X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassins Creed ny video


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/09-07 20:28 
Så er der kommet en ny trailer til spillet...
Det lægger op til en pæn mystisk stemning :)
http://altairwashere.uk.ubi.com/video.php

(Man skal hvis have en Ubi konto for at se den...)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
149 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/09-07 20:28 
Så er der kommet en ny trailer til spillet...
Det lægger op til en pæn mystisk stemning :)
http://altairwashere.uk.ubi.com/video.php

(Man skal hvis have en Ubi konto for at se den...)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
TLTLSkrevet 25/09-07 06:04 
Det spil er nok grunden til at jeg skal ha en PS3 ;)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 25/09-07 06:33 
?
Det er jo ikke ps3 ekslusivt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 25/09-07 19:20 
Nej. Men de startede vist med at lave det til PS3 kun så jeg gætter på at den version bliver den bedste. Og jeg tror ikke at min PC kan hamle op med det PS3'en kan præstere rent billedemessigt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 25/09-07 19:22 
Du skal ikke regne med at der bliver nævneværdig forskel på Xbox 360-versionen og PS3-versionen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 25/09-07 20:03 
Jeg har ikke tænkt mig at købe en Xbox :)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 25/09-07 23:12, rettet 25/09-07 23:23 
Det kommer også til PC.

Efter sigende kørte de demonstrationer der blev vist til E3 2006 (bemærk årstallet) på xbox 360 hardware, så det har sandsynligvis været paralleludviklet fra starten, hvis x360 da ikke har været lead-platform (tænk bare på 30 vs. 60 fps i EA sport spillene).

Jeg har som sådan ikke noget imod at du køber en ps3 (regner da bestemt også med selv at skulle have én på et tidspunkt), synes bare ikke at du skal gøre det på et fejlagtigt grundlag.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 26/09-07 02:18 
Ligemeget hvad så regner jeg bestemt med at PS3 udgaven bliver lige så flot og funktionsdygtig som de andre udgaver. Og Jeg er sikker på at min PC ikke kan køre det flydene med alt skruet op til max, det kan en PS3 forhåbentligt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/10-07 18:55 
Mega spoiler!

Kig her - husk spoiler
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HankyHankySkrevet 07/10-07 19:47 
Argh, hvorfor poste sådan noget :'(
Grusomme nysgerrighed!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/11-07 03:13 
Og nu en mega Spoiler!

SE den kun hvis du er helt sikker!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 11/11-07 08:40 
Kun en spoiler hvis man ikke har tænkt sig at spille det i 5-10 min ;)
nerosnerosSkrevet 11/11-07 10:09 
Er det ikke det vi viste i forvejen? Jeg gjore ihvertfald ....Næsten :-)
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/11-07 12:12 
Jeps - Men jeg ville være sikker på at de folk der bevidst intet vil vide om spillet inden release, ikke blev sure ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 11/11-07 12:28 
Haha! helt sikkert!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/11-07 23:16 
Born2Play>
Jeps - Men jeg ville være sikker på at de folk der bevidst intet vil vide om spillet inden release, ikke blev sure ;-)

Dvs. mig for eksempel. :) Spoilere skrevet direkte i forummet frabedes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 13/11-07 20:19, rettet 13/11-07 20:23 
Video review fra IGN:
http://media.xbox360.ign.com/media/834/834724/vids_1.html *spoilers selvfølgelig * :)

"..blandt de fem mest skuffende spil nogensinde"

1Up giver 7/10 og det samme gør Gamespy og Eurogamer.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/11-07 20:46 
Sephiroth>

"..blandt de fem mest skuffende spil nogensinde"


Sådan er det når man pisker en stemning op - så kan det næsten kun blive en skuffelse.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-07 22:06 
Det lyder jo som årets skuffelse. Ærgeligt. Havde ellers håbet på store ting fra det spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 13/11-07 22:22 
Mit spil blev sendt idag. Så for sent at ændre det, nå ja. 7 og over er stadig godt nok til mig.

Synes nu de springer lidt for meget. Måske er det bare en smags sag her? Men tør ikke læse dem mere, da de er fyldt med spoilers. :/
Men enlig lige meget, spille anmeldelser har været skod i flere år nu. :O
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SephirothSephirothSkrevet 13/11-07 22:24 
9.0 fra Gamespot: http://www.gamespot.com/xbox360/action/assassinscreed/review.html?om_act=convert&om_clk=tabs&tag=tabs;reviews

Forvirrende! At dømme udfra IGNs video anmeldelse ser spillet ekstremt smukt og omfattende ud, men de fleste anmeldelser går på, at spillet er en kende ensformigt.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dpldplSkrevet 13/11-07 22:30 
At spillet er ensformigt er noget de alle sammen er enig om. Men altså det var crackdown da enlig også. Og assassin creed minder mig enlig meget om crackdown i sidste ende.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
TLTLSkrevet 14/11-07 04:02 
ud fra dette review (som er relativt uden spoilers), syntes jeg da at det leverer det som var lovet. De småfejl han nævner er til at se igennem fingre med, så jeg ser ikke grund til at undgå spillet af de grunde.

Gametrailers review
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-07 05:30, rettet 14/11-07 05:47 
Jeg må sige, at de mange syv taller, har skræmt mig væk. Synes ikke, at der er tid til det, når der kommer så mange andre bedre ratede spil.

Så må Assassin's Creed vente til der kommer en mere stille periode. Men der skal det også nok blive interessant at stifte bekendtskab med. For nu må jeg nøjes med Eternal Sonata, Mario Galaxy, Mass Effect, Zelda PH og Guitar Hero 3 .

Puha, man drukner i spil for tiden :)

dpl>
Og assassin creed minder mig enlig meget om crackdown i sidste ende.

Du er ikke den eneste, der har tænkt den tanke. Eurogamer sammenligner det også konstant med Crackdown i deres anmeldelse. De konkluderer nær slutningen:

By contrast, Crackdown is a much better and more imaginative free-roaming action game, and its very existence dulls the impact of a lot of Assassin's Creed's inventions.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87432&page=1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MarkosMarkosSkrevet 14/11-07 10:22 
For det første, så har Assassin's Creed ikke meget med Crackdown at gøre. Når man først spiller det, så opdager man hurtigt at det ikke er tilfældet. Hvis man i alle spil kunne hoppe op på et tag og pille et eller andet ned, så ville alle spil kunne sammenlignes med Crackdown. I AC og Crackdown's tilfælde, spiller man de to spil på helt forskellige måder. AC er en langt mere levende oplevelse med en meget bedre, og dynamisk, kontrol over spil karakteren. Prøv at spille de to spil side om side. Man lægger med det samme mærke til forskellen i kontrollen.

Og for det andet, så bruger Goldstein på IGN enhver mulighed for at slippe for at leve sig ind i et spil han anmelder. Han vil hellere joke rundt i sine anmeldelser, og fred med det, men det gør dem bare mindre seriøse IMO.

Tag et grundigt kig på Gamespot og Gametrailers anmeldelser. De er langt mere ærlige omkring AC, og deres synspunkter om pros and cons i spillet, svarer meget godt til mine egne oplevelser med det. Har indtil videre brugt ca. 6 timer med Assassin's Creed.
MarkosMarkosSkrevet 14/11-07 10:33 
Og sørme om ikke IGN har været inde og rette lidt i teksten på Goldstein's anmeldelse. Han skrev basalt set at frameraten i PS3 udgaven var meget dårlig, i sin anmeldelse igår. Det har man nu fjernet. Hmm..

I stedet har de nu ændret scoren fra 7.5 igår til 8.0 i dag, under Graphics. 360'eren har stadig 8.5 i Graphics.

Hvad mon deres anmeldelse siger i morgen?
AmbyAmbySkrevet 14/11-07 10:50 
Jeg holder mig generelt ude af anmeldelser til min PS3 version kommer, men hvad er deres argumenter for at 360 versionen er at foretrække?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MarkosMarkosSkrevet 14/11-07 10:59 
At grafikken er "bedre" *sigh*
AmbyAmbySkrevet 14/11-07 11:04 
Så fik set og nærlæst head-to-head. Det ser ud til at nogle mener at det var reviewudgaven på PS3, den var gal med? Man har da lov til at håbe:

"IGN edited their review and removed the comments on the PS3's framerate problems, so I'm guessing that problem doesn't hold now. I guess either the final build (as opposed to the review build) has these issues solved, or a HD install solved the problem (a feature present only on the PS3 version?). Either way, it kind of invalidates a big part of the conclusion of this head to head, so for future reference, it should be amended I think. "
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 14/11-07 11:22, rettet 14/11-07 11:45 
IGN's anmeldelser er der vel heller ingen, der tager seriøst. I mine øjne er de ikke meget bedre end OXM.

Jeg vil på ingen måde forsvare den ene eller den anden karakter, da jeg ikke har prøvet spillet endnu.
What is the Matrix?
kimmerkimmerSkrevet 15/11-07 16:22, rettet 15/11-07 16:25 
Har nu spillet AC i to timer, og synes IGNs karakter er mere end fortjent. De videoer der er blevet vist, har ikke gjort andet end "over-hype" spillet - De har vist action, action og mere action... desværre er der MEGET andet i spillet... Elementer der gør spillet utrolig trist. Historien er svag, "fremtids-delen" er langsommelig, og fjerner fokus fra de få spændende ting i spillet.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
HeroldHeroldSkrevet 15/11-07 16:31 
Jeg synes det er "udmærket, uden at være prangende". :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 15/11-07 17:38 
Ved ikke hvor lang tid jeg har spillet. Men personlig er jeg vild med spillet.

Endte med at bruger mere tid på alle diverse så opgaver før jeg gik igang med første person. Styring er let og virker godt, graphic virker nice(ikke set nogen problemmer der endnu), historie er lidt svære at dømme så tidligt og lyden er også nice.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/11-07 19:07 
Herold>
Jeg synes det er "udmærket, uden at være prangende". :D

Sådan beskrev min eks mig :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/11-07 22:25 
Haha!! :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 16/11-07 12:39, rettet 16/11-07 12:39 
Det spil er et must have. Hvor ser det godt ud, men jeg er lidt skuffet over AI'en i kampene som gametrailer review'et også beskriver.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 16/11-07 12:59 
Ja, AI'en virker ret dum og blind!
What is the Matrix?
TLTLSkrevet 16/11-07 13:25 
Udemærket, uden at være prangende?

Jeg syntes det ser ud til at fungere mindst lige så godt som i Oblivion, så ved ikke om de små fejl der er i AI'en betyder noget for mig, lad os nu se når jeg får spillet det.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 16/11-07 13:38, rettet 16/11-07 13:38 
Det var en spøg. :D Det var sådan Jack D. beskrev alle Xbox 360-titler, der havde fået over 90/100.

Jeg kan godt se hvorfor spillet ikke falder i nogen smag. Jeg bryder mig ikke om at sammenligne det for meget med Crackdown, selvom det har visse ligheder, for jeg brød mig ikke specielt meget om Crackdown.

Jeg tror at Gabe fra Penny Arcade siger det meget godt her:

Linky
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 16/11-07 14:07 
Er der nogen (udover Dark-Light) der er stødt på sammenligninger der anbefaler PS3 fremfor Xbox-versionen eller omvendt?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AmbyAmbySkrevet 16/11-07 14:19, rettet 16/11-07 14:20 
Jeg anbefalede ikke noget version :) Jeg fandt bare spekulationer på at PS3 versionen ikke havde så store framerate problemer, som der var givet opslag for.

Altså at versionerne var mere ens.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
CoreCoreSkrevet 16/11-07 14:31 
Det ved jeg, du er bare den eneste der er stødt på en eller anden form for sammenligning ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 16/11-07 14:46, rettet 16/11-07 15:03 
Efter hvad jeg har læst, er der ingen fordel eller ulemp ved nogen a versioner, der gør den ene bedre end den anden. (Eneste forskel jeg tro der er achievement eller ik, og smag i controller. :P)

Lige slået nummer 4 ihjel. Går lidt langsom, men jeg klarer alle sidemission sammen tid. ><

EDIT: Fandt lige noget på neogaf om det (se link)

gaf
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 16/11-07 16:06 
dpl>
EDIT: Fandt lige noget på neogaf om det (se link)

De skriver det samme på Rllmuk om versionerne(den her og efterfølgende side):

http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=126691&st=1040
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 16/11-07 20:15 
Der er kommet en "PS3 vs. 360" på Gametrailers.

Som jeg kan se det, så ser 360 versionen bedst ud, men I skal da også have lov til at bedømme det.

Se bort fra den matte farve på PS3. Det burde være muligt at indstille ordentligt på et tv, når man sidder med spillet. Nogle spil var også mere matte at se på på den gamle Xbox, når man lavede en sammenligning med PS2. Igen var det ikke noget problem at indstille sit tv for at få et bedre billede.

PS3 vs. 360
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-07 07:41, rettet 17/11-07 08:05 
Core>
Er der nogen (udover Dark-Light) der er stødt på sammenligninger der anbefaler PS3 fremfor Xbox-versionen eller omvendt?

Ud over det allerede nævnte, er der følgende:

Assassin's Creed For PS3 Seeing Lock Ups, "White Screen Of Death"
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 18/11-07 13:29 
Det er jo et fantastisk sjovt spil. Så super sejt at flyve rundt på tagene med en hel hær af soldater i hælene.

Det er måske ikke så frit som jeg havde troet, men faktisk synes jeg combat mulighederne er super fede, og jeg har da også haft sværdkampe hvor flere end en soldat angreb på engang vil jeg mene. Det fungere ihvartfald fint.

Jeg ved godt man ikke rigtig kan sammenligne de to spil som sådan, men dette her er sgu et meget bedre spil end Halo3 på mange måder.

Det er et spil jeg for engang skyld har lyst til at spille til ende.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 18/11-07 13:39 
Har vi ikke allerede haft denne måneds Halo-beater? Eller var det sidste måned? Jeg kan ikke holde styr på det længere, der er så mange...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 18/11-07 14:13, rettet 18/11-07 14:22 
EDIT: Slettet da jeg ikke gider lægge op til en ny Halo-diskussion.
enfenenfenSkrevet 18/11-07 14:47 
Wehner>
Har vi ikke allerede haft denne måneds Halo-beater? Eller var det sidste måned? Jeg kan ikke holde styr på det længere, der er så mange...

Så vi andre må ikke synes, at et spil er en bedre oplevelse end Halo 3, fordi du ikke kan holde styr på det. Come on.

Jeg kunne nævne flere spil fra oktober/november måned, som har en bedre singleplayer oplevelse end Halo 3, men nu vil jeg da lade være, når du ikke kan holde styr på det...
What is the Matrix?
149 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig