X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassins Creed ny video


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/09-07 20:28 
Så er der kommet en ny trailer til spillet...
Det lægger op til en pæn mystisk stemning :)
http://altairwashere.uk.ubi.com/video.php

(Man skal hvis have en Ubi konto for at se den...)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
149 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/01-08 10:11 
HA! Jeg mangler 4 (så vidt jeg husker)... og dem finder jeg aldrig, det er mit liv for kort til. Jeg må nøjes med at have alle Agility Orbs :-D
KalicolaKalicolaSkrevet 02/01-08 12:59 
Er der skills med i spillet så man bliver bedre til at klatre osv? ligesom i crackdown?
For The Love Of The Game
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/01-08 13:22 
Du får nogle nye evner såsom grab ledge, som hyakotake nævner, hvor man kan gribe ud efter afsatser og dermed klare længere hop. Men du bliver svjv. ikke bedre/hurtigere til de grundlæggende ting såsom at klatre og løbe.

I øvrigt er jeg langt hen ad vejen enig med dig mht. grafikken. Spillet er utroligt flot skruet sammen og jeg bliver glædeligt overrasket, hvis GTA4 kan levere en billedkvalitet der er sammenlignelig. At forestille sig de mandetimer, der er lagt i for at realisere en spilverden af den kaliber...

Men når så spillets setting og tidsalder er så flot ramt er det desto mere skuffende, at Ubi så sig nødsaget til at påklistre en kikset sci-fi storyline. Historien og spillet som sådan ville stå meget stærkere, hvis de havde holdt sig til tiden under Korstogene og udbygget persongalleriet der.
(...)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/01-08 13:49 
Efter hver mission/assassination får man lidt nye egenskaber - de fleste er kamprelaterede, men bevægelses-opgraderinger er der også et par stykker af. Efter nogle missioner får man som nævnt "grab ledge", så man sjældnere falder i døden, og lidt senere får man "regain balance", så man kan gribe fat igen, hvis vagterne rammer en med pile/sten, mens man kravler (hvilket tidligere ville få dig til at falde ned).
TLTLSkrevet 02/01-08 19:12 
Fox McCloud>
I øvrigt er jeg langt hen ad vejen enig med dig mht. grafikken. Spillet er utroligt flot skruet sammen og jeg bliver glædeligt overrasket, hvis GTA4 kan levere en billedkvalitet der er sammenlignelig.

Det er nok mere muligt at de sigter efter det nu når assassins er udkommet :-)

Men når så spillets setting og tidsalder er så flot ramt er det desto mere skuffende, at Ubi så sig nødsaget til at påklistre en kikset sci-fi storyline. Historien og spillet som sådan ville stå meget stærkere, hvis de havde holdt sig til tiden under Korstogene og udbygget persongalleriet der.

Det er jeg også enig i. Det virker lidt plat på en måde. Men måske finder vi ud af hvorfor i assassins creed 2.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/01-08 19:49 
Jeg er ikke enig.

SPOILER:
Jeg synes at historien begyndte at blive spændende hen mod slutningen. Historien i middelalderen var ret tam men den i nutiden begyndte at ligne noget. Derfor tror jeg også at en AC2 vil foregå i nutiden hvilket kunne være sjovt IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
TLTLSkrevet 02/01-08 22:32 
Ja det er det jeg mener. De må have en plan med den, ellers ville de vel holde den i fortiden.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-08 00:37 
Ja. Jeg blev i hvert fald utrolig fænget af historien (hvor tynd den så end er) til sidst i spillet. Jeg ser frem til efterfølgeren, der forhåbentlig er lidt mere varieret.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/01-08 01:07 
Muharhar! 1000/1000 :-D

SPOILER
Jeg er enig med Konsolkongen... jeg var også langt mere fænget i slutningen. Sikke et oplæg - der er helt bogstaveligt alle døre åbne til en fortsættelse.
/SPOILER

Mit største håb til en efterfølger er at de varierer miljøerne lidt, så man ikke render rundt i Brun By, Grå By og Mere Grå By. Det blev lige lovligt ensformigt til sidst.
SumezSumezSkrevet 04/01-08 09:06 
http://www.joystiq.com/2007/11/20/todays-rudest-video-altair-is-kind-of-a-jerk/

:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01-08 12:36 
Hehe :) Det fattede jeg heller ikke da jeg spillede spillet. Hvis du ikke vil have unødig opmærksomhed så er det meget vigtigt at du skubber til folk...
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/01-08 23:52 
Fox McCloud>
Men når så spillets setting og tidsalder er så flot ramt er det desto mere skuffende, at Ubi så sig nødsaget til at påklistre en kikset sci-fi storyline. Historien og spillet som sådan ville stå meget stærkere, hvis de havde holdt sig til tiden under Korstogene og udbygget persongalleriet der.

? Er jeg så den eneste her, der synes at Ubi fortjener ros for ikke at lave noget latterligt forudsigeligt der alligevel bliver repetitive hen af vejen - Som Prince of Persia og Splinter Cell?

Jeg er dybt uenig med dig. For det første kan jeg ikke forstå din påstand om at det er "flot" at de har valgt den setting/tidsalder? Kan det ikke bare tænkes at det er endnu en bunke wiseguys som så Kingdom of Heaven og lagde to og to sammen, og kom til den simple konklusion at det ville give pote?:/

At du påstår at spillet ville have været meget stærkere hvis det ikke havde været der, forstår jeg slet, slet ikke.
Stereotypet stærk-stille fyr der er et arrogant svin, laver koks i missionen, får tilbud om at "redeeme" ham selv ved at i bedste uinspirerende Metroid-stil, at rejse sig fra den skam som han har begået.
Ked af at sige det, men ærlig talt er det noget af det mest latterlige jeg har hørt.

Sci-Fi elementerne er da det der gør det interessant. Jeg elsker alle de små detaljer de lavede, med at når man er er i "fremtiden" at man kan tjekke E-mails og se små spor. Når Doc og assistenten går hen i et andet rum og begynder at diskutere, kan man næsten høre dele af hvad de snakker om gennem glasruden.
Og som en anden poster sagde - Så lægger det op til så meget mere.

Derfor kan jeg ikke forstå den holdning. Der var ikke noget persongalleri. Alle figuerne var to dimensionele og ligegyldige. Mange af de historiske fingerpeg var en direkte joke, og ville være nok til at give min gamle historielærer et hjerteanfald.

AC styrke ligger i den der Dan Brown stil. Det har intet andet at bygge på. At være eksklusivt fokuseret på korstogene, ville have været katestrofe. Det udviklingshus har aldrig været gode til historie, karaktere og dialog. Det viser deres portfolio, ihvert fald.
De gjorde det rigtige, og det er derfor at jeg meget gerne vil se hvor det hele føre hen i AC2. Det behøver ingen gang at forgå ved korstogene. Det kan ligeså godt forgå i et helt andet århundrede.
Desuden fandt jeg teorierne om at arve minder i sin DNA fra sine forfædre, yderst interessant.
Well crucify the insincere tonight...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/01-08 00:00 
Valkyrie>
? Er jeg så den eneste her, der synes at Ubi fortjener ros for ikke at lave noget latterligt forudsigeligt der alligevel bliver repetitive hen af vejen - Som Prince of Persia og Splinter Cell?

Assassin's Creed ikke repitativt? Har vi spillet det samme spil?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PlaykidPlaykidSkrevet 06/01-08 02:17 
Gameplayet i Ac er nok også noget af det mest gentagende jeg har spillet :)
Ellers er jeg ret tilfreds med spillet.
Spiller nu: Halo 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/01-08 12:20 
Valkyrie:

Jo, jeg synes synes Ubi fortjener ros for AC, da jeg synes det er et ret godt spil, til trods for flere problemer, store som små. Og jeg synes især de fortjener ros for at lade spillet foregå under Korstogene og i byer som Jerusalem og Damaskus, da det ikke er en setting man ser for ofte i spilsammenhæng.

Netop derfor synes jeg det er et 'cop out' med sci-fi rammefortællingen, som om at de forventer, at den gennemsnitlige gamer ikke vil forblive interesseret, uden en Matrix-lignende krølle på tingene. En selvstændig historie der foregår under Korstogene ville have været et meget modigere/modent valg at basere et mainstream spil på.

Jeg synes også det virker forstyrrende med de mange skift mellem nutid og datid og jeg kan især ikke lide når sci-fi halløjet viser sig under gameplay med Altair, f.eks. den 'digitale' target-lock, afgrænsninger af bydele med 'memory sector not loaded' osv. Det er plat og det underminerer det store arbejde der er lagt i at skabe den setting.

Der skulle selvfølgelig bygges/modificeres meget på historien for at det skulle fungere, ikke bare klippe rammefortællingen væk. Jeg synes flere af målene man skal dræbe har en interessant historie, men som du siger er hverken Altair som figur eller den gimmick med at han skal stige i rangordenen spændende. Men det er en historie om en ond corporation, der vil styre verdenen og jagter artifacts godt nok heller ikke.

Min formodning er at rammefortællingen bunder i kedelig franchise-spekulation fra Ubi's side. Med en storyline udelukkende baseret på Korstogene vurderer de nok at spillernes interesse vil svigte efter et par spil, men med det twist de har valgt kan de udgive AC2: 1930 Chicago og AC3: 2030 Neo Tokyo eller hvad de har af planer...
(...)
DommergaardDommergaardSkrevet 06/01-08 23:43 
Jeg blev også færdig med spillet i går. Spillet er da flot, og det er fedt at hoppe rundt i rigtig 'le parkour'-stil i alle byerne, men det er for ensformigt! Man laver hele tiden det samme, hvilket jeg er meget skuffet over. Havde alt i alt forventet mere af dette spil end hvad jeg fik. Men ja, spillet var da ganske udmærket, dog en lidt speciel slutning! :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/01-08 18:28 
Valkyrie>
Det udviklingshus har aldrig været gode til historie, karaktere og dialog. Det viser deres portfolio, ihvert fald.

:-0

Assassin's Creed
Beyond Good & Evil
Far Cry
Ghost Recon
Peter Jackson's King Kong
Prince of Persia
Rainbow Six
Splinter Cell
XIII
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 07/01-08 18:42 
Far Cry tæller vist ikke helt, gør det? Så er det i hvert fald konsolversionerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/01-08 19:27 
Nej det er vist rigtig nok, jeg lavede bare en ctrl+c, ctrl+v fra tothegame.com.

Men så glemte jeg til gengæld Rayman.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 07/01-08 21:54 
Der er vist ikke nogen fortællinger og karakterer i nogen af spillene inkl. Assassin's Creed, der er særlig enestående, men de fungerer da.

AC's historie er ekstremt klichéfyldt og forudsigelig, men den er ikke værre end vi er vant til i spil, så med lidt god vilje kan man nu godt leve sig ind i den..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 02:53 
Der er så godt som ingen historie før til allersidst i spillet hvor det foregår i fremtiden. Ikke at den er så fantastisk men jeg kan ikke se den er så klichefyldt som du vil gøre den til?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/01-08 08:19 
Det eneste historie man får i "fremtiden" til allersidst i spillet er en forklaring på hvad det er for nogle symboler, Desmond ser på væggene, resten af historien kommer da i bidder mellem Animus-sekvenserne.

Og jeg vil da mene at det er noget nær den allermest typiske og forudsigelige konspirationshistorie, jeg har set. :) Hvis den skulle være noget for sig selv, burde den have givet den der "AHA! Så det er SÅDAN det hele hænger sammen"-oplevelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 11:23, rettet 08/01-08 11:23 
Måske spiller jeg bare ikke den slags nok men jeg synes som sagt ikke historien var speciel klichefyldt. Synes hele historien kommer til allersidst i spillet, der skete stort set ikke noget i starten. Faktisk synes jeg ikke man får ret mange minutters ren historie ud af spillet, det spændende er jo netop den meget åbne slutning. Synes ikke at jeg kan mindes noget i den stil, og derfor kan den vel næppe kaldes "ekstremt klichefyldt"? Ellers ved jeg ikke hvad du er ude efter, men det bliver nok svært at tilfredsstille dig :)

Anyways der er i hvert fald mange andre spil der har en langt værre og mere klichefyldt historie. Zelda spillene er et godt eksempel på ringe og klichefyldte historier men den hører man aldrig nogen klage over :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 08/01-08 11:39 
Zelda-spillene har som sådan ikke rigtig nogen historie. De har et setup/en setting og så gameplay for resten.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 08/01-08 11:50 
Konsolkongen>
Synes hele historien kommer til allersidst i spillet, der skete stort set ikke noget i starten.

Nej lige i starten får man naturligvis ikke så meget at vide, men cirka halvvejs inde i spillet, hvor man stjæler de to access penne, får man da en hel del informationer, ligesom man også får en masse at vide ved at snakke med Lucy og Vidic.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 08/01-08 12:01 
Jeg synes så knapt nok at man kan kalde det der er i Assassins Creed for historie. :P Det der er, er godt nok elendigt fortalt.

Jeg ved ikke helt om jeg vil kalde den for klichéfyldt som sådan - men jeg er ikke i tvivl om at spillet ville have haft godt af et par klichéer hist og her.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 12:03 
Hvilke access penne? Siger mig godt nok ikke noget, så jeg har måske sovet en del undervejs :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 12:12 
Wehner>
Zelda-spillene har som sådan ikke rigtig nogen historie. De har et setup/en setting og så gameplay for resten.

Well, gameplayet er også enormt klichefyldt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/01-08 12:13 
Efter de første par assassinations, er Desmonds klædeskab åbent når man kommer ind på værelset, og der ligger en kode som gør at man kan snige sig tilbage i det store lokale og tage Lucy's pen og læse hendes mail. Der står så at Vidic er ret dårlig til at passe på sin pen og hænger den ude på jakken. Den kan man så stjæle dagen efter, og tjekke hans mail næste gang rummet er tomt. Senere i spillet får man så også adgangskoden til konferencerummet og computeren derinde ved at læse Vidic's mails.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/01-08 12:15, rettet 08/01-08 12:16 
Man kan som Desmond/fremtidsfyren snige sig lidt rundt og snakke med Lucy, i stedet for bare at smide sig på bordet med det samme. Ligeledes kan man gå op til professoren i en af mellemsekvenserne og snig-stjæle hans digital-pen fra hans lomme... og når der ingen folk er i lokalet kan man pille ved deres computere og læse en masse baggrundshistorie-emails. (Jeg kan ikke lige huske at der er 2 penne, men det kan da være jeg har misset den ene).

EDIT: Nå, Sumez svarede så lige... og jeg kan se at jeg har begge penne :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 12:18 
Ok det gir mening. Jeg fandt ingen af dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/01-08 12:53, rettet 08/01-08 12:54 
Hyakotake>
Alle hjælpe-idéer er sådan set bedre end det "ingenting" de har lavet, for det er overhovedet ikke sjovt at have 99 ud af 100 flag og skulle lede et område på størrelse med Fyn igennem uden den mindste form for assistance.

Hørt (lidt sent)! Det er da godt nok idiotisk! Jeg har ikke engang lyst til at begynde på at lede efter alle flag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/01-08 04:54 
Er lige blevet færdig, og slap da af for en cliff-hanger! Synes dog spillet ender lige åbnet nok, men 2'eren må jo komme inden længe :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 21/02-08 20:55 
Jeg har spillet spillet halvvejs igennem nu. sådan ca.

Og jeg har ikke dræbt en eneste vigtig person endnu uden at alarmere hele området... Den seneste er de 4 personer som skulle hænges. Jeg kravler op ad væggene rundt for at flanke. Og springer ned lige foran ham jeg skal dræbe, jeg lander med et rullefald, og sprænger på ham lige med det samme. Men han har allerede trukket sit sværd og blocker mit angreb. Jeg bliver skubbet ned af podiet, og finder mig selv omringet af ca. 12 vagter.

Det her senarie gentager sig for hver gang jeg skal dræbe en.

Er det sådan det er meningen det skal gøres? Eller har jeg misforstået det hele, for jeg syntes bestemt ikke at man kan komme tæt nok på til et assassination kill. Jeg syntes det er fedt nok bare at springe ind på den her måde og skabe kaos, men er det ikke meningen at man skal kunne lave stealth kills på de personer der?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-08 21:11 
Ved godt at det ikke hjælper dig, men det var altså sådan jeg gjorde. Ligeså snart du bliver fortrolig med sværdet så burde det ikke være så stort et problem at takle den "smule" fjender :) Giv dig god tid og bloker deres angreb og vent på en åbning før du slår fra dig. Hvis du allerede har involveret dit mål i kampen mener jeg ikke de flygter igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 21/02-08 21:16 
Darknon>
Jeg syntes det er fedt nok bare at springe ind på den her måde og skabe kaos, men er det ikke meningen at man skal kunne lave stealth kills på de personer der?

Næh. Det er verdens mindst snigende snigmorder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/02-08 21:21 
Jeg ved helt sikkert, at de 2 første kan klares med "ægte" stealth kills, men om resten også kan er jeg ikke sikker på (det burde de være, sådan rent gameplay-mæssigt, så man kan vælge om man vil snige eller bølle dem ihjel).

Jeg klarede #2 og en af de senere (vist nok ham på balkonen), men de andre har jeg klaret med sværd og lange løbeture gennem gaderne efter fjolserne, der ikke ved at de allerede ER døde. :-)

Fælles for alle kills er, at så snart det er udført, så er hele byen i alarm (men det ved I nok godt).
KalicolaKalicolaSkrevet 21/02-08 22:54, rettet 21/02-08 22:55 
Jeg kan sagtens klare 12 vagter på en gang (hurra for counter attack), det er ikke det som er problemet. Spillet ligger op til stealth, man må ikke blive set, og dræbe uden vidner osv. Det virker bare lidt umuligt at gøre i praksis.

Måske er det mig som er utålmodig. Måske hvis man venter længe nok uden at angribe, så bliver målet alene? Men hvad hvis man venter for længe? failer man så missionen?

Måske er det bare mig som ikke helt har forstået præcis hvordan ubisoft vil have at man skal spille det, måske er det ubisoft som er dårlige til at forklare hvordan det skal spilles.. Måske er det bare mig som er ringe til spillet :D

Jeg syntes bare at udkommet af alle mine kills er de samme. The Rambo Way.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 21/02-08 23:01 
Det _er_ stort set ikke et stealth-spil. Mange af dine 'hits' er ude i det åbne, så der er ikke meget at gøre end at nakke dem, og så stikke af. Hit'n'run.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 21/02-08 23:22 
Jeg er ret sikker på, jeg lavede stealth kills på alle undtagen, en eller to. Doktoren (i sindsygshospitalet) kan ikke klares som stealth, ellers mener jeg, at alle andre hits kan klares stealth. Men indrømmet, nogle skal man fragging prøve mange gange. Men skøn følelse når det lykkes:O)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 22/02-08 00:16 
LiquidSnakeDK: Kan man få lidt indsigt i hvordan du laver de stealth kills uden at blive set?
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 22/02-08 09:49, rettet 22/02-08 09:49 
Doktoren klarede jeg da snildt med et stealth kill?

Men så vidt jeg ved kan man ikke undgå at blive eftersøgt i hele byen så snart målet er dræbt, og indtil man når tilbage til guildet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/02-08 10:35 
Doktoren KAN klares som stealth - jeg gjorde det! Og ja, man kan ikke undgå byalarm efter kill'et... så man skal spurte hjem (eller i skjul) efter missionens mål/drab er udført.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/02-08 10:41 
Darknon>
Måske er det mig som er utålmodig. Måske hvis man venter længe nok uden at angribe, så bliver målet alene? Men hvad hvis man venter for længe? failer man så missionen?

Man skal tit vente et godt stykke tid, før stealth kill er muligt. Vagterne skal f.eks. gå til en bestemt position, så man kan komme uset forbi, målet bevæger sig også osv. Jeg mener, at i hvert fald i visse missioner kan man vente for længe, så ens chance forspildes - men du får bare en "mission failed"-skærm og så kan du restarte lige i starten af missionen (altså fra det sted hvor selve kill-missionen aktiveres og du ser en cutscene med offeret). Hvis dit mål alarmeres flygter de tit, og det kan også give mission failed, hvis de når at løbe til et bestemt helle-punkt/langt nok væk fra dig - så hvis de begynder at løbe, må du bare styrte efter og håbe du kan rende ind på dem og så klare det med sværdet.
CoreCoreSkrevet 22/02-08 12:54, rettet 22/02-08 12:54 
Doktoren er faktisk den eneste jeg fik nakket i stealth. Men kors hvor jeg også bandede alle de der retards langt væk, og efterfølgende brugte meget tid på at rende og straffe dem ude på gaden.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/02-08 13:09 
Haha, ja, jeg gik også middelalderlig på dem! Dumhed straffes med døden! :-D
KalicolaKalicolaSkrevet 22/02-08 13:11, rettet 22/02-08 13:12 
Så fik jeg gennemført det. Og her er min mening.

Det her spil er ligesom med DiRT et af de absolut smukkeste spil jeg har set, modellerne, miljøerne, animationerne, farverne, alt er top lækkert. Jeg kan specielt godt li måden som lyset fra solen hele tiden varierer i styrke pga skyer som glider hen over himlen, det gør byen meget mere levende at se på. Tilgengæld kan jeg ikke kende den ene by fra den anden, de ligner simpelthen hinanden, og det er ærgeligt syntes jeg. Havnen i den ene bane er TOP fed! :)

Lyden er ok.

Gameplayet er i og for sig godt nok, men jeg har tit haft lidt svært ved at tyde præcist hvordan det er ubisoft vil have at man skal spille. Nogle gange kan man dræbe en person midt på gaden uden at folk opdager noget, og andre gange skal der bare lidt let løb til at alamerer alle vagterne. Og som sagt, al balladen med ikke at kunne stealth kill'e ens hoved mål.

De flag man samler sammen i spillet er totalt ligegyldigt. Jeg havde glædet mig til lidt crackdown jagt her, men nej. Man får absolut intet ud af at samle dem, så derfor forsvandt min interesse lynhurtigt. Ikke om jeg gider at gøre det for en skaldet achivement. Pointless.

Jeg syntes at de små missioner virker rigtigt godt (pickpocket, evesdropping, osv), bare synd at det er det samme man gør igen og igen.

Jeg syntes at styrringen er lidt mærkelig. Hvorfor skal man holde styrepinden frem, og 2 knapper inde bare for at sprinte? Hvorfor ikke bare lægge hele dytten ind i analog styrepinden? tryk lidt frem for at gå, tryk lidt mere frem for at løbe, og tryk helt frem for at sprinte. Det andet er sgu lidt for gøg og gokke.

Reward systemet er rigtigt dårligt. Alle de ekstra moves og våben man får er ret ligegyldigt hvis i spørger mig. Hidden dagger er cool nok, og så sværdet, og counter attack til når man er omringet, throwing knifes kan også bruges til tider, ellers bruger man ikke resten nok. Kniven ville jeg gerne bruge fordi den var lidt sejere end sværdet, men eftersom han selv i hver eneste kamp tager sværdet frem, ja så droppede jeg kniven fordi jeg ikke gad at skifte våben hele tiden.
alle de moves man fik (step, grab, grab legde, osv) dem bruger man jo aldrig så snart man bare har fået counter attack. grab brugte jeg kun nogle få gange jeg skulle smide folk i vandet ved havnen, eller ud over et tag, men det kan tælles på 1 hånd de gange det var nyttigt.
Hvad med skills så jeg kan løbe endnu hurtigere, skills som gjorde mig hurtigere i kamp, eller så jeg kunne hoppe længere, eller lave assassination fra længere afstand? Hvor er armbrysten fra intro'en? Hvor er mine fucking exploding arrows :) Hvor er mine rewards henne?

Og hvad sker der lige i starten når man ikke har nogen våben på sig overhovedet? Hvorfor lyder det så stadig som om han går i en pladerustning når han kun har et stykke stof over sig. Det er simpelthen for ringe, hvem har godkendt det?

-Mulig Spoiler-
Historien er egentligt cool nok, det er godt nok skruet sammen med fremtiden og at man ikke helt ved hvad der foregår, og det er cool nok at dem man slår ihjel snakker så man bliver i tvivl om hvor ondt de egentligt mener det eller om de gør det i en go vilje. Første halvdel af spillet, sad jeg nærmet bare og kiggede billeder og kedede mig lidt, rent historie mæssigt. Men så til sidst tager det fat, og begynder at blive spændende. Men med streg under "begynder" for det bliver aldrig rigtigt helt spændende, for pludselig sidder man og ser rulletekster, og det sucks. Hvorfor ikke bare afslutte spille lidt bedre, så man ikke skal sidde og vente i 2 år på en fortsættelse. Det er for dårligt, hvad hulen tænker de på? Hvorfor er det så svært for folk idag at afslutte noget som helst? alt bliver jo bare ved og ved i en uendlighed. Det stopper aldrig (Lost, heroes, forbrydelsen, prisonbrake, beverly fucking hills), argh!!
Ahem... sorry. Jeg måtte lige ud med det.

Men trods disse negative ting jeg har at sige om spillet, så nød jeg spillet rigtigt meget, og ikke mindst pga grafikken og konceptet i spillet, rigtigt godt :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 22/02-08 13:20 
Grab og Grab Ledge brugte jeg godt nok meget. Armbrøsten blev erstattet med knivene.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 22/02-08 13:25 
Darknon>
Hvorfor ikke bare afslutte spille lidt bedre, så man ikke skal sidde og vente i 2 år på en fortsættelse.

3 år for at få det optimale spil, mener nogle ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
149 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig