld værd.
Bede-xBede-xSkrevet 02/10-07 13:17 


Den kan findes her
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/10-07 13:51 
Haha det er godt nok en af de sejeste anmeldelser jeg længe har læst. Han burde have en medalje, og evt. ansættes på MetroXpress.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-07 14:28 
Haha! Ja det er et fantastisk spil hvis man er til B-film og den slags. Man kan ikke andet end at holde af det jo ;D!
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 02/10-07 14:29, rettet 02/10-07 14:31 
Det lyder som et intet mindre end fantastisk spil:
Hovedet under armen og fire-knappen i bund };-)

EDIT: Iøvrigt tak for de allerede mange inputs, just keep it comming };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig