X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

JSR - pissesvært?


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/06-03 21:45 
Har lige sat mit nyindkøbte Jet Set Radio i min DC, men jeg kan ikke engang gennemføre første bane. Syntes selv det er lidt flovt ;)
Er det bare mig eller er det hundesvært? Har i evt. et tip til den bane?
3of193of19Skrevet 15/06-03 22:20 
Hehe, første bane er virkelig ikke så svær, men spillet er ikke helt nemt.
Det er en god ide at planlægge rækkefølgen for hvor man tagger. Start med at skubbe til de andre skatere der står og maler på busserne for at få nogle spraydåser og sæt taggene på busserne først. Politiet kommer i denne bane efter 3-4 tags, så hvis du alver de tags først skal du ikke sætte store tags med politi i nærheden.
Sæt dernæst de små tags på jorden og tag de store tags på taget til sidst. Det er nemmest for at klare den bane.
SephirothSephirothSkrevet 15/06-03 22:53 
Ja, JSR er ret svært, men til gengæld er det også sjovt og udfordrende i modsætning til Xbox-udgaven, der gør alt arbejdet for én.. tsk tsk =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
quadquadSkrevet 15/06-03 23:01, rettet 17/06-03 11:43 
ye, JSRF er sindsygt let ift. JSR IMO.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-03 00:36 
Syntes at JSR er nemmere end JSRF, men det er tilgændgæld 10 gange federe!
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 17/06-03 00:57, rettet 17/06-03 11:37 
Er du helt sikker på det?
Prøv lige JSRF, hvor er udfordringerne i det spil?
KTCKTCSkrevet 17/06-03 01:11 
Det kan da godt være svært nok at fuldføre alle bånd-missionerne og i det hele taget at mestre at slide rundt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 17/06-03 01:12 
jaja, men da slet ikke i forhold til JSR?
SumezSumezSkrevet 17/06-03 01:14 
Jeg har aldrig tænkt på JSR som vildt svært, men jo, det er da ikke noget helt nemt spil. Temmelig frustrerende nogen steder, man skal lige kende banerne :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 17/06-03 01:16, rettet 17/06-03 11:37 
mm, JSRF er ALT for let ift. :(
SideshowSideshowSkrevet 17/06-03 04:47 
Stop nu for fanden Wagner med, at skrive JRS hele tiden. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
quadquadSkrevet 17/06-03 11:36 
Haha, det virker åbenbart mere naturligt i fingrene :D
Zzap!Zzap!Skrevet 16/12-03 18:46 
Must see!:
http://www.goodcowfilms.com/farm/games/commercials/usa/JGRcommercial.mov
Born to kill space
JAAJAASkrevet 16/12-03 19:30, rettet 16/12-03 19:30 
Når du først har fået styr på den første bane, og dermed kender spilmekanikken noget bedre, bliver det lidt lettere. Går du senere tilbage til første bane, vil du se, at den faktisk er ret nem :)

Bedste Dreamcast spil!
DommergaardDommergaardSkrevet 16/12-03 19:56 
Synes at JSRF er alt for let, og ikke rigtig noget jeg gider at bruge mere tid på.

JSR derimod var enormt fedt! Men det var også første gang jeg prøvede den spil-genre! I bund og grund 2 cool spil!
RaGeRaGeSkrevet 16/12-03 23:52, rettet 17/12-03 03:19 
JSR OwNz j00! Det hidtil bedste spil til Dreamcasten :) Jeg har sjældent nydt et spil så meget som JRS pga. den udfordrende sværhedsgrad, fedt gameplay, genial styring, fed grafik og til sidst "Rob Zombie".
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
3of193of19Skrevet 17/12-03 00:24 
Synes også at JSR >>>>>> owwwnnnzzz JSRF.
Godtnok er grafikken i Future flottere, men rent gameplay mæssigt er det en tynd kop the i forhold til JSR. t skate rundt i de kæmpestore tomme baner i future er rimelig kedeligt. Jeg elsker kat-og-mus-spillestilen i JSR.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/12-03 06:23 

De skulle bare have lavet sådan noget reklame worldwide da DC var ude, så var den ikke faldet til jorden med sådan et brag :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JAAJAASkrevet 17/12-03 15:18 
Det eneste reelle problem med Dreamcast var vel egentlig, at Sega ikke havde råd til at køre på. Den solgte faktisk udemærket. Det er først nu, at Xbox og GameCube salget er ved at nå op på siden af Dreamcast salget. Det siger en del.
RJKRJKSkrevet 17/12-03 15:20, rettet 17/12-03 15:21 
Det reelle problem var vel nærmere, at der ikke var realistiske udsigter til, at bøtten skulle vende for Sega. Hvis ikke Nintendo og Microsoft troede, at fremtiden så lysere ud end den nuværende situation for Xbox og GameCube, så ville de også sadle om. Det burde de i hvert fald gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 17/12-03 15:32, rettet 17/12-03 15:39 
Helt enig. Bortset fra at jeg ville omskrive det til:

"Der var ikke realistiske udsigter til, at bøtten skulle vende for Sega inden for den tid, de havde råd til at betale for."

Fremtiden ser lysere ud for Nintendo og Microsoft, fordi begge firmaer har penge til at køre på i forhåbningen om, at det betaler sig i længden - måske endda først i næste generation eller senere. Den mulighed havde Sega ikke længere.

Bortset fra pengekassen, er der vel ikke den store forskel. Både Nintendo og Microsoft har konsoller, der har solgt ca. det samme som Segas havde, og de er endda oppe imod samme, altdominerende modstander.

Selvfølgelig er deres konsoller mere konkurrencedygtige teknisk set, men havde Sega haft råd, havde vi også set en Dreamcast 2 lige omkring .. nu.
RJKRJKSkrevet 17/12-03 15:53 
Jeg mente bare at Nintendo jo HAR haft den store succes og Microsoft er SIKRE PÅ at de nok skal få den. Som jeg ser det var situationen anderledes for Sega. Ovenpå MegaCD-, 32X- og Saturn-floppene kommer så Dreamcast, som heller ikke klarer sig, som den burde have gjort. Realistisk set, hvis Sega havde haft flere penge og leget med en generation mere, så var de formentligt bare endt i samme suppedas én gang til.

Jeg tror det var en klog beslutning - set fra et økonomisk synspunkt! - at tage af Sega - også selvom de havde haft penge til endnu en konsol.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 17/12-03 16:02, rettet 17/12-03 16:03 
Tja. Desværre får vi nok aldrig et endegyldigt svar på, om Sega kunne have vundet fordums pragt og magt tilbage på hardwaremarkedet. Eller endda bare havde kunnet køre rundt finansielt på en eventuel andenplads. Vi kan i stedet håbe på, at de kan få lov til at udgive spil i en uendelighed :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig