X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassins Creed ny video


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/09-07 20:28 
Så er der kommet en ny trailer til spillet...
Det lægger op til en pæn mystisk stemning :)
http://altairwashere.uk.ubi.com/video.php

(Man skal hvis have en Ubi konto for at se den...)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
149 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 18/11-07 15:48 
Jeg vender fx tit og ofte tilbage til Minestryger - det kan man sgu kalde en Halo-beater!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 18/11-07 15:55 
Ha!

Det er i hvert fald en klassiker.
What is the Matrix?
CoreCoreSkrevet 18/11-07 16:17, rettet 18/11-07 18:32 
Er det ikke en bevidst invitation til diskussion, når man selv bliver ved med at sammenligne alt med Halo?

Én ting er FPS'ere, men når vi er ude i at sammenligne Stealth/Free Roaming-spil med en FPS-succes, så lugter det lidt af bevidst provokation.

Jeg syntes selv at rigtig mange titler er langt bedre end Halo, men jeg bryder mig i forvejen ikke om Halo, så jeg sammenligner det ikke med de andre spil jeg spiller.

Og hvis det bare er hele verdenens karakteruddeling man sammenligner med, er der altså andre spil end Halo at gøre det med, især når vi ikke engang befinder os i samme genre.

Der røg min "voksen og fornuftig-kvote" for i dag.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 18/11-07 17:04, rettet 18/11-07 17:08 
Edit: Skrev et indlæg, jeg slettede, fordi Cores svar egentlig siger det hele.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 18/11-07 18:29 
Det er sgu da for åndsvagt at folk bliver så sure og nærtagene. Det var overhovedet ikke min hensigt at provokere nogen som helst. Det er jo udelukket min egen mening og sådan som jeg har det. Der skal godt nok ikke meget til.

Men jeg skal nok lade være med at sammenligne Guden med Andersand.

Damn det er en børnehave herinde engang imellem. Jamen for nu af så gider jeg sgu ikke nævne Halo i nogen som helst betydning mere. tsk tsk...! Folk er jo gale med det spil.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 18/11-07 18:48 
Bare rolig Neros. Det er kun et par stykker herinde, der dyrker Halo, som var det Gud eller Profeten Muhammed.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 18/11-07 19:09 
Selv syntes jeg Super Mario Galaxy er en klar Halo beater... også bedre Ghosts i det spil!
nerosnerosSkrevet 18/11-07 20:12 
Jeg har ikke rigtigt gidet at sætte mig ind i det endnu, men hvad skal man bruge disse flags til som man kan samle op hist og pist. Jeg har da samlet omkring 30-40 stykker eller sådan noget, men hvad skal man egentligt med dem :-)

En helt anden ting som er lidt skørt er at man ikke kan svømme? hehe :-) ..og mig som troede jeg var en sej Assassin gut.
Bashful Neophyte
SephirothSephirothSkrevet 18/11-07 21:21 
Jeg er et par timer inde og har netop slået den første fyr i Dalmascus ihjel. Er ret imponeret over spillet trods dets småfejl og noget kedelige opstart.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 18/11-07 21:29 
neros>
Jeg har ikke rigtigt gidet at sætte mig ind i det endnu, men hvad skal man bruge disse flags til som man kan samle op hist og pist. Jeg har da samlet omkring 30-40 stykker eller sådan noget, men hvad skal man egentligt med dem :-)

Er det ikke bare Achievement-gejl?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 18/11-07 21:56, rettet 18/11-07 23:28 
Øh måske, men så får man ihvertfald først noget når alt er indsamlet og der er ret mange skal jeg lige hilse og sige.

Jeg har nu klaret de første 3 missioner, og det lader til at spillet nu for alvor er ved at tage form og komme igang. Tror det et af de spil som har en langsom opstart. Ja spillet har nogle fejl hist og her. Kontrollen er en smule irriterende engang imellem, men ikke noget der gør spilleglæden dårligere synes jeg.

Glæder mig til at se hvad mission 4 går ud på.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/11-07 01:24 
Selvfølgelig. Jeg tror at mission 4 går ud på at du skal slå en mand ihjel i en by, og finde en række ledetråde først :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 19/11-07 10:16 
Jah... men en del svære end sidst...Gaaab!
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 19/11-07 11:13 
Gab ligefrem? Oh god....
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
nerosnerosSkrevet 19/11-07 11:22 
Nej nej rolig. Gameplayet er stadigvæk for sjovt til at man begynder at kede sig, men jeg håber da snart at der vil ske noget nyt som kan gøre tingene lidt anderledes. Jeg vil have den armbryst snart ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 21/11-07 22:09, rettet 21/11-07 22:12 
Hmm! Jeg synes jeg er begyndt at kede mig lidt desværre :-( Hvor langt er i andre? Jeg er igennem mission 5.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 21/11-07 22:19 
Ca. det samme - jeg tager det stille og roligt, så det bliver ikke så hurtigt tungt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 22/11-07 00:45, rettet 22/11-07 00:46 
FEDT! RIGTIG FEDT! Spillet fryser, mens det autosaver og ødelægger min save-data ved Memory Block 4. Jeg gider krafte*** ikke starte forfra! Grrr!

På den anden side kan jeg godt se, det er svært at fuldføre sit arbejde, når man arbejder med Jade Raymond. Fyr hende!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
TLTLSkrevet 22/11-07 01:25 
Hvad har Jade nu gjort? :o
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 22/11-07 08:09 
Sephiroth>
På den anden side kan jeg godt se, det er svært at fuldføre sit arbejde, når man arbejder med Jade Raymond. Fyr hende!

Fnis :-)

Det lyder ellers ikke så godt Sephiroth. Det er da mega irreterende. Grunden til at jeg keder mig er måske fordi jeg hellere vil spille Orange Box og Half Life Episode 2. Årrh Jeg har da heller ingen tålmodighed :-(
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 22/11-07 10:46 
Jeg tror bare, det er spillet. Ensformigheden er netop nævnt som kritikpunkt i mange anmeldelser, og det lyder, som at det også er problemet for dig nu.
nerosnerosSkrevet 22/11-07 11:48 
Jah det må jeg indrømme. Øv!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 22/11-07 11:53 
Det er også derfor jeg er glad for at jeg har andet at spille ind imellem. Tempoet i Mass Effect er et helt andet, og jeg savner faktisk Assassins Creed engang i mellem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 29/11-07 15:28 
Core>
Er der nogen (udover Dark-Light) der er stødt på sammenligninger der anbefaler PS3 fremfor Xbox-versionen eller omvendt?

Eurogamer har det med i deres seneste sammenligningsrunde af multiformattitler på de to platforme:

However, clearly some aspects of the development are in dire need of improvement over at Ubisoft Montreal. In addition to basic schooling on game design, the team also need to work harder on their cross-platform development because as much as I love this game, the PS3 rendition is a mocking shadow of the Xbox 360 version.

A patch is apparently forthcoming to fix 'freezing problems' but of far more consequence would be a complete optimisation of the game engine. While the 360 game drops the odd frame here and there, by and large it's refreshing at a steady 30fps. Not so with PS3 where even the most basic action on-screen sends the refresh rate tumbling dramatically. While the detail levels and texture quality appear to be identical cross-format (though PS3 has harsher contrast), the Sony machine employs a different anti-aliasing method than 360. The result is softer edges (good) but an unnecessary blur that masks a lot of the intricate detail you'll find on Xbox 360. The blurring effect is amplified still further should you play in 1080p, which I strongly recommend you avoid if your display accepts standard 720p - as all 'HD Ready' sets do.

Scaling and blurring aside, it's the frame-rate that is the key concern here, not just in terms of visual smoothness - essential in maintaining the in-game illusion of reality - but also in the perceived response from the controls. Sometimes, especially during combat, the game just feels sloth-like and cumbersome. Combo kills and counter-strikes depend on a split-second timing, and the muted response on the PS3 version makes this much more difficult.

In short then, one word sums it up for me: gutted. Despite its undeniable array of shortcomings, Assassin's Creed is definitely in my top ten titles of the year, a testament to the sheer ambition of developers today and a tantalising glimpse at the technical possibilities of the games of tomorrow. The fact that this ambition doesn't extend to offering the same quality experience to PlayStation 3 owners is bitterly disappointing.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=88461&page=1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 29/11-07 15:36 
Bede-x>
The result is softer edges (good) but an unnecessary blur that masks a lot of the intricate detail you'll find on Xbox 360. The blurring effect is amplified still further should you play in 1080p, which I strongly recommend you avoid

N64-grafik: Nu på PS3 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/12-07 22:15 
UbiSoft har udgivet et patch i fredags - det lader dog ikke til at have hjulpet ret meget.

Gamer(tm): Patch fails to fix PS3 Assassin’s Creed
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-07 22:24 
Jeg har ikke oplevet at spillet har frosset men jeg har også kun spillet det med patchen. En skam at spillet har så dårlig framerate og at Ubi er så store fans af tearing, for spillet er faktisk rigtig godt. Også selvom det er det samme igen og igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-07 22:26 
Wehner>
Bede-x>
The result is softer edges (good) but an unnecessary blur that masks a lot of the intricate detail you'll find on Xbox 360. The blurring effect is amplified still further should you play in 1080p, which I strongly recommend you avoid

N64-grafik: Nu på PS3 :)


Sjovt spillet understøtter jo slet ikke 1080p :) Men ellers er jeg enig der er en god potion blur i grafikken. Så længe 360 versionen ikke bliver holdt op ved siden af er det ikke et problem for mig. (Men det kunne man jo skrive om rigtig mange multiplatform titler efterhånden :()
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 03/12-07 22:30, rettet 03/12-07 22:31 
Er det ikke på tide du kommer ind i kampen igen Konsolkongen, spænder hjelmen, får dig en Xbox 360 og spiller noget CoD4 med Core og jeg. Og så kan du også sætte smiley'en den rigtige vej, når du sammenligner multiplatformtitler :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-07 23:01 
Jeg vil hellere ha' en lidt ringere version af et spil end spille det på en maskine der går sukkerkold efter få måneder. Desuden synes jeg ikke det blur der er i AC gør så meget. Det ser faktisk ganske godt ud til tider.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 03/12-07 23:04 
Det så også godt ud i Donkey Kong 64.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 03/12-07 23:06 
Jeg ser også langt mindre jaggies i spil, hvis jeg tager mine kontaktlinser af og rykker lidt væk fra skærmen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-07 23:21 
Huh? Har du spillet det? Det har ikke noget med "jaggies" at gøre. Så vidt jeg har forstået er det når tingene kommer ud af fokus de bliver sløret.
Spiller nu: Phantasy Star IV
TLTLSkrevet 04/12-07 00:58 
Håber ikke at patches til konsol spil bliver en trend. Det er jo en af de gode ting ved konsol spil. At der ikke skal patches før spillet virker ordenligt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-07 01:00 
Har det ikke været en trend siden den første xbox kom på live?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 04/12-07 01:16 
Det er da træls at folk skal have så mange problemer med deres 360, jeg har ikke haft nogle problemer med mine.

Vedrørende AC, så synes jeg ikke der har været nogle problemer med 360 versioner. Udover at gameplayet sux0r i længden :)
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 04/12-07 10:17 
Konsolkongen>
Huh? Har du spillet det? Det har ikke noget med "jaggies" at gøre. Så vidt jeg har forstået er det når tingene kommer ud af fokus de bliver sløret.

Nej, det var skam en generel betragtning ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
pingpongpingpongSkrevet 06/12-07 15:53 
min konsol virker ikke lige pt så håber den kan blive lavet så jeg kan prøve det her spil
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 16/12-07 22:41 
Så fik jeg gennemført dette spil.. :D
Jeg syntes at spillet er ganske fedt..Rigtig fed stemning hele vejen igennem...
Dog lidt af det samme igen og igen,, rigtigt nok som mange reviews har sagt.
Men det er et spil der bør opleves.
Enten kan man lide det... og tilgiver gentagelserne.. ellers kan man ikke...

What ever..

Jeg blev da endnu gladere for spillet da jeg opdagede at Jesper Kyd har stået for musikken til spiller :D
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KLTKLTSkrevet 17/12-07 00:11 
At Jesper Kyd har tilført lidt magi til spillets lyd side er klart et plus, for den mand kan virkelig skabe flotte ting.

Mit overordnede indtryk af Assasins Creed ud fra den smule jeg har kunnet tiltuske mig til at spille har i øvrigt også været ganske fint, men så igen det er ikke så meget jeg har spillet det endnu.
9/11 Was An Inside Job
KalicolaKalicolaSkrevet 31/12-07 00:21 
Jeg har spillet assassins creed i 2 timer, og det er da det vildeste jeg endnu har set på xboxen. Grafikken er jo latterlig fed. Jeg er ikke i tvivl om at det er det flotteste spil jeg har set, tæt forfulgt af DiRT. Jeg kunne skrive en stil om hvorfor det her spil er så lækkert at se på, men det gider jeg ikke. Jeg er ret sikker på at jeg ikke at den eneste som er betaget af grafikken i det her spil. WAUW!
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/12-07 00:38 
Grafikken er da flot i Assasin's Creed, men at gå så vidt som at kalde den "latterlig fed"? Jeg er klar over at det er imponerende i forhold til sandbox standarden men jeg kan da komme i tanke om den første håndfuld titler jeg synes er flere længder foran Assasin's.

Jeg er tror der er brug for den stil :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 31/12-07 15:15 
Nu er denne tråd vendt til at være en tråd om selve Assassins creed...

Så kan man vel godt tillade sig at poste dette link:
http://www.firestorm.aquiss.com/AssassinsCreed/Guide/index.htm

Det er et link der nok henvender sig til dem som har gennemført spillet..
men stadig mangler at dræbe en masse Korsridder og finde en del flag:
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/01-08 12:35 
Jeg er godt i gang med flagene - jeg fandt kortene på xbox360achievements forum, hvor der også er korte beskrivelser af hvor flagene er. Disse kort med "mouse-over"-billeder er dog en fin løsning (omend ikke muligt at printe ud på en nem måde).
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/01-08 19:19 
Hvad sker der når man har alle flagene?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 01/01-08 20:03 
achievement unlocked :)
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/01-08 20:32, rettet 01/01-08 20:33 
Tja, der er en 7-8 achievs til 10-20 per styk alt efter hvilke områder man rydder for flag.

Designet er dog langt fra perfekt. F.eks. skulle de have lavet lyd på, ligesom i Crackdown, for de er dælme godt gemt nogle steder! Desuden kan samtlige flag (edit: dog kun i de tilgængelige områder) undtagen ET eneste tages fra starten af - det sidste kan man først tage når man har fået "grab ledge" ability. Dårligt at det ikke er gradueret mere. De kunne jo sagtens have lagt mange flere "svære" flag, som man først kan tage senere - igen, ligesom i Crackdown, hvor man ikke kan hoppe max højt fra starten og nå alle orbs.

Desuden kunne der jo nemt markeres på kortet når man har fundet et flag, så man nemmere kan søge "tynde" områder igennem igen, og lettere hjælpe andre, der mangler flag.
HeroldHeroldSkrevet 01/01-08 20:42 
Ja tak! Jeg har allerede ledt efter en del af flagene, og selv med guides er det ikke altid lige nemt at finde dem. Jeg mangler syv i en af byerne, hvor jeg selv mente at jeg havde været hele vejen rundt. Det er næsten for irriterende lavet i forhold til fx Crackdown.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/01-08 06:48 
Jeg var da også utroligt skuffet første gang jeg fandt et flag og prøvede at kigge på det med Eagle Sight. Der skete INGENTING! Det ville være så totalt oplagt, at flagene blev markeret på en eller anden måde, eller f.eks. at man fra view points fik en kort markering, som fadede over tid, så man kunne nå at rende lidt rundt.

Alle hjælpe-idéer er sådan set bedre end det "ingenting" de har lavet, for det er overhovedet ikke sjovt at have 99 ud af 100 flag og skulle lede et område på størrelse med Fyn igennem uden den mindste form for assistance.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 02/01-08 10:02 
Så skal du ikke spille Crackdown og mangle 1 ud af 300 hidden orbs :D
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
149 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig