X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Keyboard regioner?


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/09-07 01:03 
Jeg fik for et par uger siden mit Phantasy Star Online ver. 2 til at connecte til den private PSO server der findes. Hurra! Så nu kan jeg komme til at spille PSO igen hvilket er super fedt da ingen af de nuværende online RPG'er siger mig hat.
Jeg har et fransk keyboard hvor knapperne sidder underligt i forhold til et engelsk. Så dem flyttede jeg på og satte mærkater på de knapper der ikke stemte. Spillet registrerede i starten keyboardet som et engelsk og derfor fungerede ”moddet” fint. Men lige pludselig og helt uden varsel er spillet begyndt at registrere det som et fransk (hvilket jo er rigtig nok) og derfor passer knapperne slet ikke mere. Hvorfor virkede det i starten som et engelsk og derefter som et fransk? Spillet US versionen og er sat til engelsk i menuen.

Bonus spørgsmål: Jeg bryder mig ikke så meget om størrelsen på mit keyboard. I Japan findes der en meget mindre udgave der ser ret fræk ud, og samtidig ser ud til at være et ganske alm. QWERTY bare med japanske tegn på bogstav knapperne (se billede).

Keyboard regioner?

Kan jeg mon købe sådan et også regne med at det virker som et engelsk? Det ser nemlig ret kompakt og lækkert ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 28/09-07 19:22 
Det skulle ikke være noget problem, generelt er den eneste ting der er desideret regionslåst af hardwaren, være Broadband adapteren (0400 modellen er universal, de andre er låste)
Så der sku ikke være noget problem der.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-07 19:35 
Spørgsmålet er jo bare om det så skriver Japanske tegn eller engelske?
Spiller nu: Phantasy Star IV
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/10-07 22:52 
Jeg kan tjekke når jeg får om nogle uger dette mini tastatur hjem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-07 23:18 
Tak det må du meget gerne :) Tjek det med PSO hvis du har mulighed for det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
msxtrdmsxtrdSkrevet 03/10-07 00:57 
Jo det kan jeg godt ;)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 18/10-07 21:04 
Hej Konsolkongen - og alle jer andre. Jeg elsker også de Japanske mini keyboards, og har været på jagt efter dem i mere end 3 år. Hvis en af jer ved hvor de kan købes (jeg har brug for to stk. der er helt ens - TOTD 2 player mums!), så sig endelig til. Jap keyboardet skulle i øvrigt virke perfekt på UK/US DC.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-07 21:16, rettet 18/10-07 21:22 
Hvis du ved at de virker til TOTD (US) så er det godt nok for mig. Ergo må det jo også virke til PSO på engelsk. Jeg har tænkt mig at købe et over eBay. Noget fællesbestilling kunne også være rart hvis nogen kender en forretning der sælger mere end en.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 19/10-07 09:23 
Jeg har fået mine 2 hello kitty dc'er her til morgen og umiddelbart virker begge tastaturer som US i TOTD som der bliver skrevet.. kan prøve med mit PSO senere i aften

Forresten konsolkonge... det med 90 tilt i skærmophæng virker bare super :)
Snupper et billede når jeg lige har mulighed for et digicam fra min far
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/10-07 12:58 
Det lyder godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-07 09:31 
Noget nyt i sagen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 13/12-07 10:57 
Jeg havde da glemt alt om den her tråd
Keybords'ne virker, no prob.

og et billede har jeg da egentlig aldrig fået taget, men det virker nu også fint :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/12-07 14:36 
Heldigt for jeg bestilte et i går :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
flottenheimerflottenheimerSkrevet 30/12-07 15:46 
Holistic>
Jeg har fået mine 2 hello kitty dc'er her til morgen

Hvad måtte du af med? Lyserøde? eBay?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-07 20:25, rettet 30/12-07 20:27 
Ved ikke om det kan hjælpe dig, men jeg kom ca. af med 250 kroner for mit gennemsigtige der var helt nyt inkl porto. Ganske dyrt men jeg synes ret godt om det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HolisticHolisticSkrevet 31/12-07 14:14 
En lyseblå og en lyserød :)og med tastatur til begge
måtte slippe 1900,- for begge inkl porto, moms, told osv.
så synes nu det var en meget fair pris

købte dem igennem en gut på Digital Press
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig